SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..au mijn arme hoofdquote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Giester het volgende:
Jack Spijkerman komt bij RTL4 voor een sollicitatiegesprek. Vraagt de receptionist aan hem of hij koffie wilt. Natuurlijk wil ik koffie, zegt Jack. Hij gaat zitten met z'n theetje en leest een blaadje. Hoe laat begint het gesprek vraagt hij? Straks zegt de koffiejufvrouw. Koffiejufvrouw? vraagt Jack, je was toch receptionist? Ja zegt de schoonmaker, ik ben travestiet. Oh zegt Jack, geen wonder dat Gordon succes heeft. Ze kijken elkaar aan met een blik van waar heb je het over en vervolgen beiden hun weg. Eenmaal aangekomen bij het kantoor van de directeur blijkt de directeur een vrouw. Oh sorry zegt Jack ik wist niet dat u een vrouw was, anders had ik m'n andere chromosoom wel aangetrokken. Geeft niks zegt de directeur, ik ben de man in huis. Samen lachen ze wat af, drinken wat wishkey en de directeur neuk Jack in zn kont met een voorbinddildo. Zo, zegt ze. Nu eerst even eten.
![]()
![]()
![]()
x heel vaak
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
Dit is echt zo coolquote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Giester het volgende:
Jack Spijkerman komt bij RTL4 voor een sollicitatiegesprek. Vraagt de receptionist aan hem of hij koffie wilt. Natuurlijk wil ik koffie, zegt Jack. Hij gaat zitten met z'n theetje en leest een blaadje. Hoe laat begint het gesprek vraagt hij? Straks zegt de koffiejufvrouw. Koffiejufvrouw? vraagt Jack, je was toch receptionist? Ja zegt de schoonmaker, ik ben travestiet. Oh zegt Jack, geen wonder dat Gordon succes heeft. Ze kijken elkaar aan met een blik van waar heb je het over en vervolgen beiden hun weg. Eenmaal aangekomen bij het kantoor van de directeur blijkt de directeur een vrouw. Oh sorry zegt Jack ik wist niet dat u een vrouw was, anders had ik m'n andere chromosoom wel aangetrokken. Geeft niks zegt de directeur, ik ben de man in huis. Samen lachen ze wat af, drinken wat wishkey en de directeur neuk Jack in zn kont met een voorbinddildo. Zo, zegt ze. Nu eerst even eten.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Hank komt in de trein zijn vriend Jan tegen, die zit te lezen.
Vraagt Hank: "Wat ben je aan het lezen?"
Zegt Jan: "De wereldgeschiedenis in een notendop. Het is uit een serie boekjes waar in ongeveer honderd bladzijden een bepaald onderwerp wordt behandeld en dit gaat dus over de wereldgeschiedenis."
Zegt Hank: "En?'
Zegt Jan: "Ja, het valt me een beetje tegen. Het is allemaal erg beknopt."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Een goede, beroemde dichter: '' Ik heb gekeken met mijn ogen dicht...''
Jantje: Da's knap!Supersoep over tong:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
Bij Jantje op school praten ze over ziektes. De lerares vraagt of de ouders van de kinderen vaak ziek zijn. Op een gegeven moment is Jantje aan de beurt.
Zegt Jantje: "Mijn moeder is vaak ziek en mijn vader bijna nooit. Maar toch denk ik dat mijn moeder denkt dat mijn vader vaker ziek is dan zij."
Zegt de juf: "Waarom denk je dat?"
Zegt Jantje: "Omdat mijn vader laatst zei dat mijn vader de kotswinnaar is."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Bij Jantje op school praten ze over ziektes. De lerares vraagt of de ouders van de kinderen vaak ziek zijn. Op een gegeven moment is Jantje aan de beurt.
Zegt Jantje: "Mijn moeder is vaak ziek en mijn vader bijna nooit. Maar toch denk ik dat mijn moeder denkt dat mijn vader vaker ziek is dan zij."
Zegt de juf: "Waarom denk je dat?"
Zegt Jantje: "Omdat mijn vader laatst zei dat mijn vader de kotswinnaar is."![]()
![]()
![]()
Ik zal deze even afmaken: Antwoordt die serveerster: "1/3 x3 + c." en ze loopt triomfantelijk wegquote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Twee wiskundigen zitten in een restaurant. De ene moppert over de domheid van de gemiddelde mens, terwijl de ander vindt dat dat wel meevalt, en die laatste wil graag gelijk krijgen.
Op het moment dat de eerste naar de wc is, zegt hij tegen de serveerster: "Als mijn collega zo terug is, stel ik je een vraag en dan moet je antwoorden: 1/3 x3."
Als de pessimist weer terug is, vraagt de ander aan de serveerster: "Wat is de primitieve van x2?"
Antwoordt die serveerster: "1/3 x3."
dude, waarom lees je dit :|![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef neurd het volgende:
[..]
Ik zal deze even afmaken: Antwoordt die serveerster: "1/3 x3 + c." en ze loopt triomfantelijk weg
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Snap dat dan! die wiskundige wordt geowned omdat die meid een beter antwoord geeft dan hij haar had ingefluisterdquote:
dude, waarom lees je dit :|![]()
Ja, dat snap ik. Maar dit topic is voor slechte grappen. Wat jij doet is er een - traditionele - goeie grap van maken. In de grappen die ik maak gebeuren andere dingen dan in 'traditionele' grappen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:22 schreef neurd het volgende:
[..]
Snap dat dan! die wiskundige wordt geowned omdat die meid een beter antwoord geeft dan hij haar had ingefluisterd
Midden in hartje winter heeft een blondje zin om te gaan vissen.
Dus ze besluit te gaan vissen. Ze gaat naar de winkel, en koopt daar een bijtel, een hamer en een zaag om het ijs te breken om zo bij de vis te kunnen.
Gelukkig weet ze een goede plek dichtbij, waar ze lekker rustig kan gaan ijsvissen.
Eenmaal daar aangekomen begint ze te zagen en te hameren op het ijs.
Zegt opeens een stem: 'Wat doet u daar mevrouw?'
Maar het blondje denkt dat de man haar vis wil stelen en roept: 'Niiikkss, ik ben niiikkss aan het doen!'
En gaat ze weer lekker verder met hameren en bijtelen.
Hoort ze weer die stem: 'Vrouwke, wtf doe jij dan?'
Kut denkt ze, het is te druk hier bij dit plekje ijs, ik kom morgen wel terug!
Zo gezegd en zo gedaan, en de volgende dag heeft ze weer een mooi plekje ijs gevonden.
Hier begint ze weer lekker te hameren en te bijtelen om bij die heerlijke visjes te kunnen.
Maar nu hoort ze toch weer die zelfde stem! 'Mevrouwtje, wat bent u aan het doen?'
Vol verbazing vraagt ze zich af hoe diezelfde stem weer op deze plek is en roept terug:
'Bent u dat god? Wat een mirakel dat ik de stem van god hoor! Spreek tot me god!'
Zegt de stem terug: 'Nee kut, ik ben de omproeper van de kunstijsbaan!'![]()
Zooo flauw!
Victorious, yeah we warriors.
We make history, strive of victory.
Standing at my podium, i try to watch my sodium.
Die high blood pressure!![]()
komt een blondje bij de dokter. zegt ze : "ik heb zo last van mijn liezen"
*ze doet haar broek uit en toont haar liezen*
zegt de dokter: " dat is niet zo best!"
blondje : "maar , heeft u er ook iets tegen?"
Opent de dokter zijn viskoffer. en geeft haar een stukje vis.
dokter: "3 maal daags 1 visje en je bent visgezond!"
blondje: "bent u wel een dokter?"
dokter: "nee, maar jij bent ook geen blondje!"
De brunette doet haar broek aan en loopt huilend weg....Redacted![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:03 schreef FANN het volgende:
Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"
![]()
![]()
whats brown and sticky...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you call a man floating in the middle of the ocean?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A duck walks into a bar and asks the barkeep "Got any gwapes?"
The barkeep says "No, I don't have any 'gwapes' and there's no ducks allowed in here, so get out."
The duck leaves.
The next day the duck comes in again. "Got any gwapes?"
"I told you yesterday I didn't have any 'gwapes,' and I also told you 'no ducks allowed,' so leave!"
Duck comes back the third day. "Got any gwapes?"
The barkeep, pissed at seeing the duck for the third day in a row, screams "I told you, no 'gwapes'! Now if you come in here again, I'll staple your feet to the floor!"
The man doesn't see the duck for several days. Then finally...
"Got a stapler?"
"Uh...no."
"Got any gwapes?"
[ Bericht 0% gewijzigd door withxhonor op 30-09-2009 01:41:41 (typo) ]high fives and stagedives![]()
Ik dacht dat dit hem al was en ik vond hem heel goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:41 schreef withxhonor het volgende:
[...]
A duck walks into a bar and asks the barkeep "Got any gwapes?"
The barkeep says "No, I don't have any 'gwapes' and there's no ducks allowed in here, so get out."
The duck leaves.
[..]
Maar hij ging nog door.
Zonde, wat mij betreft was 'ie al af.
Ik ben een keer goed weggekomen op school met een HEEEL slechte grap, en blijkbaar een leraar met een nog slechter gevoel voor humor.
Leraar tegen de klas: En dan zien we hier hoe het....
*SLAM! *(deur open)
ik: Ja ik ben laat
leraar: En hoe komt dat?
ik: de wekker had vertraging....
leraar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga maar zitten, voor die hoef je geen briefje te halen.
![]()
![]()
same thing, alleen ik zei dat de trein een lekke band had ..quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef miaeak het volgende:
Ik ben een keer goed weggekomen op school met een HEEEL slechte grap, en blijkbaar een leraar met een nog slechter gevoel voor humor.
Leraar tegen de klas: En dan zien we hier hoe het....
*SLAM! *(deur open)
ik: Ja ik ben laat
leraar: En hoe komt dat?
ik: de wekker had vertraging....
leraar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga maar zitten, voor die hoef je geen briefje te halen.
The Outside Agency![]()
Situatie:
Je zit in de trein met je voeten op de stoel tegenover je.
Daar komt de conducteur ! Kaartjes knippen.
Zegt ie: "Doe je dat thuis ook?"
2 leuke dingen om terug te antwoorden.:
Antwoord 1: "Knip je thuis ook kaartjes dan?"
Antwoord 2: "Nee, thuis heb ik geen trein."
The Outside Agency![]()
De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 11:48 schreef haakon het volgende:
Situatie:
Je zit in de trein met je voeten op de stoel tegenover je.
Daar komt de conducteur ! Kaartjes knippen.
Zegt ie: "Doe je dat thuis ook?"
2 leuke dingen om terug te antwoorden.:
Antwoord 1: "Knip je thuis ook kaartjes dan?"
Antwoord 2: "Nee, thuis heb ik geen trein."
![]()
![]()
Er staan 2 pinguins op een dak.
Zegt de ene pinguin: "Spring er af!"
Zegt die andere: "Nee."
Was je erbij?![]()
Treinen hebben niet eens banden. Je had beter kunnen zeggen dat de trein ontspoord was.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef haakon het volgende:
[..]
same thing, alleen ik zei dat de trein een lekke band had ..
Ik las: "De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef miaeak het volgende:
[..]
De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeft
"
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Treinen hebben niet eens banden. Je had beter kunnen zeggen dat de trein ontspoord was.
![]()
celebrate your money![]()
Alsof mijn wekker wél vertraging heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Treinen hebben niet eens banden. Je had beter kunnen zeggen dat de trein ontspoord was.
![]()
![]()
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Dan zeg je toch gewoon dat hij niet afging ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef miaeak het volgende:
[..]
Alsof mijn wekker wél vertraging heeft
ooit wel eens geprobeerd te lachen om andermans grappen?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Dan zeg je toch gewoon dat hij niet afging ofzo.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Belt een Marokkaan de politie: "Ja meneer, mijn fiets is gestolen." Zegt de agent: "Goeie!"Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Jazeker. Maar ik lach om andere dingen dan de meeste mensen. De meeste mensen moeten lachen om 'traditionele' 'goeie' grappen, die vaak een beetje plat zijn en een clou hebben. Ik kan vooral lachen om grappen die slecht zijn, niet plat zijn en geen clou hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooit wel eens geprobeerd te lachen om andermans grappen?
En de reactie van mij waarop jij reageert was ook een grap. Het was niet bedoeld als poging om die grap onderuit te halen. Ik zal een ander voorbeeld geven. Er was een keer een discussie over welke Rambo-film de beste was. Dat ging ongeveer zo:
- Een iemand zei: "Ik vond deel 1 het best."
- Iemand anders zei: "Ik vond deel 4 het best."
- Toen zei ik: "Oh, ik vond deel 4 ook het best."
- Vervolgens zei iemand: "Ik vond deel 5486 het best."
- Toen zei ik: Die bestaat niet eens."
Iemand maakte een grap en vervolgens maakte ik een grap over de grap, net als hier.
Heb ik het zo goed uitgelegd?![]()
hardstikke leuk voor de man van een vriendin van je moederquote:Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef miaeak het volgende:
[..]
De man van een vriendin van mijn moeder is conducteur, moet je eens weten hoevaak hij zoiets al gehoord heeft
The Outside Agency![]()
HAHAHAHAHAH WIJ MOETEN ECHT LAGGEN OM DEZE GRAPPEN!!!!1111!!!!
Kusjes Chantal en Esther!!!!![]()
![]()
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Bedankt! Echt een leuke reactie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En voor alle mensen die zeggen dat niemand mijn grappen leuk vindt:
gebruik dan geen PIquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik lach om andere dingen dan de meeste mensen. De meeste mensen moeten lachen om 'traditionele' 'goeie' grappen, die vaak een beetje plat zijn en een clou hebben. Ik kan vooral lachen om grappen die slecht zijn, niet plat zijn en geen clou hebben.
En de reactie van mij waarop jij reageert was ook een grap. Het was niet bedoeld als poging om die grap onderuit te halen.tjah, bij mij kwam dat een beetje over als zeiken. maargoed, ieder z'n lolquote:Ik zal een ander voorbeeld geven. Er was een keer een discussie over welke Rambo-film de beste was. Dat ging ongeveer zo:
- Een iemand zei: "Ik vond deel 1 het best."
- Iemand anders zei: "Ik vond deel 4 het best."
- Toen zei ik: "Oh, ik vond deel 4 ook het best."
- Vervolgens zei iemand: "Ik vond deel 5486 het best."
- Toen zei ik: Die bestaat niet eens."
Iemand maakte een grap en vervolgens maakte ik een grap over de grap, net als hier.
Heb ik het zo goed uitgelegd?![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Die maakt juist deel uit van de grap.quote:Ik vind het leuk om in niet al te serieuze topics posticons te gebruiken die niet echt passen bij mijn post. Hmm, ik zit geloof ik echt een beetje op een andere golflengte dan de meesten hier met mijn zogenaamde gevoel voor humor.
Zo is het.quote:tjah, bij mij kwam dat een beetje over als zeiken. maargoed, ieder z'n lol
![]()
Fan meldt zich!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt! Echt een leuke reactie.
En voor alle mensen die zeggen dat niemand mijn grappen leuk vindt:
![]()
quote:Supersoep over tong:
quote:quote:![]()
Dus Sjaan is al 30 jaar dolongelukkig getrouwd met Jan. Voor wat gezelligheid besluit ze een speelgoedhond te kopen die in een mandje ligt en waarvan het net lijkt of hij ademhaalt doordat je zijn buik ziet bewegen. Na een jaar doet hij het opeens niet meer. Dus de vrouw is begrijpelijkerwijs nogal aangedaan.
Zegt Sjaan tegen haar man Jan: "Wat erg zeg. Ja, je gaat je toch hechten aan zo'n beestje."
Zegt Jan: "Waar maak je je druk om. Je stopt er toch gewoon een nieuwe batterij in?"
Zegt Sjaan: "Jij hebt écht geen gevoel hè?"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Jantje zit op de middelbare school. Hij en zijn klas krijgen een nieuwe wiskundeleraar, omdat de vorige wiskundeleraar het wiskundig inzicht had van een ongefrituurde kroket. De nieuwe wiskundeleraar stelt zich voor als meester Van der Zwaag.
Vraagt Jantje zijn nieuwe wiskundeleraar na de les: "Meester, misschien een stomme vraag, maar ik heb een zwager... is dat familie van u?"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Een man belt 's ochtends naar Dominee pizza.
Zegt hij: "Ik wil vanavond een pizza bij jullie bestellen. Maar hoe laat is het bij jullie het drukst? Dan kan ik daar rekening mee houden."
Zegt de medewerker van Dominee Pizza: "Ja, rond etenstijd."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hoe noem je een navigatiesysteem dat door Thomas Dekker wordt ingesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken een vent die de boel bedondert. Het is dus een oplichter. Sterker nog, het is zo'n enorme oplichter dat hij licht geeft in het donker.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Ben jij de kloon van Federer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
quote:![]()
Welke vond je het slechtst?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: