Die is zo slecht dat hij niet eens meer leuk is omdat hij slecht is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:16 schreef Apuleius het volgende:
Komt een man een vriend van 'm tegen op straat en hij ziet dat het niet goed gaat met hem. Dus hij zegt tegen 'm: "Zeg, waarom loop jij met je arm in een nutella?" Zegt die ander: "Nou, mijn vrouw liet me vreselijk schrikken toen ik bovenaan te trap stond en ik lazer zo die trap af en kneus mijn arm. Trouwens het heet geen nutella, maar mítella." Zegt die ander weer: "Nee joh mitella zit in een potje".
Jaja bedankt, maar ik ben even druk in je uiterst humoristische topic aan het lezen hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die is zo slecht dat hij niet eens meer leuk is omdat hij slecht is.
Ik zie de humor niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Jaja bedankt, maar ik ben even druk in je uiterst humoristische topic aan het lezen hoor.
Misschien moet jij het woord 'zelfbedacht' eens opzoeken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Flodder450 het volgende:
een paar nergergrappen:
Hoe noem je een neger in de sneeuw?
Roomijs met chocolade toefje
Hoe noem je een neger in een vlaggenmast
Satestokje
Hoe noem je een neger die zn geld witwast?
Ironisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Zelfbedacht?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef yakob het volgende:
Erg flauw, je moet er van houden..
Er komt een koe bij de bakker.
Vraagt de bakker; Wit of bruin brood?
De koe; Maakt niet uit ben toch met de brommer.
wel lachenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Graag gedaan.
[..]
Ja, ik ook. Hoe vond je die laatste (over die man die het zesjarige zoontje van die vriend van hem aan de telefoon krijgt)? Dat is mijn eerste slechte zelfbedachte grap voor gevorderden.
Klopt, hij is niet voor noobs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
wel lachenje moet hem alleen begrijpen
Die was érg fraai gevonden. Het bekt ook zo lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, hij is niet voor noobs.
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die was érg fraai gevonden. Het bekt ook zo lekker.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven.![]()
![]()
1111!!!!!111einz!
past de post er niet in.
![]()
1111!!!!!111einz!
past de post er niet in.
![]()
1111!!!!!111einz!
Die was mooi, chapeau!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
past de post er niet in.
![]()
1111!!!!!111einz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |