Jij hebt een bus. Moet goedkomen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja? Ow, dan k ben ik niet zo thuis in draadbenches denk ik.Ik vind 1,25 diep niet zo heel groote klinken.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Op dit moment is het saldo exact 5555 euro![]()
PV
Ik zou morgen als laatste dag aanhouden ing. Aangezien het allemaal nog bijgeschreven moet worden enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag is de overhandiging, dus je hebt nog 2 dagen om te storten!![]()
Gil maar ff als je het rek.nr. wil.
Tis al overgemaakt inmiddels en we gaan no way geld weigeren!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou morgen als laatste dag aanhouden ing. Aangezien het allemaal nog bijgeschreven moet worden enzo
Top!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
Morgen komt Tirannetje even langs om de spulletjes hier af te geven
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan het zijn dat we twee benches in Katwijk hebben opgehaald?? Volgens mij staan er namelijk ineens twee op kantoor
Die loopt daar écht niet voor weg hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Is de tweede bench niet het hokje voor Morrizzzz waar hij zich kan verschansen als de aandacht van de dames hem teveel wordt?
Dat klopt helemaal!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan het zijn dat we twee benches in Katwijk hebben opgehaald?? Volgens mij staan er namelijk ineens twee op kantoor
quote:Hoi!
Mijn vriendin en ik hebben in onze garage nog 2 middelgrote benches staan. Wij willen deze graag doneren voor de asielactie 2009. Echter hebben wij zelf geen rijbewijs, dus kunnen wij deze niet bezorgen. Afhalen graag in het weekend, of doordeweeks op afspraak. Één van de benches is nieuw, de ander is weinig gebruikt, omdat onze herder er snel is uitgegroeid.
Graag horen wij meer indien er interesse is.
Ga zo door, het is een superactie!
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel een mooie trouwjurk BB
* ferrari_rood is momenteel in to de trouwjurken heb er al heel wat gezien
ooh wacht, ik dacht dat we het cash gaven maar das niet zo. Dom.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis al overgemaakt inmiddels en we gaan no way geld weigeren!![]()
Zaterdag overdracht en dan wrs. dinsdag de rekening overschrijven naar DTH, dan zijn evt. laatste donaties er wel bijgeschreven
Ik heb er belastingtechnisch zelf in elk geval geen 'last' van, omdat de datum 31-12 telt (ook voor rente, die krijg ik dus ook nooit op die Asielrekening). Op 31 december staat de rekening altijd op nul.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh wacht, ik dacht dat we het cash gaven maar das niet zo. Dom.
Ik vraag me wel eens af hoe dit belastingtechnisch zit trouwens
Niet altijd. Een stichting kan ook een winst oogmerk hebben namelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er belastingtechnisch zelf in elk geval geen 'last' van, omdat de datum 31-12 telt (ook voor rente, die krijg ik dus ook nooit op die Asielrekening). Op 31 december staat de rekening altijd op nul.
Hoe het met de ontvangende partij zit weet ik niet. Ik denk dat ze wel een flink bedrag aan giften belastingvrij mogen ontvangen, omdat ze een Stichting zijn die alleen kan bestaan door donaties
"Een" stichting wel, maar we hadden het over déze Stichting toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet altijd. Een stichting kan ook een winst oogmerk hebben namelijk
ik vroeg het me meer conreet afquote:Op woensdag 9 september 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
"Een" stichting wel, maar we hadden het over déze Stichting toch?
En die hebben geen winstoogmerk
Het is op zich ook best interessant inderdaad!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vroeg het me meer conreet af![]()
maar idd, deze stichting niet
Toppiequote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Dat klopt helemaal!
Een stukje uit de mail:
Heb je nog even met DABA gecheckt of hij daadwerkelijk er is zaterdag om spullen van je mee te nemen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toppie
Het wordt nog druk in de auto van Morrizzzz
Alles onder controle; no sweat!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Heb je nog even met DABA gecheckt of hij daadwerkelijk er is zaterdag om spullen van je mee te nemen?
Moet ik dat anders even voor je doen, als het nog niet gebeurd is?
Top! Ik had hem hier al een tijdje niet gezien maar fijn dat het geregeld is!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |