Kom, we gaan er een klaagtopic over openen in FB!quote:
Als je niet op de foto wilt moet je niet komen?quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?
Charming he?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef Puckzzz het volgende:
Charming foto!! Heb je benen tot je oksels ofzo?
k-man is eik meer een inside FOT grapje. Dat is een user die altijd een enorm punt maakte van foto's van meetings waar hij niet op wou, en als hij erop stond mochten ze niet online
Oh nou dan doe ik die wel gewoon standaard aan zaterdag.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Muis006 het volgende:
OH Greeeeeys die laarzen zijn leuk!!
Jij hebt een camera om achter te verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:28 schreef Ynske het volgende:
groepsfoto vind ik geen probleem, maar liever niet in vol in beeldben al zo beeldvullend
Zie wat je áánricht!quote:
jij hebt door waarom ik achter dat ding ben gaan lopenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt een camera om achter te verstoppen![]()
Oh ja, ik mocht me achter Dipkip verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt een camera om achter te verstoppen![]()
Jij hebt een polo met een bewegende animatie?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan doe ik die wel gewoon standaard aan zaterdag.
Onder een rokje.
En dan die gepimpte groene polo met glitters ener op aan en Loveless durft zich niet meer met ons te vertonen onderweg en bij aankomst
Ik ben 1.82m ofzo, maar ik denk niet dat Hara'tje dat wilquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Loveless, hoe groot ben jij eigenlijk?
Kan Hara zich achter jou verstoppen eventueel?
En JJH is groot toch?
Wel als ik hardloop of wiebel!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt een polo met een bewegende animatie?
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principequote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt door waarom ik achter dat ding ben gaan lopen
Jij mag niks zeggen want jij bent knapquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principe
Jij komt ook op de foto hoor, geen zorgen!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |