Heerlijk is datquote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen'.
Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal![]()
. Die begon al na track1 ook al te piepen dat ze een zere kont kreeg
.
En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen'.
Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal![]()
.
Zo'n prefabding?quote:
Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-dingquote:Op donderdag 10 september 2009 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo'n prefabding?
Gemalen vleesresten, geplakt en gepaneerd?![]()
Wat zit er volgens de verpakking in?
Bijbaantje, op een middelbare school. Vandaag loop ik rond terwijl de leerlingen bezig zijn met projecten en mogen ze aan mij vragen stellen. Heb geen flauw idee wat voor vragen ik kan verwachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Heb je een nieuwe baan?
Bijbaantje of "echte" baan?
Wat ga je doen?
Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-ding.
En ik vind die lekker.![]()
195 kcal p/s, 9.5 gram vet.
Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).quote:Kippenvlees 26%, kalkoenvlees 20%, water, plantaardige olie en vet, bloem (tarwe, maïs), paneermeel (tarwebloem, water,gist, zout), kippenvet, kippencollageen, soja-eiwit, zout, aroma (kippenei, selderij), melkbestanddelen, citroensap, maltodextrine, kruiden en specerijen, emulgator: E450, E451, E452, suiker, melado, smaakversterker: E621, E627, E631, rijsmiddel: E450, E500.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen..
Hoef maar 2 keer per week naar Zwolle, dus dat scheeltquote:Op donderdag 10 september 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, dus tóch Vik!
En bevalt het? Valt het reizen mee?
Ik ga duimen dat ze nog wel een LIO kunnen gebruiken.
Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb weer een vriendje minder op Hyves. Wie o wie heeft mij eruit getyft?.
Gesprek heb ik om 14:15 en de school is 20 minuten fietsen hiervandaanquote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.![]()
Twee keer in de week is goed te doen.
Hoe laat heb je dat gesprek vanmiddag?
En was die school nu ook in Zwolle?
Ach, als ik deze nou lekker vind.. ik eet ze niet elke dag ofzo - ze zijn goedkoop & lekker, en zo af en toe kan dat best vind ik. Chips / patat / pizza en ga zo maar door is ook niet gezond, maar ook dat eet ik af en toe. Zo'n stukje nepvlees kan dus ook best eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Ik doel meer op de ingrediënten.
Willekeurig merk:
[..]
Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).
Seriously, waarom niet een echt stukje vlees?![]()
Klinkt spannend Chico.
Veel succes vanmiddag!
Datquote:Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, jij smiecht! Veel succes vanmiddag, ik duim voor je!
wat erg! hier gaan meestal alleen mensen spinnen die het ook echt wat vinden en soms een enkeling die het voor het eerst probeert, rustig aan doet en dan of volgende keer weer, of nooit meer komtquote:Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!
.
Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac. Ik eet dit omdat ik het lekker vind, en het komt absoluut niet dagelijks (niet eens wekelijks) voor, en zoals mini zegt, meer reden heb je niet nodig om iets te eten.
Mini: moet ik idd even afwachten, maar anders gooi ik er nog een cup-a-soupje tegenaan.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac.
Ik ben ook geen snoep-eter hoor, hou ook niet van chocola bijvoorbeeld. Maar ik heb geen problemen met bewerkte producten, hoewel ik wel geloof dat onbewerkte dingen (biologisch vlees e.d.) beter voor je zijn - alleen kan ik dat voorlopig gewoon nog niet betalen. Vegetarisch eten hoeft van mij dan niet hoor, dan eet ik wel de goedkope soorten.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.
Ik hou er gewoon zelf niet (meer) van om allerlei heel kunstmatige/bewerkte producten te eten. Pakjes&zakjes, bijvoorbeeld. Niet dat ik denk dat je meteen allemaal erge ziektes krijgt van die hulpstoffen, maar het heeft gewoon geen nut (en het maakt je echt dikker - loze kcals!)
Ik ben dol op pizza, patat en chips, en op taart. Maar daar zit -mits van goede kwaliteit- niet veel raars in. Snoep eten ben ik echt ontwend, ik kocht op het vliegveld wat snoep omdat ik honger had, maar ik merkte echt dat ik er suikerdips van kreeg.
En ik eet echt nooit meer bij de MacVrijdag op 't vliegveld nam Meneer een Quick-menu, ik heb een hap geproefd van de burger en 'm uitgespuugd. Getver! Ik lust het niet eens meer
dus toen heb ik een paar frietjes genomen
Dat ging me meer om de hoeveelheid / kcals enzo - omdat ik daar vaak nogal laag mee zitquote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik eet een enkele keer patat of pizza, maar dan wel versgemaakt dus ik weet precies wat er inzit.
Koek, snoep en chips eet ik niet en een vegaburger van de Mac zal een jaartje of vijf geleden zijn.
Ik vind dat eten puur moet zijn. Ik wil weten wat ik binnen krijg. Lose zetmeel en andere toevoegingen doet je lichaam geen goed.
Maar dat is mijn mening maar.![]()
Ik zou ook niets gezegd hebben als je niet zelf om commentaar op je lijstje vroeg.
Ik vind die Wereldgerechten zo lekker - maar daar zit echt veel troep in, dat vind ik zelfs. Gigantische aantallen kcal per maaltijd, en zóveel zakjes/pakjes! Ik maak ze meestal 1 keer, en dan de keer erna zelf.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik maak mijn lasagne nog altijd met de lasagnemix van Honig. Maar dat is dan ook echt het énige dat ik nog koop uit het assortiment van Knorr / Honig. Vroeger aten we veel van die Knorr-maaltijdpakken, maar dat is inmiddels echt wel 3 jaar geleden ofzo. Sindsdien nooit meer gehad.
Ik weet 't niet, ben nog steeds wel in voor een meetquote:Op donderdag 10 september 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd nog steeds heel erg van snoep. Helaas.
Wanneer komt er een nieuwe meetdatum eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |