Eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tast je geloofwaardigheid als mod toch wel enigzins aan.
Kun je wel beweren dat het los staat van zijn of haar modkwaliteiten, maar een mod is niets meer dan een user met wat extra knopjes, en als die hele user vervolgens op werkelijk níets gebouwd is, blijft er wel bar weinig over.
Alsof iemand hem/haar nu nog serieus neemtquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:44 schreef Appletree het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een slechte moderator. Natuurlijk het 'modden' zelf kan iemand dan nog steeds prima doen, maar wat mij betreft hoort een moderator een user te zijn waar mensen vertrouwen in kunnen hebben. Een user die iemand anders identeit op internet jat en zich hardnekkig als een ander voordoet, vind ik geen gedrag wat bij een moderator terug te vinden moet zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan die paul niet weer eens een duwtje krijgen?
Van een richel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan die paul niet weer eens een duwtje krijgen?
Hoho! Die afbeeldingen zijn NIET van kb maar van die chick in NY.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef Nosh het volgende:
En iedereen die begint over strafbaarheid: het is het internet, jezus mensen..
Dat plaatje moet ook eens geupdate worden, kunnen we die pics van Kb niet photoshoppen ?quote:
HAHAHAHAAAA.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |