abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:08:01 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72565605
Hallo fans. Dit is alweer deel 5 van dit topic voor zelfbedachte slechte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4

Dit is de OP van het vorige topic (in spoiler tags, want hij is vrij lang):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij mijn laatste slechte zelfbedachte grappen uit het vorige deel:

Een man werkt al tien jaar als advocaat bij het Advocatenkantoor Anker & Anker, de bekende strafrechtadvocatentweeling. Hij wil graag partner worden en de broers hebben zijn verzoek besproken.
Zegt Hans Anker in het bijzijn van zijn broer tegen die man: "We hebben erover nagedacht en hoewel we heel tevreden over je zijn wijzen we je verzoek af, omdat we toch niet helemaal overtuigd zijn van je acquisitieve capaciteiten."
De man is zichtbaar teleurgesteld en roept heel boos: "Ankerzooi!"

Een man heeft een sollicitatiegesprek. De gespreksleider stelt allerlei vragen over zijn motivatie, zijn vorige baan, zijn competenties en zijn verbeterpunten.
Vraagt die gespreksleider opeens met een gek stemmetje: "Waar ziet u zichzelf over vijf jaar?"

De voorzitter van de Bond tegen het vloeken heeft met een kraslot honderdduizend euro gewonnen. Hij heeft het kraslot in zijn slaapkamer gelegd en zijn naaste familie uitgenodigd om het met hem te vieren. Op een gegeven moment loopt hij naar zijn slaapkamer en ziet hij tot zijn schrik dat zijn hond het lot heeft opgegeten en dat er alleen een paar kleine snippertjes op de grond liggen. Hij loopt terug de kamer in en zegt met onderkoelde woede: "De hond heeft het kraslot opgegeten."

Een jongen zit in een restaurant achter een piano en er wordt een stuk van Bach ter ore gebracht.
Zegt er een man tegen zijn vrouw: "Wat kan die jongen mooi piano spelen zeg!"
Zegt die vrouw lachend: "Nee Henk, dat is een pianola."
Zegt die man: "Wat maakt het nou uit hoe het heet. Hij speelt toch hartstikke goed?"
Een man gaat met zijn vrouw naar een restaurant. Als voorgerecht bestellen ze beiden soep. Maar de man vindt de soep niet zout genoeg. Dus hij roept de serveerster.
Hij zegt: "Neem me niet kwalijk, maar ik vind de soep niet zout genoeg."
Dus de serveerster pakt het zoutvaatje en doet wat zout in de soep.
Maar vijf minuten later zegt die man: "Sorry, maar ik vind de soep nog steeds niet zout genoeg."
Dus die serveerster doet opnieuw wat zout in de soep.
Weer vijf minuten later zegt die man: "Ik wil u niet blijven storen maar ik vind de soep nog steeds niet zout genoeg."
Weer doet de serveerster er wat zout bij.
En weer vijf minuten later zegt die man: "Ik vind dit heel vervelend, maar hij is echt nog niet zout genoeg."
Die serveerster pakt uit de keuken een kilopak zout en keert het om in het bord soep van die man. Zegt ze boos: "Is het nu zout genoeg!"
Die man roept de manager erbij, die de serveerster vervolgens confronteert met de klacht van de klant. Zegt die serveerster: "Ja, sorry hoor, maar ik was het zo zat."

Een man loopt over straat en hij ziet een bende die kleine vernielingen aanricht aan auto's en hard schreeuwt.
Zegt die man tegen een van hen: "Nou zeg, moet dat nou allemaal."
Zegt die jongen: "Ja, dat is natuurlijk een beetje inherent aan een bende."
Zegt die man: "Wat een mooi taalgebruik voor een bendelid."
Zegt die jongen: "Ja, maar ik ben dan ook de leider."
Zegt die man: "Met een korte of een lange ij?"
Zegt die jongen: Wat betekent dat?"

Welke beroemde filmster houdt het meest van thee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn slechtste grap aller tijden:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."
[/spoiler]

Hierbij mijn laatste zelfbedachte slechte grappen uit het vorige topic:

Twee Australische mannen gaan naar de 100 meterfinale met Usain Bolt kijken in Berlijn. Ze hebben er een jaar voor moeten sparen om erbij te kunnen zijn. Dus een van hen gaat even een paar minuten weg om drinken te halen.
Komt hij terug en zegt hij tegen zijn vriend: "Wanneer beginnen ze nou?"
Zegt die vriend met een bedrukt gezicht: "Eh, het is al afgelopen."

Twee Australische mannen gaan naar de 100 meterfinale met Usain Bolt kijken in Berlijn. Ze hebben er een jaar voor moeten sparen om erbij te kunnen zijn. Dus een van hen gaat even een paar minuten weg om drinken te halen.
Komt hij terug en zegt hij tegen zijn vriend: "Wanneer beginnen ze nou?"
Zegt die vriend met een bedrukt gezicht: "Eh, het is al afgelopen."

Dus een man vraagt aan zijn 30-jarige zoon: "Kun jij bij de doe-het-zelfzaak twee stukken triplex meenemen van 50 cm x 70 cm?"
Zegt die zoon: "Ja hoor, prima."
Een uur later belt die jongen zijn vader op en vraagt hij: "Pa, moeten die stukken triplex nou 50 cm breed zijn en 70 cm hoog of 70 cm breed en 50 cm hoog?"

Een man loopt over straat en wordt benaderd door een man die zich voorstelt. Het is een Amerikaanse regisseur. Als snel merkt de man tot zijn blijdschap dat het serieus is.
Zegt die regisseur: "Ik wil u een rol aanbieden in mijn volgende film."
Dus die man kijkt heel blij en begint te stralen: "Klinkt misschien arrogant, maar ik heb altijd een klein beetje gevonden dat ik wel een ergens een soort filmsteruitstraling heb. Ik doe het."
Zegt die regisseur: "Mooi, ik ben een remake aan het maken van Deliverance en ik zie jou helemaal zitten als die jongen met die banjo.

Dus een universitair hoofddocent valt in bij een vmbo-klas. Hij is bevriend met de reguliere leraar van die klas. Dus die reguliere leraar zegt die die invaller: "Improviseer maar een beetje joh."
Dus die invaller vraagt aan een willekeurige jongen: "Hamlet, weet je wie dat is?'
Zegt die jongen: "Ja, dat weet ik niet. Is dat een omelet met ham ofsow?"

En mijn slechtste grap aller tijden:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:17:38 #2
260299 HertogJan_
pi_72566037
Alleen op voorwaarde de je slechte grappen binnen dit topic blijven, en zich niet verder binnen het forum verspreiden !
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:20:29 #3
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72566157
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef HertogJan_ het volgende:
Alleen op voorwaarde de je slechte grappen binnen dit topic blijven, en zich niet verder binnen het forum verspreiden !
D'accord.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:26:37 #4
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_72566417
tvp
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 9 september 2009 @ 14:00:36 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72581261
Dus twee mannen hebben een wedstrijdje over wie de leukste bewuste verspreking kan maken.
Dus een van hen begint: "Nou, ik las vandaag een bericht in de krant over de situatie in Afghanistan en mijn heknaren gingen er recht van overeind staan."
Zegt die ander: "Ik ben bezig met die Kubiks rubus maar het valt me behoorlijk tegen."
Zegt die eerste lachend: "Oké, jij wint."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 9 september 2009 @ 15:40:22 #6
233736 HeadshotNL
pi_72584415
Het leukste is nog dat TS zo naief is dat ie denkt dat iedereen die op z'n grappen reageert met ' ' ze eigenlijk leuk vindt
"How do you kill that which has no life?"
  woensdag 9 september 2009 @ 15:46:09 #7
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_72584594
quote:
Een man loopt over straat en wordt benaderd door een man die zich voorstelt. Het is een Amerikaanse regisseur. Als snel merkt de man tot zijn blijdschap dat het serieus is.
Zegt die regisseur: "Ik wil u een rol aanbieden in mijn volgende film."
Dus die man kijkt heel blij en begint te stralen: "Klinkt misschien arrogant, maar ik heb altijd een klein beetje gevonden dat ik wel een ergens een soort filmsteruitstraling heb. Ik doe het."
Zegt die regisseur: "Mooi, ik ben een remake aan het maken van Deliverance en ik zie jou helemaal zitten als die jongen met die banjo.
Is dit geen anekdote van TS?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 9 september 2009 @ 15:56:57 #8
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72584973
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef HeadshotNL het volgende:
Het leukste is nog dat TS zo naief is dat ie denkt dat iedereen die op z'n grappen reageert met ' ' ze eigenlijk leuk vindt
Ja, dat dacht ik inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 9 september 2009 @ 15:57:26 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72584991
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is dit geen anekdote van TS?
Doe jij eens niet zo bijdevoet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 9 september 2009 @ 16:06:00 #10
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_72585296
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Doe jij eens niet zo bijdevoet.
quote:
De term humor is, evenals als het woord humeur, afgeleid van het Griekse woord voor vocht of sap (χυμός). De oude Grieken meenden namelijk dat de lichaamssappen het menselijk temperament of stemming regelden. Humor kan ook gezien worden als een eigenschap van het menselijk denken en menselijke emoties. Dit heeft betrekking op het kunnen begrijpen, aanvoelen of zelf bedenken van een bepaalde humoristische boodschap of grap. Wat hierbij een rol kan spelen is de mogelijkheid zichzelf (of de ander) als persoon, de opvattingen (en eventuele gebeurtenissen), zodanig te relativeren, dat men er tegelijkertijd deel van uitmaakt (en de zaak en de betrokken persoon dus serieus neemt), maar tegelijkertijd ook er buiten kan staan (en dus zich afstand kan permitteren tot de zaak en zichzelf, of de betrokken persoon). De double-bind die hierdoor in de hersenen ontstaat, leidt doorgaans tot lachen, al dan niet met tranen. Ook in mensapen kan de lach worden waargenomen, al zijn de wetenschappers het er nog steeds niet over eens of deze hominidae over een zodanig vermogen tot (zelf)bespiegeling beschikken, dat het een vergelijkbaar gevoel voor humor oplevert.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Boek goedkoper bij booking.comBunq - bank of the freeFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 10 september 2009 @ 15:44:26 #11
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_72614292
noem eens een weg zonder klinkers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 10 september 2009 @ 15:57:12 #12
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72614548
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
noem eens een weg zonder klinkers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zelf bedacht?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 10 september 2009 @ 20:48:45 #13
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72624280
Een man werkt bij een bedrijf en hij ontvangt een fax van dertig pagina's. Maar de afzender heeft de pagina's achterstevoren in het faxapparaat gedaan en pagina's zijn wit.
Dus die man ziet wel dat onderaan de pagina het bedrijf staat waar de fax vandaan komt, traceert de afzender en zegt: "Nou, bedankt voor het gratis papier."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 10-09-2009 21:29:42 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 10 september 2009 @ 20:56:40 #14
269767 miaeak
haw haw!
pi_72624621
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zelf bedacht?
en asfalt etc.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:01:35 #15
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_72624800
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zelf bedacht?
Ik snap hem niet:(
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:17:15 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72625397
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef miaeak het volgende:

[..]

en asfalt etc.
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef Lonker het volgende:

[..]

Ik snap hem niet:(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 10 september 2009 @ 21:27:14 #17
269767 miaeak
haw haw!
pi_72625724
Ik probeerde het te verhullen maar ik snap hem ook niet...
Of hij is gewoon enorm niet grappig.

In dat geval:
  donderdag 10 september 2009 @ 21:29:50 #18
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_72625812
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef miaeak het volgende:
Ik probeerde het te verhullen maar ik snap hem ook niet...
Of hij is gewoon enorm niet grappig.

In dat geval:

Soortgenoot
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:24:16 #19
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_72628028
Waarom alleen Federer-fan grappen in de OP
Annyway

Komt een man bij de dokter:

"U heeft AIDS" zegt de dokter.

"Da's niet zo best" zegt de man.

"Ten tweede heeft u altzheimer".

"Da's niet zo best, Gelukkig maar dat ik geen AIDS heb".

---
Toch weer een sex grap...

Zitten 2 blondjes in een cafe, zegt de ene tege de andere, rook jij als je geneukt heb, zegt de ander weet ik niet nooit gekeken..

---
Laats gehoord.

komt n man bij de baker en vraagt: mag ik een grof volkoren brood?
bakker: hier is je verdomde k*nker tyfus brood
man: nou das wel erg grof

---

ook niet zelf bedacht gister gehoord...

Lopen twee schapen in de wei zegt de ene tegen de andere hejo wat loop je mank!
waarop de andere zegt: Jah ik ben vroeger lam geweest

---
Mischien niet waar maar goed.

hoe noem je een vrouw die 90% van haar intelligentie heeft verloren

weduwe
--

Laatste

wanneer begint een brandweerman te spuiten?

als hij uitgerukt is!


You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:26:20 #20
269767 miaeak
haw haw!
pi_72628106
AliExpress - die hebben ALLES!Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBunq - bank of the free
  donderdag 10 september 2009 @ 22:35:08 #21
192321 hoebahoeba
Het is FRIET
pi_72628458
Een man gaat een nieuwe telefoon kopen in een telefoonwinkel, na een flinke discussie over de prijs en het abonnement komen de man en de verkoper er toch uit. Alles is betaald en de man vraagt : als die het niet doet kan ik dan gewoon even bellen? Waarop de verkoper zegt: ja natuurlijk.
Die man : ECHT NIET
  donderdag 10 september 2009 @ 22:37:00 #22
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_72628527
zeggen: maar ik heb het niet zo op buitenlanders als een mocro en irakees vragen of je met iets wilt helpen (opwerk)
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
  donderdag 10 september 2009 @ 22:48:13 #23
247517 nightcowboy
pi_72628906
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:37 schreef Cumshooter het volgende:
zeggen: maar ik heb het niet zo op buitenlanders als een mocro en irakees vragen of je met iets wilt helpen (opwerk)
  donderdag 10 september 2009 @ 22:48:55 #24
255816 Appelknaller
Vieze boy
pi_72628941
Komt er een marokkaan bij de bakker.
zegt de bakker: oh ik zie het al, een moorkop
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  donderdag 10 september 2009 @ 22:58:54 #25
261986 RobbieRivera
pi_72629335
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef Appelknaller het volgende:
Komt er een marokkaan bij de bakker.
zegt de bakker: oh ik zie het al, een moorkop



Wat staat er achterop een rolstoel van een islamiet?

Is-lam

Komt er een turk bij de islamitische slager, staat er een Nederlander runderlappen te bestellen. Zegt die turk: warum jai hier komen? Zegt die Nederlander: hoezo, wij moeten ons toch aan jullie aanpassen?

Met welk huishoudelijk product kun je een marokkaan vergelijken? Een kruimeldief

Wat is de overeenkomst tussen het ongeluk van Jorg Haider, en het Italiaans kabinet ?
- Beiden denken dat ze het wel aankunnen, maar crashen uiteindelijk.

Wat is de overeenkomst tussen de oorlog in Irak en de problemen in dit land?
- Beiden blijven voortbestaan en worden waarschijnlijk nooit opgelost.
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:02:40 #26
192321 hoebahoeba
Het is FRIET
pi_72631331
Komt een man bij de bakker...

Man: Heeft u ook moorkoppen?
Bakker: Nee wel bakkersmoppen.
Man: Shit man.
Bakker: Je zit er in.
Man: Haha shit waar is de camera?
Bakker: Geen camera.
Man: Wat dan?
Bakker: Geschreven mop.
Man: Wat een kutmop dan.
Bakker: Ja.
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:06:38 #27
239202 FANN
pi_72631447
niet zelfbedacht ... beetje flauw


Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?"
Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje".

Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar!!!

  vrijdag 11 september 2009 @ 00:27:01 #28
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_72631912
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:06 schreef FANN het volgende:
niet zelfbedacht ... beetje flauw


Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?"
Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje".

Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar!!!

Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:17:34 #29
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_72634903
Komt een man bij de bakker:

'Bakker, mag ik een brood?'
'Ja, wit of volkoren?'
'Ja.'
'Ja wat?'
'Ja, bakker.'

Niet zelf bedacht hoor
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:56:10 #30
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72635703
Een man zit in Guantanamo Bay en hij wordt gemarteld omdat vermoed wordt dat hij de locatie van een kernbom op Amerikaans grondgebied weet. Dus ze proberen van alles: elektroschokken, waterboarden, onder stroom zetten maar niets helpt. Op een gegeven moment zijn ze ten einde raad. Maar een van hen heeft een slim idee en zet een cd van André Rieu op.
Roep die verdachte zo: "Wat is dat voor klereherrie joh!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 12-09-2009 17:06:02 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Knab - Jouw online bankVoordelig uit? Ticketveiling.nlVattenfall cadeau
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:01:29 #31
269767 miaeak
haw haw!
pi_72635817
Voor de brabanders onder ons:

man: Witte gij de weg naar Eindhoven?
andere man: Ja
man: nou... begin dan!?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:01:38 #32
239202 FANN
pi_72635824
niet zelfbedacht...

Het loopt in de wei, en helpt tegen menstuatie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:03:56 #33
239202 FANN
pi_72635885
Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:06:39 #34
239202 FANN
pi_72635959
Hoe gaat een telefoon in een lingeriewinkel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:15:47 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72636176
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:03 schreef FANN het volgende:
Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"
Die PI.

Leuke grap trouwens. Zelf bedacht?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:19:44 #36
269767 miaeak
haw haw!
pi_72636294
Denk het niet want ik ken hem ook, of hij moet de bron zijn van de mop.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:29:18 #37
239202 FANN
pi_72636567
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Die PI.

Leuke grap trouwens. Zelf bedacht?
nee

geen eentje trouwens
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:31:39 #38
269767 miaeak
haw haw!
pi_72636638
Ik had vroeger toen ik eenjaar of 8 was altijd moppen die ik ter plekke verzon.
Was ze dus tijdens het vertellen aan het bedenken.
Uiteindelijk waren ze allemaal heeeel lang en vrijwel clouloos
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:05 #39
239202 FANN
pi_72636679
Ik zit in de trein tegenover een man die steeds met zijn vinger in zijn mond zit te roeren. Ik vraag waarom hij dat doet. Zegt ie: "Ik moet naar Roermond anders vergeet ik het." Zeg ik: "Mag je wel blij wezen dat je niet naar Waspik moet."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:54:30 #40
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72637274
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef miaeak het volgende:
Ik had vroeger toen ik eenjaar of 8 was altijd moppen die ik ter plekke verzon.
Was ze dus tijdens het vertellen aan het bedenken.
Uiteindelijk waren ze allemaal heeeel lang en vrijwel clouloos
Ik vind het nooit zo sterk als grappen lang zijn. Wel vind ik het leuk als ze geen clou hebben. Maar niet van die complete bagger als:

Steekt een banaan de straat over. Zeg die appel: "'Pas op, een peer '"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
ANWB VerzekeringenMailbird - E-mail made beautifulBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:57:28 #41
239202 FANN
pi_72637343
oké laatste,,,

Komt een (erg lelijke) vrouw bij de dokter en roept;
''dokter dokter ik heb een raar groen pitje in mijn kont'' !!

Oké zegt de dokter ik geef u daar wel een pilletje voor
De volgende dag komt de vrouw weer bij de dokter en zegt ''dokter ik heb nog steeds een pitje in mijn kont.

Nou.. denkt de dokter bij zichzelf ''misschien wil ze wat van me ofzo ."
maar goed, de dokter heeft geen keus en zegt; oké dan zal ik even moeten kijken.

Dus de dokter pakt zijn pinset en gaat kijken;
''ja er zit inderdaat een raar groen pitje in uw kont.
Hij trekt eraan en dan komt er een roos uit...

zegt die vrouw ...''die is voor u dokter ''.

.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:58:09 #42
239202 FANN
pi_72637351
foutje
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:01:00 #43
239202 FANN
pi_72637429
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind het nooit zo sterk als grappen lang zijn. Wel vind ik het leuk als ze geen clou hebben. Maar niet van die complete bagger als:

Steekt een banaan de straat over. Zeg die appel: "'Pas op, een peer '"
liggen twee banen in een fruitschaal...

zegt die ene banaan tegen die andere banaan hé ga eens recht liggen jonguh...
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:48:45 #44
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_72643818
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:57 schreef FANN het volgende:
oké laatste,,,

Komt een (erg lelijke) vrouw bij de dokter en roept;
''dokter dokter ik heb een raar groen pitje in mijn kont'' !!

Oké zegt de dokter ik geef u daar wel een pilletje voor
De volgende dag komt de vrouw weer bij de dokter en zegt ''dokter ik heb nog steeds een pitje in mijn kont.

Nou.. denkt de dokter bij zichzelf ''misschien wil ze wat van me ofzo ."
maar goed, de dokter heeft geen keus en zegt; oké dan zal ik even moeten kijken.

Dus de dokter pakt zijn pinset en gaat kijken;
''ja er zit inderdaat een raar groen pitje in uw kont.
Hij trekt eraan en dan komt er een roos uit...

zegt die vrouw ...''die is voor u dokter ''.

.
Die heb je niet zelf verzonnen he?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:34:41 #45
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72645408
Er is gisteren een levende vrouw gevonden op een strand in Aruba.
Men is nog op zoek naar de dader.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:38:09 #46
239202 FANN
pi_72645540
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die heb je niet zelf verzonnen he?
nee ook niet

geen van de moppen die hier staat heb ik zelf verzonnen...

kan ik niet eens denk ik...
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:39:05 #47
239202 FANN
pi_72645574
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:34 schreef Giester het volgende:
Er is gisteren een levende vrouw gevonden op een strand in Aruba.
Men is nog op zoek naar de dader.


die is wel gruwel...
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:42:37 #48
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72645688
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:39 schreef FANN het volgende:

[..]



die is wel gruwel...
Ach, moet kunnen
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:45:57 #49
239202 FANN
pi_72645804
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef Giester het volgende:

[..]

Ach, moet kunnen
Joran was het in ieder geval NIET
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:47:08 #50
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72645847
Hier een paar van Henk Huppelschoten:

"Bij een steekproef onder Marrokanen zijn gisteren 3 mensen om het leven gekomen."

"Amerikaanse wetenschappers hebben een pipo geclowend."

"Er is gister een loods met pornoblaadjes afgebrand. De brandweer was onmiddelijk uitgerukt."

"De brandweer ligt met griep op bed. Men vermoedt dat de boel is aangestoken."

"Gisteren hebben in Amsterdam 3 gewapende mannen een bank overvallen. Op precies het zelfde moment gebeurde in Moskou het tegenovergestellde. Daar hebben 3 ongewapende mannen geen bank overvallen."

"Een man heef een val van 3300 meter overleeft. De reden was dat zijn parachute gewoon openging."
"Thats how we roll in the Shire!"
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBoek je safari bij Beekse BergenMailbird - E-mail made beautiful
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:47:23 #51
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72645855
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Joran was het in ieder geval NIET
Haha idd.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:03:12 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72646399
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:38 schreef FANN het volgende:

[..]

nee ook niet

geen van de moppen die hier staat heb ik zelf verzonnen...

kan ik niet eens denk ik...
Maar het topic is wel bedoeld voor zelfbedachte grappen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:23:18 #53
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72647114
Ja zeet ie.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:29:41 #54
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72647327
Hoe noem je een dyslectische harde boer met een gokverslaving?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 11 september 2009 @ 17:45:06 #55
269767 miaeak
haw haw!
pi_72649939
weheh

Ik had deze bedacht toen ik een jaar of <10 was:

Er komt een man bij de dokter.
Dokter zegt: meneer, u heeft een hartkwaal, u moet zorgen dat u niet schrikt, anders krijgt u een hartaanval.
Zegt de man: maar dokter, hoe moet ik me dan s'ochtends scheren...


Vooral ik vond hem toen hylarisch
  vrijdag 11 september 2009 @ 17:53:21 #56
239202 FANN
pi_72650189
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:45 schreef miaeak het volgende:
weheh

Ik had deze bedacht toen ik een jaar of <10 was:

Er komt een man bij de dokter.
Dokter zegt: meneer, u heeft een hartkwaal, u moet zorgen dat u niet schrikt, anders krijgt u een hartaanval.
Zegt de man: maar dokter, hoe moet ik me dan s'ochtends scheren...


Vooral ik vond hem toen hylarisch
ik snap hem niet...
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:22:41 #57
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72651135
Er is een enquęte gehouden onder dyslectische mensen.
Uit du ankette bleec dat van de 6 menzen er 10 nie goet waaruh in lees.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:25:23 #58
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_72653381
Waarom is het erger om de holocaust te ontkennen dan de 9/11 aanslag te ontkennen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:14:01 #59
269767 miaeak
haw haw!
pi_72655157
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef DemonRage het volgende:
Waarom is het erger om de holocaust te ontkennen dan de 9/11 aanslag te ontkennen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:14:54 #60
261986 RobbieRivera
pi_72655185
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef DemonRage het volgende:
Waarom is het erger om de holocaust te ontkennen dan de 9/11 aanslag te ontkennen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is echt te slecht en te grof
Speel mee met Lucky Day en win!Vodafone aanbiedingenVodafone aanbiedingen
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:46:18 #61
269767 miaeak
haw haw!
pi_72656269
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef FANN het volgende:

[..]

ik snap hem niet...
Altijd jammer om een mop uit te leggen, maar het gaat er dus om dat hij voor het scheren voor de spiegel moet staan... en dat hij niet meer mag schrikken....
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:43:44 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72662399
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef DemonRage het volgende:
Waarom is het erger om de holocaust te ontkennen dan de 9/11 aanslag te ontkennen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:32:48 #63
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_72674144
Uberbaas Federer-fan, enig idee wanneer wij meer van uw meesterwerken kunnen aanschouwen?
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:33:37 #64
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_72674164
Ik bedoel het is al meer dan 1(!!!!!) dag geleden sinds je laatste bazengarp!
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:28:53 #65
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72675501
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Uberbaas Federer-fan, enig idee wanneer wij meer van uw meesterwerken kunnen aanschouwen?
Eerste keer dat ik het woord baas in een zin tegenkom waar ook mijn naam in staat (en zonder het woord niet erin).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:56:50 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72676283
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:33 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Ik bedoel het is al meer dan 1(!!!!!) dag geleden sinds je laatste bazengarp!
Nou, vooruit (ook ik ga maar even lichtelijk offtopic). Ditmaal even een waargebeurde situatie die van mij niet grappig bedoeld was; het was een serieuze vraag.

Toen ik klaar was met de mavo had ik een afscheidsfeest Mijn leraar Nederlands vertelde toen die grap van "Waarom zit er een touwtje aan een tampon? Dan kun je flossen na het beffen."
En ik vroeg: "Wat is flossen?'
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:03:31 #67
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72676482
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:33 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Ik bedoel het is al meer dan 1(!!!!!) dag geleden sinds je laatste bazengarp!
Ik heb er een:

Dus een man gaat met zijn vrouw naar Blokker. Ze willen nieuwe tuinstoelen hebben voor in de tuin. Ze zien twee witte, van twintig euro per stuk. Ze kopen ze en gaan ze meteen proberen. Maar die man zakt door die stoel heen en ligt op het gras. Dus hij gaat terug naar de winkel om te klagen over de slechte kwaliteit van de stoel.
Zegt die verkoper: "Ja sorry, meneer, maar wat verwacht u nou van een tuinstoel van twintig euro"

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 12-09-2009 19:12:06 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 12 september 2009 @ 18:26:12 #68
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72678745
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  zaterdag 12 september 2009 @ 19:10:10 #69
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72679832
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:26 schreef Luco het volgende:

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 12 september 2009 @ 19:52:08 #70
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_72680926
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:56 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, vooruit (ook ik ga maar even lichtelijk offtopic). Ditmaal even een waargebeurde situatie die van mij niet grappig bedoeld was; het was een serieuze vraag.

Toen ik klaar was met de mavo had ik een afscheidsfeest Mijn leraar Nederlands vertelde toen die grap van "Waarom zit er een touwtje aan een tampon? Dan kun je flossen na het beffen."
En ik vroeg: "Wat is flossen?'
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb er een:

Dus een man gaat met zijn vrouw naar Blokker. Ze willen nieuwe tuinstoelen hebben voor in de tuin. Ze zien twee witte, van twintig euro per stuk. Ze kopen ze en gaan ze meteen proberen. Maar die man zakt door die stoel heen en ligt op het gras. Dus hij gaat terug naar de winkel om te klagen over de slechte kwaliteit van de stoel.
Zegt die verkoper: "Ja sorry, meneer, maar wat verwacht u nou van een tuinstoel van twintig euro"


Zal wel apart soort humor zijn dat niemand er wat aan vind maar ik vind ze geniaal
AliExpress - die hebben ALLES!Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zaterdag 12 september 2009 @ 19:56:38 #71
261986 RobbieRivera
pi_72681074
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:50 schreef robuust89 het volgende:


noot: ik heb PDD-NOS,
Nieuw themakanaal van de NOS?
  zaterdag 12 september 2009 @ 20:01:40 #72
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72681223
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]


[..]
Ik vond hem achteraf ook wel leuk toen ja.
quote:


Zal wel apart soort humor zijn dat niemand er wat aan vind maar ik vind ze geniaal
Ja, de reacties zijn erg wisselend. Bedankt voor het compliment.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 13 september 2009 @ 18:21:41 #73
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72705020
Jan, Kees en Kenk zijn aan het opscheppen over hun tennisprestaties.
Zegt Jan: "Ik heb de snelheid van mijn eerste service een keer laten meten en ik haalde 1 keer 190 km per uur.'
Zegt Kees: "Dat is nog niks. Ik stond een keer 40-0 voor op eigen service en toen sloeg ik vijf dubbele fouten achter elkaar. Ja, vijf hč!"
Zegt Henk: "Ik heb een keer een bal langs de netpaal binnen de lijnen geslagen."
Zeggen Jan en Kees: "Wow!"
Zegt Henk: "Ja oké, het was tijdens de wissel terwijl ik op het bankje zat, maar goed."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 13 september 2009 @ 23:07:50 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72716741
Zegt een jongen tegen een meisje op zijn werk: Heb je zin om na 't werk iets te gaan drinken?"
Zegt dat meisje: "Nee, ik heb geen dorst."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 14 september 2009 @ 10:30:24 #75
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72723643
Emile Ratelband heeft een zoon verwekt bij een Zuid-Afrikaanse dikke negerin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:29:12 #76
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72757662
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:30 schreef Giester het volgende:
Emile Ratelband heeft een zoon verwekt bij een Zuid-Afrikaanse dikke negerin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha gast.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:32:53 #77
247517 nightcowboy
pi_72759180
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt een jongen tegen een meisje op zijn werk: Heb je zin om na 't werk iets te gaan drinken?"
Zegt dat meisje: "Nee, ik heb geen dorst."
Die had je al eens eerder geplaatst of is dat de grap?
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:10:15 #78
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72763537
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:32 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Die had je al eens eerder geplaatst of is dat de grap?
Nee, ik twijfelde of ik hem al had geplaatst of dat ik dat in een heel ander forum had gedaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:17:19 #79
226196 SMD
pi_72763732
Zit een man in de treinn komt er een andere man tegenover hem zitten met een tros bananen en een pot pindakaas.
Na een tijdje draait die man een raampje open pelt een banaan af en dipt die in de pindakaas en gooit die het raam uit. Die andere man vraagt aan hem: Wat bent u nu aan het doen?! zegt die andere man: Lus jij soms bananen met pindakaas?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:19:28 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72763790
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef SMD het volgende:
Zit een man in de treinn komt er een andere man tegenover hem zitten met een tros bananen en een pot pindakaas.
Na een tijdje draait die man een raampje open pelt een banaan af en dipt die in de pindakaas en gooit die het raam uit. Die andere man vraagt aan hem: Wat bent u nu aan het doen?! zegt die andere man: Lus jij soms bananen met pindakaas?
Je weet wat zelfbedacht betekent?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVodafone aanbiedingenDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:19:42 #81
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72763796
Zit een man in de trein en die gooit de hele tijd knakworsten uit het raam.Vraagt de man tegenover hem, waarom doet u dat? Dat is tegen de olifanten, zei de man.
Maar er zitten hier helemaal geen olifanten! Zegt de man tegenover hem.
I rest my case!
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:21:00 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72763829
Twee mannen bellen elkaar vlak na de finale van de US Open.
Zegt de een: "Ik had gister de winnaar van de US Open voorspeld."
Zegt de ander: "Zo knap zeg; Del Potro was echt de underdog."
Zegt de een: "Nee, ik had het fout hoor. Ik had voorspeld dat Federer zou winnen."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-09-2009 17:10:39 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:21:37 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72763847
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef Giester het volgende:
Zit een man in de trein en die gooit de hele tijd knakworsten uit het raam.Vraagt de man tegenover hem, waarom doet u dat? Dat is tegen de olifanten, zei de man.
Maar er zitten hier helemaal geen olifanten! Zegt de man tegenover hem.
I rest my case!
Zelfbedacht? Die vind ik wel leuk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:35:36 #84
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72764273
Er kwam laatst een orthopedisch gecorrigeerde pinguďn bij een tandarts.
Zegt die tandarts: Wat moet je?
Zegt die pinguin: Kijk naar jezelf.
Zegt die tandarts: Hoezo?
Zegt die pinguin: En nou moe je rustig doen knaap.
Zegt die tandarts: Ohh, haha. Tanden?
Zegt die pinguin: Tandem.
Zegt die tandarts: Tandem?
Zegt die pinguin: Da je de tering krijgt.
Zegt de tandarts-assistente: Kut paddo's
Zegt die pinguin: Dicovery gek.
Zegt die tandarts. Blaaaat.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:46:05 #85
192321 hoebahoeba
Het is FRIET
pi_72764604
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt een jongen tegen een meisje op zijn werk: Heb je zin om na 't werk iets te gaan drinken?"
Zegt dat meisje: "Nee, ik heb geen dorst."
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:48:10 #86
192321 hoebahoeba
Het is FRIET
pi_72764674
Hoe noem je een hondje zonder poten??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:59:56 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72768884
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef hoebahoeba het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:09:31 #88
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_72769198
wat is het verschil tussen een batterij en een marokaan..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:11:01 #89
72159 erikdewaal
pi_72769256
''Ben E. King - Stand by Me'' of was het ''Ben E. King - Stand Nasi ?''
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:15:33 #90
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72769430
Welke kleur staat niet in het alfabet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBig Fish Games
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:41:15 #91
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72770326
Jantje komt thuis. Kijkt lachend de verschimmelde poes van zijn moeder en zegt: Het ruikt hier naar vis, hehe.
Ja, zegt die moeder, we eten vis dus dat kan kloppen. KUT, zegt Jantje.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:20:12 #92
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_72771756
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:35 schreef Giester het volgende:
Er kwam laatst een orthopedisch gecorrigeerde pinguďn bij een tandarts.
Zegt die tandarts: Wat moet je?
Zegt die pinguin: Kijk naar jezelf.
Zegt die tandarts: Hoezo?
Zegt die pinguin: En nou moe je rustig doen knaap.
Zegt die tandarts: Ohh, haha. Tanden?
Zegt die pinguin: Tandem.
Zegt die tandarts: Tandem?
Zegt die pinguin: Da je de tering krijgt.
Zegt de tandarts-assistente: Kut paddo's
Zegt die pinguin: Dicovery gek.
Zegt die tandarts. Blaaaat.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:56:45 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72780630
In welk land gaat vader eerst naar binnen en dan moeder?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 11:23:41 #94
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_72796538
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
In welk land gaat vader eerst naar binnen en dan moeder?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhmz moet het dan niet zijn pa na ma, dus die vader gaat later naar binnen
  woensdag 16 september 2009 @ 11:28:42 #95
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72796691
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Uhmz moet het dan niet zijn pa na ma, dus die vader gaat later naar binnen
Jaaa, hij bedoeld Manapa denk ik.
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 16 september 2009 @ 11:36:38 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72796954
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Uhmz moet het dan niet zijn pa na ma, dus die vader gaat later naar binnen
Joh.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Giester het volgende:

[..]

Jaaa, hij bedoeld Manapa denk ik.
Nee, het is een grap, weet je nog?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 11:49:36 #97
252559 Deentjepeentje
pi_72797380
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Doe jij eens niet zo bijdevoet.

"Beter verwend dan verwaarloosd."
  woensdag 16 september 2009 @ 12:06:07 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72797950
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef Deentjepeentje het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 13:10:46 #99
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_72800070
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Joh.
[..]

Nee, het is een grap, weet je nog?


Je grappen zijn gewoon zo goed, dat ze soms lastig te volgen zijn
  woensdag 16 september 2009 @ 14:21:07 #100
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72802364
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:10 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]



Je grappen zijn gewoon zo goed, dat ze soms lastig te volgen zijn
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
ANWB VerzekeringenSpeel mee met Lucky Day en win!Voordelig uit? Ticketveiling.nl
  woensdag 16 september 2009 @ 17:08:20 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72808974
Twee wiskundigen zitten in een restaurant. De ene moppert over de domheid van de gemiddelde mens, terwijl de ander vindt dat dat wel meevalt, en die laatste wil graag gelijk krijgen.
Op het moment dat de eerste naar de wc is, zegt hij tegen de serveerster: "Als mijn collega zo terug is, stel ik je een vraag en dan moet je antwoorden: 1/3 x3."
Als de pessimist weer terug is, vraagt de ander aan de serveerster: "Wat is de primitieve van x2?"
Antwoordt die serveerster: "1/3 x3."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 17:29:38 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72810000
Frans en Willem zitten op kantoor met elkaar te praten.
Zegt Frans: M'n mond is boos op me."
Zegt Willem: "Wtf . "
Zegt Frans: "Nou, misschien overdrijf ik. M'n tandvlees is een beetje geďrriteerd."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 17:54:58 #103
270262 Snowcold
pi_72811146
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Frans en Willem zitten op kantoor met elkaar te praten.
Zegt Frans: M'n mond is boos op me."
Zegt Willem: "Wtf . "
Zegt Frans: "Nou, misschien overdrijf ik. M'n tandvlees is een beetje geďrriteerd."
  woensdag 16 september 2009 @ 21:22:54 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72819879
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef Snowcold het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 september 2009 @ 22:31:27 #105
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_72823030
Het is geel en vliegt tegen de boom te pletter, staat terug op uit de dood en vliegt doodleuk verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude grap

Hoe kom je het snelst in Enschede?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is rood en vliegt rond in de tweede kamer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------
Grap in praktijk:

Ga met het vliegtuig, pak je laptop, zorg dat meerdere mensen je kunnen zien , kijk verdacht, Roep allah akbar ofzoo...en klik op deze link =>http://www.thecleverest.com/countdown.swf
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:57:14 #106
119756 bloodacolyte
opzoek naar de kern
pi_72824366
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef Joosterd het volgende:
Het is geel en vliegt tegen de boom te pletter, staat terug op uit de dood en vliegt doodleuk verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude grap

Hoe kom je het snelst in Enschede?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is rood en vliegt rond in de tweede kamer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------
Grap in praktijk:

Ga met het vliegtuig, pak je laptop, zorg dat meerdere mensen je kunnen zien , kijk verdacht, Roep allah akbar ofzoo...en klik op deze link =>http://www.thecleverest.com/countdown.swf
lees de TT ff
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
  woensdag 16 september 2009 @ 23:00:31 #107
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_72824522
Zal ik voortaan maar EIGEN slechtbedachten grappen posten dan maar.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:42:56 #108
205670 Asgard
pi_72826191
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:24 schreef Joosterd het volgende:
Waarom alleen Federer-fan grappen in de OP
Annyway

Komt een man bij de dokter:

"U heeft AIDS" zegt de dokter.

"Da's niet zo best" zegt de man.

"Ten tweede heeft u altzheimer".

"Da's niet zo best, Gelukkig maar dat ik geen AIDS heb".
  donderdag 17 september 2009 @ 03:23:12 #109
270097 Mr.Brand
jonge meneer
pi_72828982
Hoe klinkt een haagsche deurbel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 12-jarig meisje genaamd Anna komt de douche binnen, ziet ze opeens haar moeder naakt van de douche vandaan komen. Ze kijkt naar haar tieten en vraagt: krijg ik die later ook? waarop de moeder antwoord: ja, die krijg je later ook.

Dat.. de volgende dag komt ze weer de douche binnen en ziet ze opeens de kaneelstok van haar vader. Dat ze vraagt: krijg ik die later ook? en de vader antwoord: ja, en als je je bek houd tegen je moeder krijg je hem nu ook al!


..ff kijken of ik nog een domme kan bedenken..

komt een man bij de ziekenhuis omdat hij een wondje heeft bij zijn middelvinger.
dat hij steekt zijn middelvinger op aan de dokter en zegt: ik heb een wondje op me ..krijg de ving...ketering
blijkt dat hij gilles de la tourette had.. (scheldziekte)

[ Bericht 21% gewijzigd door Mr.Brand op 17-09-2009 03:45:49 ]
ik heb geen handtekening ... of toch wel?
  donderdag 17 september 2009 @ 08:58:53 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72830198
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef bloodacolyte het volgende:

[..]

lees de TT ff
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
AliExpress - die hebben ALLES!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesANWB Verzekeringen
  donderdag 17 september 2009 @ 08:59:38 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72830208
quote:
Op donderdag 17 september 2009 03:23 schreef Mr.Brand het volgende:
[...]

komt een man bij de ziekenhuis omdat hij een wondje heeft bij zijn middelvinger.
dat hij steekt zijn middelvinger op aan de dokter en zegt: ik heb een wondje op me ..krijg de ving...ketering
blijkt dat hij gilles de la tourette had.. (scheldziekte)
Die uitleg tussen haakjes:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 17 september 2009 @ 10:13:29 #112
228617 Arceus1
pi_72831967


ik = wat is 5 + 5 ?

ander = euh 10 ?

nee , 5 plus 5 is 5

------------------------

Dan bij je duim beginnen , en starten met 5 plus 5 is en als je bij de pink bent heb je het antwoord ..!

Wat een grap , maar dit was paar jaar geleden
  donderdag 17 september 2009 @ 15:20:31 #113
88831 Shreyas
De beste
pi_72841069
Er komt een man bij de dokter.
De dokter: Goeiemorgen, hoe gaat het met je?
De man: Prima hoor.
De dokter: En hoe gaat het met je vrouw?
De man: Ja goed, ze is inmiddels zwanger!
De dokter: Oh gefeliciteerd, hoeveel weken is ze?
De man: Ongeveer 1611 weken!
De dokter: Eh...wat?!
De man: Ja, volgende week wordt ze 31 jaar.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 17 september 2009 @ 16:34:50 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72843715
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Shreyas het volgende:
Er komt een man bij de dokter.
De dokter: Goeiemorgen, hoe gaat het met je?
De man: Prima hoor.
De dokter: En hoe gaat het met je vrouw?
De man: Ja goed, ze is inmiddels zwanger!
De dokter: Oh gefeliciteerd, hoeveel weken is ze?
De man: Ongeveer 1611 weken!
De dokter: Eh...wat?!
De man: Ja, volgende week wordt ze 31 jaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:32:14 #115
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_72878929
Temel en de opscheppers

De Duitse Helmut, de Italiaanse Mario en Temel zijn over de grootse dingen van hun land aan het discussiëren.
Helmut zegt: "Wij hebben zo'n grote wolkenkrabber gebouwd dat je de bovenste etages door de wolken niet kunt zien."
Mario zegt: "Wij hebben een zo'n hoge klokkentoren dat je beneden de klokken niet kunt horen luidden."
Temel heeft er genoeg van en zegt: "Wij hebben een Laz (persoon van de Zwarte Zee) die heeft een mannelijk orgaan waarop 7 kraaien naast elkaar kunnen zitten uitrusten.
De Duitser en de Italiaan schaamden zich en gaven toe dat ze iets overdreven hadden.
"Nou", zegt Helmut, "Bij mooi weer kun je van beneden met een verrekijker de bovenste etages wel zien hoor."
"Als je het precies wilt weten", zegt Mario, "Wanneer de wind uit de goede richting komt, kun je beneden de klokken wel horen."
"Eigenlijk", zegt Temel met een beschaamd gezicht, "moet ik toegeven dat de zevende kraai slechts op een poot erbij kan zitten.

http://www.tapu.nl/kk_1300002.html
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:22:13 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72880469
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[...]
Pssst, zelfbedacht, weet je nog? Kusje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:00:22 #117
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_72881614
slechte zelfbedachte grappen, deel 5

  vrijdag 18 september 2009 @ 19:10:52 #118
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72883594
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Broodjebitterbal het volgende:
slechte zelfbedachte grappen, deel 5


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:44:58 #119
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_72884920
Slechte grap voor mensen die het geld er voor over hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:42:25 #120
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72887321
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef DemonRage het volgende:
Slechte grap voor mensen die het geld er voor over hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, leuk, en dan mensen een levenslang trauma bezorgen.

Ik hou het maar op taalgrappen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Zoek je mobiel op gsmwebAliExpress - die hebben ALLES!Boek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:30:17 #121
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72889086
Een man wordt aangehouden en moet zijn ID laten zien.
De politie controleert zijn ID, dat wel heel lang duurt. Hij wordt er zat van en vraagt aan de agent: Zeg agent, mag ik mijn ID terug? Ik vind 't zo stom om IDloos rond te lopen!



F-F, geef ik 't goeie voorbeeld qua zelfbedachte grappen?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:35:03 #122
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72889288
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Runselpink het volgende:
Een man wordt aangehouden en moet zijn ID laten zien.
De politie controleert zijn ID, dat wel heel lang duurt. Hij wordt er zat van en vraagt aan de agent: Zeg agent, mag ik mijn ID terug? Ik vind 't zo stom om IDloos rond te lopen!



F-F, geef ik 't goeie voorbeeld qua zelfbedachte grappen?
Qua zelfbedacht wel, qua slecht nog niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:41:07 #123
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72889533
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Runselpink het volgende:
Een man wordt aangehouden en moet zijn ID laten zien.
De politie controleert zijn ID, dat wel heel lang duurt. Hij wordt er zat van en vraagt aan de agent: Zeg agent, mag ik mijn ID terug? Ik vind 't zo stom om IDloos rond te lopen!



F-F, geef ik 't goeie voorbeeld qua zelfbedachte grappen?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:42:26 #124
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72889590
Jullie snappen 'm niet

't gaat om Ideeloos
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:43:14 #125
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72889623
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:42 schreef Runselpink het volgende:
Jullie snappen 'm niet

't gaat om Ideeloos
Joh. Dat had ik echt niet door, weet je dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 18-09-2009 22:06:49 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:53:43 #126
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72890011
Dan voldoe ik aan de eisen: slecht & zelfbedacht
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:07:28 #127
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72890641
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef Runselpink het volgende:
Dan voldoe ik aan de eisen: slecht & zelfbedacht
Aan de slechte moet je nog werken, mannetje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 september 2009 @ 00:46:28 #128
228617 Arceus1
pi_72895987
ik ->Wat is dichterbij ?
ik ->De maan of africa ?

de ander -> africa natuurlijk !

ik -> nee tuurlijk niet joh , de maan zie je en africa niet :Z
  zaterdag 19 september 2009 @ 07:57:54 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72898485
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 00:46 schreef Arceus1 het volgende:
ik ->Wat is dichterbij ?
ik ->De maan of africa ?

de ander -> africa natuurlijk !

ik -> nee tuurlijk niet joh , de maan zie je en africa niet :Z
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:27:10 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72904689
Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesMailbird - E-mail made beautifulBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:18:01 #131
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_72905800
Hoe noem je een Ethiopiër die licht geeft?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:37:57 #132
228617 Arceus1
pi_72907863
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:06:34 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72908785
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:37 schreef Arceus1 het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:11:13 #134
214739 FL_Freak
pi_72908935
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:14:35 #135
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72909049
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:11 schreef FL_Freak het volgende:

[..]


Ow, je moest niet lachen. Snapte je hem wel? Er zitten namelijk verschillende grappen in.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:27:51 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72916840
Twee vrienden komen elkaar tegen. Ze praten over het afspraakje dat een van hen de avond ervoor heeft gehad met een meisje dat hij heel leuk vond.
Zegt de een enthousiast: "En, en, hoe was het?"
Zegt de ander: "Wel gezellig, maar er was geen scheikunde."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 september 2009 @ 11:43:44 #137
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_72927460
Als je op stap bent en een niet zo'n interessant type vraagt jouw telefoonnummer, dan geef je gewoon het telefoonnummer van een datingbureau (als het niet 0900 is natuurlijk)
  zondag 20 september 2009 @ 15:37:51 #138
88831 Shreyas
De beste
pi_72935096
Een blondje besluit voor de verandering eens te gaan shoppen op Schiphol Plaza, na er uren te hebben rondgelopen, besluit ze eind van de middag weer naar huis te gaan. Thuis gekomen vraagt haar moeder: "En hoe was het om een keer te shoppen op Schiphol?"
Het blondje: "Nou ik heb vandaag ingezien dat Wilders helemaal gelijk heeft, overal waar ik liep, alleen maar buitenlanders!"
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 20 september 2009 @ 15:53:36 #139
134838 Joy_Division
pi_72935617
Okee, 2 geiten, 4 schapen, 6 ratten en de buurman. Wie is de dader?

Jan, want Els kan niet roeien.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
  zondag 20 september 2009 @ 15:57:19 #140
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72935758
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef Joy_Division het volgende:
Okee, 2 geiten, 4 schapen, 6 ratten en de buurman. Wie is de dader?

Jan, want Els kan niet roeien.
Ik geloof niet dat er iemand zit te wachten op dit soort bagger.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVodafone aanbiedingen
  zondag 20 september 2009 @ 16:01:06 #141
134838 Joy_Division
pi_72935937
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er iemand zit te wachten op dit soort bagger.
Achja, misschien is het minder succesvol op het internet.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
  zondag 20 september 2009 @ 16:05:18 #142
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72936152
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef Joy_Division het volgende:

[..]

Achja, misschien is het minder succesvol op het internet.
Mijn punt met dat soort grappen is dat ze niet veel creativiteit vereisen. Je (niet jij specifiek maar iedereen die dit soort grappen maakt) maakt gewoon zinnen met woorden die niets met elkaar te maken hebben.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 september 2009 @ 16:11:42 #143
134838 Joy_Division
pi_72936430
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Mijn punt met dat soort grappen is dat ze niet veel creativiteit vereisen. Je (niet jij specifiek maar iedereen die dit soort grappen maakt) maakt gewoon zinnen met woorden die niets met elkaar te maken hebben.
Ik zal niet meer van het type "noem een kleur onder de tien" grappen opnoemen, sorrysnorry.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
  zondag 20 september 2009 @ 16:27:50 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72937092
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:11 schreef Joy_Division het volgende:

[..]

Ik zal niet meer van het type "noem een kleur onder de tien" grappen opnoemen, sorrysnorry.
Namens heel Fok!: bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 september 2009 @ 16:37:35 #145
238125 Gitaarmat
pi_72937454
Komt een jongentje op de tennisbaan.
Ik heb al scheenbeschermers en een voetbal.
  maandag 21 september 2009 @ 16:17:36 #146
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_72970034
Jack Spijkerman komt bij RTL4 voor een sollicitatiegesprek. Vraagt de receptionist aan hem of hij koffie wilt. Natuurlijk wil ik koffie, zegt Jack. Hij gaat zitten met z'n theetje en leest een blaadje. Hoe laat begint het gesprek vraagt hij? Straks zegt de koffiejufvrouw. Koffiejufvrouw? vraagt Jack, je was toch receptionist? Ja zegt de schoonmaker, ik ben travestiet. Oh zegt Jack, geen wonder dat Gordon succes heeft. Ze kijken elkaar aan met een blik van waar heb je het over en vervolgen beiden hun weg. Eenmaal aangekomen bij het kantoor van de directeur blijkt de directeur een vrouw. Oh sorry zegt Jack ik wist niet dat u een vrouw was, anders had ik m'n andere chromosoom wel aangetrokken. Geeft niks zegt de directeur, ik ben de man in huis. Samen lachen ze wat af, drinken wat wishkey en de directeur neuk Jack in zn kont met een voorbinddildo. Zo, zegt ze. Nu eerst even eten.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 21 september 2009 @ 16:32:34 #147
173887 cablegunmaster
Redacted
pi_72970594
een ander woord voor sprakeloos?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
  maandag 21 september 2009 @ 17:50:44 #148
238125 Gitaarmat
pi_72973383
Komt er een man bij de bakker.

Zegt die andere man '' Ja dat dus!"

  maandag 21 september 2009 @ 19:11:37 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72975942
Een onervaren journalist interviewt een man en een vrouw die net hun enige twee kinderen zijn verloren in een vreselijk achtbaanongeluk.
Zegt die journalist: "Wat zijn nu uw plannen?"
Zegt die man: "We hebben tijd nodig, om dingen op een rijtje te zetten, om het te verwerken, om alles weer een beetje op de rails te krijgen"
Zegt die journalist" "Maar eh, concreet?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 21 september 2009 @ 19:58:13 #150
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_72977832
Dus een acupuncturist is gestopt met zijn praktijk en gaat bij de Kwik-Fit werken. Komt er een man langs die zegt dat zijn auto olie lekt.
Die ex-acupuncturist kijkt even onder de motorkap en zegt: "Ik zie het al, accupunctuur."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Boek je safari bij Beekse BergenAliExpress - die hebben ALLES!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 21 september 2009 @ 20:04:21 #151
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_72978078
Weetje waar ik een hekel aan heb bij filmpremičres?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 september 2009 @ 20:21:15 #152
269767 miaeak
haw haw!
pi_72978779
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Giester het volgende:
Jack Spijkerman komt bij RTL4 voor een sollicitatiegesprek. Vraagt de receptionist aan hem of hij koffie wilt. Natuurlijk wil ik koffie, zegt Jack. Hij gaat zitten met z'n theetje en leest een blaadje. Hoe laat begint het gesprek vraagt hij? Straks zegt de koffiejufvrouw. Koffiejufvrouw? vraagt Jack, je was toch receptionist? Ja zegt de schoonmaker, ik ben travestiet. Oh zegt Jack, geen wonder dat Gordon succes heeft. Ze kijken elkaar aan met een blik van waar heb je het over en vervolgen beiden hun weg. Eenmaal aangekomen bij het kantoor van de directeur blijkt de directeur een vrouw. Oh sorry zegt Jack ik wist niet dat u een vrouw was, anders had ik m'n andere chromosoom wel aangetrokken. Geeft niks zegt de directeur, ik ben de man in huis. Samen lachen ze wat af, drinken wat wishkey en de directeur neuk Jack in zn kont met een voorbinddildo. Zo, zegt ze. Nu eerst even eten.
..au mijn arme hoofd
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:41:07 #153
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72993617
x heel vaak
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:19:37 #154
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73000614
hehe
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:57:56 #155
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_73001916
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Giester het volgende:
Jack Spijkerman komt bij RTL4 voor een sollicitatiegesprek. Vraagt de receptionist aan hem of hij koffie wilt. Natuurlijk wil ik koffie, zegt Jack. Hij gaat zitten met z'n theetje en leest een blaadje. Hoe laat begint het gesprek vraagt hij? Straks zegt de koffiejufvrouw. Koffiejufvrouw? vraagt Jack, je was toch receptionist? Ja zegt de schoonmaker, ik ben travestiet. Oh zegt Jack, geen wonder dat Gordon succes heeft. Ze kijken elkaar aan met een blik van waar heb je het over en vervolgen beiden hun weg. Eenmaal aangekomen bij het kantoor van de directeur blijkt de directeur een vrouw. Oh sorry zegt Jack ik wist niet dat u een vrouw was, anders had ik m'n andere chromosoom wel aangetrokken. Geeft niks zegt de directeur, ik ben de man in huis. Samen lachen ze wat af, drinken wat wishkey en de directeur neuk Jack in zn kont met een voorbinddildo. Zo, zegt ze. Nu eerst even eten.
Dit is echt zo cool
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:04:53 #156
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73060874
Hank komt in de trein zijn vriend Jan tegen, die zit te lezen.
Vraagt Hank: "Wat ben je aan het lezen?"
Zegt Jan: "De wereldgeschiedenis in een notendop. Het is uit een serie boekjes waar in ongeveer honderd bladzijden een bepaald onderwerp wordt behandeld en dit gaat dus over de wereldgeschiedenis."
Zegt Hank: "En?'
Zegt Jan: "Ja, het valt me een beetje tegen. Het is allemaal erg beknopt."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 27 september 2009 @ 18:48:57 #157
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_73155526
Een goede, beroemde dichter: '' Ik heb gekeken met mijn ogen dicht...''
Jantje: Da's knap!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:08:05 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73220208
Bij Jantje op school praten ze over ziektes. De lerares vraagt of de ouders van de kinderen vaak ziek zijn. Op een gegeven moment is Jantje aan de beurt.
Zegt Jantje: "Mijn moeder is vaak ziek en mijn vader bijna nooit. Maar toch denk ik dat mijn moeder denkt dat mijn vader vaker ziek is dan zij."
Zegt de juf: "Waarom denk je dat?"
Zegt Jantje: "Omdat mijn vader laatst zei dat mijn vader de kotswinnaar is."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:15:24 #159
271864 jazeetie
FRIET
pi_73220498
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Bij Jantje op school praten ze over ziektes. De lerares vraagt of de ouders van de kinderen vaak ziek zijn. Op een gegeven moment is Jantje aan de beurt.
Zegt Jantje: "Mijn moeder is vaak ziek en mijn vader bijna nooit. Maar toch denk ik dat mijn moeder denkt dat mijn vader vaker ziek is dan zij."
Zegt de juf: "Waarom denk je dat?"
Zegt Jantje: "Omdat mijn vader laatst zei dat mijn vader de kotswinnaar is."
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:06:39 #160
246743 neurd
pi_73222311
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Twee wiskundigen zitten in een restaurant. De ene moppert over de domheid van de gemiddelde mens, terwijl de ander vindt dat dat wel meevalt, en die laatste wil graag gelijk krijgen.
Op het moment dat de eerste naar de wc is, zegt hij tegen de serveerster: "Als mijn collega zo terug is, stel ik je een vraag en dan moet je antwoorden: 1/3 x3."
Als de pessimist weer terug is, vraagt de ander aan de serveerster: "Wat is de primitieve van x2?"
Antwoordt die serveerster: "1/3 x3."
Ik zal deze even afmaken: Antwoordt die serveerster: "1/3 x3 + c." en ze loopt triomfantelijk weg
dude, waarom lees je dit :|
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:21:28 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73222910
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef neurd het volgende:

[..]

Ik zal deze even afmaken: Antwoordt die serveerster: "1/3 x3 + c." en ze loopt triomfantelijk weg
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:21:46 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73222924
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:15 schreef jazeetie het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:22:58 #163
246743 neurd
pi_73222970
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


Snap dat dan! die wiskundige wordt geowned omdat die meid een beter antwoord geeft dan hij haar had ingefluisterd
dude, waarom lees je dit :|
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:35:57 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73223457
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:22 schreef neurd het volgende:

[..]

Snap dat dan! die wiskundige wordt geowned omdat die meid een beter antwoord geeft dan hij haar had ingefluisterd
Ja, dat snap ik. Maar dit topic is voor slechte grappen. Wat jij doet is er een - traditionele - goeie grap van maken. In de grappen die ik maak gebeuren andere dingen dan in 'traditionele' grappen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:45:33 #165
205634 varcento
I was bred to get in.
pi_73229198
Midden in hartje winter heeft een blondje zin om te gaan vissen.
Dus ze besluit te gaan vissen. Ze gaat naar de winkel, en koopt daar een bijtel, een hamer en een zaag om het ijs te breken om zo bij de vis te kunnen.
Gelukkig weet ze een goede plek dichtbij, waar ze lekker rustig kan gaan ijsvissen.
Eenmaal daar aangekomen begint ze te zagen en te hameren op het ijs.
Zegt opeens een stem: 'Wat doet u daar mevrouw?'
Maar het blondje denkt dat de man haar vis wil stelen en roept: 'Niiikkss, ik ben niiikkss aan het doen!'
En gaat ze weer lekker verder met hameren en bijtelen.
Hoort ze weer die stem: 'Vrouwke, wtf doe jij dan?'
Kut denkt ze, het is te druk hier bij dit plekje ijs, ik kom morgen wel terug!
Zo gezegd en zo gedaan, en de volgende dag heeft ze weer een mooi plekje ijs gevonden.
Hier begint ze weer lekker te hameren en te bijtelen om bij die heerlijke visjes te kunnen.
Maar nu hoort ze toch weer die zelfde stem! 'Mevrouwtje, wat bent u aan het doen?'
Vol verbazing vraagt ze zich af hoe diezelfde stem weer op deze plek is en roept terug:
'Bent u dat god? Wat een mirakel dat ik de stem van god hoor! Spreek tot me god!'

Zegt de stem terug: 'Nee kut, ik ben de omproeper van de kunstijsbaan!'


Zooo flauw!
Victorious, yeah we warriors.
We make history, strive of victory.
Standing at my podium, i try to watch my sodium.
Die high blood pressure!
  woensdag 30 september 2009 @ 00:38:14 #166
173887 cablegunmaster
Redacted
pi_73230624
komt een blondje bij de dokter. zegt ze : "ik heb zo last van mijn liezen"
*ze doet haar broek uit en toont haar liezen*
zegt de dokter: " dat is niet zo best!"
blondje : "maar , heeft u er ook iets tegen?"
Opent de dokter zijn viskoffer. en geeft haar een stukje vis.
dokter: "3 maal daags 1 visje en je bent visgezond!"
blondje: "bent u wel een dokter?"
dokter: "nee, maar jij bent ook geen blondje!"
De brunette doet haar broek aan en loopt huilend weg....
Redacted
  woensdag 30 september 2009 @ 00:42:16 #167
134515 Wisheh
pi_73230698
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:03 schreef FANN het volgende:
Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"
  woensdag 30 september 2009 @ 01:41:13 #168
129836 withxhonor
straight edge
pi_73231413
whats brown and sticky...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What do you call a man floating in the middle of the ocean?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A duck walks into a bar and asks the barkeep "Got any gwapes?"
The barkeep says "No, I don't have any 'gwapes' and there's no ducks allowed in here, so get out."
The duck leaves.

The next day the duck comes in again. "Got any gwapes?"
"I told you yesterday I didn't have any 'gwapes,' and I also told you 'no ducks allowed,' so leave!"

Duck comes back the third day. "Got any gwapes?"
The barkeep, pissed at seeing the duck for the third day in a row, screams "I told you, no 'gwapes'! Now if you come in here again, I'll staple your feet to the floor!"

The man doesn't see the duck for several days. Then finally...
"Got a stapler?"
"Uh...no."
"Got any gwapes?"

[ Bericht 0% gewijzigd door withxhonor op 30-09-2009 01:41:41 (typo) ]
high fives and stagedives
  woensdag 30 september 2009 @ 07:49:44 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73232157
quote:
Op woensdag 30 september 2009 01:41 schreef withxhonor het volgende:
[...]

A duck walks into a bar and asks the barkeep "Got any gwapes?"
The barkeep says "No, I don't have any 'gwapes' and there's no ducks allowed in here, so get out."
The duck leaves.
[..]
Ik dacht dat dit hem al was en ik vond hem heel goed. Maar hij ging nog door. Zonde, wat mij betreft was 'ie al af.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 september 2009 @ 11:26:58 #170
269767 miaeak
haw haw!
pi_73236572
Ik ben een keer goed weggekomen op school met een HEEEL slechte grap, en blijkbaar een leraar met een nog slechter gevoel voor humor .

Leraar tegen de klas: En dan zien we hier hoe het....
*SLAM! *(deur open)
ik: Ja ik ben laat
leraar: En hoe komt dat?
ik: de wekker had vertraging....
leraar:
Ga maar zitten, voor die hoef je geen briefje te halen.


Vodafone aanbiedingenVattenfall cadeauAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 30 september 2009 @ 11:46:53 #171
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73237216
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef miaeak het volgende:
Ik ben een keer goed weggekomen op school met een HEEEL slechte grap, en blijkbaar een leraar met een nog slechter gevoel voor humor .

Leraar tegen de klas: En dan zien we hier hoe het....
*SLAM! *(deur open)
ik: Ja ik ben laat
leraar: En hoe komt dat?
ik: de wekker had vertraging....
leraar:
Ga maar zitten, voor die hoef je geen briefje te halen.



same thing, alleen ik zei dat de trein een lekke band had ..
The Outside Agency
  woensdag 30 september 2009 @ 11:48:42 #172
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73237275
Situatie:

Je zit in de trein met je voeten op de stoel tegenover je.
Daar komt de conducteur ! Kaartjes knippen.
Zegt ie: "Doe je dat thuis ook?"

2 leuke dingen om terug te antwoorden.:

Antwoord 1: "Knip je thuis ook kaartjes dan?"
Antwoord 2: "Nee, thuis heb ik geen trein."

The Outside Agency
  woensdag 30 september 2009 @ 11:50:56 #173
269767 miaeak
haw haw!
pi_73237359
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef haakon het volgende:
Situatie:

Je zit in de trein met je voeten op de stoel tegenover je.
Daar komt de conducteur ! Kaartjes knippen.
Zegt ie: "Doe je dat thuis ook?"

2 leuke dingen om terug te antwoorden.:

Antwoord 1: "Knip je thuis ook kaartjes dan?"
Antwoord 2: "Nee, thuis heb ik geen trein."


De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeft
  woensdag 30 september 2009 @ 12:04:41 #174
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73237852
Er staan 2 pinguins op een dak.
Zegt de ene pinguin: "Spring er af!"
Zegt die andere: "Nee."

Was je erbij?
  woensdag 30 september 2009 @ 14:28:58 #175
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73242368
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef haakon het volgende:

[..]

same thing, alleen ik zei dat de trein een lekke band had ..
Treinen hebben niet eens banden. Je had beter kunnen zeggen dat de trein ontspoord was.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 september 2009 @ 14:29:39 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73242396
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef miaeak het volgende:

[..]

De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeft
Ik las: "De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeft "
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 september 2009 @ 16:54:07 #177
253012 leRomein
neen
pi_73247478
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Treinen hebben niet eens banden. Je had beter kunnen zeggen dat de trein ontspoord was.
celebrate your money
  woensdag 30 september 2009 @ 19:31:19 #178
269767 miaeak
haw haw!
pi_73252392
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Treinen hebben niet eens banden. Je had beter kunnen zeggen dat de trein ontspoord was.
Alsof mijn wekker wél vertraging heeft
  woensdag 30 september 2009 @ 22:13:45 #179
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73258446
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef miaeak het volgende:

[..]

Alsof mijn wekker wél vertraging heeft
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Dan zeg je toch gewoon dat hij niet afging ofzo.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 30 september 2009 @ 23:47:25 #180
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_73261729
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Dan zeg je toch gewoon dat hij niet afging ofzo.
ooit wel eens geprobeerd te lachen om andermans grappen?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hoesjes? Casetify!Hoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:19:53 #181
250323 Dropdown
pi_73262819
Belt een Marokkaan de politie: "Ja meneer, mijn fiets is gestolen." Zegt de agent: "Goeie!"
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:45:56 #182
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73265156
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ooit wel eens geprobeerd te lachen om andermans grappen?
Jazeker. Maar ik lach om andere dingen dan de meeste mensen. De meeste mensen moeten lachen om 'traditionele' 'goeie' grappen, die vaak een beetje plat zijn en een clou hebben. Ik kan vooral lachen om grappen die slecht zijn, niet plat zijn en geen clou hebben.

En de reactie van mij waarop jij reageert was ook een grap. Het was niet bedoeld als poging om die grap onderuit te halen. Ik zal een ander voorbeeld geven. Er was een keer een discussie over welke Rambo-film de beste was. Dat ging ongeveer zo:
- Een iemand zei: "Ik vond deel 1 het best."
- Iemand anders zei: "Ik vond deel 4 het best."
- Toen zei ik: "Oh, ik vond deel 4 ook het best."
- Vervolgens zei iemand: "Ik vond deel 5486 het best."
- Toen zei ik: Die bestaat niet eens."

Iemand maakte een grap en vervolgens maakte ik een grap over de grap, net als hier.

Heb ik het zo goed uitgelegd?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:34:50 #183
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73278497
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef miaeak het volgende:

[..]

De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeft
hardstikke leuk voor de man van een vriendin van je moeder
The Outside Agency
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:43:20 #184
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_73278762
HAHAHAHAHAH WIJ MOETEN ECHT LAGGEN OM DEZE GRAPPEN!!!!1111!!!!



Kusjes Chantal en Esther!!!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:55:13 #185
247517 nightcowboy
pi_73279062
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef Oldenzaal het volgende:
HAHAHAHAHAH WIJ MOETEN ECHT LAGGEN OM DEZE GRAPPEN!!!!1111!!!!

[ afbeelding ]

Kusjes Chantal en Esther!!!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:28:51 #186
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73285521
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef Oldenzaal het volgende:
HAHAHAHAHAH WIJ MOETEN ECHT LAGGEN OM DEZE GRAPPEN!!!!1111!!!!

[ afbeelding ]

Kusjes Chantal en Esther!!!!
Bedankt! Echt een leuke reactie.

En voor alle mensen die zeggen dat niemand mijn grappen leuk vindt:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:03:20 #187
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_73291874
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Jazeker. Maar ik lach om andere dingen dan de meeste mensen. De meeste mensen moeten lachen om 'traditionele' 'goeie' grappen, die vaak een beetje plat zijn en een clou hebben. Ik kan vooral lachen om grappen die slecht zijn, niet plat zijn en geen clou hebben.

En de reactie van mij waarop jij reageert was ook een grap. Het was niet bedoeld als poging om die grap onderuit te halen.
gebruik dan geen PI
quote:
Ik zal een ander voorbeeld geven. Er was een keer een discussie over welke Rambo-film de beste was. Dat ging ongeveer zo:
- Een iemand zei: "Ik vond deel 1 het best."
- Iemand anders zei: "Ik vond deel 4 het best."
- Toen zei ik: "Oh, ik vond deel 4 ook het best."
- Vervolgens zei iemand: "Ik vond deel 5486 het best."
- Toen zei ik: Die bestaat niet eens."

Iemand maakte een grap en vervolgens maakte ik een grap over de grap, net als hier.

Heb ik het zo goed uitgelegd?
tjah, bij mij kwam dat een beetje over als zeiken. maargoed, ieder z'n lol
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 07:00:31 #188
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73295966
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

gebruik dan geen PI
[..]
Die maakt juist deel uit van de grap. Ik vind het leuk om in niet al te serieuze topics posticons te gebruiken die niet echt passen bij mijn post. Hmm, ik zit geloof ik echt een beetje op een andere golflengte dan de meesten hier met mijn zogenaamde gevoel voor humor.
quote:
tjah, bij mij kwam dat een beetje over als zeiken. maargoed, ieder z'n lol
Zo is het.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:57:50 #189
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_73301209
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt! Echt een leuke reactie.

En voor alle mensen die zeggen dat niemand mijn grappen leuk vindt:
Fan meldt zich!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:50:45 #190
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_73304381
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Fan meldt zich!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Hoesjes? Casetify!Hoesjes? Casetify!Vattenfall cadeau
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:02:59 #191
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73304802
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Fan meldt zich!
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef Runselpink het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:42:06 #192
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73338108
Dus Sjaan is al 30 jaar dolongelukkig getrouwd met Jan. Voor wat gezelligheid besluit ze een speelgoedhond te kopen die in een mandje ligt en waarvan het net lijkt of hij ademhaalt doordat je zijn buik ziet bewegen. Na een jaar doet hij het opeens niet meer. Dus de vrouw is begrijpelijkerwijs nogal aangedaan.
Zegt Sjaan tegen haar man Jan: "Wat erg zeg. Ja, je gaat je toch hechten aan zo'n beestje."
Zegt Jan: "Waar maak je je druk om. Je stopt er toch gewoon een nieuwe batterij in?"
Zegt Sjaan: "Jij hebt écht geen gevoel hč?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:32:28 #193
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73339558
Jantje zit op de middelbare school. Hij en zijn klas krijgen een nieuwe wiskundeleraar, omdat de vorige wiskundeleraar het wiskundig inzicht had van een ongefrituurde kroket. De nieuwe wiskundeleraar stelt zich voor als meester Van der Zwaag.
Vraagt Jantje zijn nieuwe wiskundeleraar na de les: "Meester, misschien een stomme vraag, maar ik heb een zwager... is dat familie van u?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:42:45 #194
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73339835
Een man belt 's ochtends naar Dominee pizza.
Zegt hij: "Ik wil vanavond een pizza bij jullie bestellen. Maar hoe laat is het bij jullie het drukst? Dan kan ik daar rekening mee houden."
Zegt de medewerker van Dominee Pizza: "Ja, rond etenstijd."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:07:18 #195
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_73348408
  zondag 4 oktober 2009 @ 02:36:25 #196
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73350294
Hoe noem je een navigatiesysteem dat door Thomas Dekker wordt ingesproken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 02:41:06 #197
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73350310
Ik ken een vent die de boel bedondert. Het is dus een oplichter. Sterker nog, het is zo'n enorme oplichter dat hij licht geeft in het donker.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 4 oktober 2009 @ 03:57:57 #198
239202 FANN
pi_73350600
Als je een fokker een hand geeft, tel daarna voor de zekerheid je vingers effe na...
  zondag 4 oktober 2009 @ 07:33:23 #199
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_73351051
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:07 schreef Broodjebitterbal het volgende:

Ben jij de kloon van Federer?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  zondag 4 oktober 2009 @ 08:09:00 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73351162
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:07 schreef Broodjebitterbal het volgende:



Welke vond je het slechtst?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Speel mee met Lucky Day en win!Zoek je mobiel op gsmwebZoek je mobiel op gsmweb
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:36:15 #201
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_73428270
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 08:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]



Welke vond je het slechtst?
quote:
Jantje zit op de middelbare school. Hij en zijn klas krijgen een nieuwe wiskundeleraar, omdat de vorige wiskundeleraar het wiskundig inzicht had van een ongefrituurde kroket. De nieuwe wiskundeleraar stelt zich voor als meester Van der Zwaag.
Vraagt Jantje zijn nieuwe wiskundeleraar na de les: "Meester, misschien een stomme vraag, maar ik heb een zwager... is dat familie van u?"
Geniaal zóóóóó slecht
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:43:00 #202
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_73428508
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 07:33 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Ben jij de kloon van Federer?
Was ik maar de kloon van Federer, wat een eindbaas
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:00:38 #203
265671 J.Stalin
J.Faalin
pi_73429134
Het kan toveren en schuimt als de tering als je het in de cola gooit?


Perkamentos.

kwam ineens in me op.
The Pope? How many divisions has he got?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:24:50 #204
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_73429958
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Was ik maar de kloon van Federer, wat een eindbaas
Ja dus
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:00:05 #205
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73437099
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Was ik maar de kloon van Federer, wat een eindbaas
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:13:53 #206
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73437625
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]


[..]

Geniaal zóóóóó slecht


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:09:12 #207
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73447733
Twee vrienden zitten naar een cd van Dire Straits te beluisteren.
Zegt de een: "Is dit live?"
Zegt de ander: "Nee, dit is een concert van zes jaar geleden."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:00:44 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73467003
Er is een nieuwe quiz op de lokale tv. Twee gezinnen die naast elkaar wonen strijden om de geldprijs van hondervijfenzeventig euro.
Dus op een gegeven moment stelt de quizmaster een vraag aan het ene gezin, waarmee dat gezin de geldprijs in de wacht kan slepen: "Hoe heet de wereldberoemde film van Steven Spielberg over een levensgevaarlijke haai?"
Dus die vrouw wil reageren maar die man zegt zelfverzekerd: "Nee, laat mij maar. Ik weet het: Shark!"
Dus het andere gezin begint keihard te lachen om het domme antwoord en zij krijgen nu de kans om te winnen.
Vraagt de quizmaster aan het andere gezin: "Hoe heet de film over een stel tieners die een man overrijden die ze de zomer erna achtervolgt en terroriseert voor wat ze hebben gedaan?"
Dus de oudste zoon van het gezin van 26 veert enthousiast op uit zijn stoel en zegt: "Ik weet het! I Forgot What You Did Last Summer!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:34:59 #209
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_73468309
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:09 schreef Federer-fan het volgende:
Twee vrienden zitten naar een cd van Dire Straits te beluisteren.
Zegt de een: "Is dit live?"
Zegt de ander: "Nee, dit is een concert van zes jaar geleden."
je kan natuurlijk een variant doen op de band live... ook slecht
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:34:04 #210
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73470446
Welke voetballer heeft in een oude game meegespeeld?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekSpeel mee met Lucky Day en win!Knab - Jouw online bank
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:34:52 #211
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73470470
Voetballer met geslachtziektes ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:35:43 #212
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73470502
Welke trainer deed de afwas bij Vitesse ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:56:00 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73471261
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef haakon het volgende:
Welke voetballer heeft in een oude game meegespeeld?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:31:57 #214
168188 Overdrive
pi_73474679
Ik wil even een hartig woordje met U spreken !
Gisteren naar het kaaswinkeltje om de hoek geweest,daarna na nog even in mijn stamcafeetje.
Kaas gehaald, en leverworst.
Vanmorgen dacht ik lekker een boterham met versgehaalde kaas, hmmmmm!!!
Nou, lelijk niet dus!
Was het oude kaas! Zeker van twee maanden geleden!
Blij toen maar de leverworst gepakt, valt die zware leverworst op mijn lever!

Blij naar de kaaswinkel gegaan,en ik sprak de verkoper aan:
Met U moet ik een hartig woordje spreken !

Dat kan, zei de verkoper,speciaal in de aanbieding, een hartig woordje voor bij het spreken!
3 woordjes hartig voor één euro,das toch geen geld!

Laat maar 10 hartige woordjes bezorgen bij Café In De Mineurstemming zei ik, en doe mij maar een pond inpeperen, mijn vriendin komt langs vanavond met haar echtgenoot.

Vandaag geen Potverwijtdeketel ?
Nee ,ik krijg er de laatste tijd iets van op m'n lever, heb liever die baksteen daar voor op mijn maag.

Goed meneer, dat is dan 14 euro vijftig !

Zo, kan je bek niet verder open ? vroeg ik.
Ééntje meneer? Dan wordt het precies 15 euro.

Tevreden ging ik naar de Mineurstemming, en binnengekomen deed ik mijn riem uit mijn broek en nam een lekker afzakkertje.........'t Is tenslotte maandagochtend !
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 00:25:37 #215
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_73475570
Jantje was altijd het dikste jongetje van de klas.
Totdat hij sinds een paar maanden ineens sterk begon te vermageren.

Rara wat heeft Jantje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:35:52 #216
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73623784
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 00:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Jantje was altijd het dikste jongetje van de klas.
Totdat hij sinds een paar maanden ineens sterk begon te vermageren.

Rara wat heeft Jantje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:54:19 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73624782
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 00:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Jantje was altijd het dikste jongetje van de klas.
Totdat hij sinds een paar maanden ineens sterk begon te vermageren.

Rara wat heeft Jantje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:16:28 #218
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73625836
Wat is het verschil tussen een jood en een brood ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:46:14 #219
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73627513
het is groen en zit op een hek: Verf!!!!

wat is een turk in een vuilnisbak? Asociaal, er kunnen nog veel meer bij!!
wat zijn turken in een vuilnisbak voor het stoplicht? Turkendisco!!
wat is een turk op de maan? Probleem. wat zijn 2 turken op de maan? Groter probleem. Wat zijn alle turken op de maan? Probleem opgelost.
wat zijn 10,000 turken langs de snelweg? Goedkope vangrail!!
wat is een turk in een Fiat? Dom, hij had net zo goed een porsche kunnen jatten.
ik heb niets tegen turken, btw
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:47:19 #220
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_73627567
Waarom moest er laatst een boot vol met negers terug naar hun eigen land?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Speel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.comMailbird - E-mail made beautiful
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:52:45 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73627899
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarom moest er laatst een boot vol met negers terug naar hun eigen land?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:53:42 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73627972
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef FFSletop het volgende:
het is groen en zit op een hek: Verf!!!!

wat is een turk in een vuilnisbak? Asociaal, er kunnen nog veel meer bij!!
wat zijn turken in een vuilnisbak voor het stoplicht? Turkendisco!!
wat is een turk op de maan? Probleem. wat zijn 2 turken op de maan? Groter probleem. Wat zijn alle turken op de maan? Probleem opgelost.
wat zijn 10,000 turken langs de snelweg? Goedkope vangrail!!
wat is een turk in een Fiat? Dom, hij had net zo goed een porsche kunnen jatten.
ik heb niets tegen turken, btw
Psst, het gaat om zelfbedachte grappen. Of zijn deze echt van jou?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:54:28 #223
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73628035
Waarom kan Henk zijn rijbewijs niet halen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:56:11 #224
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73628147
Welke AZ-voetballer stinkt naar poep ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:02:38 #225
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73628519
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Psst, het gaat om zelfbedachte grappen. Of zijn deze echt van jou?
tut mir leid, over dat zelfbedacht heb ik heen gelezen. maar ze zijn wel goed
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:05:57 #226
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73628705
deze wel zelfbedacht: Wat is een streepjescode eigenlijk? Een groepsfoto van Afrikanen!
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:08:12 #227
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73628850
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef FFSletop het volgende:
deze wel zelfbedacht: Wat is een streepjescode eigenlijk? Een groepsfoto van Afrikanen!
niet waar, dies al oud
The Outside Agency
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:31:55 #228
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73630317
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef haakon het volgende:

[..]

niet waar, dies al oud
serieus?? ik dacht echt dak hem zelf had bedacht
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:33:51 #229
269767 miaeak
haw haw!
pi_73630435
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef FFSletop het volgende:

[..]

serieus?? ik dacht echt dak hem zelf had bedacht
Kut is dat, heb ik een paar keer gehad, vertel je ze heel trots
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:29:53 #230
154335 Knipoogje
*smile*
pi_73633070
Piet ligt met zijn vrouw Joke te vrijen in bed
"oh Piet!"
"oh Marloes!"
"oh Piet!"
"oh Petronella"
Zegt zijn vrouw, "maar goed dat mijn ouders mij Joke Marloes Petronella van Schie hebben gedoopt, anders zou ik denken dat je vreemd bent gegaan..."
beter een knipoog dan een blauw oog
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBunq - bank of the freeFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:31:24 #231
263813 x69
pi_73633131
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef Knipoogje het volgende:
Piet ligt met zijn vrouw Joke te vrijen in bed
"oh Piet!"
"oh Marloes!"
"oh Piet!"
"oh Petronella"
Zegt zijn vrouw, "maar goed dat mijn ouders mij Joke Marloes Petronella van Schie hebben gedoopt, anders zou ik denken dat je vreemd bent gegaan..."
Ik moet echt heel hard huilen!
//_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_\
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:33:17 #232
154335 Knipoogje
*smile*
pi_73633197
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:31 schreef x69 het volgende:

[..]

Ik moet echt heel hard huilen!
het is dan ook een hele slechte grap
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:35:56 #233
154335 Knipoogje
*smile*
pi_73633280
Zitten een pessimist en een optimist aan een bar. Die pessimist kijkt zo naar zijn glas bier en zegt tegen de optimist "bah, mijn glas is alweer half leeg". Die optimist antwoordt "welnee joh, dat glas is half vol!".
Dan vraagt de pessimist: "zullen we het even opmeten dan om te kijken wie gelijk heeft?"
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:36:20 #234
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73633297
Hoe heette het hondje van Hitler ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Hitler met 2 gasflessen op zijn rug ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:38:04 #235
154335 Knipoogje
*smile*
pi_73633363
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:36 schreef haakon het volgende:
Hoe heette het hondje van Hitler ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Hitler met 2 gasflessen op zijn rug ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je leest de TT even
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:01:33 #236
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73660461
Vrouw karlijn masseert haar man. "Heerlijk" zegt hij "Moet je vaker doen". Zoon, die ernaast zit, zegt: "Ik zou snel beginnen met acupunctuur"
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:44:32 #237
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73662160
nog een....

Dirk Scheringa komt bij Wouter bos binnen. "Mag ik wat geld van je lenen.. .nl"
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:53:55 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73693626
De bekende Zwitserse tennisser Roger Federer keert terug naar zijn geboortedorp. Hij komt Henk tegen, een oude jeugdvriend met wie hij vroeger vaak tenniste maar die op amateurniveau is blijven steken. Dus Henk vraagt of Federer zin heeft om de volgende dag even te tennissen. Federer gaat ermee akkoord en de volgende dag komt hij op de lokale club. Henk heeft wat familie en vrienden uitgenodigd om te komen kijken. Op een gegeven moment doet Federer zijn tennistas open en haalt hij er een badmintonracket uit.
Zegt een van Henks familieleden verbaasd: "Heb je nou een badmintonracket bij je?"
Zegt Federer: "Ja, ik win toch wel."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-10-2009 10:14:05 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:44:55 #239
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_73740291
Welke zwitser heet er nou Henk
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:13:30 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73740930
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:44 schreef LockonStratos het volgende:
Welke zwitser heet er nou Henk
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een Zwitser die Henk heet?
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Da's inderdaad een deel van de grap, chapeau.
[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBoek goedkoper bij booking.comDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:36:11 #241
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73767971
zou nog leuker zijn geweest als je Nadal had gebruikt
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:53:57 #242
229104 leetzors
pi_73768559
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:44 schreef LockonStratos het volgende:
Welke zwitser heet er nou Henk
Gedoopte Zwitsers.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 07:53:07 #243
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73772286
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef FFSletop het volgende:
zou nog leuker zijn geweest als je Nadal had gebruikt
Speciaal voor jou:

De bekende tennisser Rafael Nadal doet mee aan het toernooi van Shanghai. Op een gegeven moment gaan er geruchten dat hij doping gebruikt. Iedereen heeft het erover. Uiteindelijk is het een storm in het water, want het blijkt te gaan om zijn Chinese trainingspartner Do Ping.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:15:57 #244
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_73773068
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
De bekende Zwitserse tennisser Roger Federer keert terug naar zijn geboortedorp. Hij komt Henk tegen, een oude jeugdvriend met wie hij vroeger vaak tenniste maar die op amateurniveau is blijven steken. Dus Henk vraagt of Federer zin heeft om de volgende dag even te tennissen. Federer gaat ermee akkoord en de volgende dag komt hij op de lokale club. Henk heeft wat familie en vrienden uitgenodigd om te komen kijken. Op een gegeven moment doet Federer zijn tennistas open en haalt hij er een badmintonracket uit.
Zegt een van Henks familieleden verbaasd: "Heb je nou een badmintonracket bij je?"
Zegt Federer: "Ja, ik win toch wel."
Deze ga ik inlijsten
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:39:22 #245
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73775749
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:15 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Deze ga ik inlijsten
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:00:55 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73784883
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 17-10-2009 19:06:00 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:14:33 #247
270147 Sjak-von-Sjaak
pi_73787045
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:58 schreef RobbieRivera het volgende:


Wat staat er achterop een rolstoel van een islamiet?

Is-lam

Komt er een turk bij de islamitische slager, staat er een Nederlander runderlappen te bestellen. Zegt die turk: warum jai hier komen? Zegt die Nederlander: hoezo, wij moeten ons toch aan jullie aanpassen?

Met welk huishoudelijk product kun je een marokkaan vergelijken? Een kruimeldief


Niet eerlijk! Deze zijn wel leuk
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:21:58 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73787258
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:

[..]

Niet eerlijk! Deze zijn wel leuk
Hoe bedoel je? Er staat toch niet dat dit een topic is voor grappen die niet leuk zijn? Het is geen topic voor goede grappen maar voor slechte grappen. En ik vind slechte grappen leuker dan goede grappen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:45:44 #249
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73787959
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 07:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Speciaal voor jou:

De bekende tennisser Rafael Nadal doet mee aan het toernooi van Shanghai. Op een gegeven moment gaan er geruchten dat hij doping gebruikt. Iedereen heeft het erover. Uiteindelijk is het een storm in het water, want het blijkt te gaan om zijn Chinese trainingspartner Do Ping.
bedankt!! ( is anti-nadal)
vond hem ook wel flauw
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:52:19 #250
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73788124
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:45 schreef FFSletop het volgende:

[..]

bedankt!! ( is anti-nadal)


Graag gedaan.
quote:
vond hem ook wel flauw
Ja, ik ook. Hoe vond je die laatste (over die man die het zesjarige zoontje van die vriend van hem aan de telefoon krijgt)? Dat is mijn eerste slechte zelfbedachte grap voor gevorderden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:16:05 #251
222073 Apuleius
Pardon
pi_73792217
Komt een man een vriend van 'm tegen op straat en hij ziet dat het niet goed gaat met hem. Dus hij zegt tegen 'm: "Zeg, waarom loop jij met je arm in een nutella?" Zegt die ander: "Nou, mijn vrouw liet me vreselijk schrikken toen ik bovenaan te trap stond en ik lazer zo die trap af en kneus mijn arm. Trouwens het heet geen nutella, maar mítella." Zegt die ander weer: "Nee joh mitella zit in een potje".
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:37:55 #252
16331 Saekerhett
pi_73792840
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:16 schreef Apuleius het volgende:
Komt een man een vriend van 'm tegen op straat en hij ziet dat het niet goed gaat met hem. Dus hij zegt tegen 'm: "Zeg, waarom loop jij met je arm in een nutella?" Zegt die ander: "Nou, mijn vrouw liet me vreselijk schrikken toen ik bovenaan te trap stond en ik lazer zo die trap af en kneus mijn arm. Trouwens het heet geen nutella, maar mítella." Zegt die ander weer: "Nee joh mitella zit in een potje".
Die is zo slecht dat hij niet eens meer leuk is omdat hij slecht is.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:42:01 #253
222073 Apuleius
Pardon
pi_73792962
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Die is zo slecht dat hij niet eens meer leuk is omdat hij slecht is.
Jaja bedankt, maar ik ben even druk in je uiterst humoristische topic aan het lezen hoor.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:42:55 #254
16331 Saekerhett
pi_73792986
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Jaja bedankt, maar ik ben even druk in je uiterst humoristische topic aan het lezen hoor.
Ik zie de humor niet?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:53:11 #255
274284 stefanmathe
Wtf?
pi_73793251
Hier eentje die ik voor mezelf schreef ooit :
Heb je dat gehoord van die arts? Deze arts heeft een zoontje met het down syndroom. Nu wilde hij laatst samen met zijn zoon op vakantie naar Australie. Maar ze werden door de douane niet toegelaten.. Omdat dat kereltje Down had...
Nu snap ik het niet... Dan ben je een arts en dan mag je Australie niet in omdat je zoontje Down heeft...
Dan schrijf je toch gewoon terplekke een doktersverklaring dat je zoon het syndroom van Down Under heeft??
Ja, grammatisch zuig ik! Ik heb het vaak geprobeert, maarik kan gewoon geen perfect Nederlans hanteren tijdens het schrijven....srry :(
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:09:16 #256
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_73793710
een paar nergergrappen:

Hoe noem je een neger in de sneeuw?
Roomijs met chocolade toefje

Hoe noem je een neger in een vlaggenmast
Satestokje

Hoe noem je een neger die zn geld witwast?
Ironisch
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:54:39 #257
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_73846944
Loop ik op het station en zie ik een man met een blindestok lopen, en een vrouw met een blindegeleidehond. Bij het instappen in de trein vraag ik de vrouw of ik haar kan helpen.

Zij zegt "het lukt wel. Ik ben niet blind. Deze hond is van mijn man".

Ik zeg: "oh, dat zag ik niet" (tot hier waar gebeurd)

Waarop zij antwoordde: "Mijn man ook niet"
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:49:24 #258
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_73858070
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Flodder450 het volgende:
een paar nergergrappen:

Hoe noem je een neger in de sneeuw?
Roomijs met chocolade toefje

Hoe noem je een neger in een vlaggenmast
Satestokje

Hoe noem je een neger die zn geld witwast?
Ironisch
Misschien moet jij het woord 'zelfbedacht' eens opzoeken.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:32:43 #259
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_73859939
Komt een man bij de bakker.
De man vraagt: Mag ik 3 gehaktballen en 5 speklappen?
Zegt de bakker: Huh! Maar ik verkoop helemaal geen gehaktballen en speklappen!
Zegt de man: Oh: OEPS!!!!!! Dan ben ik verkeerd verbonden!!!1111!!!!11!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:06:32 #260
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73861591
niet zelf verzonnen, maar wel leuk

Komt een blondje de bieb binnen lopen: "MAG IK 2 FRIKANDELLEN SPECIAAL EN 3 PATAT MET!!?"
Bibliothecaris:"Mevrouw, u bent hier in een bibliotheek.."
Waarop het blondje antwoord: *fluisterend*"Mag ik 2 frikandellen speciaal en 3 patat met."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlHoesjes? Casetify!
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:24:10 #261
272817 yakob
pi_73862370
Erg flauw, je moet er van houden..

Er komt een koe bij de bakker.
Vraagt de bakker; Wit of bruin brood?
De koe; Maakt niet uit ben toch met de brommer.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:14:18 #262
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73864410
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef yakob het volgende:
Erg flauw, je moet er van houden..

Er komt een koe bij de bakker.
Vraagt de bakker; Wit of bruin brood?
De koe; Maakt niet uit ben toch met de brommer.

Zelfbedacht?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:17:13 #263
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73864522
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]



Graag gedaan.
[..]

Ja, ik ook. Hoe vond je die laatste (over die man die het zesjarige zoontje van die vriend van hem aan de telefoon krijgt)? Dat is mijn eerste slechte zelfbedachte grap voor gevorderden.
wel lachen je moet hem alleen begrijpen
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:45:24 #264
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73870463
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef FFSletop het volgende:

[..]

wel lachen je moet hem alleen begrijpen
Klopt, hij is niet voor noobs.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:48:32 #265
222073 Apuleius
Pardon
pi_73870505
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Klopt, hij is niet voor noobs.
Die was érg fraai gevonden. Het bekt ook zo lekker.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:00:16 #266
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73871663
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:48 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Die was érg fraai gevonden. Het bekt ook zo lekker.
Bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:50:02 #267
271706 Raznet
pi_73876072
Er zitten twee vogels op een tak, zeg de ene vogel tegen de andere *koek* *koek*
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:36:27 #268
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_73877432
komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven. 1111!!!!!111einz!
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:38:40 #269
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_73877495
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven. 1111!!!!!111einz!
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:09:10 #270
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_73890994
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven. 1111!!!!!111einz!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
AliExpress - die hebben ALLES!Hoesjes? Casetify!Boek goedkoper bij booking.com
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:26:41 #271
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73891722
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven. 1111!!!!!111einz!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:55:34 #272
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_73898445
en ik heb hem nog zelf bedacht ook
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:51:02 #273
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73900462
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven. 1111!!!!!111einz!
Die was mooi, chapeau!
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 05:42:36 #274
88831 Shreyas
De beste
pi_73903431
Een man gaat bij een bedrijf solliciteren en stelt zichzelf voor als Lekkerkerker. Dan vraagt de bedrijfsmanager: "Zeg met hoeveel K's schrijf je dat eigenlijk"
Zegt die man: "Wel, als je 50 gram per letter rekent, 600 gram."
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 08:10:43 #275
222073 Apuleius
Pardon
pi_73903867
Breekt er een vent in bij een bejaard echtpaar, die oude man gaat naar beneden omdat ie allemaal geluiden hoort. Loopt ie die inbreker tegen het lijf die daar heel knullig staat met een halve krentenbol en een zooitje kruimels op de grond. Zegt die inbreker, "ja sorry hoor, ik had zó'n honger." Zegt die oude man... (komt ie hč ) ... "Het is je vergeven, ruim je het wel zelf op?" (<-- --> ) "Ik pak de kruimeldief wel even". Whehehehhahahhahahhahawhahahhahaaaaa, IK STIK!!!

Vraagt ie ook nog, "hoe ben je langs de dievenklauwen gekomen?" RAAP ME BIJEEN EN VEEG ME OP!!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 08:36:26 #276
239202 FANN
pi_73904148
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
en ik heb hem nog zelf bedacht ook
dat geleuf ik niet...

  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:03:26 #277
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73904544
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:36 schreef FANN het volgende:

[..]

dat geleuf ik niet...

I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:24:23 #278
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73906420
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:10 schreef Apuleius het volgende:
Breekt er een vent in bij een bejaard echtpaar, die oude man gaat naar beneden omdat ie allemaal geluiden hoort. Loopt ie die inbreker tegen het lijf die daar heel knullig staat met een halve krentenbol en een zooitje kruimels op de grond. Zegt die inbreker, "ja sorry hoor, ik had zó'n honger." Zegt die oude man... (komt ie hč ) ... "Het is je vergeven, ruim je het wel zelf op?" (<-- --> ) "Ik pak de kruimeldief wel even". Whehehehhahahhahahhahawhahahhahaaaaa, IK STIK!!!

Vraagt ie ook nog, "hoe ben je langs de dievenklauwen gekomen?" RAAP ME BIJEEN EN VEEG ME OP!!!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:34:46 #279
264858 AdvancedPower
pi_73906708
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:10 schreef Apuleius het volgende:
Breekt er een vent in bij een bejaard echtpaar, die oude man gaat naar beneden omdat ie allemaal geluiden hoort. Loopt ie die inbreker tegen het lijf die daar heel knullig staat met een halve krentenbol en een zooitje kruimels op de grond. Zegt die inbreker, "ja sorry hoor, ik had zó'n honger." Zegt die oude man... (komt ie hč ) ... "Het is je vergeven, ruim je het wel zelf op?" (<-- --> ) "Ik pak de kruimeldief wel even". Whehehehhahahhahahhahawhahahhahaaaaa, IK STIK!!!

Vraagt ie ook nog, "hoe ben je langs de dievenklauwen gekomen?" RAAP ME BIJEEN EN VEEG ME OP!!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:20:06 #280
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_73911481
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
ANWB VerzekeringenVodafone aanbiedingenMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:33:49 #281
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_73924205
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:10 schreef Apuleius het volgende:
Breekt er een vent in bij een bejaard echtpaar, die oude man gaat naar beneden omdat ie allemaal geluiden hoort. Loopt ie die inbreker tegen het lijf die daar heel knullig staat met een halve krentenbol en een zooitje kruimels op de grond. Zegt die inbreker, "ja sorry hoor, ik had zó'n honger." Zegt die oude man... (komt ie hč ) ... "Het is je vergeven, ruim je het wel zelf op?" (<-- --> ) "Ik pak de kruimeldief wel even". Whehehehhahahhahahhahawhahahhahaaaaa, IK STIK!!!

Vraagt ie ook nog, "hoe ben je langs de dievenklauwen gekomen?" RAAP ME BIJEEN EN VEEG ME OP!!!
Die hoort in de OP
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:43:04 #282
222073 Apuleius
Pardon
pi_73924564
Ik had heel die OP nooit gelezen. Die van dat triplex. En de laatste in de OP. !
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:04:32 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73960631
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Apuleius het volgende:
Ik had heel die OP nooit gelezen. Die van dat triplex. En de laatste in de OP. !
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:06:40 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73960732
Twee zoons van succesvolle zakenmannen horen al hun hele leven alleen maar over grote holdings en concerns en over CEO's. Op een gegeven moment lopen ze voor wat te eten naar een kleine kruidenier. Die jongens horen altijd alleen maar over CEO's maar bij die kleine kruidenier werkt natuurlijk geen CEO.
Zegt een van die jongens tegen zo'n mannetje van tachtig dat achter de kassa staat: "Bent u de CEO?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:19:16 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73961151
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:36 schreef FANN het volgende:

[..]

dat geleuf ik niet...


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:53:19 #286
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73967327
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

R0flsc00ter
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:36:33 #287
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_73976081
Er zitten 2 mensen op Fok!
De 1 is een nerd, de ander niet..

Zegt de nerd tegen de ander:
quote:
RoflCopter!!!111!!!!!
Kijkt de ander naar de lucht en vraagt: Huh? Waar dan!?!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:38:58 #288
222073 Apuleius
Pardon
pi_73976166
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:43:31 #289
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73976325
Wat is het verschil tussen de lul van een hetero man en de lul van een homo man???

Geen kut!
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:10:33 #290
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73987900
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Er zitten 2 mensen op Fok!
De 1 is een nerd, de ander niet..

Zegt de nerd tegen de ander:
[..]

Kijkt de ander naar de lucht en vraagt: Huh? Waar dan!?!
Flauw...
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBig Fish GamesBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:48:53 #291
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_73989384
komt een brievenbus bij de postbode.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:50:37 #292
230144 Sneijder5
pi_73989451
Zegt een man tegen een vriend van hem: "Kijk dan, ik heb nieuwe schoenen gekocht!".
Zegt die vriend: "Leuk! Mag ik ze eens aanpassen?". "Ja, hoor" zegt de man en hij geeft de schoenen aan zijn vriend. Die trekt ze vervolgens aan.
Begint die man ineens op de tenen van zijn vriend te stampen. Die vriend wordt dus boos: "#$%#$%#$%@!!!!".
Waarop die man zegt: "Ik heb ze toch gekocht?!?!?".
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:56:23 #293
264858 AdvancedPower
pi_73989701
Er plast een man in de WC. Wat is de opeenvolgende gebeurtenis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:22:21 #294
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_73990612
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:50 schreef Sneijder5 het volgende:
Zegt een man tegen een vriend van hem: "Kijk dan, ik heb nieuwe schoenen gekocht!".
Zegt die vriend: "Leuk! Mag ik ze eens aanpassen?". "Ja, hoor" zegt de man en hij geeft de schoenen aan zijn vriend. Die trekt ze vervolgens aan.
Begint die man ineens op de tenen van zijn vriend te stampen. Die vriend wordt dus boos: "#$%#$%#$%@!!!!".
Waarop die man zegt: "Ik heb ze toch gekocht?!?!?".
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:29:22 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73990843
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:50 schreef Sneijder5 het volgende:
Zegt een man tegen een vriend van hem: "Kijk dan, ik heb nieuwe schoenen gekocht!".
Zegt die vriend: "Leuk! Mag ik ze eens aanpassen?". [...]
Hier was hij voor mij al af.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:29:35 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73990852
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een brievenbus bij de postbode.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:31:03 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73990887
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:31:19 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73990895
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:34:17 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73990976
Deel 5 is alweer bijna vol.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:35:44 #300
230144 Sneijder5
pi_73991019
Staat een man op de bus te wachten. Zegt de buschauffeur: "Wat een kutgrap...".
AliExpress - die hebben ALLES!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:37:42 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73991075
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')