Ik kan echt niet van peren afblijven, dus ik had er al speciaal niet zo veel gekocht vandaag. Vorige week had ik zo'n voordeel bak gekocht met 8 peren en die heb ik in een avond op gegeten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Moesten de peren op, Bob?Niet te vaak boterhammen vervangen door knackebrod, je komt snel te laag uit in de kcal zo
Ik gooi er ook even een lijst tegenaan.
O: Broodje speculoospasta
T: Skittles
L: 2 broodjes za'atarhummus, appel
T: handje amandelen
T: bakje danio-kwark
T: appel
S: hardlopen, ongeveer 30 minuten. Ging niet super, het was erg warm nog!
S: ging ik naar pilates, was er geen lesDe juf had een miskraam gehad
Vervangende les bodyshape, ja, dan heb je je trainingsbroek toch al aan... Maar itt pilates is bodyshape wčl belastend voor je benen. Hiep hoi, zo na het hardlopen
D: groentecurry met ei
T: wodka en een handje jelly belly's
Ja, ik zit een semester in Kopenhagen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Je komt inderdaad vandaag vast niet te laag uit met je kcalmaar om nou je boterhammetjes op te offeren om een mars te kunnen eten en bier te kunnen drinken, dat is geen goede aanpak
![]()
![]()
Als je echt mooi fruit hebt, kan ik er ook bakken van opSuperrijpe perziken of peren
Of van die ontzettend crispy appels
of frambozen of ander rood fruit! Of lekkere knisperige meloen
Nou ja, 't is minder kwalijk dan een zak chips
Waar zit je dan nu? Studeer je in het buitenland?
Redelijk wel, dank uquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
ElisaBeeb! Long time no see![]()
Hoe is 't?
Ik ga dus even aan de alcohol. Heb ik wel verdiend
Nou nog niet helemaal. Geen last meer van mn knie, wel van een brakke conditie en schoolwerkquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
ChicootjeBen je weer op volle kracht met sporten, nu?
Precies, ik vind het ook zo'n fantastische stad tot nu toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhhh Kopenhagen Bob, wat heerlijkZo'n fijne stad, vond ik. Rustig en netjes en niet te groot en toch heel levendig. Ben je al naar het Louisiana geweest?
Ik ben weer gewoon gaan vretenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Elisa, da's mooi. Specifieke dingen veranderd, of kwam het gewoon toevallig zo?
En wat was die logische verklaring? Je maakt het wel spannend zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, nieuwe baan en nieuwe sport voor PF? Goed bezigVan roeien word je echt su-per-strak
Ik heb ook Stoli. In Vlaanderen is 't amper te krijgen, maar op het vliegveld was het fijn goedkoop
Bob, ik heb daar in dat museum echt een extreme déja-vu gehadIk dacht echt dat ik gek werd
Iedere hoek die ik omsloeg wist ik al wat er zou komen, ik wist welke beelden waar in de tuin stonden, etc. Ik liep half te flippen, want ik wist 100% zeker dat ik er nooit was geweest
Pas een half jaar later kwam ik erachter dat er een heel logische verklaring voor was
Het is trouwens, los daarvan, echt een mooi museum. Heel mooi gelegen, fijne rustige beeldentuin, enzo.
Slank #502 - verhuizen, ouders en bruine M&Msquote:Op woensdag 9 september 2009 08:33 schreef Phaidra het volgende:
CF heeft het ooit al eens verteld, dus als iemand handig is met de search...![]()
Op Vik kunnen we altijd rekenenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slank #502 - verhuizen, ouders en bruine M&Ms.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
I, XM, do solemnly and sincerely and truly affirm and declare that I will eat.
Ja, nu ben je klaar. Dan mag je niet meer posten hier, moet je naar "Al goed de herfst in"quote:Op woensdag 9 september 2009 10:54 schreef uniekhoorn het volgende:
58 kg vanochtend, zit gewoon op mijn streef... en nu?
Nyn! Fijn dat je nog leeft!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef AKnynke het volgende:
dames, en een enkele heer, ik leef nog.
M'n auto daar en tegen niet echt, ik ben al 3 dagen aan het wachten totdat hij gemaakt is en ik weer terug naar Harare kan. Gelukkig ben ik nu in een redelijk grote stad. Hoe is het met iedereen in Nederland?
Over een week ben ik weer in Europa!
Hoezo gaat die niet door?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ben ook wel blij. Jammer trouwens dat de meet bij CF a.s. zaterdag niet doorgaat.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ben ook wel blij. Jammer trouwens dat de meet bij CF a.s. zaterdag niet doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hoei!quote:
Als je geen ongevraagd advies wilt moet je het zeggen, dan hou ik voortaan m'n mond, maar ik vind dit wel erg weinig. In je lunch zitten bijna geen calorieën, en waar zijn de tussendoortjes?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Welkom aan de nieuwelingen. En CF, nu wil ik het ook weten hoor - wat is die logische verklaring ??
Lijstje:
O: twee knackebrod met kipfilet (ben steeds misselijk 's ochtends, als dat doorgaat ga ik maar even een test doen)
L: salade van paprika en tomaat, met balsamico-azijn
D: fusilli met verse tomatensaus, champignons, gehakt en paprika
T: kwart meloen
Ik kende zo een site.. Hm....quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een tip om van een foto een digitale puzzel te maken?
Eerder in DIGquote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kende zo een site.. Hm....
Doe eens een topic in GC?
Och, het gaat om het totaal over de hele dag hč, dus je kunt altijd de rest van de dag erop aanpassen. Anders kun je ook nog 1 broodje als lunch en 1 als tussendoortje nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:36 schreef Ek-Mei het volgende:
Lijstje:
O: activia, boterham light jam
T: banaantje
S: 15 min fietsen, 15 min crosstrainer, 15 min roeien
L: 2 boterhammen, 1 plak kipfilet, komkommer, beker optimel
T: opkikker tomaat
D: gekookte aardappels, tartaartje, erwt/wortels, appelmoes
T: (yoghurt met) paar aardbeien
Vrijdag wil ik als lunch 2 broodjes haring eten, volgens mijn berekening is dat ongeveer 700 kcal, is wel erg veel als lunch of niet?
haha normaal niet hoor, komt een vriendin lunchenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Och, het gaat om het totaal over de hele dag hč, dus je kunt altijd de rest van de dag erop aanpassen. Anders kun je ook nog 1 broodje als lunch en 1 als tussendoortje nemen.
Wat plan jij ver vooruit trouwens.
Maar ik ben mijn bed ook pas om half 11 uit komen rollen, dus eigenlijk was mijn ontbijt een veredelde brunch en het broodje iets voor tussendoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat het goedmaken van het gebrek aan echt brood gedurende de dag met vloeibaar brood in de avond niet echt een goed idee is he?
Je L is wel errug weinig!
Maar veel plezier met je feestje!En de D klinkt lekker
Ik ga morgen naar CPquote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef Totziens het volgende:
Pfieuw wat goed dat je (bijna) veilig terug bent van je reis Nynke, ik vond je reis wat eng.![]()
Wat goed Moblo, ik ga denk ik maar even je voorbeeld volgen en nog 2 powerpoints doornemen voordat ik in het busje richting Nijmegen stap. Coldplaaaaaaaay![]()
Lijstje:
O: 2 boterhammen kipfilet
T: Appel
L: 2 tosti's 30+ kaas
T: stuk komkommer en handje M&M's![]()
D: ik vrees patat of iets dergelijks
Grappig dat je daarom juicht, ik zat net te balen omdat ik niet durf te gaan sporten uit angst voor bloedvlekken op apparaten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is nu al plek voor me bij de scriptieversnellingsgroep en ik ben eindelijk ongesteld aan het worden!.
Het begon nu ook wel heel lang te duren, ik was bijna bang dat er iets mis met me was of zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Grappig dat je daarom juicht, ik zat net te balen omdat ik niet durf te gaan sporten uit angst voor bloedvlekken op apparaten.
Maar als je nu naar de gyn kunt snap ik dat je blij bent.Ook fijn van die scriptiegroep.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Uniekhoorn, dan kun je jezelf toch als doel stellen om strakker te worden in plaats van slanker?
Heb je meteen een goede reden om hier nog even te blijven hangen.
Doe maar niet wat ik deed gisterquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
lijstzor en dan weer terug naar mn tekstenHet gaat langzaam. En ik moet ook nog sporten vanaaf. Maar ik twijfel, want school gaat voor, denk ik. Erf.
O: twee sneetjes met kaas, getoast
L: twee getoaste sneetjes met twee gekookte eitjes
T: bakje kwark
T: cup-a-soup tomaat-mascarpone
D: hamburger met avocado (vriendje mocht kiezen)
S: Body Jam?
T: perzik
Ja, je hebt gelijk hoor - heb als T nog een liga milkbreak gegeten (ik weet het, niet echt fantastisch, maar iig een T). Mn lijstjes zijn de laatste tijd over het algemeen meer dan dit hoor, het gaat de goede kant op, maar af en toe kruipt er nog zo ééntje tussen..quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je geen ongevraagd advies wilt moet je het zeggen, dan hou ik voortaan m'n mond, maar ik vind dit wel erg weinig. In je lunch zitten bijna geen calorieën, en waar zijn de tussendoortjes?
Ik zie het plaatje nu pas! Oooo, als iemand die nu voor me neerzet springen de tranen me subiet in de ogen. Wat een zoetjesquote:
Heerlijk is datquote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen'.
Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal![]()
. Die begon al na track1 ook al te piepen dat ze een zere kont kreeg
.
En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen'.
Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal![]()
.
Zo'n prefabding?quote:
Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-dingquote:Op donderdag 10 september 2009 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo'n prefabding?
Gemalen vleesresten, geplakt en gepaneerd?![]()
Wat zit er volgens de verpakking in?
Bijbaantje, op een middelbare school. Vandaag loop ik rond terwijl de leerlingen bezig zijn met projecten en mogen ze aan mij vragen stellen. Heb geen flauw idee wat voor vragen ik kan verwachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Heb je een nieuwe baan?
Bijbaantje of "echte" baan?
Wat ga je doen?
Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-ding.
En ik vind die lekker.![]()
195 kcal p/s, 9.5 gram vet.
Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).quote:Kippenvlees 26%, kalkoenvlees 20%, water, plantaardige olie en vet, bloem (tarwe, maīs), paneermeel (tarwebloem, water,gist, zout), kippenvet, kippencollageen, soja-eiwit, zout, aroma (kippenei, selderij), melkbestanddelen, citroensap, maltodextrine, kruiden en specerijen, emulgator: E450, E451, E452, suiker, melado, smaakversterker: E621, E627, E631, rijsmiddel: E450, E500.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen..
Hoef maar 2 keer per week naar Zwolle, dus dat scheeltquote:Op donderdag 10 september 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, dus tķch Vik!
En bevalt het? Valt het reizen mee?
Ik ga duimen dat ze nog wel een LIO kunnen gebruiken.
Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb weer een vriendje minder op Hyves. Wie o wie heeft mij eruit getyft?.
Gesprek heb ik om 14:15 en de school is 20 minuten fietsen hiervandaanquote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.![]()
Twee keer in de week is goed te doen.
Hoe laat heb je dat gesprek vanmiddag?
En was die school nu ook in Zwolle?
Ach, als ik deze nou lekker vind.. ik eet ze niet elke dag ofzo - ze zijn goedkoop & lekker, en zo af en toe kan dat best vind ik. Chips / patat / pizza en ga zo maar door is ook niet gezond, maar ook dat eet ik af en toe. Zo'n stukje nepvlees kan dus ook best eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Ik doel meer op de ingrediënten.
Willekeurig merk:
[..]
Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).
Seriously, waarom niet een echt stukje vlees?![]()
Klinkt spannend Chico.
Veel succes vanmiddag!
Datquote:Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, jij smiecht! Veel succes vanmiddag, ik duim voor je!
wat erg! hier gaan meestal alleen mensen spinnen die het ook echt wat vinden en soms een enkeling die het voor het eerst probeert, rustig aan doet en dan of volgende keer weer, of nooit meer komtquote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
.
Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac. Ik eet dit omdat ik het lekker vind, en het komt absoluut niet dagelijks (niet eens wekelijks) voor, en zoals mini zegt, meer reden heb je niet nodig om iets te eten.
Mini: moet ik idd even afwachten, maar anders gooi ik er nog een cup-a-soupje tegenaan.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac.
Ik ben ook geen snoep-eter hoor, hou ook niet van chocola bijvoorbeeld. Maar ik heb geen problemen met bewerkte producten, hoewel ik wel geloof dat onbewerkte dingen (biologisch vlees e.d.) beter voor je zijn - alleen kan ik dat voorlopig gewoon nog niet betalen. Vegetarisch eten hoeft van mij dan niet hoor, dan eet ik wel de goedkope soorten.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.
Ik hou er gewoon zelf niet (meer) van om allerlei heel kunstmatige/bewerkte producten te eten. Pakjes&zakjes, bijvoorbeeld. Niet dat ik denk dat je meteen allemaal erge ziektes krijgt van die hulpstoffen, maar het heeft gewoon geen nut (en het maakt je echt dikker - loze kcals!)
Ik ben dol op pizza, patat en chips, en op taart. Maar daar zit -mits van goede kwaliteit- niet veel raars in. Snoep eten ben ik echt ontwend, ik kocht op het vliegveld wat snoep omdat ik honger had, maar ik merkte echt dat ik er suikerdips van kreeg.
En ik eet echt nooit meer bij de MacVrijdag op 't vliegveld nam Meneer een Quick-menu, ik heb een hap geproefd van de burger en 'm uitgespuugd. Getver! Ik lust het niet eens meer
dus toen heb ik een paar frietjes genomen
Dat ging me meer om de hoeveelheid / kcals enzo - omdat ik daar vaak nogal laag mee zitquote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik eet een enkele keer patat of pizza, maar dan wel versgemaakt dus ik weet precies wat er inzit.
Koek, snoep en chips eet ik niet en een vegaburger van de Mac zal een jaartje of vijf geleden zijn.
Ik vind dat eten puur moet zijn. Ik wil weten wat ik binnen krijg. Lose zetmeel en andere toevoegingen doet je lichaam geen goed.
Maar dat is mijn mening maar.![]()
Ik zou ook niets gezegd hebben als je niet zelf om commentaar op je lijstje vroeg.
Ik vind die Wereldgerechten zo lekker - maar daar zit echt veel troep in, dat vind ik zelfs. Gigantische aantallen kcal per maaltijd, en zķveel zakjes/pakjes! Ik maak ze meestal 1 keer, en dan de keer erna zelf.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik maak mijn lasagne nog altijd met de lasagnemix van Honig. Maar dat is dan ook echt het énige dat ik nog koop uit het assortiment van Knorr / Honig. Vroeger aten we veel van die Knorr-maaltijdpakken, maar dat is inmiddels echt wel 3 jaar geleden ofzo. Sindsdien nooit meer gehad.
Ik weet 't niet, ben nog steeds wel in voor een meetquote:Op donderdag 10 september 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd nog steeds heel erg van snoep. Helaas.
Wanneer komt er een nieuwe meetdatum eigenlijk?
Kipcorn lijkt me juist wel makkelijk: kip fijnmalen, mengen met het wit van een eitje, chilipoeder en paprikapoeder, door bloem, ei en cornflakes halen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Cordon bleus maak ik ook wel zelf, maar dat smaakt toch anders dan wat je in de winkel koopt, en soms heb ik ook gewoon zin in zo'n prefab-schnitzel. Maarja, ik hou ook van kipcorns en frikandellen, die kun je ook niet zelf namaken.
Ik heb maandag tussen de middag nog bij de Mac gegetenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, die receptjes ga ik wel een keer proberen! Ik vrees alleen dat het toch niet hetzelfde zal zijn. Al die toevoegingen zitten er niet voor niks in, dat is blijkbaar wat mensen lekker vinden.
Ik hou nou eenmaal van dat soort dingen, vet en zout, dat is de hele reden dat ik ooit dik ben geworden. Ik vind Burger King of Mac ook lekker, net als PPP zegt. Nu kom ik er nog maar een paar keer per jaar, maar dan geniet ik er nog steeds van. Zolang dat m'n enige zonde is...
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook. Heb onwijs veel zin in een pizza nu
. En dan zo'n scherpe, met pepers en vik!
Eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, die receptjes ga ik wel een keer proberen! Ik vrees alleen dat het toch niet hetzelfde zal zijn. Al die toevoegingen zitten er niet voor niks in, dat is blijkbaar wat mensen lekker vinden.
Ik hou nou eenmaal van dat soort dingen, vet en zout, dat is de hele reden dat ik ooit dik ben geworden. Ik vind Burger King of Mac ook lekker, net als PPP zegt. Nu kom ik er nog maar een paar keer per jaar, maar dan geniet ik er nog steeds van. Zolang dat m'n enige zonde is...
Ik merk dat als ik meer eet ik pijn in mn zij krijg, ook als ik een tijd wacht voor ik ga, nu ga ik aan het brood hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Sorry...
Ek-Mei, als ik was gaan hardlopen op yoghurt en een banaan zou ik onderhand ook honger hebben.
Klinkt verstandig.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens niets gezegd, omdat ik eerst even alles op een rijtje wilde krijgen. Van dat wel-niet-wel-niet wordt ook niemand wat wijzer. Mijn ouders weten ook nog van niks. Die kan ik hopelijk zaterdag goed nieuws gaan vertellen
.
Ik snap dat je niet veel wilt eten voor het hardlopen, maar ik zou dan toch zeker naderhand een T en/of meer lunch nemen. Dat ontbijtje heb je alleen met het hardlopen misschien alweer verbruikt, en waar moet je lichaam dan nog op draaien?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:25 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik merk dat als ik meer eet ik pijn in mn zij krijg, ook als ik een tijd wacht voor ik ga, nu ga ik aan het brood hoor
Inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt verstandig.Dan weet je ook zeker dat je keuze is wat jij echt wilt, en niet de mening van alle mensen met wie je het besproken hebt.
Spruitjes! Worteltjes! Bloemkool! Andijvie!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:20 schreef Ek-Mei het volgende:
Krijg honger van de gepraat over pizza's, fricandel, kipcorn, mac
Ik ben om 9.15 opgestaan en nu net weer en gedoucht dus nu ga ik zo eten en 2 boterhammen is misschien wel weinig dus t worden er misschien wat meerquote:Op donderdag 10 september 2009 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet veel wilt eten voor het hardlopen, maar ik zou dan toch zeker naderhand een T en/of meer lunch nemen. Dat ontbijtje heb je alleen met het hardlopen misschien alweer verbruikt, en waar moet je lichaam dan nog op draaien?
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Spruitjes! Worteltjes! Bloemkool! Andijvie!
Of helpt dat niet?
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik net de gyn-afdeling gebeld om te melden dat ik ongesteld ben geworden en dat ik m'n Gynefix wil laten plaatsen:
"Oh ja, ja, nou de specialist is er deze week niet, maar we kunnen 'm wel laten zetten door iemand die het eigenlijk nooit eerder heeft gedaan en ook geen verdoving kan geven."
Ok. Ik wacht wel tot maandag..
Ik net de gyn-afdeling gebeld om te melden dat ik ongesteld ben geworden en dat ik m'n Gynefix wil laten plaatsen:
"Oh ja, ja, nou de specialist is er deze week niet, maar we kunnen 'm wel laten zetten door iemand die het eigenlijk nooit eerder heeft gedaan en ook geen verdoving kan geven."
Het is meer dat ik continu verkeerde keuzes maak. De hoeveelheid is idd wel ok, maar 2x boterkoek én nog een dikke plak kandijkoek is wel wat te veel van het goede slechte. En dit gebeurt me dus al de hele week. Maar het is zo lekker en makkelijk!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Phaidra, qua hoeveelheid vind ik je lijstje eigenlijk nog best meevallen. Je werkt ook hard, dan heb je wel wat extra energie nodig.
Och, zolang je de schade kunt beperken is het toch niet zo erg, dan kun je gewoon weer verder waar je gebleven was als je weer wat meer rust hebt.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is meer dat ik continu verkeerde keuzes maak. De hoeveelheid is idd wel ok, maar 2x boterkoek én nog een dikke plak kandijkoek is wel wat te veel van het goede slechte. En dit gebeurt me dus al de hele week. Maar het is zo lekker en makkelijk!
Opeens fulltime werken, het is niet zo gek als je even tijd nodig hebt om in je nieuwe ritme te komen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:41 schreef Phaidra het volgende:
Het is meer dat ik continu verkeerde keuzes maak. De hoeveelheid is idd wel ok, maar 2x boterkoek én nog een dikke plak kandijkoek is wel wat te veel van het goede slechte. En dit gebeurt me dus al de hele week. Maar het is zo lekker en makkelijk!
Dat kan ik wel proberen idd. Wat wel vervelend is, is dat ik op m'n werk het grootste deel van de dag in een ruimte verblijf waar niet gegeten mag worden. En ik kan ook niet zomaar weg, omdat er altijd iemand bij moet zijn. Op mijn andere werk (combineer nu 2 dingen) is het geen probleem.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Opeens fulltime werken, het is niet zo gek als je even tijd nodig hebt om in je nieuwe ritme te komen.
Misschien het weekend even de tijd nemen om een eetplanning op te stellen en allemaal gezonde en lekkere dingen in te slaan die je makkelijk op je werk kunt eten?
Dan kun je volgende week met frisse moed beginnen.
wat ontzettend schattig!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: 250 gr magere kwark
D: spaghetti met geroosterde courgette, aubergine, rode paprika, wat uitgebakken spekjes
Morgen ga ik shoppen met z'n zus en m'n 2 nichtjes. De oudste van bijna 4 moet een nieuwe wintergarderobe. Ze lijkt alleen bang te zijn dat als ze al iets heeft (een rokje of zo), dat ze dat dan weer in moet leveren als er nog iets nieuws word gekocht.. Dus ik ga vanmiddag eens kijken of ik een lijst voor d'r kan maken, met tekeningetjes van verschillende kledingstukken, waarop ze kan zien dat ze dat allemaal mag hebben.
.
Een poosje geleden waren we ook aan het winkelen, en toen had m'n zus een heel mooi jurkje voor d'r gekocht. Maar in een andere winkel zagen we nķg een veel mooier jurkje, dus m'n zus vroeg of ze die ook nog wilde hebben. "Maar mama," zei m'n nichtje, "ik hčb toch al een jurk!"quote:
Opschrijven zodat je dat de rest van haar leven tegen haar kan gebruiken!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een poosje geleden waren we ook aan het winkelen, en toen had m'n zus een heel mooi jurkje voor d'r gekocht. Maar in een andere winkel zagen we nķg een veel mooier jurkje, dus m'n zus vroeg of ze die ook nog wilde hebben. "Maar mama," zei m'n nichtje, "ik hčb toch al een jurk!"
Dat heeft ze niet van d'r moeder (of tante)..
Ik heb hier alleen eens foto's geplaatst van m'n oudste nichtje, voor zover ik weet. En één keer m'n neefje met z'n nieuwe kleine zusje, maar dat zijn de kinderen van m'n broer.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Opschrijven zodat je dat de rest van haar leven tegen haar kan gebruiken!
Die nichtjes van jou, dat zijn toch die supermooie fotogenieke blonde meisjes die je weleens spamt?
Wat lief zeg.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: 250 gr magere kwark
D: spaghetti met geroosterde courgette, aubergine, rode paprika, wat uitgebakken spekjes
Morgen ga ik shoppen met z'n zus en m'n 2 nichtjes. De oudste van bijna 4 moet een nieuwe wintergarderobe. Ze lijkt alleen bang te zijn dat als ze al iets heeft (een rokje of zo), dat ze dat dan weer in moet leveren als er nog iets nieuws word gekocht.. Dus ik ga vanmiddag eens kijken of ik een lijst voor d'r kan maken, met tekeningetjes van verschillende kledingstukken, waarop ze kan zien dat ze dat allemaal mag hebben.
.
Oeh, dat is klote.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en ben dus mijn id kaart kwijt![]()
![]()
Volgens mij moet je dan toch weer 40 euro betalen?
Dat red ik nu niet
Hier ook, met m'n paspoort. En dan vind je 'em binnen een maand alsnog onder de scanner. Hmpf.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, dat is klote.In Groningen moest je in ieder geval iets van 30 a 40 euro bij betalen als je hem was verloren, plus dus de normale kosten van een id-kaart, maar dat zal wel verschillen per gemeente?
Je moet wel even aangifte doen, anders kun je geen nieuwe krijgen.
Viking weet er alles van: Identiteitskaart kwijt, wat te doen?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en ben dus mijn id kaart kwijt![]()
![]()
Volgens mij moet je dan toch weer 40 euro betalen?
Dat red ik nu niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem net jaquote:Op donderdag 10 september 2009 14:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Viking weet er alles van: Identiteitskaart kwijt, wat te doen?
Meer als in: het voelt lekker om eindelijk op m'n motor te rijden ipv er constant aan te moeten klussen. En bij >120 km/h zonder windscherm is er een beetje luchtweerstandquote:Op donderdag 10 september 2009 15:42 schreef shinydiscoball het volgende:
@loveli:als in: het voelt lekker dat ik spierpijn heb omdat je dan weet dat je iets gedaan hebt?
Omdat ik een tweedegraads lerarenopleiding volg en bovenbouw dus eerstegraads is. Anderzijds zou een eerstegraads lerarenopleiding ws weer niet akkoord gaan met mijn keuze voor het vso, dus ik heb toch weinig opties. Bovendien is de docent die er nu les geeft ook een tweedegraads docent.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt goed Viking!
Waarom moet je eigenlijk per se lesgeven aan de onderbouw? De bovenbouw is vast niet minder leerzaam. In jouw situatie zou het wel flauw zijn als ze daar moeilijk over doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul nie.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
@ dt-fout
. Die is wel heel erg.
Maar DaD maakte er ook eentje vandaag.
Mijn ID-bewijs zat trouwens in de zak van een vest dat ik niet zo vaak aan heb. Nu heb ik trouwens wel een excuus om morgen even uitgebreid te gaan shoppen: ik moet wel in fatsoenlijke kleren voor de klas staan natuurlijk
En ik maar denken dat ik eigenlijk iemand had gevonden die ook geen afscheid kon nemen van de schattige basisschool letters.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euhm, even voor de goede orde, ik schrijf normaal niet aan elkaar hoor.. Dat is m'n kleinekinderenhandschrift. De bovenste regel (Nieuwe kleertjes voor), dat is hoe ik normaal schrijf.
Er kan iemand achterop en ik heb een extra helm en motorpak. Maar eerst weer even goed leren rijden.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:![]()
voor Viking, wat tof zeg van die stage!!
En DaD ik vind je tekening superleuk en lief!
en ik wil ook wel op de motor van loveliWat fijn dat ie het weer doet na al dat geklus! het is nu denk ik ook wel fijn weer nog om te rijden?
Na 25 keer lezen vond ik 'em eindelijk. En ik heb de 's' precies zo geleerd, alleen de 'r' en de 't' iets anders. But who cares..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-09-2009 16:14 ]
Stiekemerd!.
De "t" heb ik ook anders geleerd, namelijk zo:quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Maar de S klopt niet volgens mijZo heb ik hem niet geleerd in groep 3. Maar voor de rest klopt het wel ja
.
Ja idd. Klopt. Die was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De "t" heb ik ook anders geleerd, namelijk zo:
[ afbeelding ]
Voor je houding kun je volgens mij beter naar een mensendiecktheratpeute gaan. Pilates kan wel helpen met het versterken van je rug, misschien is een combinatie een optie?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
En eeuwen geleden leerden de Belgische kindjes de hoofdletter A te schrijven zoals Vik de t.
Ik heb een vraag voor eventuele pilatessers hier i.v.m. de 'actief holle rug'. Ik heb een vreselijk holle rug (heel charmant in combinatie mijn mijn spekbuikje), en dat is niet zo goed. Zou pilates helpen om latere rugklachten te vermijden -ik wil juf worden, dus veel rechtstaan- ?
Vooral de naam. Er is een beroepsvereniging voor zowel mensendieck als cesar. Mensen dieck is ontwikkeld dooe mevrouw Bess Mensendieck (zoiets) en cesar zal misschien vanuit een andere filosofie zijn begonnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Blurred86 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen cesar- en mensendiecktherapie?
Ik heb een tijdje cesartherapie gehad voor mijn houding, dat hielp wel goed (daar kreeg ik ook oefeningen om mijn rug- en buikspieren mee te versterken) maar ik moet zeggen dat ik het over de jaren heen weer kwijtgeraakt ben en nu heb ik weer een belabberde houding
Dat is een zeer goed excuusquote:Op donderdag 10 september 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:@ dt-fout
. Die is wel heel erg.
Maar DaD maakte er ook eentje vandaag.
Mijn ID-bewijs zat trouwens in de zak van een vest dat ik niet zo vaak aan heb. Nu heb ik trouwens wel een excuus om morgen even uitgebreid te gaan shoppen: ik moet wel in fatsoenlijke kleren voor de klas staan natuurlijk![]()
Oh ja zo moest ik hem ook. En ik vond het stomquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De "t" heb ik ook anders geleerd, namelijk zo:
[ afbeelding ]
Fijnquote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef Chicolate het volgende:
Mijn eerste keer op school werken ging goed, ik vond het echt heel erg leuk. En hoefde geen orde te houden, dat deed de docent wel (of niet, maar het was iig niet mijn probleem). Jeej ik heb een baantje dat ik nu al leuk vind
.
Dat snap ik niet? Bedoel je niet dat je kleren kocht die je buiten de klas nooit aan zou doen?quote:Dat is een zeer goed excuus. Ik heb het gister ook gebruikt (om shirts te kopen die ik voor de klas nooit aan zou doen).
Ja, ik blijf dan tot de zomer iig nog in Groningen. Achteraf maar goed dat al die kamers in A'foort niet zijn doorgegaanquote:Gefeliciteerd trouwens dat je nu (bijna zeker) kan beginnen aan de opleiding! Zwolle, je blijft dan waarschijnlijk in Groningen wonen?
Ik heb geschreven zoals ik 't heb geleerd. Dat dat anders is betekent niet dat het fout is, of zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Maar de S klopt niet volgens mijZo heb ik hem niet geleerd in groep 3. Maar voor de rest klopt het wel ja
.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat dat anders is betekent niet dat het fout is, of zo..
Nee ik zeg echt wat ik bedoel. Ik had een excuus om meer shirts te kopen: mijn huidige zijn ongeschikt voor school. Dus ik ging op zoek naar leuke shirts. En vond leuke shirts, maar weer ongeschikt voor de klas. Dus nu heb ik nu nog meer shirts voor buiten de klasquote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Dat snap ik niet? Bedoel je niet dat je kleren kocht die je buiten de klas nooit aan zou doen?.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik zeg echt wat ik bedoel. Ik had een excuus om meer shirts te kopen: mijn huidige zijn ongeschikt voor school. Dus ik ging op zoek naar leuke shirts. En vond leuke shirts, maar weer ongeschikt voor de klas. Dus nu heb ik nu nog meer shirts voor buiten de klas![]()
. Ach, ik heb er ook die wél geschikt zijn, zijn die iig beschikbaar als ik moet werken en niet in de was
.
Pilatesfan meldtquote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ik heb een vraag voor eventuele pilatessers hier i.v.m. de 'actief holle rug'. Ik heb een vreselijk holle rug (heel charmant in combinatie mijn mijn spekbuikje), en dat is niet zo goed. Zou pilates helpen om latere rugklachten te vermijden -ik wil juf worden, dus veel rechtstaan- ?
Als ik iets zoek, vind ik vaak dingen die veel leuker zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wazig verhaal.
Ik heb zelf vooral veel hoodies en duffe shirtjes, dus ik ga gewoon ff een paar rokjes kopen, m'n laarzen (die beschadigd bleken) omwisselen in de hoop dat ze mijn maat nog hebben, een paar vesten en nog wat leuke dingetjes voor eronder. Iig dingen waarin ik me buitenshuis prettg voel
.
O o o! Chutney! Heb je een recept? Ik heb net Midnight's Children van Rushdie uitgelezen ( aanrader, mensen) en ik heb al de hele tijd zin in chutney's.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een berg groente gekocht. Mijn D verspreid ik vandaag over twee uur ofzoEen komkommer met een beetje mosterd-dilledressing, ruim een pond sperziebonen met een dip van mayo en wat chutney, en bietjessalade met ui. Waarvan het kliekje een mooie lunch is voor morgen
Ik heb wel een paar chutneyrecepten (leuk klusje voor zondagmiddagquote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef BigPointyTeeth het volgende:
[..]
O o o! Chutney! Heb je een recept? Ik heb net Midnight's Children van Rushdie uitgelezen ( aanrader, mensen) en ik heb al de hele tijd zin in chutney's.
Ik heb trouwens nog geen serieuze rugklachten, hoor. Enkel pijn bij lange autoritten of lang rechtstaan.
http://www.freewebs.com/ruudendiana/inmaakchutney.htmquote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef BigPointyTeeth het volgende:
[..]
O o o! Chutney! Heb je een recept? Ik heb net Midnight's Children van Rushdie uitgelezen ( aanrader, mensen) en ik heb al de hele tijd zin in chutney's.
Bedoel jij van die witte smeerkaas? Wat gewoonlijk 'roomkaas' wordt genoemd? Die ken ik wel in ananassmaak.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
SDB: nee geen AH XL, een gewone! En dan in het verse-kaas-vak, niet de voorverpakte kaas dingies!![]()
D&D moet gewoon barenquote:DaD: wat liefjij moet schooljuf worden en dan lieve dingetjes maken voor jarige kindjes enzo
![]()
Wat *is* een oneven twee anders dan een stel met een aanhangsel?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal het aan Do2 doorgeven..
Had ik kunnen schrijven: ook net gesport en gegeten en nu ook nog even een artikel lezen en dan op de bank ploffenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
zow
lekker gesport, gegeten en nu nog even aan de studie een uurtje om daarna mette gaan relaxen
Hij is het gewoon aan z'n eigen hersenspinsels verplicht, dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat *is* een oneven twee anders dan een stel met een aanhangsel?
Hahahaha, ijzersterk argument! Niks tegenin te brengenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat *is* een oneven twee anders dan een stel met een aanhangsel?
Ik heb nog even voor je op de AH site gekeken, maar ik kon die die ik had niet vindenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Maria: nee het klonk ook niet erg slank, maar het lijkt me zo lekker. Thanks iig
Niks tegenin te brengen. En jij zit nu toch in de scriptieversnellingsgroep, nu ben je in no time klaarquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij is het gewoon aan z'n eigen hersenspinsels verplicht, dus..
Verhoudingen? Dan is 't 65quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja! Even een (dom) vraagje. Weet iemand hier wat er wordt bedoeld met: ''Dit getal verhoudt zich als 3 tot 5'' ?
En dan gaat het om het getal 39. Ik ben een reken n00b...
antwoord = 39/3 * 5quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja! Even een (dom) vraagje. Weet iemand hier wat er wordt bedoeld met: ''Dit getal verhoudt zich als 3 tot 5'' ?
En dan gaat het om het getal 39. Ik ben een reken n00b...
Thanks!...nouja ik moet nog maar even goed speuren dan. wat doe ik eigenlijk moeite voor een bakje kaasquote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog even voor je op de AH site gekeken, maar ik kon die die ik had niet vindenDat was een zwart plastic kuipje van de versafdeling met plasticfolie er omheen.
Deze hebben ze ook (niet vers dus), maar die heb ik niet geproefd. Zal vast ook wel lekker zijn
[ afbeelding ]
Ha, had je de queeste naar de Optimel Appelkaneelkwark moeten meemakenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Thanks!...nouja ik moet nog maar even goed speuren dan. wat doe ik eigenlijk moeite voor een bakje kaas
-Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk tv-avondje.
- De keuringsdienst van waarde
- Twee voor twaalf
- Ik vertrek.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, had je de queeste naar de Optimel Appelkaneelkwark moeten meemaken
Hehe en was die gevonden?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, had je de queeste naar de Optimel Appelkaneelkwark moeten meemaken
wow, dat uurtje was echt goed gegokt!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Had ik kunnen schrijven: ook net gesport en gegeten en nu ook nog even een artikel lezen en dan op de bank ploffen
Wat heb jij voor sport gedaan? ook spinning toevallig?
Ja doei.
Dit is meteen een goed voorbeeld van waarom dyslexie veel meer voorkomt in Engelstalige landen dan in andere landen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de liefhebbers van de Engelse taal en uitspraak, deze stond op de hyves van Gothic Blackie:
knip
Dat valt toch wel mee? Of zijn het maar twee kledingstukkenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi ja Mo, die heb ik ook gehadVan sommige woorden raak ik nog steeds in de war, omdat ik weet dat het moet rijmen en ik het dus schijnbaar verkeerd doe
Omg. Ik heb net als experiment alles wat ik leuk vond van de H&M webshop (en zou dragen) op een verlanglijst geflikkerd en als ik alles zou bestellen zou ik (bestelkosten niet meegerekend) 176,50 kwijt zijn
Ik heb misschien wel een lekker recept voor je dan, niet moeilijk:quote:Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
wat is het toch moeilijk om een menu te bedenken als er mensen komen eten
ik vind alles lekkeren veel dingen uit kookboeken heb ik nog niet geprobeerd en ga ik niet uitproberen op gasten..
mn ouders houden erg van vlees, vis en kip, vega gaat er niet in, en m'n vader houdt niet van pasta..
Ik denk dat ik toch iets italiaans-achtigs wil doen, want vooraf wil ik lekker ciabatta maken met een verse tapenade, wat pesto (zelfgemaakt hopelijk eens een keer) en aioli erbij.
Toe iets tiramisu-achtigs wellicht? Of anders iets van sorbetijs.. maar dan het hoofdgerecht nog.. niet al te zwaar, beetje gezond, groente magmaar wát?
Iets van tapas anders? Stel kleine hapjes maken?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, terwijl wij daar verder allemaal echt van houdenmaargoed, dat wordt'm dus niet.. dus iets vlezigs, kippigs of vissigs dan maar.. met veel groenten erbij
want mams is al aardig wat kg's kwijt ondertussen, dus wil het er niet meteen in een dag weer aankoken
voor- en nagerecht zijn ook al niet ál te gezond
(maar wel lekker)
hm... Nigella heeft daar ook een recept voorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: ik heb laatst ook Italiaans gekookt voor gasten! Waren er wel veel dus geen voorafje oids. Ik had voor de vega hartige taart gemaakt met tomaat, mozzarella, groene pesto en feta (& lots of garlic! erg lekker, van AH site), en voor de carnivoren een lasagne (valt in jouw geval dus af). Erbij had ik een schaaltje pan tostado (van die kleine stukjes brood met kruiden en knoflook) en een salade van tomaat, rode ui, sperziebonen en balsamicodressing.
Eventuele andere optie voor hoofdgerecht: chicken cacciatore met knoflookaardappelen en groente/salade, of Italiaanse gehaktballetjes (pestogehaktballetjes zijn ook lekker!) met hetzelfde?
PPP: don't tempt me!!![]()
tapas heb ik de laatste 4 keer dat ze kwamen eten al gedaanquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Iets van tapas anders? Stel kleine hapjes maken?
Ik had een keer een heleboel eters, toen heb ik gedaan:
Vooraf:
Stokbrood, met pesto / tapenade / aioli
Hoofd:
- Rijst
- Aardappeltjes (krieltjes)
- Zalmsnippers
- Kipfilet met rozemarijn en citroen
- Gebakken courgette en champignons
- Frisse salade
Na:
IJs.
Niet veel werk, zodat je niet de hele tijd in de keuken staat, en wel lekker. Je kunt gewoon een boel hapjes maken en neerzetten misschien.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft net nigella's chicken cacciatore goedgekeurd
dus dan doen we
Voor: ciabatta met smeersels
Hoofd: chicken cacciatore met wat rijst erbij eventueel
Na; mini-tiramisu, misschien met wat bosvruchten, eens kijken hoe duur die zijn. Het is wel het seizoen ervoor, dus waarom niet![]()
dan kan ik dit menuutje, dat ik van Vork heb gejat, wel aanbevelen:quote:Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Ik krijg zondag ook weer bezoek van een vega, eens kijken wat ik kan bedenken zonder in de herhaling te schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geroosterde paprika/tomatenroomsaus
Ook hier weer een hoeveelheid die genoeg is voor een paar extra porties. Ik heb gisteren in elk geval het volgende gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brownietaart:
Dit is geen taart, maar een recept voor een smeuīge brownie, in een iets te grote taartvorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik maak het hier ook nog regelmatig, behalve dan de brownietaart
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kan ik dit menuutje, dat ik van Vork heb gejat, wel aanbevelen:
Broccolisoep
Ik heb ongeveer de volgende hoeveelheden gedaan. Dat is genoeg voor 4 personen zoals je al had gemerkt, dus daar kun je dan zelf wel een eigen hoeveelheidsschatting bij maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geroosterde paprika/tomatenroomsaus
Ook hier weer een hoeveelheid die genoeg is voor een paar extra porties. Ik heb gisteren in elk geval het volgende gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brownietaart:
Dit is geen taart, maar een recept voor een smeuīge brownie, in een iets te grote taartvorm.Oehoeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik maak het hier ook nog regelmatig, behalve dan de brownietaart
![]()
Thanks! *slaat op in fok-recepten-bestandje*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Oh, ik wilde als toe nog panna cotta aanraden..
Ik heb vandaag Cream Cheese Swirl Blondies van de site van Martha Stewart gemaakt (serieus). Lčkker!
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: