abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72622591
zow

lekker gesport, gegeten en nu nog even aan de studie een uurtje om daarna met te gaan relaxen
Ja doei.
pi_72623441
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef sigme het volgende:

[..]

D&D moet gewoon baren .
Ik zal het aan Do2 doorgeven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72623549
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zal het aan Do2 doorgeven. .
Wat *is* een oneven twee anders dan een stel met een aanhangsel?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72623742
Hardlopen was zwaar... Moesten ook oefeningen doen.. Pff
pi_72623765
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
zow

lekker gesport, gegeten en nu nog even aan de studie een uurtje om daarna met te gaan relaxen
Had ik kunnen schrijven: ook net gesport en gegeten en nu ook nog even een artikel lezen en dan op de bank ploffen

Wat heb jij voor sport gedaan? ook spinning toevallig?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72623781
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Hij is het gewoon aan z'n eigen hersenspinsels verplicht, dus. .
pi_72623801
Ohhhhh Sigme! Die chutney-link!!!

Must. Cook. Now
pi_72624013
@ Maria: nee het klonk ook niet erg slank, maar het lijkt me zo lekker. Thanks iig
  donderdag 10 september 2009 @ 20:43:30 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72624035
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Hahahaha, ijzersterk argument! Niks tegenin te brengen

Go go ruige sporters! Ik heb ervoor gekozen om nog enigszins op tijd te eten ipv naar de sportschool, want gisteren had ik ook niet veel op om maar op tijd bij de sportschule te kunnen zijn Ik maak het morgen goed, dan ga ik even voor de tv hupsen Moet weer even in het school/werk-ritme komen denk ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 10 september 2009 @ 20:48:03 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72624246
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Maria: nee het klonk ook niet erg slank, maar het lijkt me zo lekker. Thanks iig
Ik heb nog even voor je op de AH site gekeken, maar ik kon die die ik had niet vinden Dat was een zwart plastic kuipje van de versafdeling met plasticfolie er omheen.

Deze hebben ze ook (niet vers dus), maar die heb ik niet geproefd. Zal vast ook wel lekker zijn
pi_72624298
Oja! Even een (dom) vraagje. Weet iemand hier wat er wordt bedoeld met: ''Dit getal verhoudt zich als 3 tot 5'' ?
En dan gaat het om het getal 39. Ik ben een reken n00b...
pi_72624307
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij is het gewoon aan z'n eigen hersenspinsels verplicht, dus. .
Niks tegenin te brengen. En jij zit nu toch in de scriptieversnellingsgroep, nu ben je in no time klaar

Ik zou maandag gewoon thuisblijven
pi_72624345
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja! Even een (dom) vraagje. Weet iemand hier wat er wordt bedoeld met: ''Dit getal verhoudt zich als 3 tot 5'' ?
Verhoudingen? Dan is 't 65
pi_72624408
Rustig aan, dames. Als m'n vriend dit leest mag ik hier straks helemaal niet meer komen. .
pi_72624427
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef shinydiscoball het volgende:
antwoord = 39/3 * 5
65

39 verhoudt zich tot 65 zoals 3 zich verhoudt tot 5
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72624447
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb nog even voor je op de AH site gekeken, maar ik kon die die ik had niet vinden Dat was een zwart plastic kuipje van de versafdeling met plasticfolie er omheen.

Deze hebben ze ook (niet vers dus), maar die heb ik niet geproefd. Zal vast ook wel lekker zijn
[ afbeelding ]
Thanks!...nouja ik moet nog maar even goed speuren dan. wat doe ik eigenlijk moeite voor een bakje kaas
pi_72624525
Ok thanks CF en sigme! Ik heb ooit niets voor niets het pretpakket gekozen
  donderdag 10 september 2009 @ 20:57:14 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72624641
Heerlijk tv-avondje .

- De keuringsdienst van waarde
- Twee voor twaalf
- Ik vertrek

.
Niet meer actief op Fok!
pi_72624714
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Thanks!...nouja ik moet nog maar even goed speuren dan. wat doe ik eigenlijk moeite voor een bakje kaas
Ha, had je de queeste naar de Optimel Appelkaneelkwark moeten meemaken
pi_72624791
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk tv-avondje .

- De keuringsdienst van waarde
- Twee voor twaalf
- Ik vertrek

.
-Expeditie Robinson
-Ik vertrek

.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:01:37 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72624802
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:

[..]

pi_72624872
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hehe en was die gevonden?
pi_72624913
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_72624925
Yay voor XM haar stofwisseling Voor Uniek voor het behalen van haar streef En voor het feit dat Nynke nog leeft

Ik heb niet alles teruggelezen nog, so forgive me als ik iemand vergeten ben!

Ik heb vandaag mijn startnummer voor de dam tot damloop ontvangen.. Die ik dus niet kan lopen

Lijst:
O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, een beker optimel
T: banaan
L: twee bruine boterhammen met duo penotti (geen vleeswaren ) en een krentenbol met boter
T: glas fanta, glas vruchtensap
D: tortellini met een soort zelfgemaakte roerbakmix van mijn schoonmoeder Toe minivlaflip
pi_72625146
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Had ik kunnen schrijven: ook net gesport en gegeten en nu ook nog even een artikel lezen en dan op de bank ploffen

Wat heb jij voor sport gedaan? ook spinning toevallig?
wow, dat uurtje was echt goed gegokt!

Ik heb samen met Mr.Mo bijna anderhalf uur gefitnessed:

12 minuten fietsen
12 minuten traploopding
daarna circuit gedaan voor krachttraining
ik heb daarna 15 minuten met een snelheid van 4,4km per uur op een 14% helling gewandeld op de loopband en Mr.Mo heeft 1 krachtoefening meer gedaan en daarna 12 minuten gecrosstrainerd.

Als laatste nog een lading buikspieroefeningen en toen hadden we het wel weer gehad
Ja doei.
pi_72625242
Voor de liefhebbers van de Engelse taal en uitspraak, deze stond op de hyves van Gothic Blackie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_72625386
Jemig, wat een lap
pi_72625497
Die had ik al wel eens gelezen ja, werd er wel behoorlijk duizelig van
pi_72625544
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de liefhebbers van de Engelse taal en uitspraak, deze stond op de hyves van Gothic Blackie:
knip
Dit is meteen een goed voorbeeld van waarom dyslexie veel meer voorkomt in Engelstalige landen dan in andere landen.
pi_72625819
oh die is heel erg.

ik kom ver, echt heel ver, maar ik kan de woorden die ik niet ken niet uitspreken. wel doe ik zinnen als "does this invalid invalid have wortless documents" goed, en dat soort grapjes...
Kwak
  donderdag 10 september 2009 @ 21:30:28 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72625836
Hihi ja Mo, die heb ik ook gehad Van sommige woorden raak ik nog steeds in de war, omdat ik weet dat het moet rijmen en ik het dus schijnbaar verkeerd doe

Omg. Ik heb net als experiment alles wat ik leuk vond van de H&M webshop (en zou dragen) op een verlanglijst geflikkerd en als ik alles zou bestellen zou ik (bestelkosten niet meegerekend ) 176,50 kwijt zijn
pi_72626071
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi ja Mo, die heb ik ook gehad Van sommige woorden raak ik nog steeds in de war, omdat ik weet dat het moet rijmen en ik het dus schijnbaar verkeerd doe

Omg. Ik heb net als experiment alles wat ik leuk vond van de H&M webshop (en zou dragen) op een verlanglijst geflikkerd en als ik alles zou bestellen zou ik (bestelkosten niet meegerekend ) 176,50 kwijt zijn
Dat valt toch wel mee? Of zijn het maar twee kledingstukken .
pi_72626132
Wat een leuke lap tekst
pi_72626192
wat is het toch moeilijk om een menu te bedenken als er mensen komen eten

ik vind alles lekker en veel dingen uit kookboeken heb ik nog niet geprobeerd en ga ik niet uitproberen op gasten..

mn ouders houden erg van vlees, vis en kip, vega gaat er niet in, en m'n vader houdt niet van pasta en m'n moeder is niet zo van de mexicaanse dingen zoals wraps enzo..

Ik denk dat ik toch iets italiaans-achtigs wil doen, want vooraf wil ik lekker ciabatta maken met een verse tapenade, wat pesto (zelfgemaakt hopelijk eens een keer) en aioli erbij.

Toe iets tiramisu-achtigs wellicht? Of anders iets van sorbetijs.. maar dan het hoofdgerecht nog.. niet al te zwaar, beetje gezond, groente mag maar wát?
Ja doei.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:40:16 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72626226
Nee kan ook wel erger! Ik geef alleen niet zo makkelijk grote bedragen uit aan dingen die niet echt nodig zijn

Het is:
-Pantoffels in te foute kleurtjes
-BH
-Coltrui
-Wanten + muts + sjaal in zelfde kleurenthema
- Laarsjes
-Jurkje
-Legging
-Sportbroek (3-kwarts)

Hmm
pi_72626305
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
wat is het toch moeilijk om een menu te bedenken als er mensen komen eten

ik vind alles lekker en veel dingen uit kookboeken heb ik nog niet geprobeerd en ga ik niet uitproberen op gasten..

mn ouders houden erg van vlees, vis en kip, vega gaat er niet in, en m'n vader houdt niet van pasta..

Ik denk dat ik toch iets italiaans-achtigs wil doen, want vooraf wil ik lekker ciabatta maken met een verse tapenade, wat pesto (zelfgemaakt hopelijk eens een keer) en aioli erbij.

Toe iets tiramisu-achtigs wellicht? Of anders iets van sorbetijs.. maar dan het hoofdgerecht nog.. niet al te zwaar, beetje gezond, groente mag maar wát?
Ik heb misschien wel een lekker recept voor je dan, niet moeilijk:

Tagliatelle met spinazie, zalm en gorgonzola. Is dat wat?

Oh en Maria: das hartstikke veel voor dat geld, ik zou het doen hoor!
pi_72626329
Oh wacht, je vader houdt niet van pasta. Hm.
pi_72626393
ja, terwijl wij daar verder allemaal echt van houden maargoed, dat wordt'm dus niet.. dus iets vlezigs, kippigs of vissigs dan maar.. met veel groenten erbij want mams is al aardig wat kg's kwijt ondertussen, dus wil het er niet meteen in een dag weer aankoken voor- en nagerecht zijn ook al niet ál te gezond (maar wel lekker)
Ja doei.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:46:52 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72626486
Mo: ik heb laatst ook Italiaans gekookt voor gasten! Waren er wel veel dus geen voorafje oids. Ik had voor de vega hartige taart gemaakt met tomaat, mozzarella, groene pesto en feta (& lots of garlic! erg lekker, van AH site), en voor de carnivoren een lasagne (valt in jouw geval dus af). Erbij had ik een schaaltje pan tostado (van die kleine stukjes brood met kruiden en knoflook) en een salade van tomaat, rode ui, sperziebonen en balsamicodressing.
Eventuele andere optie voor hoofdgerecht: chicken cacciatore met knoflookaardappelen en groente/salade, of Italiaanse gehaktballetjes (pestogehaktballetjes zijn ook lekker!) met hetzelfde?

PPP: don't tempt me!!
pi_72626504
ik ga er nog eens een nachtje over slapen.. lekker naar bed nu denk ik.. ben echt moe van het nieuwe leven weer nu na de vakantie, dus even bijslapen kan geen kwaad...

tenminste.. als Coldplay zo ophoudt met spelen we zitten redelijk middenin de bas, drums en af en toe het gejuich van het publiek.. we kunnen zelfs met enige regelmaat de liedjes herkennen
Ja doei.
pi_72626561
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, terwijl wij daar verder allemaal echt van houden maargoed, dat wordt'm dus niet.. dus iets vlezigs, kippigs of vissigs dan maar.. met veel groenten erbij want mams is al aardig wat kg's kwijt ondertussen, dus wil het er niet meteen in een dag weer aankoken voor- en nagerecht zijn ook al niet ál te gezond (maar wel lekker)
Iets van tapas anders? Stel kleine hapjes maken?

Ik had een keer een heleboel eters, toen heb ik gedaan:

Vooraf:
Stokbrood, met pesto / tapenade / aioli

Hoofd:
- Rijst
- Aardappeltjes (krieltjes)
- Zalmsnippers
- Kipfilet met rozemarijn en citroen
- Gebakken courgette en champignons
- Frisse salade

Na:
IJs.

Niet veel werk, zodat je niet de hele tijd in de keuken staat, en wel lekker. Je kunt gewoon een boel hapjes maken en neerzetten misschien.
pi_72626663
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: ik heb laatst ook Italiaans gekookt voor gasten! Waren er wel veel dus geen voorafje oids. Ik had voor de vega hartige taart gemaakt met tomaat, mozzarella, groene pesto en feta (& lots of garlic! erg lekker, van AH site), en voor de carnivoren een lasagne (valt in jouw geval dus af). Erbij had ik een schaaltje pan tostado (van die kleine stukjes brood met kruiden en knoflook) en een salade van tomaat, rode ui, sperziebonen en balsamicodressing.
Eventuele andere optie voor hoofdgerecht: chicken cacciatore met knoflookaardappelen en groente/salade, of Italiaanse gehaktballetjes (pestogehaktballetjes zijn ook lekker!) met hetzelfde?

PPP: don't tempt me!!
hm... Nigella heeft daar ook een recept voor
Ja doei.
pi_72626690
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Iets van tapas anders? Stel kleine hapjes maken?

Ik had een keer een heleboel eters, toen heb ik gedaan:

Vooraf:
Stokbrood, met pesto / tapenade / aioli

Hoofd:
- Rijst
- Aardappeltjes (krieltjes)
- Zalmsnippers
- Kipfilet met rozemarijn en citroen
- Gebakken courgette en champignons
- Frisse salade

Na:
IJs.

Niet veel werk, zodat je niet de hele tijd in de keuken staat, en wel lekker. Je kunt gewoon een boel hapjes maken en neerzetten misschien.
tapas heb ik de laatste 4 keer dat ze kwamen eten al gedaan vandaar dat ik nu gewoon een 3 gangen menu op tafel wil zetten
Ja doei.
pi_72626796
Mr.Mo heeft net nigella's chicken cacciatore goedgekeurd

dus dan doen we

Voor: ciabatta met smeersels

Hoofd: chicken cacciatore met wat rijst erbij eventueel

Na; mini-tiramisu, misschien met wat bosvruchten, eens kijken hoe duur die zijn. Het is wel het seizoen ervoor, dus waarom niet
Ja doei.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:57:22 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72626944
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft net nigella's chicken cacciatore goedgekeurd

dus dan doen we

Voor: ciabatta met smeersels

Hoofd: chicken cacciatore met wat rijst erbij eventueel

Na; mini-tiramisu, misschien met wat bosvruchten, eens kijken hoe duur die zijn. Het is wel het seizoen ervoor, dus waarom niet
Klinkt goed!
Ik krijg zondag ook weer bezoek van een vega, eens kijken wat ik kan bedenken zonder in de herhaling te schieten
pi_72627112
Ik ga slapen dames, fijne avond!

Sorry MoBlo ik kan je niet helpen, ben niet zo creaculi
pi_72627126
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Ik krijg zondag ook weer bezoek van een vega, eens kijken wat ik kan bedenken zonder in de herhaling te schieten
dan kan ik dit menuutje, dat ik van Vork heb gejat, wel aanbevelen:

Broccolisoep
Ik heb ongeveer de volgende hoeveelheden gedaan. Dat is genoeg voor 4 personen zoals je al had gemerkt, dus daar kun je dan zelf wel een eigen hoeveelheidsschatting bij maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geroosterde paprika/tomatenroomsaus
Ook hier weer een hoeveelheid die genoeg is voor een paar extra porties. Ik heb gisteren in elk geval het volgende gedaan:
SPOILER
Brownietaart:
Dit is geen taart, maar een recept voor een smeuïge brownie, in een iets te grote taartvorm.
SPOILER
ik maak het hier ook nog regelmatig, behalve dan de brownietaart
Ja doei.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:09:35 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72627432
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan kan ik dit menuutje, dat ik van Vork heb gejat, wel aanbevelen:

Broccolisoep
Ik heb ongeveer de volgende hoeveelheden gedaan. Dat is genoeg voor 4 personen zoals je al had gemerkt, dus daar kun je dan zelf wel een eigen hoeveelheidsschatting bij maken.
SPOILER
Geroosterde paprika/tomatenroomsaus
Ook hier weer een hoeveelheid die genoeg is voor een paar extra porties. Ik heb gisteren in elk geval het volgende gedaan:
SPOILER
Brownietaart:
Dit is geen taart, maar een recept voor een smeuïge brownie, in een iets te grote taartvorm.
SPOILER
ik maak het hier ook nog regelmatig, behalve dan de brownietaart
Oehoeee!
Thanks! *slaat op in fok-recepten-bestandje*
pi_72627529
Oh, ik wilde als toe nog panna cotta aanraden. .

Ik heb vandaag Cream Cheese Swirl Blondies van de site van Martha Stewart gemaakt (serieus ). Lèkker! .
  donderdag 10 september 2009 @ 22:18:01 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72627771
Oe, swirl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')