quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:58 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom had ik Verdasco ook alweer als toernooiwinnaar in mijn bracket?
Gewoon naar de ATP site gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom kan ik nergens de huidige draw vinden op die dramatische site?
Er is toch een plaatje in de OP?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom kan ik nergens de huidige draw vinden op die dramatische site?
Ja, maar ik wil de meest up-to-date versie...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is toch een plaatje in de OP?
Prachtig punt? Zag je die volley van Blakequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
En met een prachtig punt Nadal weer naar 2-2.
Mja, dat klopt; maar het was een toffe rallyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Prachtig punt? Zag je die volley van Blake![]()
Blake wist precies waar die bal ging komen, hij was er ruim op tijd. Maar hij wilde een stop volley plaatsen. Maar de bal sprong omhoog en lande bijna op de service lijn. Nadal hoefde hem er alleen maar langs te slaan.
*5-2 Blake ondertussen
Blake wint bijna altijd een set tegen Rafaquote:
Blake wint zelfs altijd minimaal een set tegen Rafa.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blake wint bijna altijd een set tegen Rafa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps.Leuk, die asian Abba
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ziet er goed uit ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef kevin_ het volgende:
Heerlijke wedstrijden morgen![]()
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 14-10-2009 22:55:21 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja.![]()
Even een slechte zelfbedachte tennisgrap, voor de fans:Een Zwitser die Henk heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja.![]()
Even een slechte zelfbedachte tennisgrap, voor de fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Da's inderdaad een deel van de grap, chapeau.quote:
quote:
Alle respect voor Safin hoor, maar is dit dezelfde prof. tennisser die besloot te gaan bergbeklimmen?quote:Met nadenken kun je je carrière een paar jaar verlengen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |