Alsof je dat kan ruiken. De users komen er ook nu pas achter, ik vermoed dat niemand geweten heeft dat die foto's fake waren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie 'best mogen' optreden tegen het misbruiken van iemands foto's/identiteit als diegene mod wordt.
Als hij weet hoe het achter de schermen in FC is dan zou hij echt niet meer van die debiele aannames doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is het lamon, dan kom ik echt niet meer bij
Ik moet nu barbeque'en. Jeeezus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef TNA het volgende:
Zal je zien als ik zo klaar ben met eten dat deel 3 al vol zit
DAT BOEIT WELquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alsof je dat kan ruiken. De users komen er ook nu pas achter, ik vermoed dat niemand geweten heeft dat die foto's fake waren.
Boeit toch ook niet?
Het boeit alleen niet als ik vanavond op de NOS een spoeduitzending zie van een lynching.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alsof je dat kan ruiken. De users komen er ook nu pas achter, ik vermoed dat niemand geweten heeft dat die foto's fake waren.
Boeit toch ook niet?
Natuurlijk boeid dat niet. Het is alleen maar handig om te weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Boeit toch ook niet?
Koefnoen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat deze foto ook geregeld langs kwam in de SC daar he?
[ afbeelding ]
Als Ajax fan na jaren ervaring met die klote scouting ga je inderdaad denken dat het niet normaal is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
Geen zin om terug te lezen maar hoe kom je er in hemelsnaam op om zo'n zoektocht te doen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voorspel hier wie Krentenbol echt is! ik gok dat hij harry zij Cindy heet en 120 140 kilo weegt.
Ik voelde wel wat vreemds tijdens onze blind-date.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tast je geloofwaardigheid als mod toch wel enigzins aan.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als Ajax fan na jaren ervaring met die klote scouting ga je inderdaad denken dat het niet normaal is.
Ja, dat vind ik een slechte moderator. Natuurlijk het 'modden' zelf kan iemand dan nog steeds prima doen, maar wat mij betreft hoort een moderator een user te zijn waar mensen vertrouwen in kunnen hebben. Een user die iemand anders identeit op internet jat en zich hardnekkig als een ander voordoet, vind ik geen gedrag wat bij een moderator terug te vinden moet zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is een goede moderator die iedereen om de tuin leidt een slechte moderator dan? Om je vraag maar even om te draaien, zodat 'ie klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |