Bij mij ookquote:Op donderdag 10 september 2009 @ 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten ze verplicht de nieuwe Muse luisteren![]()
[afbeelding]
Ik vind alles wel prima hoor, als er maar afwisseling is, graagquote:
Ik zal af en toe zelf ook ff zingen uiteraard!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind alles wel prima hoor, als er maar afwisseling is, graag
Bedoel je niet het kippenhok?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet zaterdag het konijnenhok verschonen, helaas, ik kan er niet bij zijn
Ik wilde nog een cd flansen, maar mijn cd-rom station is stukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten ze verplicht de nieuwe Muse luisteren![]()
![]()
Nog de IDE ATA/ATAPI channels en controller verwijderd?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde nog een cd flansen, maar mijn cd-rom station is stukmaar gelukkig stik ik in de phil collins cd's
NEEEEEquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal speciaal voor Loveless en Maes een CD branden met Songfestival liedjes
En Bananaphone
Staat Cliff Richard eropquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal speciaal voor Loveless en Maes een CD branden met Songfestival liedjes
En Bananaphone
Als die niet uit je boxen schalt heb je dat wel live bij je.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEEEEE
Dat echt niet![]()
Radio kan ik nog mee leven, of een CD'tje van Dave Matthews Band is ook prima. Maar geen songfestival of andere blije troep
Jullie willen gewoon dat ik niet kom héquote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die niet uit je boxen schalt heb je dat wel live bij je.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie het al voor me. Greys geht loss op Fiesta Mexicana en Loveless en Hara hangen huilend uit het raam.
Ik ben vast aan het oefenen!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
OH stom!
Dan moet je maar heel hard zingen
Kisses for me, tra la laaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben foute carnavalsknallers aan het zingen.
Als ik 1x tring dan ben jij een lekker ding...
Is die van Hooooold me now, don't cryquote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kisses for me, tra la laaaaaaaaaaaa
*met knieën klutst*
Oeh! Oeh! In die medley zit echt alles, ook Sjonnie Logan en Cliff!
Yes yes! En 'what's another year'quote:Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is die van Hooooold me now, don't cry
Zie topic. Ik bedenk met ook net dat ik alle cd's dus enkel digitaal hebquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog de IDE ATA/ATAPI channels en controller verwijderd?
I Cquote:Op donderdag 10 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie topic. Ik bedenk met ook net dat ik alle cd's dus enkel digitaal heb
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef Greys het volgende:Deze is nog veel leuker, de Nederlandstalige medley!
En die zangert met die oren, die ken ikRaak mij aan!
![]()
Die vind ik keileukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes! En 'what's another year'
Die met die paffige wangen!
Van mij mag je doorgaan hoor. Vroeg of laat zijn mijn batterijen toch leegquote:Op donderdag 10 september 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Laiiiii la lalaaaaaaaaaaaiiiiiiii lalalaiiiilala
Oke. Sorry. Ik stop al.
For now...
Ik ookquote:
Nee nee! Da's allemaal asielactie gerelateerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |