op fok zit alleen WO jeweet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, snelste topic met climax ooit
Ga eens heel goed nadenken en als je het voor 12 uur nog niet weet, roept u maar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:44 schreef Quishendrikson het volgende:
waarom 4??
Noob zeg dan de oplossing niet gelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:47 schreef stefanmathe het volgende:
Als er op iedere vraag een antwoord is, op welke vraag is er dan geen?
Oplossing: Deze vraag.....
nog 7 minutenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga eens heel goed nadenken en als je het voor 12 uur nog niet weet, roept u maar.
Klopt trouwens ook niet, want dat is wel degelijk een antwoord.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Noob zeg dan de oplossing niet gelijk.
Deze vraag is toch het antwoord .quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:47 schreef stefanmathe het volgende:
Als er op iedere vraag een antwoord is, op welke vraag is er dan geen?
Oplossing: Deze vraag.....
Oh noes, UNENDING SEQUENCE ERRORRRRquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt trouwens ook niet, want dat is wel degelijk een antwoord.
Ok schijt, want ik ga zo pitten.quote:
Helemaal niet, het antwoord is gewoon geen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh noes, UNENDING SEQUENCE ERRORRRR
was ook het goede antwoord geweestquote:
elfletterig. Met dank aan mijn favoriete NWS poster.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok schijt, want ik ga zo pitten.
Vier is het enige woord dat net zoveel letter bevat als de betekenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |