Aan de slechte moet je nog werken, mannetje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef Runselpink het volgende:
Dan voldoe ik aan de eisen: slecht & zelfbedacht
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:46 schreef Arceus1 het volgende:
ik ->Wat is dichterbij ?
ik ->De maan of africa ?
de ander -> africa natuurlijk !
ik -> nee tuurlijk niet joh , de maan zie je en africa niet:Z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."
Ow, je moest niet lachen. Snapte je hem wel?quote:
Ik geloof niet dat er iemand zit te wachten op dit soort bagger.quote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef Joy_Division het volgende:
Okee, 2 geiten, 4 schapen, 6 ratten en de buurman. Wie is de dader?
Jan, want Els kan niet roeien.
Achja, misschien is het minder succesvol op het internet.quote:Op zondag 20 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iemand zit te wachten op dit soort bagger.
Mijn punt met dat soort grappen is dat ze niet veel creativiteit vereisen. Je (niet jij specifiek maar iedereen die dit soort grappen maakt) maakt gewoon zinnen met woorden die niets met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Achja, misschien is het minder succesvol op het internet.
Ik zal niet meer van het type "noem een kleur onder de tien" grappen opnoemen, sorrysnorry.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mijn punt met dat soort grappen is dat ze niet veel creativiteit vereisen. Je (niet jij specifiek maar iedereen die dit soort grappen maakt) maakt gewoon zinnen met woorden die niets met elkaar te maken hebben.
Namens heel Fok!: bedankt.quote:Op zondag 20 september 2009 16:11 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik zal niet meer van het type "noem een kleur onder de tien" grappen opnoemen, sorrysnorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |