quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
Fok foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
Die onderste foto staat gespiegeld op die Flickr: http://www.flickr.com/photos/emichiee/2653807250/ Evenals die brug-foto: http://www.flickr.com/photos/emichiee/1749591415/quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef swollywood het volgende:
foto van die myspace:
[ afbeelding ]
foto uit fobo van Krentenbol. :
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat vonden heel veel mensen ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Smart_ass het volgende:
Diegene op die foto's ziet er sowieso ook veel ouder uit dan 19. Vond al dat ze zo'n oude kop had, dit verklaart het.
http://tineye.com/quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:20 schreef Waaghals het volgende:
Zie je toch zo dat dat een Real doll is
Site met potentie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://tineye.com/
plus foto krentenbol.
Toen kreeg ik de flickr page in de op.
Die herkennen al die rukkertjes hier zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef Penisbaard het volgende:
Steel dan foto's van een lekkere chick
Alsof dat bij het modmaken niet gedaan isquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Appletree het volgende:
Ik wacht nog steeds op een kloonscan
HAHAHAHAHAHAHAH, dat zou helemaal mooi wezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef Waaghals het volgende:
je zal maar op deze manier je doodverklaarde tweelingzus terugzien.
Jezus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef Waaghals het volgende:
je zal maar op deze manier je doodverklaarde tweelingzus terugzien.
En dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Appletree het volgende:
Ik wacht nog steeds op een kloonscan
Ik beleave dat je ussing van het Engels niet optimaal is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
Ja ik zag het ook. Had een beetje haast.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik beleave dat je ussing van het Engels niet optimaal is.
Ha, Qrentenbol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, dit moet ik volgen.
Ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/emichiee/381126077/
vs.
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/krentenbol.
Die is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist wel dat ze een faker was, maar dit ging nog een stapje verder zelfs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Moet posten in epische topic.
Ik heb nooit geweten dat KB een faker was. vond haar/hem wel altijd een beetje aandachtsverslaafd.
Dus een moderator die allerlei mensen om de tuin leidt met 'haar' identiteit is een goede moderator? Wat een bullshit. Blijkbaar houd ik er dan andere criteria op na. Je mag best een internetidentiteit creeeren, maar foto's jatten van iemand anders en diegene zijn identiteit overnemen vind ik toch echt een ander verhaal. En ja, een kloonscan is dan relevant om te kijken of diegene al eerder dit soort geintjes heeft uitgehaald.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof dat bij het modmaken niet gedaan isen al blijkt het een kloon van Tong80, als krentenbol. goed modt is er geen reden om dat te verklappen. Als krentenbol. niet goed modt overigens ook niet.
Wat heeft een kloonscan hier mee te maken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar is ze nooit op PUB of Crew-meets geweest?![]()
En ik neem aan dat er toch wel een aantal keer een kloonscan overheen gehaald word. kan me voorstellen dat bij iedere user die hier al tijden zit dat bewust of onbewust wel gedaan word zo af en toe
Hij/zij heeft wel veel moeite gedaan zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Ik heb nooit geweten dat KB een faker was. vond haar/hem wel altijd een beetje aandachtsverslaafd.
Maar jij weet altijd alles.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze een faker was, maar dit ging nog een stapje verder zelfs.
En niet naar meets komen. Ik heb wel mijn eerste note door hem/haarquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Over iemands identiteit misbruiken wordt niet moeilijk gedaan als iemand mod wordt? Wat een uitstekende policy, werkelijk, deden meer mensen dat maar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof dat bij het modmaken niet gedaan isen al blijkt het een kloon van Tong80, als krentenbol. goed modt is er geen reden om dat te verklappen. Als krentenbol. niet goed modt overigens ook niet.
Oeh, tell us.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze een faker was, maar dit ging nog een stapje verder zelfs.
Ook dezelfde vakanties en foto'squote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef reetveter het volgende:
En zo zie je maar weer dat iedereen een dubbelganger heeft op de wereld.
Is een goede moderator die iedereen om de tuin leidt een slechte moderator dan? Om je vraag maar even om te draaien, zodat 'ie klopt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Appletree het volgende:
[..]
Dus een moderator die allerlei mensen om de tuin leidt met 'haar' identiteit is een goede moderator? Wat een bullshit. Blijkbaar houd ik er dan andere criteria op na. Je mag best een internetidentiteit creeeren, maar foto's jatten van iemand anders en diegene zijn identiteit overnemen vind ik toch echt een ander verhaal. En ja, een kloonscan is dan relevant om te kijken of diegene al eerder dit soort geintjes heeft uitgehaald.
"Ze" is toch alleen maar mod geworden om haar fobo? Dat had ik nou nooit achter de FA's gezochtquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Godtje het volgende:
En dat wijf kerel was ook al zo een kut mod in R&P. Ik heb veel gezien maar dat sloeg alles. Toen ze het er bijna uit lag is het snel naar PUB gevlucht.
Het wordt pas feest als ze zelf langskomt jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb krentenbol al even geattendeerd op dit topic.
Die zouden dat toch wel doen ongeacht of het een fakeprofiel is of niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef s0k het volgende:
Mooiste is nog wel dat al die PUB knaapjes vol hebben zitten juinen op dat fotoboek.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:27 schreef Nosh het volgende:
OMG! Vanavond lekker aan de thuisbezorgd en katheter, niks gaat hiervan gemist worden!!1
Arme Paul, altijd goed voor de Adje-factor in iedere rel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Paul het volgende:
Ja maar ja maar Krentenbol kan toch in amerika hebben gewoond?
Ik vind dat jullie 'best mogen' optreden tegen het misbruiken van iemands foto's/identiteit als diegene mod wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is een goede moderator die iedereen om de tuin leidt een slechte moderator dan? Om je vraag maar even om te draaien, zodat 'ie klopt.
Dat dus.quote:
Straks is het lamon, dan kom ik echt niet meer bijquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Lastpost het volgende:
Lamon, waar blijft je reactie?
Dat moet wel zo kut als 'ze' was op R&Pquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ze" is toch alleen maar mod geworden om haar fobo? Dat had ik nou nooit achter de FA's gezocht
Misschien heeft ze het vooraf wel aangegeven, en lachen de FA's zich al tijden de pleurisquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie 'best mogen' optreden tegen het misbruiken van iemands foto's/identiteit als diegene mod wordt.
Ik verbaas me hier nergens meer over, zelfs in GTST tref je dit soort ongein niet aan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is het lamon, dan kom ik echt niet meer bij
Je weet toch wel dat deze foto ook geregeld langs kwam in de SC daar he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zouden dat toch wel doen ongeacht of het een fakeprofiel is of niet.
Alsof je dat kan ruiken. De users komen er ook nu pas achter, ik vermoed dat niemand geweten heeft dat die foto's fake waren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie 'best mogen' optreden tegen het misbruiken van iemands foto's/identiteit als diegene mod wordt.
Als hij weet hoe het achter de schermen in FC is dan zou hij echt niet meer van die debiele aannames doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is het lamon, dan kom ik echt niet meer bij
Ik moet nu barbeque'en. Jeeezus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef TNA het volgende:
Zal je zien als ik zo klaar ben met eten dat deel 3 al vol zit
DAT BOEIT WELquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alsof je dat kan ruiken. De users komen er ook nu pas achter, ik vermoed dat niemand geweten heeft dat die foto's fake waren.
Boeit toch ook niet?
Het boeit alleen niet als ik vanavond op de NOS een spoeduitzending zie van een lynching.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alsof je dat kan ruiken. De users komen er ook nu pas achter, ik vermoed dat niemand geweten heeft dat die foto's fake waren.
Boeit toch ook niet?
Natuurlijk boeid dat niet. Het is alleen maar handig om te weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Boeit toch ook niet?
Koefnoen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat deze foto ook geregeld langs kwam in de SC daar he?
[ afbeelding ]
Als Ajax fan na jaren ervaring met die klote scouting ga je inderdaad denken dat het niet normaal is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
Geen zin om terug te lezen maar hoe kom je er in hemelsnaam op om zo'n zoektocht te doen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voorspel hier wie Krentenbol echt is! ik gok dat hij harry zij Cindy heet en 120 140 kilo weegt.
Ik voelde wel wat vreemds tijdens onze blind-date.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tast je geloofwaardigheid als mod toch wel enigzins aan.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als Ajax fan na jaren ervaring met die klote scouting ga je inderdaad denken dat het niet normaal is.
Ja, dat vind ik een slechte moderator. Natuurlijk het 'modden' zelf kan iemand dan nog steeds prima doen, maar wat mij betreft hoort een moderator een user te zijn waar mensen vertrouwen in kunnen hebben. Een user die iemand anders identeit op internet jat en zich hardnekkig als een ander voordoet, vind ik geen gedrag wat bij een moderator terug te vinden moet zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is een goede moderator die iedereen om de tuin leidt een slechte moderator dan? Om je vraag maar even om te draaien, zodat 'ie klopt.
Eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tast je geloofwaardigheid als mod toch wel enigzins aan.
Kun je wel beweren dat het los staat van zijn of haar modkwaliteiten, maar een mod is niets meer dan een user met wat extra knopjes, en als die hele user vervolgens op werkelijk níets gebouwd is, blijft er wel bar weinig over.
Alsof iemand hem/haar nu nog serieus neemtquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:44 schreef Appletree het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een slechte moderator. Natuurlijk het 'modden' zelf kan iemand dan nog steeds prima doen, maar wat mij betreft hoort een moderator een user te zijn waar mensen vertrouwen in kunnen hebben. Een user die iemand anders identeit op internet jat en zich hardnekkig als een ander voordoet, vind ik geen gedrag wat bij een moderator terug te vinden moet zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan die paul niet weer eens een duwtje krijgen?
Van een richel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan die paul niet weer eens een duwtje krijgen?
Hoho! Die afbeeldingen zijn NIET van kb maar van die chick in NY.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef Nosh het volgende:
En iedereen die begint over strafbaarheid: het is het internet, jezus mensen..
Dat plaatje moet ook eens geupdate worden, kunnen we die pics van Kb niet photoshoppen ?quote:
HAHAHAHAAAA.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ah, er is crewberaad, er is weinig blauw meer hier
Nee, dat is Lucillequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voorspel hier wie Krentenbol echt is! ik gok dat hij harry heet en 120 kilo weegt.
Ojaquote:
Wil je die ook al batsen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
Gelukkig is Remlof wel echt
Komt er weer zo'n standaard post in MED.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ah, er is crewberaad, er is weinig blauw meer hier
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt er weer zo'n standaard post in MED.
"Wegens omstandigheden kan Krentenbol. niet langer PUB modden, wij danken haar voor haar inzet en de mooie tijden."
Emimich is ook weer terug hoor, jij vond dr natuurlijk veel te lelijk, de verhoudingen klopten niet, botten staken uit, neus stond scheefquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle mensen die zich hier nou zo druk maken, die wilden eigenlijk allemaal stiekem batsen met bolletje?
Ik denk eerder:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef Quir het volgende:
Misschien omdat we eerst op een reactie wachten?
Hij heeft net hier gepost, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Maisnon het volgende:
remlof moet inmiddels op de hoogte zijn
Ja, daar zat ik ook aan te denken, ze zei dat ze zo'n foto naar zG had gestuurd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Zeg zarGon, heb je die foto nog van "kb" met dat naam/datumbordje? Vertieft geloofbare shop dan.
Ja, ik was er net naar op zoek. Geen naam, alleen met datum.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Zeg zarGon, heb je die foto nog van "kb" met dat naam/datumbordje? Vertieft geloofbare shop dan.
Nee, ik wil haar gewoon batsen en kom daar eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Emimich is ook weer terug hoor, jij vond dr natuurlijk veel te lelijk, de verhoudingen klopten niet, botten staken uit, neus stond scheef
Het wordt wel voorspelbaar ja. Nou ja, het is wel erg PUB om op internet je voor te doen als iemand anders, dat betreft is het een goede modquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt er weer zo'n standaard post in MED.
"Wegens omstandigheden kan Krentenbol. niet langer PUB modden, wij danken haar voor haar inzet en de mooie tijden."
Zou wel geniaal zijn als dit achteraf dan toch nog nep wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Zag ik pas laterquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft net hier gepost, wat denk je zelf
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In de volle zon komt er een gloed overheen, anders is/lijkt het inderdaad zwart.
onquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als dit achteraf dan toch nog nep was
Ook nog naar mij. Heb alleen mijn inbox gewist enkele weken geleden. Zag er geloofwaardig uit destijds.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken, ze zei dat ze zo'n foto naar zG had gestuurd.
Dat is niet haar Youtube account hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende:
update:
[ afbeelding ]
youtube acount
http://emichieejtlh.blogspot.com/
http://emichiee.beepworld.de/
En dat wil ik dus ook weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Myraela het volgende:
Duss, wie is ze/hij/het dan eigenlijk?
Deze bedoel je toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Vertel ons het verhaal?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende:
update:
[ afbeelding ]
http://emichieejtlh.blogspot.com/
http://emichiee.beepworld.de/
Mjah wat is daar 'zwaar goed geshopt aan' ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Verdomd goed geshopt, dus dat zal die foto wel niet zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Wat een goede shop zegquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah wat is daar 'zwaar goed geshopt aan' ?
Die datum?
Die datum van de foto klopt gewoon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
NOU PRAATJES HE !quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?
Hmm, het is een nerderig mannetje dus. What else is new.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Jezus. Daar is ze mooi.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Heeft ze op die foto een piercing (kin)quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?
Nope, de EXIF data komt overeen met de datum op de foto.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook fake, maar mij heeft niemand nog door.
Mag niet linkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Bijzonder....quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope, de EXIF data komt overeen met de datum op de foto.
oh laat maar, dat was van murpquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Ook nog naar mij. Heb alleen mijn inbox gewist enkele weken geleden. Zag er geloofwaardig uit destijds.
Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijzonder....
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=exif+editor&ie=UTF-8&oe=UTF-8
linken vanaf flickr wil niet (op de 1 of andere manier)quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde camera?![]()
http://l.yimg.com/g/images/spaceball.gif
Niet al te lastigquote:
Deze?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
linken vanaf flickr wil niet (op de 1 of andere manier)direct linkje?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn..
Ik had toen geloof ik de EXIF gecheckt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope, de EXIF data komt overeen met de datum op de foto.
EXIF kun je gewoon veranderen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen geloof ik de EXIF gecheckt inderdaad.
Ik heb die oude PM's moeten wissen toen mijn inbox 10 maal kleiner werd, maar als ik het goed heb zat ik rond (of op) die datum met haar te PM'en. En zoals MASD het heeft gezegd, op dat moment kwam het betrouwbaar over.
Ach, we waren goedgelovig, het is een lekker wijf. Dat (EXIF wijzigen) zoek je er dan niet achter.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijzonder....
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=exif+editor&ie=UTF-8&oe=UTF-8
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
morgen als de rel voorbij is en er weer 1000users een ban hebben van remllmof :
[ afbeelding ]
quote:
Alsof je die gaat zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik wil het echte persoon achter KB zien.
Alles wat uit bits bestaat kan veranderd worden, dus ik zie niet in waarom men de EXIF als waarheid ziet. Specificaties van het formaat zijn zelfs te googlen, dus ik kan zelfs een eigen EXIF editor schrijven als ik wilquote:
Als Kb een beetje lef heeft post ze hier, maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
Als zij/hij/het lef had, had het niet zo'n profiel aan hoeven maken toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als Kb een beetje lef heeft post ze hier, maar dat zal wel niet.
Shit nu je het zegt.quote:
Neequote:
Persoonlijk vind ik het wel jammer, het internetpersoontje Krentenbol. was verder weinig mis mee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als Kb een beetje lef heeft post ze hier, maar dat zal wel niet.
haha, een kloon!quote:
We hebben ook geen fotos van jou gezien!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel jammer, het internetpersoontje Krentenbol. was verder weinig mis mee.
Ik had het over dr borstenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Needat is een kloon van mij
Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dit gaat straks gewoon op slot natuurlijk, wegens privacy en gebash blablabla en KB. word bedankt voor de mooie tijd en zien we nooit meer terug
Vast wel, als moderator van US.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dit gaat straks gewoon op slot natuurlijk, wegens privacy en gebash blablabla en KB. word bedankt voor de mooie tijd en zien we nooit meer terug
Kijk, daarom zou ik zoiets nooit moeten proberen, jullie hebben me gelijk doorquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat uit bits bestaat kan veranderd worden, dus ik zie niet in waarom men de EXIF als waarheid ziet. Specificaties van het formaat zijn zelfs te googlen, dus ik kan zelfs een eigen EXIF editor schrijven als ik wil
Maar ik zag je zwaaien. In Ede!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, daarom zou ik zoiets nooit moeten proberen, jullie hebben me gelijk door
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef MASD het volgende:
Zeg Yav. Heb jij haar email nog? Hij is opeens uit mijn lijst verdwenen. Misschien dat je daar via superduper FBI-technologie een IP-adres vandaan kunt toveren. Jeweets, zoals bij CSI, wanneer ze op een vage foto inzoomen en het kunnen bijstellen tot een high-res 20 megapixel formaat. Infiltreer.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Paul... dit gaat moeilijk worden maar... heel FOK! is in scene gezet, door mij, Richard Vlashaar (remlof) en Meike Broekkaas (Viswijfje) om een reality show te maken, met jou in de hoofdrol. Alle kloons zijn van ons.
Mijn echte naam is Hendrik Zwoerdjes.
Ik weet dat Richard dit niet leuk gaat vinden, maar ooit moest het naar buiten komen.
Die usericonquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef Emi-Sandra het volgende:
De eerstvolgende half-watdanook-watdanook met lang haar rijg ik aan mijn vlaggenstok.
En je hebt een hologram van vlees en bloed naar de pub meet gestuurd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Needat is een kloon van mij
Al die toeterende mensen.quote:
Nee die was van jou weetjenogquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Paul het volgende:
IIs IS IS
Jojoortje dan wel echt?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent iig niet echt. Zo'n debiel kan er gewoon niet zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Paul het volgende:
IIs IS IS
Ik moet nu naar school (quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef MASD het volgende:
Zeg Yav. Heb jij haar email nog? Hij is opeens uit mijn lijst verdwenen. Misschien dat je daar via superduper FBI-technologie een IP-adres vandaan kunt toveren. Jeweets, zoals bij CSI, wanneer ze op een vage foto inzoomen en het kunnen bijstellen tot een high-res 20 megapixel formaat. Infiltreer.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent iig niet echt. Zo'n debiel kan er gewoon niet zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Paul het volgende:
IIs IS IS
Wel met een juiste EXIF?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef Emi-Sandra het volgende:
Deel 2 moet komen met een grafisch 3D ontworpen OP.
De FA's hebben haar IP toch ook?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef MASD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |