Meer als in: het voelt lekker om eindelijk op m'n motor te rijden ipv er constant aan te moeten klussen. En bij >120 km/h zonder windscherm is er een beetje luchtweerstandquote:Op donderdag 10 september 2009 15:42 schreef shinydiscoball het volgende:
@loveli:als in: het voelt lekker dat ik spierpijn heb omdat je dan weet dat je iets gedaan hebt?
Omdat ik een tweedegraads lerarenopleiding volg en bovenbouw dus eerstegraads is. Anderzijds zou een eerstegraads lerarenopleiding ws weer niet akkoord gaan met mijn keuze voor het vso, dus ik heb toch weinig opties. Bovendien is de docent die er nu les geeft ook een tweedegraads docent.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat klinkt goed Viking!
Waarom moet je eigenlijk per se lesgeven aan de onderbouw? De bovenbouw is vast niet minder leerzaam. In jouw situatie zou het wel flauw zijn als ze daar moeilijk over doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul nie.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
@ dt-fout
. Die is wel heel erg.
Maar DaD maakte er ook eentje vandaag.
Mijn ID-bewijs zat trouwens in de zak van een vest dat ik niet zo vaak aan heb. Nu heb ik trouwens wel een excuus om morgen even uitgebreid te gaan shoppen: ik moet wel in fatsoenlijke kleren voor de klas staan natuurlijk
En ik maar denken dat ik eigenlijk iemand had gevonden die ook geen afscheid kon nemen van de schattige basisschool letters.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euhm, even voor de goede orde, ik schrijf normaal niet aan elkaar hoor.. Dat is m'n kleinekinderenhandschrift. De bovenste regel (Nieuwe kleertjes voor), dat is hoe ik normaal schrijf.
Er kan iemand achterop en ik heb een extra helm en motorpak. Maar eerst weer even goed leren rijden.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:![]()
voor Viking, wat tof zeg van die stage!!
En DaD ik vind je tekening superleuk en lief!
en ik wil ook wel op de motor van loveliWat fijn dat ie het weer doet na al dat geklus! het is nu denk ik ook wel fijn weer nog om te rijden?
Na 25 keer lezen vond ik 'em eindelijk. En ik heb de 's' precies zo geleerd, alleen de 'r' en de 't' iets anders. But who cares..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-09-2009 16:14 ]
Stiekemerd!.
De "t" heb ik ook anders geleerd, namelijk zo:quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Maar de S klopt niet volgens mijZo heb ik hem niet geleerd in groep 3. Maar voor de rest klopt het wel ja
.
Ja idd. Klopt. Die was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De "t" heb ik ook anders geleerd, namelijk zo:
[ afbeelding ]
Voor je houding kun je volgens mij beter naar een mensendiecktheratpeute gaan. Pilates kan wel helpen met het versterken van je rug, misschien is een combinatie een optie?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
En eeuwen geleden leerden de Belgische kindjes de hoofdletter A te schrijven zoals Vik de t.
Ik heb een vraag voor eventuele pilatessers hier i.v.m. de 'actief holle rug'. Ik heb een vreselijk holle rug (heel charmant in combinatie mijn mijn spekbuikje), en dat is niet zo goed. Zou pilates helpen om latere rugklachten te vermijden -ik wil juf worden, dus veel rechtstaan- ?
Vooral de naam. Er is een beroepsvereniging voor zowel mensendieck als cesar. Mensen dieck is ontwikkeld dooe mevrouw Bess Mensendieck (zoiets) en cesar zal misschien vanuit een andere filosofie zijn begonnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Blurred86 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen cesar- en mensendiecktherapie?
Ik heb een tijdje cesartherapie gehad voor mijn houding, dat hielp wel goed (daar kreeg ik ook oefeningen om mijn rug- en buikspieren mee te versterken) maar ik moet zeggen dat ik het over de jaren heen weer kwijtgeraakt ben en nu heb ik weer een belabberde houding
Dat is een zeer goed excuusquote:Op donderdag 10 september 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:@ dt-fout
. Die is wel heel erg.
Maar DaD maakte er ook eentje vandaag.
Mijn ID-bewijs zat trouwens in de zak van een vest dat ik niet zo vaak aan heb. Nu heb ik trouwens wel een excuus om morgen even uitgebreid te gaan shoppen: ik moet wel in fatsoenlijke kleren voor de klas staan natuurlijk![]()
Oh ja zo moest ik hem ook. En ik vond het stomquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De "t" heb ik ook anders geleerd, namelijk zo:
[ afbeelding ]
Fijnquote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef Chicolate het volgende:
Mijn eerste keer op school werken ging goed, ik vond het echt heel erg leuk. En hoefde geen orde te houden, dat deed de docent wel (of niet, maar het was iig niet mijn probleem). Jeej ik heb een baantje dat ik nu al leuk vind
.
Dat snap ik niet? Bedoel je niet dat je kleren kocht die je buiten de klas nooit aan zou doen?quote:Dat is een zeer goed excuus. Ik heb het gister ook gebruikt (om shirts te kopen die ik voor de klas nooit aan zou doen).
Ja, ik blijf dan tot de zomer iig nog in Groningen. Achteraf maar goed dat al die kamers in A'foort niet zijn doorgegaanquote:Gefeliciteerd trouwens dat je nu (bijna zeker) kan beginnen aan de opleiding! Zwolle, je blijft dan waarschijnlijk in Groningen wonen?
Ik heb geschreven zoals ik 't heb geleerd. Dat dat anders is betekent niet dat het fout is, of zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Maar de S klopt niet volgens mijZo heb ik hem niet geleerd in groep 3. Maar voor de rest klopt het wel ja
.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat dat anders is betekent niet dat het fout is, of zo..
Nee ik zeg echt wat ik bedoel. Ik had een excuus om meer shirts te kopen: mijn huidige zijn ongeschikt voor school. Dus ik ging op zoek naar leuke shirts. En vond leuke shirts, maar weer ongeschikt voor de klas. Dus nu heb ik nu nog meer shirts voor buiten de klasquote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Dat snap ik niet? Bedoel je niet dat je kleren kocht die je buiten de klas nooit aan zou doen?.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik zeg echt wat ik bedoel. Ik had een excuus om meer shirts te kopen: mijn huidige zijn ongeschikt voor school. Dus ik ging op zoek naar leuke shirts. En vond leuke shirts, maar weer ongeschikt voor de klas. Dus nu heb ik nu nog meer shirts voor buiten de klas![]()
. Ach, ik heb er ook die wél geschikt zijn, zijn die iig beschikbaar als ik moet werken en niet in de was
.
Pilatesfan meldtquote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ik heb een vraag voor eventuele pilatessers hier i.v.m. de 'actief holle rug'. Ik heb een vreselijk holle rug (heel charmant in combinatie mijn mijn spekbuikje), en dat is niet zo goed. Zou pilates helpen om latere rugklachten te vermijden -ik wil juf worden, dus veel rechtstaan- ?
Als ik iets zoek, vind ik vaak dingen die veel leuker zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wazig verhaal.
Ik heb zelf vooral veel hoodies en duffe shirtjes, dus ik ga gewoon ff een paar rokjes kopen, m'n laarzen (die beschadigd bleken) omwisselen in de hoop dat ze mijn maat nog hebben, een paar vesten en nog wat leuke dingetjes voor eronder. Iig dingen waarin ik me buitenshuis prettg voel
.
O o o! Chutney! Heb je een recept? Ik heb net Midnight's Children van Rushdie uitgelezen ( aanrader, mensen) en ik heb al de hele tijd zin in chutney's.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een berg groente gekocht. Mijn D verspreid ik vandaag over twee uur ofzoEen komkommer met een beetje mosterd-dilledressing, ruim een pond sperziebonen met een dip van mayo en wat chutney, en bietjessalade met ui. Waarvan het kliekje een mooie lunch is voor morgen
Ik heb wel een paar chutneyrecepten (leuk klusje voor zondagmiddagquote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef BigPointyTeeth het volgende:
[..]
O o o! Chutney! Heb je een recept? Ik heb net Midnight's Children van Rushdie uitgelezen ( aanrader, mensen) en ik heb al de hele tijd zin in chutney's.
Ik heb trouwens nog geen serieuze rugklachten, hoor. Enkel pijn bij lange autoritten of lang rechtstaan.
http://www.freewebs.com/ruudendiana/inmaakchutney.htmquote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef BigPointyTeeth het volgende:
[..]
O o o! Chutney! Heb je een recept? Ik heb net Midnight's Children van Rushdie uitgelezen ( aanrader, mensen) en ik heb al de hele tijd zin in chutney's.
Bedoel jij van die witte smeerkaas? Wat gewoonlijk 'roomkaas' wordt genoemd? Die ken ik wel in ananassmaak.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
SDB: nee geen AH XL, een gewone! En dan in het verse-kaas-vak, niet de voorverpakte kaas dingies!![]()
D&D moet gewoon barenquote:DaD: wat liefjij moet schooljuf worden en dan lieve dingetjes maken voor jarige kindjes enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |