abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 21:22:20 #101
331 Merel
Be here now.
pi_72596660
Ja sorry voor de egopost, maar ze hebben nu alvast m'n humeur voor de komende drie maanden verpest, dus ik moest het even kwijt En nu ga ik kijken wat het kost om heel december op de Bahama's te zitten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 9 september 2009 @ 21:23:17 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72596691
Nou, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Claimende ouders zijn kut. Kerst is kut. Dus de combi is helemaal om te janken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 9 september 2009 @ 21:41:03 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72597321
Beh, claimers. Ik hou wel van kerst. Maar niet van claimers

Lekker niks toezeggen, laat ze maar in afwachting Als jij plannen gaat maken kunnen jullie in overleg zou ik zeggen

En ik ben wel wezen Body Jammen. Nu nog douchen en dan nog zoveel mogelijk Foucault doornemen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72597961
Joehoe

Ik ben The X-files aan het kijken, is leuk! Wat is het hier rustig, zeg. Ik heb braaf gezumbaat vanavond, was leuk! Wel errrrrg zwaar was de buikspiersessie daarna, aangezien ik gister al pilates had gedaan (en dat focust nogal op je buikspieren). Maar nu zit ik rozig van de douche met een beetje spierpijn op de bank en kan ik niet wachten om mijn bedje in te duiken

Lijst:

O: yoghurt met muesli
T: krentenbol met boter
T: kiwi en mineola
L: 2 boterhammen pindakaas
T: plak ontbijtkoek, 2 dropjes (hongerrrr )
D: speklapje en bloemkool
S: Zumbaaaa
T: vruchtenyoghurt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72598226
Was even vergeten hoe lekker appel met kaneel uit de magnetron is

En ik heb al een paar dagen last van een soort van maagzuur dat omhoog komt, maar ik voel het niet branden ofzo, het voelt gewoon als het gevoel voor dat je een boer moet laten maar dan zonder boer en constant
pi_72599131
Net terug van bodybalance, ging prima (alleen begint de instructeur wel érg aardig te doen tegen me na de les - weet niet of ik nou onwijs goed ben in bb of dat hij gewoon zit te flirten ).

Merel, kun je met kerst niet zelf weggaan? Sinds wij een tweedeling in de familie hebben (we gaan niet meer om met een oom en tante van mij), zijn mijn ouders altijd zelf weggegaan met kerst - dan ben je van het hele gezeur af.
pi_72602944
Merel, grmpf. Ik zou ook voor de tropische vakantie gaan, heb je al gekeken naar de Seychellen?

Zo. Ik heb voor het eerst geklommen. Wat een fiasco Ik had al spierpijn vantevoren Dat wordt lachen morgen Erna een vrij vette pizza gegeten, met zompige aubergine
pi_72605327
Waar ben je geweest CF? In een hal of buiten? En het eten bij klimgelegenheden zijn altijd vet/vies, dat had ik je van tevoren ook wel kunnen zeggen .
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72605336
@Goodbye, X-files ! Moet ik ook maar weer eens vanaf het begin gaan kijken. Ik ben ooit nog naar de film geweest met mijn vader, dat blijft een speciale herinnering . De laatste seizoenen heb ik niet meer helemaal gevolgd, die werden me te vaag .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 september 2009 @ 08:53:20 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72606018
Morning!

Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen' .

Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal . Die begon al na track1 ook al te piepen dat ze een zere kont kreeg .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72606022
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje groenteballetjes
L: kliekje sperziebonensalade
T: witlofsalade
T: pikante tomatensoep-uit-zak
D: onbekend pizza

Planning voor vandaag:
O: kliekje pizza
L: witlofsalade met tomaat en augurk
T: paprika met griekse geitenkaas
D: groenteomelet
S: uur sporten
T: biertje
pi_72606218
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morning!

Gister nog wel gegniffeld bij RPM. Stonden 20 van die grietjes bij de balie die niet meer bij de Zumba-les konden en toen gingen er drie 'maar RPM proberen' .

Ze zaten voor mij. Eén hield het de hele les vol en deed het nog wel redelijk. Maar ze had wel zo'n fietsbroekding-achtig iets bij zich, dus volgens mij was ze wel vaker geweest. Nummer 2 ging 1x het staand fietsen proberen, gaf dat al snel op en heeft toen in opoe-tempo de les uitgefietst en nummer 3 verliet na track 4 de zaal . Die begon al na track1 ook al te piepen dat ze een zere kont kreeg .
Heerlijk is dat , vooral als jij zelf wel de les kan bijhouden.

Even een lijstje voor vandaag:
O: schaaltje aardbeien/frambozen yoghurt (nu, maar niet lekker )
T: twee crackers kipfilet
L: turks brood met wat pesto
D: aardappeltjes met andijvie en een kipburger
T: kwart meloen

commentaar is welkom!
pi_72606296
Goeiemorgen. Vanmiddag eerste keer werken en ik vind het opeens doodeng . Goed nieuws: de 1,5 kg van de borrelnootjes is volledig verdwenen, ik zit weer netjes op 65 .

VMW, ontbijten met pizza?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72606371
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:09 schreef Chicolate het volgende:
VMW, ontbijten met pizza?
Jazeker.

Heb je een nieuwe baan?
Bijbaantje of "echte" baan?
Wat ga je doen?
pi_72606380
quote:
Morning!

En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72606388
Succes, Chico! Je doet het vast geweldig. .
pi_72606398
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
kipburger
Zo'n prefabding?
Gemalen vleesresten, geplakt en gepaneerd?
Wat zit er volgens de verpakking in?
pi_72606651
Mijn lijstjes zijn echt helemaal prut de laatste week. Ik werk nu opeens full-time (en waarschijnlijk loopt mijn contract daardoor eerder af, want extra geld voor extra uren is er niet ) en dat in combi met 's avonds nog kluswerkzaamheden/normaal huishouden op orde houden zorgt ervoor dat ik geen weerstand kan bieden tegen allerhande snaaigoed. Ik heb gewoon geen energie over om 'nee' te roepen tegen mezelf. Positieve noot: ik kom er (nog) niet van aan...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72606709
Voorbeeldje van gister:
O: 1 bruine boterham met nutella
T: koffie met melk en een stuk boterkoek
L: 3/4 pistoletje filet A (zo'n kleintje van de broodzaak op t station), de rest heb ik weggegooid omdat het naar mijn idee te lang buiten de koeling lag (eten onder werk door is niet zo heel handig)
T: plak kandijkoek
T: 2 pruimen
D: pasta met gehakt/tomatensaus (wel zelf gemaakt)
T: stuk boterkoek
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72606787
Oh, chico, succes vanmiddag!!

DaD, je kan heel makkelijk voorkomen dat je van je fiets afvalt tijdens spinnen, gewoon weinig weerstand gebruiken. De eerste keer RPM was ik zo spaarzaam met mijn energie (idd uit angst om niet mee te kunnen komen) dat ik na afloop eigenlijk helemaal niet buiten adem/bezweet/moe was . Da's dan weer het andere uiterste!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72606843
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zo'n prefabding?
Gemalen vleesresten, geplakt en gepaneerd?
Wat zit er volgens de verpakking in?
Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-ding .

En ik vind die lekker.

195 kcal p/s, 9.5 gram vet.
pi_72606900
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jazeker.

Heb je een nieuwe baan?
Bijbaantje of "echte" baan?
Wat ga je doen?
Bijbaantje, op een middelbare school. Vandaag loop ik rond terwijl de leerlingen bezig zijn met projecten en mogen ze aan mij vragen stellen. Heb geen flauw idee wat voor vragen ik kan verwachten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72607159
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, zo'n heerlijk viezig prefab-ding .

En ik vind die lekker.

195 kcal p/s, 9.5 gram vet.
Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Ik doel meer op de ingrediënten.
Willekeurig merk:
quote:
Kippenvlees 26%, kalkoenvlees 20%, water, plantaardige olie en vet, bloem (tarwe, maïs), paneermeel (tarwebloem, water,gist, zout), kippenvet, kippencollageen, soja-eiwit, zout, aroma (kippenei, selderij), melkbestanddelen, citroensap, maltodextrine, kruiden en specerijen, emulgator: E450, E451, E452, suiker, melado, smaakversterker: E621, E627, E631, rijsmiddel: E450, E500.
Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).
Seriously, waarom niet een echt stukje vlees?

Klinkt spannend Chico.
Veel succes vanmiddag!
  donderdag 10 september 2009 @ 09:55:19 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72607191
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En daar heb je nu precies de reden waarom ik niet durf te gaan spinnen. .
.

Ik herken mezelf in de dames die XM beschrijft . Ihb in degene die in opoetempo de les uitfietste .

Goedemorgen .

Ik heb een geheimpje voor jullie verborgen gehouden (al wist een oplettende Kwak het al ). Ik ben afgelopen maandag begonnen met de lerarenopleiding aan Hogeschool Windesheim. Vanmiddag heb ik een stagegesprek op de dovenschool en als ik daar ook mijn LiO-stage kan doen (dus vier dagen in de week van de kerst tot de zomer) dan kunnen we de champagne ontkurken . Maar dat is nog even zéér de vraag, aangezien ze al een LiO Nederlands hebben na de kerst en het maar een klein schooltje is... En dit is mijn enige optie voor nu, dus als het niet kan, dan gaat het alsnog over.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 september 2009 @ 09:58:05 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72607256
Ik heb weer een vriendje minder op Hyves. Wie o wie heeft mij eruit getyft? .
Niet meer actief op Fok!
pi_72607321
Oh, dus tóch Vik!
En bevalt het? Valt het reizen mee?
Ik ga duimen dat ze nog wel een LIO kunnen gebruiken.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:03:22 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72607387
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, dus tóch Vik!
En bevalt het? Valt het reizen mee?
Ik ga duimen dat ze nog wel een LIO kunnen gebruiken.
Hoef maar 2 keer per week naar Zwolle, dus dat scheelt . Bovendien is het rooster veranderd, waardoor ik niet meer tot half 7 moet op dinsdag, maar tot half 4. Beter . Maar misschien hoef ik wel helemaal niet meer naar Zwolle na vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_72607455
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb weer een vriendje minder op Hyves. Wie o wie heeft mij eruit getyft? .
Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.

Twee keer in de week is goed te doen.
Hoe laat heb je dat gesprek vanmiddag?
En was die school nu ook in Zwolle?
  donderdag 10 september 2009 @ 10:08:30 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72607492
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben niet hip genoeg om te onthyven.

Twee keer in de week is goed te doen.
Hoe laat heb je dat gesprek vanmiddag?
En was die school nu ook in Zwolle?
Gesprek heb ik om 14:15 en de school is 20 minuten fietsen hiervandaan (op hetzelfde terrein als het CI-huis)

Er schijnen veel kinderen met een CI op te zitten en dat vind ik wel echt heel erg leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_72607560
ik kan niet zo gfoed typenn want ik ben te hard aan het duimen voor Viking Spannend hoor, en superleuk! ik hoop dat ze je een stageplek kunnen bieden!

Ik heb morgen mijn diploma uitreiking en mijn tweede studiedag, in Amsterdam, alleen moet ik dan wel halverwege het college weer weg, omdat ik anders te laat ben voor mijn eigen uitreiking
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72607584
Vik, jij smiecht! Veel succes vanmiddag, ik duim voor je!
pi_72607586
oh en volgende week hoor ik of ik wel of niet ben aangenomen op een baan, waar ik vorige week het gesprek van had (en dat ging fijn!). ik hoop het zo he, dat zou zo tof zijn
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72607598
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Kcals en vet valt wel mee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Ik doel meer op de ingrediënten.
Willekeurig merk:
[..]

Heel veel troep, weinig vlees (en wat er wel aan vlees inzit bestaat ook nog uit gemalen en geplakte restjes).
Seriously, waarom niet een echt stukje vlees?

Klinkt spannend Chico.
Veel succes vanmiddag!
Ach, als ik deze nou lekker vind.. ik eet ze niet elke dag ofzo - ze zijn goedkoop & lekker, en zo af en toe kan dat best vind ik. Chips / patat / pizza en ga zo maar door is ook niet gezond, maar ook dat eet ik af en toe. Zo'n stukje nepvlees kan dus ook best eens.
pi_72607609
Feli Vik, en succes!
  donderdag 10 september 2009 @ 10:17:12 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72607655
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, jij smiecht! Veel succes vanmiddag, ik duim voor je!
Dat
pi_72608081
Phaidra, 't was binnen, maar we gingen erna naar de Italiaan een paar straten verder. En nu heb ik buikpijn
DaD, het zal heus wel meevallen. Inderdaad, kwestie van langzaam opbouwen met weerstand en zelf aanvoelen wat te zwaar is, en dan kun je na een maand of twee echt keihard spinnen

Vik! Wat leuk en spannend!
En chicootje, succes, het valt vast mee

Ohh, ik wil altijd overal nog even mijn mening over geven Ik ben het echt helemaal met VMW eens wat betreft nepvlees, en ik begrijp echt geheel niet waarom iemand zulke rotzooi in zijn mond zou willen stoppen Dat het goedkoop is? Sja, dan eet ik zelf liever vegetarisch
pi_72608135
Phaidra, qua hoeveelheid vind ik je lijstje eigenlijk nog best meevallen. Je werkt ook hard, dan heb je wel wat extra energie nodig.

PPP: je lijstje van vandaag ziet er al een stuk beter uit! Van je lunch vraag ik me wel af of het genoeg vult tot het avondeten (snelle carbs enzo) maar je kunt altijd nog een gezond tussendoortje inbouwen.
Ik vind die kipburgers trouwens ook lekker, en meer reden heb je toch niet nodig om iets te eten.

Viking: spannend, alweer! Ik ga ook duimen dat ze je willen hebben op die school!

Chico ook succes vandaag, het gaat vast goed.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72608230
quote:
Morning!

wat erg! hier gaan meestal alleen mensen spinnen die het ook echt wat vinden en soms een enkeling die het voor het eerst probeert, rustig aan doet en dan of volgende keer weer, of nooit meer komt

Lijstje voor vandaaaag:

O: 2 gekookte eitjes, 2 rijstwafels met kaas
T: banaan
L: couscoussalade
T: kiwi
S: fitness
D: pasta met rode saus
Ja doei.
pi_72608262
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac. Ik eet dit omdat ik het lekker vind, en het komt absoluut niet dagelijks (niet eens wekelijks) voor, en zoals mini zegt, meer reden heb je niet nodig om iets te eten.

Mini: moet ik idd even afwachten, maar anders gooi ik er nog een cup-a-soupje tegenaan.
pi_72608266
Ik neem vandaag een balansdag-achtig iets. Ook om mijn plofbuik tot bedaren te brengen

O: 2 gekookte eitjes, 300 g spinazie
T: appel
L: 3 of 4 knackebrod met hummus
T: handje amandelen
T: bak frambozen-granaatappelyoghurt
S: pilates (als de juf nog niet terug is, ga ik niet bodyshapen spierpijn )
D: nog bedenken, heel veel groente iig
T: wodkaatje
pi_72608585
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac. Ik eet dit omdat ik het lekker vind, en het komt absoluut niet dagelijks (niet eens wekelijks) voor, en zoals mini zegt, meer reden heb je niet nodig om iets te eten.

Mini: moet ik idd even afwachten, maar anders gooi ik er nog een cup-a-soupje tegenaan.
Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.

Ik hou er gewoon zelf niet (meer) van om allerlei heel kunstmatige/bewerkte producten te eten. Pakjes&zakjes, bijvoorbeeld. Niet dat ik denk dat je meteen allemaal erge ziektes krijgt van die hulpstoffen, maar het heeft gewoon geen nut (en het maakt je echt dikker - loze kcals!)
Ik ben dol op pizza, patat en chips, en op taart. Maar daar zit -mits van goede kwaliteit- niet veel raars in. Snoep eten ben ik echt ontwend, ik kocht op het vliegveld wat snoep omdat ik honger had, maar ik merkte echt dat ik er suikerdips van kreeg.

En ik eet echt nooit meer bij de Mac Vrijdag op 't vliegveld nam Meneer een Quick-menu, ik heb een hap geproefd van de burger en 'm uitgespuugd. Getver! Ik lust het niet eens meer dus toen heb ik een paar frietjes genomen
pi_72608693
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
CF/vmw: rotzooi maken we ons toch allemaal wel eens schuldig aan - als je nooit meer rotzooi zou willen eten, dan zou niemand hier hoeven/willen afvallen, want we eten allemaal dingen als koek/snoep/chips/patat/pizza - en iedereen komt ook wel eens bij de Mac.
Nee hoor.
Ik eet een enkele keer patat of pizza, maar dan wel versgemaakt dus ik weet precies wat er inzit.
Koek, snoep en chips eet ik niet en een vegaburger van de Mac zal een jaartje of vijf geleden zijn.
Ik vind dat eten puur moet zijn. Ik wil weten wat ik binnen krijg. Lose zetmeel en andere toevoegingen doet je lichaam geen goed.
Maar dat is mijn mening maar.

Ik zou ook niets gezegd hebben als je niet zelf om commentaar op je lijstje vroeg.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:06:05 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72608706
Ik houd nog steeds heel erg van snoep. Helaas.

Wanneer komt er een nieuwe meetdatum eigenlijk?
pi_72608721
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, dat sowieso.

Ik hou er gewoon zelf niet (meer) van om allerlei heel kunstmatige/bewerkte producten te eten. Pakjes&zakjes, bijvoorbeeld. Niet dat ik denk dat je meteen allemaal erge ziektes krijgt van die hulpstoffen, maar het heeft gewoon geen nut (en het maakt je echt dikker - loze kcals!)
Ik ben dol op pizza, patat en chips, en op taart. Maar daar zit -mits van goede kwaliteit- niet veel raars in. Snoep eten ben ik echt ontwend, ik kocht op het vliegveld wat snoep omdat ik honger had, maar ik merkte echt dat ik er suikerdips van kreeg.

En ik eet echt nooit meer bij de Mac Vrijdag op 't vliegveld nam Meneer een Quick-menu, ik heb een hap geproefd van de burger en 'm uitgespuugd. Getver! Ik lust het niet eens meer dus toen heb ik een paar frietjes genomen
Ik ben ook geen snoep-eter hoor, hou ook niet van chocola bijvoorbeeld. Maar ik heb geen problemen met bewerkte producten, hoewel ik wel geloof dat onbewerkte dingen (biologisch vlees e.d.) beter voor je zijn - alleen kan ik dat voorlopig gewoon nog niet betalen. Vegetarisch eten hoeft van mij dan niet hoor, dan eet ik wel de goedkope soorten.

En de Mac vind ik af en toe echt heerlijk, we komen er niet vaak hoor (zo'n 2-3 keer per jaar misschien, vaak als we onderweg zijn ofzo), maar dan vind ik het ook echt heel erg lekker. Ik kan er echt van genieten - McKroket/McChicken . Net als af en toe van een dikke vette Domino's pizza .
pi_72608745
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik eet een enkele keer patat of pizza, maar dan wel versgemaakt dus ik weet precies wat er inzit.
Koek, snoep en chips eet ik niet en een vegaburger van de Mac zal een jaartje of vijf geleden zijn.
Ik vind dat eten puur moet zijn. Ik wil weten wat ik binnen krijg. Lose zetmeel en andere toevoegingen doet je lichaam geen goed.
Maar dat is mijn mening maar.

Ik zou ook niets gezegd hebben als je niet zelf om commentaar op je lijstje vroeg.
Dat ging me meer om de hoeveelheid / kcals enzo - omdat ik daar vaak nogal laag mee zit .

Maar het is jouw mening hoor, prima als het voor jou werkt, maar mij maakt dat niet zoveel uit. Ik geniet af en toe gewoon heel erg van crap .
  donderdag 10 september 2009 @ 11:08:13 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72608754
Ik maak mijn lasagne nog altijd met de lasagnemix van Honig . Maar dat is dan ook echt het énige dat ik nog koop uit het assortiment van Knorr / Honig. Vroeger aten we veel van die Knorr-maaltijdpakken, maar dat is inmiddels echt wel 3 jaar geleden ofzo. Sindsdien nooit meer gehad.
pi_72608786
Over geen pakjes en zakjes gesproken, ik heb gisteren volkorenpizza's from scratch gemaakt. Ze waren nog lekker ook!

Cordon bleus maak ik ook wel zelf, maar dat smaakt toch anders dan wat je in de winkel koopt, en soms heb ik ook gewoon zin in zo'n prefab-schnitzel. Maarja, ik hou ook van kipcorns en frikandellen, die kun je ook niet zelf namaken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72608791
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik maak mijn lasagne nog altijd met de lasagnemix van Honig . Maar dat is dan ook echt het énige dat ik nog koop uit het assortiment van Knorr / Honig. Vroeger aten we veel van die Knorr-maaltijdpakken, maar dat is inmiddels echt wel 3 jaar geleden ofzo. Sindsdien nooit meer gehad.
Ik vind die Wereldgerechten zo lekker - maar daar zit echt veel troep in, dat vind ik zelfs. Gigantische aantallen kcal per maaltijd, en zóveel zakjes/pakjes! Ik maak ze meestal 1 keer, en dan de keer erna zelf.

Maar lekker zijn ze wel - vooral de Bobotie.
pi_72608793
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd nog steeds heel erg van snoep. Helaas.

Wanneer komt er een nieuwe meetdatum eigenlijk?
Ik weet 't niet, ben nog steeds wel in voor een meet Maar zodra het semester is begonnen vind ik 't lastiger om iets te plannen in het weekend.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:10:49 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72608820
Ik heb aankomend weekend nog niks en daarna zit ik ongeveer tot eind oktober vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')