Vertel ons het verhaal?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende:
update:
[ afbeelding ]
http://emichieejtlh.blogspot.com/
http://emichiee.beepworld.de/
Mjah wat is daar 'zwaar goed geshopt aan' ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Verdomd goed geshopt, dus dat zal die foto wel niet zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Wat een goede shop zegquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah wat is daar 'zwaar goed geshopt aan' ?
Die datum?
Die datum van de foto klopt gewoon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
NOU PRAATJES HE !quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?
Hmm, het is een nerderig mannetje dus. What else is new.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Jezus. Daar is ze mooi.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Heeft ze op die foto een piercing (kin)quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?
Nope, de EXIF data komt overeen met de datum op de foto.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook fake, maar mij heeft niemand nog door.
Mag niet linkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |