Mjah wat is daar 'zwaar goed geshopt aan' ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Verdomd goed geshopt, dus dat zal die foto wel niet zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Wat een goede shop zegquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah wat is daar 'zwaar goed geshopt aan' ?
Die datum?
Die datum van de foto klopt gewoon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
NOU PRAATJES HE !quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?
Hmm, het is een nerderig mannetje dus. What else is new.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Jezus. Daar is ze mooi.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Heeft ze op die foto een piercing (kin)quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is hier goed geshopped aan. De datum die in een nieuwe layer erbij gedonderd is?
Nope, de EXIF data komt overeen met de datum op de foto.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook fake, maar mij heeft niemand nog door.
Mag niet linkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Bijzonder....quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope, de EXIF data komt overeen met de datum op de foto.
oh laat maar, dat was van murpquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Ook nog naar mij. Heb alleen mijn inbox gewist enkele weken geleden. Zag er geloofwaardig uit destijds.
Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijzonder....
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=exif+editor&ie=UTF-8&oe=UTF-8
linken vanaf flickr wil niet (op de 1 of andere manier)quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde camera?![]()
http://l.yimg.com/g/images/spaceball.gif
Niet al te lastigquote:
Deze?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
linken vanaf flickr wil niet (op de 1 of andere manier)direct linkje?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu je het zo terugziet is het overduidelijk een crop met cijfers erop. Maar op het moment zelf, je moest er gewoon bij zijn..
Ik had toen geloof ik de EXIF gecheckt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope, de EXIF data komt overeen met de datum op de foto.
EXIF kun je gewoon veranderen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen geloof ik de EXIF gecheckt inderdaad.
Ik heb die oude PM's moeten wissen toen mijn inbox 10 maal kleiner werd, maar als ik het goed heb zat ik rond (of op) die datum met haar te PM'en. En zoals MASD het heeft gezegd, op dat moment kwam het betrouwbaar over.
Ach, we waren goedgelovig, het is een lekker wijf. Dat (EXIF wijzigen) zoek je er dan niet achter.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijzonder....
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=exif+editor&ie=UTF-8&oe=UTF-8
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
morgen als de rel voorbij is en er weer 1000users een ban hebben van remllmof :
[ afbeelding ]
quote:
Alsof je die gaat zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik wil het echte persoon achter KB zien.
Alles wat uit bits bestaat kan veranderd worden, dus ik zie niet in waarom men de EXIF als waarheid ziet. Specificaties van het formaat zijn zelfs te googlen, dus ik kan zelfs een eigen EXIF editor schrijven als ik wilquote:
Als Kb een beetje lef heeft post ze hier, maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
Als zij/hij/het lef had, had het niet zo'n profiel aan hoeven maken toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als Kb een beetje lef heeft post ze hier, maar dat zal wel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |