abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72607321
Oh, dus tóch Vik!
En bevalt het? Valt het reizen mee?
Ik ga duimen dat ze nog wel een LIO kunnen gebruiken.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:03:22 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72607387
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, dus tóch Vik!
En bevalt het? Valt het reizen mee?
Ik ga duimen dat ze nog wel een LIO kunnen gebruiken.
Hoef maar 2 keer per week naar Zwolle, dus dat scheelt . Bovendien is het rooster veranderd, waardoor ik niet meer tot half 7 moet op dinsdag, maar tot half 4. Beter . Maar misschien hoef ik wel helemaal niet meer naar Zwolle na vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_72607455
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb weer een vriendje minder op Hyves. Wie o wie heeft mij eruit getyft? .
Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.

Twee keer in de week is goed te doen.
Hoe laat heb je dat gesprek vanmiddag?
En was die school nu ook in Zwolle?
  donderdag 10 september 2009 @ 10:08:30 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72607492
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.

Twee keer in de week is goed te doen.
Hoe laat heb je dat gesprek vanmiddag?
En was die school nu ook in Zwolle?
Gesprek heb ik om 14:15 en de school is 20 minuten fietsen hiervandaan (op hetzelfde terrein als het CI-huis)

Er schijnen veel kinderen met een CI op te zitten en dat vind ik wel echt heel erg leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_72607560
ik kan niet zo gfoed typenn want ik ben te hard aan het duimen voor Viking Spannend hoor, en superleuk! ik hoop dat ze je een stageplek kunnen bieden!

Ik heb morgen mijn diploma uitreiking en mijn tweede studiedag, in Amsterdam, alleen moet ik dan wel halverwege het college weer weg, omdat ik anders te laat ben voor mijn eigen uitreiking
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72607584
Vik, jij smiecht! Veel succes vanmiddag, ik duim voor je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72607586
oh en volgende week hoor ik of ik wel of niet ben aangenomen op een baan, waar ik vorige week het gesprek van had (en dat ging fijn!). ik hoop het zo he, dat zou zo tof zijn
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72607598
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Ik doel meer op de ingrediënten.
Willekeurig merk:
[..]

Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).
Seriously, waarom niet een echt stukje vlees?

Klinkt spannend Chico.
Veel succes vanmiddag!
Ach, als ik deze nou lekker vind.. ik eet ze niet elke dag ofzo - ze zijn goedkoop & lekker, en zo af en toe kan dat best vind ik. Chips / patat / pizza en ga zo maar door is ook niet gezond, maar ook dat eet ik af en toe. Zo'n stukje nepvlees kan dus ook best eens.
pi_72607609
Feli Vik, en succes!
  donderdag 10 september 2009 @ 10:17:12 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72607655
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, jij smiecht! Veel succes vanmiddag, ik duim voor je!
Dat
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72608081
Phaidra, 't was binnen, maar we gingen erna naar de Italiaan een paar straten verder. En nu heb ik buikpijn
DaD, het zal heus wel meevallen. Inderdaad, kwestie van langzaam opbouwen met weerstand en zelf aanvoelen wat te zwaar is, en dan kun je na een maand of twee echt keihard spinnen

Vik! Wat leuk en spannend!
En chicootje, succes, het valt vast mee

Ohh, ik wil altijd overal nog even mijn mening over geven Ik ben het echt helemaal met VMW eens wat betreft nepvlees, en ik begrijp echt geheel niet waarom iemand zulke rotzooi in zijn mond zou willen stoppen Dat het goedkoop is? Sja, dan eet ik zelf liever vegetarisch
pi_72608135
Phaidra, qua hoeveelheid vind ik je lijstje eigenlijk nog best meevallen. Je werkt ook hard, dan heb je wel wat extra energie nodig.

PPP: je lijstje van vandaag ziet er al een stuk beter uit! Van je lunch vraag ik me wel af of het genoeg vult tot het avondeten (snelle carbs enzo) maar je kunt altijd nog een gezond tussendoortje inbouwen.
Ik vind die kipburgers trouwens ook lekker, en meer reden heb je toch niet nodig om iets te eten.

Viking: spannend, alweer! Ik ga ook duimen dat ze je willen hebben op die school!

Chico ook succes vandaag, het gaat vast goed.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72608230
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!

Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen' .

Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal . Die begon al na track1 ook al te piepen dat ze een zere kont kreeg .
wat erg! hier gaan meestal alleen mensen spinnen die het ook echt wat vinden en soms een enkeling die het voor het eerst probeert, rustig aan doet en dan of volgende keer weer, of nooit meer komt

Lijstje voor vandaaaag:

O: 2 gekookte eitjes, 2 rijstwafels met kaas
T: banaan
L: couscoussalade
T: kiwi
S: fitness
D: pasta met rode saus
Ja doei.
pi_72608262
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac. Ik eet dit omdat ik het lekker vind, en het komt absoluut niet dagelijks (niet eens wekelijks) voor, en zoals mini zegt, meer reden heb je niet nodig om iets te eten.

Mini: moet ik idd even afwachten, maar anders gooi ik er nog een cup-a-soupje tegenaan.
pi_72608266
Ik neem vandaag een balansdag-achtig iets. Ook om mijn plofbuik tot bedaren te brengen

O: 2 gekookte eitjes, 300 g spinazie
T: appel
L: 3 of 4 knackebrod met hummus
T: handje amandelen
T: bak frambozen-granaatappelyoghurt
S: pilates (als de juf nog niet terug is, ga ik niet bodyshapen spierpijn )
D: nog bedenken, heel veel groente iig
T: wodkaatje
pi_72608585
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac. Ik eet dit omdat ik het lekker vind, en het komt absoluut niet dagelijks (niet eens wekelijks) voor, en zoals mini zegt, meer reden heb je niet nodig om iets te eten.

Mini: moet ik idd even afwachten, maar anders gooi ik er nog een cup-a-soupje tegenaan.
Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.

Ik hou er gewoon zelf niet (meer) van om allerlei heel kunstmatige/bewerkte producten te eten. Pakjes&zakjes, bijvoorbeeld. Niet dat ik denk dat je meteen allemaal erge ziektes krijgt van die hulpstoffen, maar het heeft gewoon geen nut (en het maakt je echt dikker - loze kcals!)
Ik ben dol op pizza, patat en chips, en op taart. Maar daar zit -mits van goede kwaliteit- niet veel raars in. Snoep eten ben ik echt ontwend, ik kocht op het vliegveld wat snoep omdat ik honger had, maar ik merkte echt dat ik er suikerdips van kreeg.

En ik eet echt nooit meer bij de Mac Vrijdag op 't vliegveld nam Meneer een Quick-menu, ik heb een hap geproefd van de burger en 'm uitgespuugd. Getver! Ik lust het niet eens meer dus toen heb ik een paar frietjes genomen
pi_72608693
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac.
Nee hoor.
Ik eet een enkele keer patat of pizza, maar dan wel versgemaakt dus ik weet precies wat er inzit.
Koek, snoep en chips eet ik niet en een vegaburger van de Mac zal een jaartje of vijf geleden zijn.
Ik vind dat eten puur moet zijn. Ik wil weten wat ik binnen krijg. Lose zetmeel en andere toevoegingen doet je lichaam geen goed.
Maar dat is mijn mening maar.

Ik zou ook niets gezegd hebben als je niet zelf om commentaar op je lijstje vroeg.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:06:05 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72608706
Ik houd nog steeds heel erg van snoep. Helaas.

Wanneer komt er een nieuwe meetdatum eigenlijk?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72608721
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.

Ik hou er gewoon zelf niet (meer) van om allerlei heel kunstmatige/bewerkte producten te eten. Pakjes&zakjes, bijvoorbeeld. Niet dat ik denk dat je meteen allemaal erge ziektes krijgt van die hulpstoffen, maar het heeft gewoon geen nut (en het maakt je echt dikker - loze kcals!)
Ik ben dol op pizza, patat en chips, en op taart. Maar daar zit -mits van goede kwaliteit- niet veel raars in. Snoep eten ben ik echt ontwend, ik kocht op het vliegveld wat snoep omdat ik honger had, maar ik merkte echt dat ik er suikerdips van kreeg.

En ik eet echt nooit meer bij de Mac Vrijdag op 't vliegveld nam Meneer een Quick-menu, ik heb een hap geproefd van de burger en 'm uitgespuugd. Getver! Ik lust het niet eens meer dus toen heb ik een paar frietjes genomen
Ik ben ook geen snoep-eter hoor, hou ook niet van chocola bijvoorbeeld. Maar ik heb geen problemen met bewerkte producten, hoewel ik wel geloof dat onbewerkte dingen (biologisch vlees e.d.) beter voor je zijn - alleen kan ik dat voorlopig gewoon nog niet betalen. Vegetarisch eten hoeft van mij dan niet hoor, dan eet ik wel de goedkope soorten.

En de Mac vind ik af en toe echt heerlijk, we komen er niet vaak hoor (zo'n 2-3 keer per jaar misschien, vaak als we onderweg zijn ofzo), maar dan vind ik het ook echt heel erg lekker. Ik kan er echt van genieten - McKroket/McChicken . Net als af en toe van een dikke vette Domino's pizza .
pi_72608745
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik eet een enkele keer patat of pizza, maar dan wel versgemaakt dus ik weet precies wat er inzit.
Koek, snoep en chips eet ik niet en een vegaburger van de Mac zal een jaartje of vijf geleden zijn.
Ik vind dat eten puur moet zijn. Ik wil weten wat ik binnen krijg. Lose zetmeel en andere toevoegingen doet je lichaam geen goed.
Maar dat is mijn mening maar.

Ik zou ook niets gezegd hebben als je niet zelf om commentaar op je lijstje vroeg.
Dat ging me meer om de hoeveelheid / kcals enzo - omdat ik daar vaak nogal laag mee zit .

Maar het is jouw mening hoor, prima als het voor jou werkt, maar mij maakt dat niet zoveel uit. Ik geniet af en toe gewoon heel erg van crap .
  donderdag 10 september 2009 @ 11:08:13 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72608754
Ik maak mijn lasagne nog altijd met de lasagnemix van Honig . Maar dat is dan ook echt het énige dat ik nog koop uit het assortiment van Knorr / Honig. Vroeger aten we veel van die Knorr-maaltijdpakken, maar dat is inmiddels echt wel 3 jaar geleden ofzo. Sindsdien nooit meer gehad.
pi_72608786
Over geen pakjes en zakjes gesproken, ik heb gisteren volkorenpizza's from scratch gemaakt. Ze waren nog lekker ook!

Cordon bleus maak ik ook wel zelf, maar dat smaakt toch anders dan wat je in de winkel koopt, en soms heb ik ook gewoon zin in zo'n prefab-schnitzel. Maarja, ik hou ook van kipcorns en frikandellen, die kun je ook niet zelf namaken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72608791
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik maak mijn lasagne nog altijd met de lasagnemix van Honig . Maar dat is dan ook echt het énige dat ik nog koop uit het assortiment van Knorr / Honig. Vroeger aten we veel van die Knorr-maaltijdpakken, maar dat is inmiddels echt wel 3 jaar geleden ofzo. Sindsdien nooit meer gehad.
Ik vind die Wereldgerechten zo lekker - maar daar zit echt veel troep in, dat vind ik zelfs. Gigantische aantallen kcal per maaltijd, en zóveel zakjes/pakjes! Ik maak ze meestal 1 keer, en dan de keer erna zelf.

Maar lekker zijn ze wel - vooral de Bobotie.
pi_72608793
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd nog steeds heel erg van snoep. Helaas.

Wanneer komt er een nieuwe meetdatum eigenlijk?
Ik weet 't niet, ben nog steeds wel in voor een meet Maar zodra het semester is begonnen vind ik 't lastiger om iets te plannen in het weekend.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:10:49 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72608820
Ik heb aankomend weekend nog niks en daarna zit ik ongeveer tot eind oktober vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')