Tuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Dat Laiiii la la laiiiiiiiiiiiiiilala lailalaaaaa hierboven was de intro van De Troubadour. Van Lenny Kuhr. Dat rijmt!
Maar dat hadden jullie wel in de gaten he?
Ja, die is in 1980 blijven stekenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Hoewel hij wel een beetje erg pafferig oud aan het worden is.
Maar hij kwam bij Idols (of X-factor) nog even laten horen hoe het moest vorig jaar
Kijk, dat jasje kan écht niet meer Haar
Oh ehrm... ik ging niet voor mezelf dat klere-eind rennen op die laarzen hoor naar Dave M. Ik hou er niet van, dat deed ik voor iemand. Maar nooit meer dusquote:
Dit dan:quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ehrm... ik ging niet voor mezelf dat klere-eind rennen op die laarzen hoor naar Dave M. Ik hou er niet van, dat deed ik voor iemand. Maar nooit meer dus![]()
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer isquote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Loveless
Until it Sleeps is verre van het beste Metallica-nummerBewijs: mijn moeder heeft het album van Metallica gekocht omdat ze Until it Sleeps zo'n leuk nummer vond, daarna heeft ze het album maar aan mij gegeven
Album wel ja, al ging St. Anger zelf en Frantic nog best. Nieuwe album is wel weerquote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer is
Maar St.Anger is kut.
Ja, maar wat ie post is allemaal nog een stuk beter dan Until it Sleepsquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het het beste nummer is
Maar St.Anger is kut.
Doen!quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet ik die live 'intro' van Welcome to the Jungle maar zo instellen dat als iemand op de bijrijdersstoel zit je Axl Rose hoort:
"Do you know where the fuck you aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare. You're in the jungle baby, time to dieeeeeeee"
Of zou dat mensen afschrikken denken jullie?
Daar was ik oohookquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Album wel ja, al ging St. Anger zelf en Frantic nog best. Nieuwe album is wel weer![]()
Laatst nog in Ahoy' gezien, was helemaal super, echt vet coole lasershow en gewoon erg strak geluid. Beter dan een festival of stadion ofzo
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Metallica heb ik echt niets mee, doe mij dan maar Iron Maiden
I've got tickets to Iron Maiden baby,quote:
Na het eerste nummer gaat het misquote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
voor MM wat we zaterdag o.a gaan horen. Kusje!!
kom je wel achterquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
als jij rijdt kan ik zonder problemen de cd uit de cd speler halen en aan mijn zijde van de auto bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |