quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef MASD het volgende:
Zeg Yav. Heb jij haar email nog? Hij is opeens uit mijn lijst verdwenen. Misschien dat je daar via superduper FBI-technologie een IP-adres vandaan kunt toveren. Jeweets, zoals bij CSI, wanneer ze op een vage foto inzoomen en het kunnen bijstellen tot een high-res 20 megapixel formaat. Infiltreer.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Paul... dit gaat moeilijk worden maar... heel FOK! is in scene gezet, door mij, Richard Vlashaar (remlof) en Meike Broekkaas (Viswijfje) om een reality show te maken, met jou in de hoofdrol. Alle kloons zijn van ons.
Mijn echte naam is Hendrik Zwoerdjes.
Ik weet dat Richard dit niet leuk gaat vinden, maar ooit moest het naar buiten komen.
Die usericonquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef Emi-Sandra het volgende:
De eerstvolgende half-watdanook-watdanook met lang haar rijg ik aan mijn vlaggenstok.
En je hebt een hologram van vlees en bloed naar de pub meet gestuurd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Needat is een kloon van mij
Al die toeterende mensen.quote:
Nee die was van jou weetjenogquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Paul het volgende:
IIs IS IS
Jojoortje dan wel echt?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent iig niet echt. Zo'n debiel kan er gewoon niet zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Paul het volgende:
IIs IS IS
Ik moet nu naar school (quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef MASD het volgende:
Zeg Yav. Heb jij haar email nog? Hij is opeens uit mijn lijst verdwenen. Misschien dat je daar via superduper FBI-technologie een IP-adres vandaan kunt toveren. Jeweets, zoals bij CSI, wanneer ze op een vage foto inzoomen en het kunnen bijstellen tot een high-res 20 megapixel formaat. Infiltreer.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent iig niet echt. Zo'n debiel kan er gewoon niet zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Paul het volgende:
IIs IS IS
Wel met een juiste EXIF?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef Emi-Sandra het volgende:
Deel 2 moet komen met een grafisch 3D ontworpen OP.
De FA's hebben haar IP toch ook?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef MASD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |