Ojaquote:
Wil je die ook al batsen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
Gelukkig is Remlof wel echt
Komt er weer zo'n standaard post in MED.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ah, er is crewberaad, er is weinig blauw meer hier
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt er weer zo'n standaard post in MED.
"Wegens omstandigheden kan Krentenbol. niet langer PUB modden, wij danken haar voor haar inzet en de mooie tijden."
Emimich is ook weer terug hoor, jij vond dr natuurlijk veel te lelijk, de verhoudingen klopten niet, botten staken uit, neus stond scheefquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle mensen die zich hier nou zo druk maken, die wilden eigenlijk allemaal stiekem batsen met bolletje?
Ik denk eerder:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef Quir het volgende:
Misschien omdat we eerst op een reactie wachten?
Hij heeft net hier gepost, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Maisnon het volgende:
remlof moet inmiddels op de hoogte zijn
Ja, daar zat ik ook aan te denken, ze zei dat ze zo'n foto naar zG had gestuurd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Zeg zarGon, heb je die foto nog van "kb" met dat naam/datumbordje? Vertieft geloofbare shop dan.
Ja, ik was er net naar op zoek. Geen naam, alleen met datum.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Zeg zarGon, heb je die foto nog van "kb" met dat naam/datumbordje? Vertieft geloofbare shop dan.
Nee, ik wil haar gewoon batsen en kom daar eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Emimich is ook weer terug hoor, jij vond dr natuurlijk veel te lelijk, de verhoudingen klopten niet, botten staken uit, neus stond scheef
Het wordt wel voorspelbaar ja. Nou ja, het is wel erg PUB om op internet je voor te doen als iemand anders, dat betreft is het een goede modquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt er weer zo'n standaard post in MED.
"Wegens omstandigheden kan Krentenbol. niet langer PUB modden, wij danken haar voor haar inzet en de mooie tijden."
Zou wel geniaal zijn als dit achteraf dan toch nog nep wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Zag ik pas laterquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft net hier gepost, wat denk je zelf
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In de volle zon komt er een gloed overheen, anders is/lijkt het inderdaad zwart.
onquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als dit achteraf dan toch nog nep was
Ook nog naar mij. Heb alleen mijn inbox gewist enkele weken geleden. Zag er geloofwaardig uit destijds.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken, ze zei dat ze zo'n foto naar zG had gestuurd.
Dat is niet haar Youtube account hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende:
update:
[ afbeelding ]
youtube acount
http://emichieejtlh.blogspot.com/
http://emichiee.beepworld.de/
En dat wil ik dus ook weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Myraela het volgende:
Duss, wie is ze/hij/het dan eigenlijk?
Deze bedoel je toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef MASD het volgende:
Vertel ons het verhaal?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende: