quote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Frans en Willem zitten op kantoor met elkaar te praten.
Zegt Frans: M'n mond is boos op me."
Zegt Willem: "Wtf. "
Zegt Frans: "Nou, misschien overdrijf ik. M'n tandvlees is een beetje geïrriteerd."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude grap
Hoe kom je het snelst in Enschede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en vliegt rond in de tweede kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------
Grap in praktijk:
Ga met het vliegtuig, pak je laptop, zorg dat meerdere mensen je kunnen zien , kijk verdacht, Roep allah akbar ofzoo...en klik op deze link =>http://www.thecleverest.com/countdown.swfYou have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef Joosterd het volgende:
Het is geel en vliegt tegen de boom te pletter, staat terug op uit de dood en vliegt doodleuk verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude grap
Hoe kom je het snelst in Enschede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en vliegt rond in de tweede kamerlees de TT ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------
Grap in praktijk:
Ga met het vliegtuig, pak je laptop, zorg dat meerdere mensen je kunnen zien , kijk verdacht, Roep allah akbar ofzoo...en klik op deze link =>http://www.thecleverest.com/countdown.swf
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."![]()
Zal ik voortaan maar EIGEN slechtbedachten grappen posten dan maar.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:24 schreef Joosterd het volgende:
Waarom alleen Federer-fan grappen in de OP![]()
Annyway![]()
Komt een man bij de dokter:
"U heeft AIDS" zegt de dokter.
"Da's niet zo best" zegt de man.
"Ten tweede heeft u altzheimer".
"Da's niet zo best, Gelukkig maar dat ik geen AIDS heb".![]()
![]()
![]()
Hoe klinkt een haagsche deurbel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 12-jarig meisje genaamd Anna komt de douche binnen, ziet ze opeens haar moeder naakt van de douche vandaan komen. Ze kijkt naar haar tieten en vraagt: krijg ik die later ook? waarop de moeder antwoord: ja, die krijg je later ook.
Dat.. de volgende dag komt ze weer de douche binnen en ziet ze opeens de kaneelstok van haar vader. Dat ze vraagt: krijg ik die later ook? en de vader antwoord: ja, en als je je bek houd tegen je moeder krijg je hem nu ook al!
..ff kijken of ik nog een domme kan bedenken..
komt een man bij de ziekenhuis omdat hij een wondje heeft bij zijn middelvinger.
dat hij steekt zijn middelvinger op aan de dokter en zegt: ik heb een wondje op me ..krijg de ving...ketering
blijkt dat hij gilles de la tourette had.. (scheldziekte)
[ Bericht 21% gewijzigd door Mr.Brand op 17-09-2009 03:45:49 ]ik heb geen handtekening ... of toch wel?![]()
quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Die uitleg tussen haakjes:quote:Op donderdag 17 september 2009 03:23 schreef Mr.Brand het volgende:
[...]
komt een man bij de ziekenhuis omdat hij een wondje heeft bij zijn middelvinger.
dat hij steekt zijn middelvinger op aan de dokter en zegt: ik heb een wondje op me ..krijg de ving...ketering
blijkt dat hij gilles de la tourette had.. (scheldziekte)
![]()
![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
![]()
ik = wat is 5 + 5 ?
ander = euh 10 ?
nee , 5 plus 5 is 5
------------------------
Dan bij je duim beginnen , en starten met 5 plus 5 is en als je bij de pink bent heb je het antwoord ..!
Wat een grap , maar dit was paar jaar geleden![]()
![]()
Er komt een man bij de dokter.
De dokter: Goeiemorgen, hoe gaat het met je?
De man: Prima hoor.
De dokter: En hoe gaat het met je vrouw?
De man: Ja goed, ze is inmiddels zwanger!
De dokter: Oh gefeliciteerd, hoeveel weken is ze?
De man: Ongeveer 1611 weken!
De dokter: Eh...wat?!![]()
De man: Ja, volgende week wordt ze 31 jaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Shreyas het volgende:
Er komt een man bij de dokter.
De dokter: Goeiemorgen, hoe gaat het met je?
De man: Prima hoor.
De dokter: En hoe gaat het met je vrouw?
De man: Ja goed, ze is inmiddels zwanger!
De dokter: Oh gefeliciteerd, hoeveel weken is ze?
De man: Ongeveer 1611 weken!
De dokter: Eh...wat?!![]()
De man: Ja, volgende week wordt ze 31 jaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Temel en de opscheppers
De Duitse Helmut, de Italiaanse Mario en Temel zijn over de grootse dingen van hun land aan het discussiëren.
Helmut zegt: "Wij hebben zo'n grote wolkenkrabber gebouwd dat je de bovenste etages door de wolken niet kunt zien."
Mario zegt: "Wij hebben een zo'n hoge klokkentoren dat je beneden de klokken niet kunt horen luidden."
Temel heeft er genoeg van en zegt: "Wij hebben een Laz (persoon van de Zwarte Zee) die heeft een mannelijk orgaan waarop 7 kraaien naast elkaar kunnen zitten uitrusten.
De Duitser en de Italiaan schaamden zich en gaven toe dat ze iets overdreven hadden.
"Nou", zegt Helmut, "Bij mooi weer kun je van beneden met een verrekijker de bovenste etages wel zien hoor."
"Als je het precies wilt weten", zegt Mario, "Wanneer de wind uit de goede richting komt, kun je beneden de klokken wel horen."
"Eigenlijk", zegt Temel met een beschaamd gezicht, "moet ik toegeven dat de zevende kraai slechts op een poot erbij kan zitten.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.tapu.nl/kk_1300002.html
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Pssst, zelfbedacht, weet je nog?quote:Kusje.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Broodjebitterbal het volgende:
slechte zelfbedachte grappen, deel 5
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte grap voor mensen die het geld er voor over hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef DemonRage het volgende:
Slechte grap voor mensen die het geld er voor over hebben:Ja, leuk, en dan mensen een levenslang trauma bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hou het maar op taalgrappen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Een man wordt aangehouden en moet zijn ID laten zien.
De politie controleert zijn ID, dat wel heel lang duurt. Hij wordt er zat van en vraagt aan de agent: Zeg agent, mag ik mijn ID terug? Ik vind 't zo stom om IDloos rond te lopen!
F-F, geef ik 't goeie voorbeeld qua zelfbedachte grappen?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
Qua zelfbedacht wel, qua slecht nog niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Runselpink het volgende:
De politie controleert zijn ID, dat wel heel lang duurt. Hij wordt er zat van en vraagt aan de agent: Zeg agent, mag ik mijn ID terug? Ik vind 't zo stom om IDloos rond te lopen!
F-F, geef ik 't goeie voorbeeld qua zelfbedachte grappen?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Runselpink het volgende:
F-F, geef ik 't goeie voorbeeld qua zelfbedachte grappen?Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Jullie snappen 'm niet![]()
't gaat om Ideeloos
Supersoep over tong:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
Joh.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:42 schreef Runselpink het volgende:
Jullie snappen 'm niet![]()
't gaat om Ideeloos
Dat had ik echt niet door, weet je dat.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 18-09-2009 22:06:49 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dan voldoe ik aan de eisen: slecht & zelfbedacht
Supersoep over tong:
Aan de slechte moet je nog werken, mannetje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef Runselpink het volgende:
Dan voldoe ik aan de eisen: slecht & zelfbedacht
ik ->Wat is dichterbij ?
ik ->De maan of africa ?
de ander -> africa natuurlijk !
ik -> nee tuurlijk niet joh , de maan zie je en africa niet:Z
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:46 schreef Arceus1 het volgende:
ik ->Wat is dichterbij ?
ik ->De maan of africa ?
de ander -> africa natuurlijk !
ik -> nee tuurlijk niet joh , de maan zie je en africa niet:Z
Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hoe noem je een Ethiopiër die licht geeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."
![]()
![]()
Ow, je moest niet lachen. Snapte je hem wel?quote:Er zitten namelijk verschillende grappen in.
Twee vrienden komen elkaar tegen. Ze praten over het afspraakje dat een van hen de avond ervoor heeft gehad met een meisje dat hij heel leuk vond.
Zegt de een enthousiast: "En, en, hoe was het?"
Zegt de ander: "Wel gezellig, maar er was geen scheikunde."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Als je op stap bent en een niet zo'n interessant type vraagt jouw telefoonnummer, dan geef je gewoon het telefoonnummer van een datingbureau (als het niet 0900 is natuurlijk)![]()
Een blondje besluit voor de verandering eens te gaan shoppen op Schiphol Plaza, na er uren te hebben rondgelopen, besluit ze eind van de middag weer naar huis te gaan. Thuis gekomen vraagt haar moeder: "En hoe was het om een keer te shoppen op Schiphol?"
Het blondje: "Nou ik heb vandaag ingezien dat Wilders helemaal gelijk heeft, overal waar ik liep, alleen maar buitenlanders!"Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Okee, 2 geiten, 4 schapen, 6 ratten en de buurman. Wie is de dader?
Jan, want Els kan niet roeien.You make me come
You make me complete
You make me completely miserable![]()
Ik geloof niet dat er iemand zit te wachten op dit soort bagger.quote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef Joy_Division het volgende:
Okee, 2 geiten, 4 schapen, 6 ratten en de buurman. Wie is de dader?
Jan, want Els kan niet roeien.
Achja, misschien is het minder succesvol op het internet.quote:Op zondag 20 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iemand zit te wachten op dit soort bagger.
You make me come
You make me complete
Mijn punt met dat soort grappen is dat ze niet veel creativiteit vereisen. Je (niet jij specifiek maar iedereen die dit soort grappen maakt) maakt gewoon zinnen met woorden die niets met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Achja, misschien is het minder succesvol op het internet.
Ik zal niet meer van het type "noem een kleur onder de tien" grappen opnoemen, sorrysnorry.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mijn punt met dat soort grappen is dat ze niet veel creativiteit vereisen. Je (niet jij specifiek maar iedereen die dit soort grappen maakt) maakt gewoon zinnen met woorden die niets met elkaar te maken hebben.
You make me come
You make me complete
Namens heel Fok!: bedankt.quote:Op zondag 20 september 2009 16:11 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik zal niet meer van het type "noem een kleur onder de tien" grappen opnoemen, sorrysnorry.
Jack Spijkerman komt bij RTL4 voor een sollicitatiegesprek. Vraagt de receptionist aan hem of hij koffie wilt. Natuurlijk wil ik koffie, zegt Jack. Hij gaat zitten met z'n theetje en leest een blaadje. Hoe laat begint het gesprek vraagt hij? Straks zegt de koffiejufvrouw. Koffiejufvrouw? vraagt Jack, je was toch receptionist? Ja zegt de schoonmaker, ik ben travestiet. Oh zegt Jack, geen wonder dat Gordon succes heeft. Ze kijken elkaar aan met een blik van waar heb je het over en vervolgen beiden hun weg. Eenmaal aangekomen bij het kantoor van de directeur blijkt de directeur een vrouw. Oh sorry zegt Jack ik wist niet dat u een vrouw was, anders had ik m'n andere chromosoom wel aangetrokken. Geeft niks zegt de directeur, ik ben de man in huis. Samen lachen ze wat af, drinken wat wishkey en de directeur neuk Jack in zn kont met een voorbinddildo. Zo, zegt ze. Nu eerst even eten."Thats how we roll in the Shire!"![]()
een ander woord voor sprakeloos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted![]()
Een onervaren journalist interviewt een man en een vrouw die net hun enige twee kinderen zijn verloren in een vreselijk achtbaanongeluk.
Zegt die journalist: "Wat zijn nu uw plannen?"
Zegt die man: "We hebben tijd nodig, om dingen op een rijtje te zetten, om het te verwerken, om alles weer een beetje op de rails te krijgen"
Zegt die journalist" "Maar eh, concreet?"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dus een acupuncturist is gestopt met zijn praktijk en gaat bij de Kwik-Fit werken. Komt er een man langs die zegt dat zijn auto olie lekt.
Die ex-acupuncturist kijkt even onder de motorkap en zegt: "Ik zie het al, accupunctuur."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: