Ik vind sowieso dat als iemand een foto heeft waar iemand anders niet al te florissant op staat dat die het dan even met het slachtoffer moet overleggen voordat de foto geplaatst wordt!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben sowieso niet van de foto's hè, maar degene die mijn zieke hoofd op de foto zet dies
Ik heb een nr van jou dat eindigt op 233. Is dat de goede?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt toch mijn nieuwe, hoop ik
Nee, en de boeken van de anderen ook niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
greys! niet de lipstick jungle vergeten he
Je hebt toch wel sokkenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, en de boeken van de anderen ook niet!
En Minstrels voor Eliesje!
Ik zal morgenavond nog wel even gillen wat ik meeneem en of ik niets vergeet *hyper*
En ik weet ook nog steeds niet wat ik aan moet
Ze zeiden van DTH dat we beter niet op hakken konden komen, maar ik heb zo weinig zonder hakken
Da's de verkeerde. Komt een PM aan danquote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat als iemand een foto heeft waar iemand anders niet al te florissant op staat dat die het dan even met het slachtoffer moet overleggen voordat de foto geplaatst wordt!
[..]
Ik heb een nr van jou dat eindigt op 233. Is dat de goede?
Want zo nieuw is die niet geloof ik
erger ik me ook groen en geel aan om de een of ander vage reden.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn 06 had je nog wel he Greys![]()
En Utker![]()
Oetker!!!!
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Of je nou op Fok wilt of niet; tis natuurlijk altijd leuk om een groepsfoto te hebben waar iedereen op staat.
Gewoon voor jezelf dus en niet voor hier
Lijstje bijna compleet!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's de verkeerde. Komt een PM aan dan
Mag ik bij de "zonder mensen die niet op fok willen" foto ipv eruit gaan ook met mijn rug op de foto?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!
Waar we echt allemaal op staan, dus dan vragen we of een vrijwilliger daar er eentje van ons wil nemen!
Dat hebben we niet van de vorige keer. Gewoon voor ons zelf!
En dan duiken daarna de mensen er uit die niet op FOK! willen en dan maken we nog een foto voor hier!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag ik bij de "zonder mensen die niet op fok willen" foto ipv eruit gaan ook met mijn rug op de foto?
Vet!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]Ja dat mag ook, dat wil Hara dan ook wel denk ik!
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komquote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, als mensen op een groepsfoto staan en niet op FOK! willen moeten ze het even roepen van te voren, ik kan niet beloven dat je niet op een foto komt, maar ik zal ook niet de lens tegen je neus aan duwen natuurlijk
Vorig jaar heb ik geloof ik foto's met mensen die niet op FOK! wilden via pm verspreid (naar de mensen die er waren dan he, niet naar de rest van FOK! ofzo)
We kunnen toch een groepsfoto doen voor ons zelf, die NIET op FOK! komt?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komdus if so, als diegene die de foto heeft die dan niet zou willen rondsturen of me zwart wil krassen, thank you an awful lot
En dan heel goed krassen
Oh, nu lees ik ditquote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou ik van deze keer wel willen, een echte groepsfoto!
Waar we echt allemaal op staan, dus dan vragen we of een vrijwilliger daar er eentje van ons wil nemen!
Dat hebben we niet van de vorige keer. Gewoon voor ons zelf!
En dan duiken daarna de mensen er uit die niet op FOK! willen en dan maken we nog een foto voor hier!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Ja Haar, dan draaien we ons om.
En dan rappen we Baby Got Back
Je gaat met vrouwen op stap, wen er maar aan!quote:
Ik mn paarse Converse denk ik, ik hoop dat ze in de wasmachine kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat met vrouwen op stap, wen er maar aan!
Oh en dan nog wat.
Ik trek mijn witte laarzen aan.
Het zal wel niet verstandig zijn, maar ik doe het toch.
Lekker puh
Ik kan heel goed Paintenquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, groepsfoto ga ik sowieso niet bij dan, stom als je daar achteraf wee rmoeilijk mee moet doet en verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ja, grote kans dat ik wel ergens op de foto komdus if so, als diegene die de foto heeft die dan niet zou willen rondsturen of me zwart wil krassen, thank you an awful lot
En dan heel goed krassen
You other brothers can't denyquote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
I like big butts and I cannot lie!
Ik doe mijn groeeeeene regenlaarzen aan denk ik.
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, als mensen op een groepsfoto staan en niet op FOK! willen moeten ze het even roepen van te voren, ik kan niet beloven dat je niet op een foto komt, maar ik zal ook niet de lens tegen je neus aan duwen natuurlijk
Vorig jaar heb ik geloof ik foto's met mensen die niet op FOK! wilden via pm verspreid (naar de mensen die er waren dan he, niet naar de rest van FOK! ofzo)
Wat is k-man?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?
Kom, we gaan er een klaagtopic over openen in FB!quote:
Als je niet op de foto wilt moet je niet komen?quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?
Charming he?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef Puckzzz het volgende:
Charming foto!! Heb je benen tot je oksels ofzo?
k-man is eik meer een inside FOT grapje. Dat is een user die altijd een enorm punt maakte van foto's van meetings waar hij niet op wou, en als hij erop stond mochten ze niet online
Oh nou dan doe ik die wel gewoon standaard aan zaterdag.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Muis006 het volgende:
OH Greeeeeys die laarzen zijn leuk!!
Jij hebt een camera om achter te verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:28 schreef Ynske het volgende:
groepsfoto vind ik geen probleem, maar liever niet in vol in beeldben al zo beeldvullend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |