abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73681501
En een supersnelle game erover heen, 4-4.
pi_73681507
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
TB in 3e set ?
pi_73681559
Hup............ ( alle 2 )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps.Leuk, die asian Abba
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_73681670
Nadal

Blake nog met een dubbelhandige backhand
pi_73681745
GSM Nadal.

Wat maakt hij het zich toch weer moeilijk... Vind je het gek dat zijn knieën eraan gaan
pi_73684643
SJANGHAI - Nog even en Marat Safin hangt definitief zijn racket aan de wilgen. Maar voordat hij na het Masterstoernooi van Parijs stopt, deelt hij nog een paar sneren uit aan tenniscollega's Andy Roddick en Tomas Berdych.

Marat Safin baalt van zijn tenniscollega's. Foto: REUTERS Volgens Safin verzon Berdych een blessure in de tweede ronde van het Masterstoernooi in Sjanghai, die de Tsjech uiteindelijk in drie sets won (3-6 6-4 6-4). "Word eens volwassen", smaalde Safin na de nederlaag. Hij weigerde na afloop van de partij zijn tegenstander een hand te geven.

"Kom op, hij is 26, dan moet je kunnen omgaan met de omstandigheden. Als je verliest, moet je een man zijn en als een man verliezen. Niet de fysiotherapeut op de baan roepen en tijd rekken, om vervolgens als een gek te gaan rennen en vanuit alle hoeken winners slaan. Hij heeft vast 10.000 excuses klaar, maar dat maakt me geen reet uit. Of je speelt, of je speelt niet. Dus als je besluit te tennissen, dan moet je gewoon je bek houden en spelen."

Ook Andy Roddick kreeg een veeg uit de pan van de lichtgeraakte Rus. De Amerikaan klaagde na zijn opgave in Sjanghai dat het seizoen veel te lang is en blessures in de hand werkt. Hij legde niet alleen de nadruk op zichzelf, maar ook op Roger Federer en Andy Murray, die voorafgaand aan het toernooi al afzegden.

"In 2004 hadden we deze discussie ook, tijdens de Olympische Spelen. Roddick was daar ook bij, maar toen kreeg ik de schuld dat ik teveel speelde", reageert Safin. "Ik riep toen ook dat het seizoen te lang was. Alle andere gasten vielen me aan, alsof ik degene was die een stomme opmerking had gemaakt. En nu maar lopen klagen dat het seizoen te lang is, omdat ze bij bosjes geblesseerd uitvallen. Ze moeten gewoon eens wat meer nadenken, in plaats van alleen maar aan geld. Met nadenken kun je je carrière een paar jaar verlengen", eindigde Safin met wijze woorden.

pi_73684766
Heerlijke wedstrijden morgen .

pi_73684861
Safin heeft wel gelijk, maar hij had de wedstrijd gewoon moet uitmaken. Hij heeft genoeg kansen ervoor gehad.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:55:11 #84
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73693669
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef kevin_ het volgende:
Heerlijke wedstrijden morgen .

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit ja.

Even een slechte zelfbedachte tennisgrap, voor de fans:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 14-10-2009 22:55:21 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73695658
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ja.

SPOILER
Een Zwitser die Henk heet?
pi_73697494
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ja.

SPOILER
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:42:57 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73698317
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een Zwitser die Henk heet?
Da's inderdaad een deel van de grap, chapeau.
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_73702742
tjonge jonge wat een zeikerds allemaal die verwende spelers. er zitten zoveel weken tussen belangrijke verplichte toernooien en dan nog zeiken over lange seizoen. een makkelijk excuus voor de vroegtijdige zure nederlagen. geldt zowel voor del potro als roddick. dat vind ik helaas het grote teleurstelling van veel topspelers: dat ze niet door het hele jaar zin hebben om te spelen en dus ook niet constant blijven...
pi_73704136
Davydenko 33% 1e service en toch gaat het gemakkelijk .

Sterke match van Davydenko. Uiteindelijk maar 3 punten verloren op zijn 1e service. Gonzalez maakte wel een dubbele fout op match point .

6-3 7-5

[ Bericht 46% gewijzigd door kevin_ op 15-10-2009 09:33:39 ]
pi_73706945
Soderling d. Tsonga, 6-3 6-3
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:10:06 #91
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_73707217
Monfils heeft z'n eerste break tegen alweer te pakken
Maak daar maar een dubbele break van.

[ Bericht 12% gewijzigd door InTrePidIvity op 15-10-2009 11:17:08 ]
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_73707615
quote:
Met nadenken kun je je carrière een paar jaar verlengen
Alle respect voor Safin hoor, maar is dit dezelfde prof. tennisser die besloot te gaan bergbeklimmen?

Daarnaast moeten ze niet zo zeuren over een lang jaar. Skip gewoon wat toernooien dan. Het is niet alsof je per se alles hoeft te spelen. Die boetes op het overslaan van 1000 toernooien kunnen ze ook nog wel aan, qua geld.
pi_73708127
Pff geef Monfils even een boete
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73708143
Monfils geeft ook op
pi_73708179
Zijn we ook weer van Monfils af.
pi_73708520
Aardige teleurstelling zo...

Tsonga en Monfils die er geen zin in hebben zonder publiek .
pi_73708720
Waar spelen jullie mee met die brackets dan?
Ik zie dat www.tennismanager.nl niet meer bestaat (of is het heel erg 80ies om dit te zeggen ;-) )
...all apologies
pi_73708781
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73708949
Hopelijk kan Lalo een beetje knallen dit toernooi..heeft echt een kutjaar en heeft bizar veel te verdedigen nog..Deze week 250 punten en daarna nog 290..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_73709940
Tsonga en Monfils er allebei uit? huh? Hoezo echt...wat een rare gasten....Was Soderling zo verschrikkelijk goed ofzo?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')