Ja ik zag het ook. Had een beetje haast.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik beleave dat je ussing van het Engels niet optimaal is.
Ha, Qrentenbol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, dit moet ik volgen.
Ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/emichiee/381126077/
vs.
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/krentenbol.
Die is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist wel dat ze een faker was, maar dit ging nog een stapje verder zelfs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Moet posten in epische topic.
Ik heb nooit geweten dat KB een faker was. vond haar/hem wel altijd een beetje aandachtsverslaafd.
Dus een moderator die allerlei mensen om de tuin leidt met 'haar' identiteit is een goede moderator? Wat een bullshit. Blijkbaar houd ik er dan andere criteria op na. Je mag best een internetidentiteit creeeren, maar foto's jatten van iemand anders en diegene zijn identiteit overnemen vind ik toch echt een ander verhaal. En ja, een kloonscan is dan relevant om te kijken of diegene al eerder dit soort geintjes heeft uitgehaald.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof dat bij het modmaken niet gedaan isen al blijkt het een kloon van Tong80, als krentenbol. goed modt is er geen reden om dat te verklappen. Als krentenbol. niet goed modt overigens ook niet.
Wat heeft een kloonscan hier mee te maken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar is ze nooit op PUB of Crew-meets geweest?![]()
En ik neem aan dat er toch wel een aantal keer een kloonscan overheen gehaald word. kan me voorstellen dat bij iedere user die hier al tijden zit dat bewust of onbewust wel gedaan word zo af en toe
Hij/zij heeft wel veel moeite gedaan zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Ik heb nooit geweten dat KB een faker was. vond haar/hem wel altijd een beetje aandachtsverslaafd.
Maar jij weet altijd alles.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze een faker was, maar dit ging nog een stapje verder zelfs.
En niet naar meets komen. Ik heb wel mijn eerste note door hem/haarquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Mozy het volgende:
Over iemands identiteit misbruiken wordt niet moeilijk gedaan als iemand mod wordt? Wat een uitstekende policy, werkelijk, deden meer mensen dat maar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof dat bij het modmaken niet gedaan isen al blijkt het een kloon van Tong80, als krentenbol. goed modt is er geen reden om dat te verklappen. Als krentenbol. niet goed modt overigens ook niet.
Oeh, tell us.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze een faker was, maar dit ging nog een stapje verder zelfs.
Ook dezelfde vakanties en foto'squote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef reetveter het volgende:
En zo zie je maar weer dat iedereen een dubbelganger heeft op de wereld.
Is een goede moderator die iedereen om de tuin leidt een slechte moderator dan? Om je vraag maar even om te draaien, zodat 'ie klopt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Appletree het volgende:
[..]
Dus een moderator die allerlei mensen om de tuin leidt met 'haar' identiteit is een goede moderator? Wat een bullshit. Blijkbaar houd ik er dan andere criteria op na. Je mag best een internetidentiteit creeeren, maar foto's jatten van iemand anders en diegene zijn identiteit overnemen vind ik toch echt een ander verhaal. En ja, een kloonscan is dan relevant om te kijken of diegene al eerder dit soort geintjes heeft uitgehaald.
"Ze" is toch alleen maar mod geworden om haar fobo? Dat had ik nou nooit achter de FA's gezochtquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Godtje het volgende:
En dat wijf kerel was ook al zo een kut mod in R&P. Ik heb veel gezien maar dat sloeg alles. Toen ze het er bijna uit lag is het snel naar PUB gevlucht.
Het wordt pas feest als ze zelf langskomt jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb krentenbol al even geattendeerd op dit topic.
Die zouden dat toch wel doen ongeacht of het een fakeprofiel is of niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef s0k het volgende:
Mooiste is nog wel dat al die PUB knaapjes vol hebben zitten juinen op dat fotoboek.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:27 schreef Nosh het volgende:
OMG! Vanavond lekker aan de thuisbezorgd en katheter, niks gaat hiervan gemist worden!!1
Arme Paul, altijd goed voor de Adje-factor in iedere rel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Paul het volgende:
Ja maar ja maar Krentenbol kan toch in amerika hebben gewoond?
Ik vind dat jullie 'best mogen' optreden tegen het misbruiken van iemands foto's/identiteit als diegene mod wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is een goede moderator die iedereen om de tuin leidt een slechte moderator dan? Om je vraag maar even om te draaien, zodat 'ie klopt.
Dat dus.quote:
Straks is het lamon, dan kom ik echt niet meer bijquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Lastpost het volgende:
Lamon, waar blijft je reactie?
Dat moet wel zo kut als 'ze' was op R&Pquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ze" is toch alleen maar mod geworden om haar fobo? Dat had ik nou nooit achter de FA's gezocht
Misschien heeft ze het vooraf wel aangegeven, en lachen de FA's zich al tijden de pleurisquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie 'best mogen' optreden tegen het misbruiken van iemands foto's/identiteit als diegene mod wordt.
Ik verbaas me hier nergens meer over, zelfs in GTST tref je dit soort ongein niet aan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is het lamon, dan kom ik echt niet meer bij
Je weet toch wel dat deze foto ook geregeld langs kwam in de SC daar he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zouden dat toch wel doen ongeacht of het een fakeprofiel is of niet.
Alsof je dat kan ruiken. De users komen er ook nu pas achter, ik vermoed dat niemand geweten heeft dat die foto's fake waren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie 'best mogen' optreden tegen het misbruiken van iemands foto's/identiteit als diegene mod wordt.
Als hij weet hoe het achter de schermen in FC is dan zou hij echt niet meer van die debiele aannames doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is het lamon, dan kom ik echt niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |