Heerlijk is datquote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen'.
Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal![]()
. Die begon al na track1 ook al te piepen dat ze een zere kont kreeg
.
En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen'.
Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal![]()
. Die begon al na track1 ook al te piepen dat ze een zere kont kreeg
.
Zo'n prefabding?quote:
Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-dingquote:Op donderdag 10 september 2009 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo'n prefabding?
Gemalen vleesresten, geplakt en gepaneerd?![]()
Wat zit er volgens de verpakking in?
Bijbaantje, op een middelbare school. Vandaag loop ik rond terwijl de leerlingen bezig zijn met projecten en mogen ze aan mij vragen stellen. Heb geen flauw idee wat voor vragen ik kan verwachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Heb je een nieuwe baan?
Bijbaantje of "echte" baan?
Wat ga je doen?
Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-ding.
En ik vind die lekker.![]()
195 kcal p/s, 9.5 gram vet.
Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).quote:Kippenvlees 26%, kalkoenvlees 20%, water, plantaardige olie en vet, bloem (tarwe, maïs), paneermeel (tarwebloem, water,gist, zout), kippenvet, kippencollageen, soja-eiwit, zout, aroma (kippenei, selderij), melkbestanddelen, citroensap, maltodextrine, kruiden en specerijen, emulgator: E450, E451, E452, suiker, melado, smaakversterker: E621, E627, E631, rijsmiddel: E450, E500.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |