Groen is aangevraagd bij Iteejer, die gaat over de groene verfquote:Op woensdag 9 september 2009 14:03 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als 't niet teveel moeite is, zou ik 't heel leuk vinden.En hoe meer groen op 't forum, hoe beter!
Donatie is on the way!
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hey grapjas... ik ben 1.83 maar jij had hakken aan fucking vorig jaar. Toen was je 1.90 ofzo![]()
Neh, daarmee pas ik niet in de autoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom je in die jurk uit je FoBo dan
Lees je al die kwaliteitstopics niet eens ff na?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef JJH het volgende:
Zooo, was ik weer
Nog wereldschokkende zaken gemist?
Eerst wel, ondertussen heb ik door dat dat best wel tijdverspilling isquote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lees je al die kwaliteitstopics niet eens ff na?![]()
![]()
Neuj...weinig gemist heur
Een spijkerboek en een groene polo, als ie niet in de was zitquote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ehm...het is momenteel vooral leuteren over zaterdag.
Wat trek jij eigenlijk aan?![]()
![]()
Netjes!quote:Verder zal het bedrag op de sjek rond de 5555 uitkomen...er is nog eea onderweg
Ligt aan de andere kant van Eindhoven zie ik?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:14 schreef Raantje het volgende:
Tirannetje zou zaterdag nog een bench komen ophalen in Veldhoven maar ik begreep dat ze dat niet gaat redden? Iemand anders die hem bij me thuis kan komen ophalen?
Ja, hij kan plat, dan issie 1.25 x 80 cm gok ik... Gaat dat lukken?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt aan de andere kant van Eindhoven zie ik?
Moet te doen zijn hoor.Kan ie ingeklapt worden? Denk het wel?
Dat moet passen. Is ook niet zo'n grote bench dus. Prima PM mij maar wat adresgegevens en dankom ik zaterdag wel even langs. Moet nog ff kijken hoe laat ik daar in de buurt ben ivm met doorreis naar Helmond.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef Raantje het volgende:
[..]
Ja, hij kan plat, dan issie 1.25 x 80 cm gok ik... Gaat dat lukken?
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben dus gisteren nog in Veldhoven geweest.![]()
Kun jij erlangs vliegen JJH?
Het is wel een grote hoor, volgens mij de grootste maat draadbench die er is. Maar ingeklapt zou het wel moeten passen... Ik stuur je ff een PMquote:Op woensdag 9 september 2009 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet passen. Is ook niet zo'n grote bench dus. Prima PM mij maar wat adresgegevens en dankom ik zaterdag wel even langs. Moet nog ff kijken hoe laat ik daar in de buurt ben ivm met doorreis naar Helmond.
[..]
Ja.
Ja? Ow, dan k ben ik niet zo thuis in draadbenches denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef Raantje het volgende:
[..]
Het is wel een grote hoor, volgens mij de grootste maat draadbench die er is. Maar ingeklapt zou het wel moeten passen... Ik stuur je ff een PM
Jij hebt een bus. Moet goedkomen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja? Ow, dan k ben ik niet zo thuis in draadbenches denk ik.Ik vind 1,25 diep niet zo heel groote klinken.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Op dit moment is het saldo exact 5555 euro![]()
PV
Ik zou morgen als laatste dag aanhouden ing. Aangezien het allemaal nog bijgeschreven moet worden enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag is de overhandiging, dus je hebt nog 2 dagen om te storten!![]()
Gil maar ff als je het rek.nr. wil.
Tis al overgemaakt inmiddels en we gaan no way geld weigeren!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou morgen als laatste dag aanhouden ing. Aangezien het allemaal nog bijgeschreven moet worden enzo
Top!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
Morgen komt Tirannetje even langs om de spulletjes hier af te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |