Hoezo gaat die niet door?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ben ook wel blij. Jammer trouwens dat de meet bij CF a.s. zaterdag niet doorgaat.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ben ook wel blij. Jammer trouwens dat de meet bij CF a.s. zaterdag niet doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hoei!quote:
Als je geen ongevraagd advies wilt moet je het zeggen, dan hou ik voortaan m'n mond, maar ik vind dit wel erg weinig. In je lunch zitten bijna geen calorieën, en waar zijn de tussendoortjes?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Welkom aan de nieuwelingen. En CF, nu wil ik het ook weten hoor - wat is die logische verklaring ??
Lijstje:
O: twee knackebrod met kipfilet (ben steeds misselijk 's ochtends, als dat doorgaat ga ik maar even een test doen)
L: salade van paprika en tomaat, met balsamico-azijn
D: fusilli met verse tomatensaus, champignons, gehakt en paprika
T: kwart meloen
Ik kende zo een site.. Hm....quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een tip om van een foto een digitale puzzel te maken?
Eerder in DIGquote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kende zo een site.. Hm....
Doe eens een topic in GC?
Och, het gaat om het totaal over de hele dag hè, dus je kunt altijd de rest van de dag erop aanpassen. Anders kun je ook nog 1 broodje als lunch en 1 als tussendoortje nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:36 schreef Ek-Mei het volgende:
Lijstje:
O: activia, boterham light jam
T: banaantje
S: 15 min fietsen, 15 min crosstrainer, 15 min roeien
L: 2 boterhammen, 1 plak kipfilet, komkommer, beker optimel
T: appel
T: opkikker tomaat
D: gekookte aardappels, tartaartje, erwt/wortels, appelmoes
T: (yoghurt met) paar aardbeien
Vrijdag wil ik als lunch 2 broodjes haring eten, volgens mijn berekening is dat ongeveer 700 kcal, is wel erg veel als lunch of niet?
haha normaal niet hoor, komt een vriendin lunchenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Och, het gaat om het totaal over de hele dag hè, dus je kunt altijd de rest van de dag erop aanpassen. Anders kun je ook nog 1 broodje als lunch en 1 als tussendoortje nemen.
Wat plan jij ver vooruit trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |