quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef Ps2K het volgende:
poepen, daarna afspraak maken om aangifte te doen, twee weken wachten, aangifte doen, met aangifte naar gemeentehuis, nieuwe aanvragen.
het is heel simpel
2 weken wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef Ps2K het volgende:
poepen, daarna afspraak maken om aangifte te doen, twee weken wachten, aangifte doen, met aangifte naar gemeentehuis, nieuwe aanvragen.
het is heel simpel
had je dat met al je wijsheid niet zelf kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Googlen, goed idee.
http://www.stadskanaal.nl(...)rt_kwijt_of_gestolen
Slotje.
Je hebt een paspoort neem ik aan? (volgens mij is zelfs een rijbewijs voldoende binnen de EU-landen)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..], ik wil nog wel graag deze maand nog op vakantie, dus ik ga geen 2 weken wachten om aangifte te kunnen doen
.
Nee, daar had ik jullie voor nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
had je dat met al je wijsheid niet zelf kunnen verzinnen_!
uit ervaring kan ik je vermelden dat je niet eerst naar het gemeentehuis hoeftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, daar had ik jullie voor nodig.
En jullie zaten er (bijna) allemaal naast, want ik moet kennelijk éérst naar het gemeentehuis en pas dàn naar de politie. Toch maar goed dat ik even gegoogled heb hè![]()
.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik je vermelden dat je niet eerst naar het gemeentehuis hoeft
Moet ik een boete betalen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:54 schreef SpecialK het volgende:
Gemeentehuis burgerzaken, krijg je een brief mee voor de politie. Daarna aangifte doen, boete betalen (¤40 ong.) en opnieuw naar het gemeentehuis om een nieuwe ID-kaart mee te pakken.
boete betalenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:54 schreef SpecialK het volgende:
Gemeentehuis burgerzaken, krijg je een brief mee voor de politie. Daarna aangifte doen, boete betalen (¤40 ong.) en opnieuw naar het gemeentehuis om een nieuwe ID-kaart 'mee te pakken' (aanvragen daarna 5 werkdagen later ophalen).
Je ID kaart is niet van jou. Die is van de staat. Je bent feitelijk iemand anders' eigendom kwijt geraakt en vooral voor het kwijtraken van gevoelige misbruikbare documenten hebben ze een boete voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet ik een boete betalen?![]()
. Waar slaat dat op?
Verhoogt tarief, boete. Geef het beestje een naampje zou ik zo zeggen. Kan idd zijn dat een ID kaart veel sneller voor hun te regelen is dan een paspoort idd. Dus dan hoef je geen 5 werkdagen te wachten als ze 'em terplekke kunnen printen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
boete betalennee joh je betaalt alleen en verhoogd tarief bij het opnieuw aanvragen van je kaart
ik had alles binnen een uurtje gefixt![]()
Kan niks over een boete vinden op internet, dus je bent kennelijk genaaidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je ID kaart is niet van jou. Die is van de staat. Je bent feitelijk iemand anders' eigendom kwijt geraakt en vooral voor het kwijtraken van gevoelige misbruikbare documenten hebben ze een boete voor
Ik ben m'n ID kaart niet kwijt geraakt. Bij het aanvragen van m'n nieuwe paspoort moest ik m'n oude ID-kaart echter als verlopen document inleveren zodat ze er een gat in kunnen schieten ofzo. Ik had 'em niet bij me dus kreeg ik een brief mee voor de politie en dat ik thuis nog maar eens goed moest zoeken omdat me dat 40 euro aan boetegeld zou schelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan niks over een boete vinden op internet, dus je bent kennelijk genaaid. Net even politie gebeld. Ik moet naar het gemeentehuis voor zo'n formulier en dat formulier meenemen naar de politie, zodat ze procesverbaal kunnen opmaken. En met dat procesverbaal moet ik dan weer naar het gemeentehuis.
Maar je kunt prima een ID-kaart en een paspoort naast elkaar hebben. Als ik morgen ipv een ID-kaart een paspoort aanvraag moet ik dus alsnog een boete betalen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben m'n ID kaart niet kwijt geraakt. Bij het aanvragen van m'n nieuwe paspoort moest ik m'n oude ID-kaart echter als verlopen document inleveren zodat ze er een gat in kunnen schieten ofzo. Ik had 'em niet bij me dus kreeg ik een brief mee voor de politie en dat ik thuis nog maar eens goed moest zoeken omdat me dat 40 euro aan boetegeld zou schelen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je kunt prima een ID-kaart en een paspoort naast elkaar hebben. Als ik morgen ipv een ID-kaart een paspoort aanvraag moet ik dus alsnog een boete betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |