Kom, we gaan er een klaagtopic over openen in FB!quote:
Als je niet op de foto wilt moet je niet komen?quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik krijg hier zo'n k-man gevoel van he?
Charming he?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef Puckzzz het volgende:
Charming foto!! Heb je benen tot je oksels ofzo?
k-man is eik meer een inside FOT grapje. Dat is een user die altijd een enorm punt maakte van foto's van meetings waar hij niet op wou, en als hij erop stond mochten ze niet online
Oh nou dan doe ik die wel gewoon standaard aan zaterdag.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Muis006 het volgende:
OH Greeeeeys die laarzen zijn leuk!!
Jij hebt een camera om achter te verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:28 schreef Ynske het volgende:
groepsfoto vind ik geen probleem, maar liever niet in vol in beeldben al zo beeldvullend
Zie wat je áánricht!quote:
jij hebt door waarom ik achter dat ding ben gaan lopenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt een camera om achter te verstoppen![]()
Oh ja, ik mocht me achter Dipkip verstoppenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt een camera om achter te verstoppen![]()
Jij hebt een polo met een bewegende animatie?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan doe ik die wel gewoon standaard aan zaterdag.
Onder een rokje.
En dan die gepimpte groene polo met glitters ener op aan en Loveless durft zich niet meer met ons te vertonen onderweg en bij aankomst
Ik ben 1.82m ofzo, maar ik denk niet dat Hara'tje dat wilquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Loveless, hoe groot ben jij eigenlijk?
Kan Hara zich achter jou verstoppen eventueel?
En JJH is groot toch?
Wel als ik hardloop of wiebel!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt een polo met een bewegende animatie?
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principequote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt door waarom ik achter dat ding ben gaan lopen
Jij mag niks zeggen want jij bent knapquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principe
Jij komt ook op de foto hoor, geen zorgen!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf nooit op de foto, ik ken het principe
Maar gezegend met een debiel fotohoofdquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen want jij bent knap
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij komt ook op de foto hoor, geen zorgen!
En toch zegt iedereen over je zogenaamdequote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar gezegend met een debiel fotohoofdDan denk ik dat ik leuk kijk en dan is het resultaat zo van
![]()
[..]
Gelukkig maar
Foto's die ik post zijn zorgvuldig geselecteerd natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En toch zegt iedereen over je zogenaamdefoto's WAT EEN LEKKER WIJF
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:
OH ja, voor wie ook nog regenlaarzen wil: de boerenbond zit naast de Mac.
De foto's van de meet, met SHE erbij, in dat topic zag ik opmerkingen van "Doe mij MB maarquote:Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto's die ik post zijn zorgvuldig geselecteerd natuurlijk
Wat nou 'quote:Op donderdag 10 september 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gooi hem er nog even in
[ afbeelding ]
Er zullen toch geen 300 pakken keukenrollen op haar gevallen zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Waar is Elies eigenlijk?
Ik heb net de lemon curd voor in haar taart (wow foute zin) gemaakt.
Hoeveel zou dat wegen denk je?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zullen toch geen 300 pakken keukenrollen op haar gevallen zijn?
Ik heb even gekeken op mijn pak met 4 rollen maar het staat er niet opquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat wegen denk je?
Ja dat zou handig zijn, dat ze er niet meer opzetten '6 rollen' maar '345 gram'quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op mijn pak met 4 rollen maar het staat er niet op
Zet hem op de weegschaal! Of ga met het pak op de weegschaal staan en dan zonder en het gewicht dat het scheelt is het gewicht van het pak (en de scheet die je ondertussen hebt gelaten moet je ook nog meerekenen)quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op mijn pak met 4 rollen maar het staat er niet op
Wat heb jij ineens met schetenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet hem op de weegschaal! Of ga met het pak op de weegschaal staan en dan zonder en het gewicht dat het scheelt is het gewicht van het pak (en de scheet die je ondertussen hebt gelaten moet je ook nog meerekenen)
Ik ben een vrouw. Die laten geen scheten!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet hem op de weegschaal! Of ga met het pak op de weegschaal staan en dan zonder en het gewicht dat het scheelt is het gewicht van het pak (en de scheet die je ondertussen hebt gelaten moet je ook nog meerekenen)
NIks hoor, scheetje van me.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met scheten
Wat zullen mijn ouders lachen als ze me zaterdag in dat ding zien aankomenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaja.
Maar dragen zal je hem zaterdag, dat groene gedrocht!
Dat was niet expresquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
(MB, je hoefde niet letterlijk shut up enzo)
Bij mij ookquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten ze verplicht de nieuwe Muse luisteren![]()
[afbeelding]
Ik vind alles wel prima hoor, als er maar afwisseling is, graagquote:
Ik zal af en toe zelf ook ff zingen uiteraard!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind alles wel prima hoor, als er maar afwisseling is, graag
Bedoel je niet het kippenhok?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet zaterdag het konijnenhok verschonen, helaas, ik kan er niet bij zijn
Ik wilde nog een cd flansen, maar mijn cd-rom station is stukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten ze verplicht de nieuwe Muse luisteren![]()
![]()
Nog de IDE ATA/ATAPI channels en controller verwijderd?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde nog een cd flansen, maar mijn cd-rom station is stukmaar gelukkig stik ik in de phil collins cd's
NEEEEEquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal speciaal voor Loveless en Maes een CD branden met Songfestival liedjes
En Bananaphone
Staat Cliff Richard eropquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal speciaal voor Loveless en Maes een CD branden met Songfestival liedjes
En Bananaphone
Als die niet uit je boxen schalt heb je dat wel live bij je.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEEEEE
Dat echt niet![]()
Radio kan ik nog mee leven, of een CD'tje van Dave Matthews Band is ook prima. Maar geen songfestival of andere blije troep
Jullie willen gewoon dat ik niet kom héquote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die niet uit je boxen schalt heb je dat wel live bij je.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie het al voor me. Greys geht loss op Fiesta Mexicana en Loveless en Hara hangen huilend uit het raam.
Ik ben vast aan het oefenen!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
OH stom!
Dan moet je maar heel hard zingen
Kisses for me, tra la laaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben foute carnavalsknallers aan het zingen.
Als ik 1x tring dan ben jij een lekker ding...
Is die van Hooooold me now, don't cryquote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kisses for me, tra la laaaaaaaaaaaa
*met knieën klutst*
Oeh! Oeh! In die medley zit echt alles, ook Sjonnie Logan en Cliff!
Yes yes! En 'what's another year'quote:Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is die van Hooooold me now, don't cry
Zie topic. Ik bedenk met ook net dat ik alle cd's dus enkel digitaal hebquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog de IDE ATA/ATAPI channels en controller verwijderd?
I Cquote:Op donderdag 10 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie topic. Ik bedenk met ook net dat ik alle cd's dus enkel digitaal heb
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef Greys het volgende:Deze is nog veel leuker, de Nederlandstalige medley!
En die zangert met die oren, die ken ikRaak mij aan!
![]()
Die vind ik keileukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes! En 'what's another year'
Die met die paffige wangen!
Van mij mag je doorgaan hoor. Vroeg of laat zijn mijn batterijen toch leegquote:Op donderdag 10 september 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Laiiiii la lalaaaaaaaaaaaiiiiiiii lalalaiiiilala
Oke. Sorry. Ik stop al.
For now...
Ik ookquote:
Nee nee! Da's allemaal asielactie gerelateerd!quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Dat Laiiii la la laiiiiiiiiiiiiiilala lailalaaaaa hierboven was de intro van De Troubadour. Van Lenny Kuhr. Dat rijmt!
Maar dat hadden jullie wel in de gaten he?
Ja, die is in 1980 blijven stekenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Hoewel hij wel een beetje erg pafferig oud aan het worden is.
Maar hij kwam bij Idols (of X-factor) nog even laten horen hoe het moest vorig jaar
Kijk, dat jasje kan écht niet meer Haar
Oh ehrm... ik ging niet voor mezelf dat klere-eind rennen op die laarzen hoor naar Dave M. Ik hou er niet van, dat deed ik voor iemand. Maar nooit meer dusquote:
Dit dan:quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ehrm... ik ging niet voor mezelf dat klere-eind rennen op die laarzen hoor naar Dave M. Ik hou er niet van, dat deed ik voor iemand. Maar nooit meer dus![]()
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer isquote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Loveless
Until it Sleeps is verre van het beste Metallica-nummerBewijs: mijn moeder heeft het album van Metallica gekocht omdat ze Until it Sleeps zo'n leuk nummer vond, daarna heeft ze het album maar aan mij gegeven
Album wel ja, al ging St. Anger zelf en Frantic nog best. Nieuwe album is wel weerquote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer is
Maar St.Anger is kut.
Ja, maar wat ie post is allemaal nog een stuk beter dan Until it Sleepsquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer is
Maar St.Anger is kut.
Doen!quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet ik die live 'intro' van Welcome to the Jungle maar zo instellen dat als iemand op de bijrijdersstoel zit je Axl Rose hoort:
"Do you know where the fuck you aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare. You're in the jungle baby, time to dieeeeeeee"
Of zou dat mensen afschrikken denken jullie?
Daar was ik oohookquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Album wel ja, al ging St. Anger zelf en Frantic nog best. Nieuwe album is wel weer![]()
Laatst nog in Ahoy' gezien, was helemaal super, echt vet coole lasershow en gewoon erg strak geluid. Beter dan een festival of stadion ofzo
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Metallica heb ik echt niets mee, doe mij dan maar Iron Maiden
I've got tickets to Iron Maiden baby,quote:
Na het eerste nummer gaat het misquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
voor MM wat we zaterdag o.a gaan horen. Kusje!!
kom je wel achterquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
als jij rijdt kan ik zonder problemen de cd uit de cd speler halen en aan mijn zijde van de auto bewaren
Ik ben een genesis fan jah! Kraak mn genesis es niet afquote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na het eerste nummer gaat het mis
Ik hoefde hem pas over 20 jaar, maar lief dat ik hem alvast mag uitproberenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
EW komt zaterdag waarschijnlijk ook mee![]()
![]()
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een genesis fan jah! Kraak mn genesis es niet af
vuig sletje.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoefde hem pas over 20 jaar, maar lief dat ik hem alvast mag uitproberen
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoefde hem pas over 20 jaar, maar lief dat ik hem alvast mag uitproberen
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
vuig sletje.
Ik ga mijn pukkel in wording zo maar eens open jassen met een mesje
Jouw moeder heeft smaakquote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!
Want mijn moeder is ook genesis fan en die doet me wat als ik kritiek heb
yukquote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
vuig sletje.
Ik ga mijn pukkel in wording zo maar eens open jassen met een mesje
ja hey, beter dan met een enorme bult/pukkel rond lopenquote:
Gewoon uit het raam gooienquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
als jij rijdt kan ik zonder problemen de cd uit de cd speler halen en aan mijn zijde van de auto bewaren
geld op cheque / 100 = aantal asielactie topicsquote:Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Ynske het volgende:
jemig wat kleppen jullie veel
willen jullie nog 9 topics vol krijgen voor zaterdag?
Tip van vandaag: leugens op fok, hoe ermee om te gaanquote:Op donderdag 10 september 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
geld op cheque / 100 = aantal asielactie topics
Gek he, als je in jezelf snijdt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaah, ik bloed, ik ga dooooood!
dr komt best een zooi rood uit
Nee dit gaat nergens over op deze manier.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik zit net mn een half oog dat leugens topic te lezen.
Maar zonder namen en details doet het mijn gossip hart toch niet sneller kloppen!
Anyone?!
*steekt hand op*quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dit gaat nergens over op deze manier.
Heeft een van jullie hier soms zijn vlooienmarkt spullen niet geleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |