Ik kan echt niet van peren afblijven, dus ik had er al speciaal niet zo veel gekocht vandaag. Vorige week had ik zo'n voordeel bak gekocht met 8 peren en die heb ik in een avond op gegeten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Moesten de peren op, Bob?Niet te vaak boterhammen vervangen door knackebrod, je komt snel te laag uit in de kcal zo
Ik gooi er ook even een lijst tegenaan.
O: Broodje speculoospasta
T: Skittles
L: 2 broodjes za'atarhummus, appel
T: handje amandelen
T: bakje danio-kwark
T: appel
S: hardlopen, ongeveer 30 minuten. Ging niet super, het was erg warm nog!
S: ging ik naar pilates, was er geen lesDe juf had een miskraam gehad
Vervangende les bodyshape, ja, dan heb je je trainingsbroek toch al aan... Maar itt pilates is bodyshape wčl belastend voor je benen. Hiep hoi, zo na het hardlopen
D: groentecurry met ei
T: wodka en een handje jelly belly's
Ja, ik zit een semester in Kopenhagen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Je komt inderdaad vandaag vast niet te laag uit met je kcalmaar om nou je boterhammetjes op te offeren om een mars te kunnen eten en bier te kunnen drinken, dat is geen goede aanpak
![]()
![]()
Als je echt mooi fruit hebt, kan ik er ook bakken van opSuperrijpe perziken of peren
Of van die ontzettend crispy appels
of frambozen of ander rood fruit! Of lekkere knisperige meloen
Nou ja, 't is minder kwalijk dan een zak chips
Waar zit je dan nu? Studeer je in het buitenland?
Redelijk wel, dank uquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
ElisaBeeb! Long time no see![]()
Hoe is 't?
Ik ga dus even aan de alcohol. Heb ik wel verdiend
Nou nog niet helemaal. Geen last meer van mn knie, wel van een brakke conditie en schoolwerkquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
ChicootjeBen je weer op volle kracht met sporten, nu?
Precies, ik vind het ook zo'n fantastische stad tot nu toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhhh Kopenhagen Bob, wat heerlijkZo'n fijne stad, vond ik. Rustig en netjes en niet te groot en toch heel levendig. Ben je al naar het Louisiana geweest?
Ik ben weer gewoon gaan vretenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Elisa, da's mooi. Specifieke dingen veranderd, of kwam het gewoon toevallig zo?
En wat was die logische verklaring? Je maakt het wel spannend zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, nieuwe baan en nieuwe sport voor PF? Goed bezigVan roeien word je echt su-per-strak
Ik heb ook Stoli. In Vlaanderen is 't amper te krijgen, maar op het vliegveld was het fijn goedkoop
Bob, ik heb daar in dat museum echt een extreme déja-vu gehadIk dacht echt dat ik gek werd
Iedere hoek die ik omsloeg wist ik al wat er zou komen, ik wist welke beelden waar in de tuin stonden, etc. Ik liep half te flippen, want ik wist 100% zeker dat ik er nooit was geweest
Pas een half jaar later kwam ik erachter dat er een heel logische verklaring voor was
Het is trouwens, los daarvan, echt een mooi museum. Heel mooi gelegen, fijne rustige beeldentuin, enzo.
Slank #502 - verhuizen, ouders en bruine M&Msquote:Op woensdag 9 september 2009 08:33 schreef Phaidra het volgende:
CF heeft het ooit al eens verteld, dus als iemand handig is met de search...![]()
Op Vik kunnen we altijd rekenenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slank #502 - verhuizen, ouders en bruine M&Ms.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
I, XM, do solemnly and sincerely and truly affirm and declare that I will eat.
Ja, nu ben je klaar. Dan mag je niet meer posten hier, moet je naar "Al goed de herfst in"quote:Op woensdag 9 september 2009 10:54 schreef uniekhoorn het volgende:
58 kg vanochtend, zit gewoon op mijn streef... en nu?
Nyn! Fijn dat je nog leeft!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef AKnynke het volgende:
dames, en een enkele heer, ik leef nog.
M'n auto daar en tegen niet echt, ik ben al 3 dagen aan het wachten totdat hij gemaakt is en ik weer terug naar Harare kan. Gelukkig ben ik nu in een redelijk grote stad. Hoe is het met iedereen in Nederland?
Over een week ben ik weer in Europa!
Hoezo gaat die niet door?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ben ook wel blij. Jammer trouwens dat de meet bij CF a.s. zaterdag niet doorgaat.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ben ook wel blij. Jammer trouwens dat de meet bij CF a.s. zaterdag niet doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hoei!quote:
Als je geen ongevraagd advies wilt moet je het zeggen, dan hou ik voortaan m'n mond, maar ik vind dit wel erg weinig. In je lunch zitten bijna geen calorieën, en waar zijn de tussendoortjes?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Welkom aan de nieuwelingen. En CF, nu wil ik het ook weten hoor - wat is die logische verklaring ??
Lijstje:
O: twee knackebrod met kipfilet (ben steeds misselijk 's ochtends, als dat doorgaat ga ik maar even een test doen)
L: salade van paprika en tomaat, met balsamico-azijn
D: fusilli met verse tomatensaus, champignons, gehakt en paprika
T: kwart meloen
Ik kende zo een site.. Hm....quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een tip om van een foto een digitale puzzel te maken?
Eerder in DIGquote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kende zo een site.. Hm....
Doe eens een topic in GC?
Och, het gaat om het totaal over de hele dag hč, dus je kunt altijd de rest van de dag erop aanpassen. Anders kun je ook nog 1 broodje als lunch en 1 als tussendoortje nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:36 schreef Ek-Mei het volgende:
Lijstje:
O: activia, boterham light jam
T: banaantje
S: 15 min fietsen, 15 min crosstrainer, 15 min roeien
L: 2 boterhammen, 1 plak kipfilet, komkommer, beker optimel
T: appel
T: opkikker tomaat
D: gekookte aardappels, tartaartje, erwt/wortels, appelmoes
T: (yoghurt met) paar aardbeien
Vrijdag wil ik als lunch 2 broodjes haring eten, volgens mijn berekening is dat ongeveer 700 kcal, is wel erg veel als lunch of niet?
haha normaal niet hoor, komt een vriendin lunchenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Och, het gaat om het totaal over de hele dag hč, dus je kunt altijd de rest van de dag erop aanpassen. Anders kun je ook nog 1 broodje als lunch en 1 als tussendoortje nemen.
Wat plan jij ver vooruit trouwens.
Maar ik ben mijn bed ook pas om half 11 uit komen rollen, dus eigenlijk was mijn ontbijt een veredelde brunch en het broodje iets voor tussendoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat het goedmaken van het gebrek aan echt brood gedurende de dag met vloeibaar brood in de avond niet echt een goed idee is he?
Je L is wel errug weinig!
Maar veel plezier met je feestje!En de D klinkt lekker
Ik ga morgen naar CPquote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef Totziens het volgende:
Pfieuw wat goed dat je (bijna) veilig terug bent van je reis Nynke, ik vond je reis wat eng.![]()
Wat goed Moblo, ik ga denk ik maar even je voorbeeld volgen en nog 2 powerpoints doornemen voordat ik in het busje richting Nijmegen stap. Coldplaaaaaaaay![]()
Lijstje:
O: 2 boterhammen kipfilet
T: Appel
L: 2 tosti's 30+ kaas
T: stuk komkommer en handje M&M's![]()
D: ik vrees patat of iets dergelijks
Grappig dat je daarom juicht, ik zat net te balen omdat ik niet durf te gaan sporten uit angst voor bloedvlekken op apparaten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is nu al plek voor me bij de scriptieversnellingsgroep en ik ben eindelijk ongesteld aan het worden!.
Het begon nu ook wel heel lang te duren, ik was bijna bang dat er iets mis met me was of zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Grappig dat je daarom juicht, ik zat net te balen omdat ik niet durf te gaan sporten uit angst voor bloedvlekken op apparaten.
Maar als je nu naar de gyn kunt snap ik dat je blij bent.Ook fijn van die scriptiegroep.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Uniekhoorn, dan kun je jezelf toch als doel stellen om strakker te worden in plaats van slanker?
Heb je meteen een goede reden om hier nog even te blijven hangen.
Doe maar niet wat ik deed gisterquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
lijstzor en dan weer terug naar mn tekstenHet gaat langzaam. En ik moet ook nog sporten vanaaf. Maar ik twijfel, want school gaat voor, denk ik. Erf.
O: twee sneetjes met kaas, getoast
L: twee getoaste sneetjes met twee gekookte eitjes
T: bakje kwark
T: cup-a-soup tomaat-mascarpone
D: hamburger met avocado (vriendje mocht kiezen)
S: Body Jam?
T: perzik
Ja, je hebt gelijk hoor - heb als T nog een liga milkbreak gegeten (ik weet het, niet echt fantastisch, maar iig een T). Mn lijstjes zijn de laatste tijd over het algemeen meer dan dit hoor, het gaat de goede kant op, maar af en toe kruipt er nog zo ééntje tussen..quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je geen ongevraagd advies wilt moet je het zeggen, dan hou ik voortaan m'n mond, maar ik vind dit wel erg weinig. In je lunch zitten bijna geen calorieën, en waar zijn de tussendoortjes?
Ik zie het plaatje nu pas! Oooo, als iemand die nu voor me neerzet springen de tranen me subiet in de ogen. Wat een zoetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |