ik wil/mag/kan pillen slikken hoor, maar zolang het niet nodig is, doe ik het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Ik slik als ik Ibuprofen slik, ook Omeprazol erbij omdat je van Ibu behoorlijke maagzweren kunt krijgen.
Ik slik het dus preventief. (voorgeschreven door de arts, geen zelf medicatie hoor)
Mijn vriend slikt het voor zn maagklachtenmisselijk en maagpijn enzo
Maar aangezien Muck geen pillen wilt/mag/kan slikken gaat dat al niet op
ja, ik lees mee, maar jullie gaan sneeeeeelquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar het werkt wel super
enne muck, lees je mee?
deze post is volgens mij best belangrijk (die van Ph dus)
ik moet binnenkort naar de dokter voor iets anders, dan zal ik eens een balletje opgooienquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja wrs heeft Muck er weinig aan (alhoewel ik nu lees dat je Omeprazol zelfs in injecties kunt krijgen)
http://www.bdsmvlaanderen.be/wpony.htmlquote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
@ Ik wil je absoluut niet aan de pillen hebben (slik zelf zo min mogelijk) maar als het helpt...
Ik hoop eigenlijk dat de anijs ofzo al helpt.
Nu wel goed?quote:
Hij eet toch alleen maar sushi?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
lust je zeker ook geen frikandellen
Het gaat meer om mijn interne organenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
lust je zeker ook geen frikandellen
ga je al met vakantiequote:
die zijn bij mij een stuk groter dan bij de gemiddelde mensquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat meer om mijn interne organen
sushiquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij eet toch alleen maar sushi?
Ik ga cola halen, heb dorst ineens
Tss, meet hatersquote:
Vakantie is voor het plebs!quote:
Dat je het maar weet!quote:
LL en ik nietquote:
quote:
daarom heb ik ook geen vakantiequote:
Zeg dat tegen die anderenquote:
ik eet alles wat poten of vinnen en groter was dan mijn duim.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die anderen
Ik ben gek op sushi
Me 2quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik eet alles wat poten of vinnen en groter was dan mijn duim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Laterquote:
Koffiemeets gaan nooit doorquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:03 schreef MrManiak het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie
Even een crosspostje voor de koffiedrinkende FOK!kers hier
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Me 2
Vooral vlees
En dan vooral vlees dat je hier niet meer krijgt. Ik ga er speciaal voor naar Belgie
paardenfans: niet klikken op de spoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
gezien bij de vorige user van de maands ook het standaard rijtje weer langs kwam, nah, die kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Geen interesse
mensen die mij willen kennen sturen maar een PM met hun vragen
Maar wel leuk om te lezen ja
nou moet ik bekennen dat ik veel minder op de FP zit/post dan voorheen dus heb er al een hele hoop gemistquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien bij de vorige user van de maands ook het standaard rijtje weer langs kwam, nah, die kennen we nu wel.
ze stonden ook op het forumquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou moet ik bekennen dat ik veel minder op de FP zit/post dan voorheen dus heb er al een hele hoop gemist
ik zit eigenlijk alleen jullie te vervelen met mijn spelfouten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou moet ik bekennen dat ik veel minder op de FP zit/post dan voorheen dus heb er al een hele hoop gemist
Gaat het hard dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk alleen jullie te vervelen met mijn spelfouten.![]()
heb ook amper tijd om ksc bij te houden zo hard als het af en toe gaat.
vandaag valt wel meequote:
Hier ook, nja ik doe dan verkopen en inkopen boeken, administratie bijwerken en dat soort shitquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
Ik werk nog ondertussen door aandelenberekeningen in java te proppen en zo
het was 1 topic per dag, tot jij weer verscheenquote:
ik zit vbscript te bakken vandaag, inmiddels zover dat ik kan testen en moet wachten op het resultaat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
Ik werk nog ondertussen door aandelenberekeningen in java te proppen en zo
Das raar, volgens de cijfers sta ik hier niet het meest te spammenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was 1 topic per dag, tot jij weer verscheen
[..]
ik zit vbscript te bakken vandaag, inmiddels zover dat ik kan testen en moet wachten op het resultaat.
Wie dan welquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das raar, volgens de cijfers sta ik hier niet het meest te spammen
iedereen was zo blij dat je weer terug was dat ze het heule topic vol gewelkomt hebben nou goed.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das raar, volgens de cijfers sta ik hier niet het meest te spammen
Dat kan ik me dan weer totaal niet voorstellen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen was zo blij dat je weer terug was dat ze het heule topic vol gewelkomt hebben nou goed.
op je knietjes de vloer gaan schrobben, of hoe moet ik deze lezen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
vier uur, huis gaan doen![]()
![]()
vanavond de knietjes testen, gaan weer voorzichtig lopen.
tja, kan me geen kwartet van jou herinneren, wel van vele andere.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer totaal niet voorstellen.
gf is hier de goudenkwartetspammert, don't blame me
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
op je knietjes de vloer gaan schrobben, of hoe moet ik deze lezen?
*valt om.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
ha popjes
ik heb het zowaar naar mijn zin op mijn werk
Cya, niet te ver springen (gaat nog googlen).quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
ha popjes
ik heb het zowaar naar mijn zin op mijn werk
doeiquote:
*raapt Pheno opquote:
En weer terug uit leidenquote:
Ik kijk Thats the Question.quote:
Het antwoord van MPG was een anticlimax.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef DaMart het volgende:
Jezus, jullie hebben weer hard doorgespamd vandaag.
Doe eens link? Ik ga niet een heel topic teruglezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het antwoord van MPG was een anticlimax.
Ik zet net me lollerz te lachen om kb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens link? Ik ga niet een heel topic teruglezen.
Ik was hem al ineens kwijt in klaagbaakquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die wat te lezen willen hebben:
Krentenbol is een faker
MPG! Quote jezelf even als je terugleest!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet net me lollerz te lachen om kb.
Neuh dat is niet heel uitzonderlijk inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, swarma had het eerst op slot gegooid. En naar ONZ gedonderd. Waarom weet niemand, maar dat heb ik wel vaker bij swarma
Het kwam er op neer dat hij het niet wist. En wat onzin uitkraamde over nooit gesolli'ed of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG! Quote jezelf even als je terugleest!
je hebt last van spem zeg je.quote:
Heb je even aandacht nodig?quote:
Toen was geluk heel gewoonquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, swarma had het eerst op slot gegooid. En naar ONZ gedonderd. Waarom weet niemand, maar dat heb ik wel vaker bij swarma
Er waren twee topiques my dear.quote:
Nee hoorquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar goed, iedere dag weer "Hunnie ajm hooooom
" wordt ook zo saai, vandaar
Wie is je WIlma dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar goed, iedere dag weer "Hunnie ajm hooooom
" wordt ook zo saai, vandaar
quote:
Hoe flauwquote:
Klacht over een meetingregel in FOT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe flauwzoveel jaar kittengate vieren met weer een staking?
Of is er nu WEL wat aan de klauw?
Ik schuif hem stiekem nog een dag voor uit.quote:
Met paella aangekoekt aan de pan (zo is ie het lekkerst) geen goed plan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik schuif hem stiekem nog een dag voor uit.
Die zet ik dan altijd gewoon onder waterquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met paella aangekoekt aan de pan (zo is ie het lekkerst) geen goed plan.
voordat je gaat etenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zet ik dan altijd gewoon onder water
hmhm jaquote:
In groep 3 geleerdquote:
Ah, n.a.v. een opmerking in ZUUquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klacht over een meetingregel in FOT.
ik zat dat topic ook al te lezen beetje warrig verhaaltje... topic geschop n.a.v iemand anders. terwijl het niet eens zijn eigen topic isquote:
Tot nu toe valt ie tegen. Plus dat je een enorme MPG aan het doen bent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
In groep 3 geleerdIk was bang dat de andere kinderen het stom vonden dat ik al zo goed kon lezen.
Wat een rel:
Krentenbol is een faker #2
Eens!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot nu toe valt ie tegen. Plus dat je een enorme MPG aan het doen bent.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klacht over een meetingregel in FOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nou dan gaan wij toch lekker zelf bellen morgen om meer info te vragenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een huis gekocht in DvBlijf niet aan de gang
Wij?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan gaan wij toch lekker zelf bellen morgen om meer info te vragen
Nouja, fredquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij?Bel zelf
ik moet eerst nog m'n bouwvergunning rond krijgen
Tofquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja, fredIk moet morgen de hele dag werken
Jemig!! Nog steeds?! pfffff!! Mag je wel in onze schuur komen tijdelijk
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TofGooi je dan af en toe wat aardappelschillen naar binnen?
Of beide!quote:
dat stuk over krentebolquote:
Mwaoh. Weinig boeiends.quote:
Grappig, even, meer niet.quote:
Niet meuten, moker pakken en ze er zo in slaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
schroeven net een cm te lang kan ik morgen weer terug andere halen
Even dremelen nepbelgquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
schroeven net een cm te lang kan ik morgen weer terug andere halen
daar zijn ze te klein voorquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe kunnen schroeven te LANG zijn? Dat slijp je er toch gewoon af dan?
die heb ik nietquote:
ze moeten in een kast dus als ik jouw raad opvolg is die meteen naar de klotequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meuten, moker pakken en ze er zo in slaan
dremel kopen dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zijn ze te klein voor![]()
[..]
die heb ik niet
[..]
ze moeten in een kast dus als ik jouw raad opvolg is die meteen naar de klote
of morgen kleiner halenquote:
Met beleid doen dan hequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze moeten in een kast dus als ik jouw raad opvolg is die meteen naar de klote
En je hebt al zo weinig te doen op zo'n dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb trouwens ook geen zin om 30 schroeven kleiner te gaan maken
ik heb meer dan genoeg te doenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je hebt al zo weinig te doen op zo'n dag
typen doe je genoegquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meer dan genoeg te doen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 116 Pheno
02. 062 goldfinger1963
03. 060 Ladylike
04. 046 Nijns
05. 035 wel.o.k
06. 022 Fha
07. 022 MaleDuck
08. 022 OA
09. 021 Dr_Flash
10. 021 MPG
11. 014 Muck
12. 010 Godlike02
13. 010 marcb1974
14. 008 Sjowhan
15. 007 DaMart
16. 004 Pien85
17. 004 KapiteinGasthof
18. 004 _F.U.B.A.R_
19. 003 cablegunmaster
20. 003 crossover
Reeks-statistieken!
Vroegah was dit een rustig dagje geweest. Vroegahquote:Op woensdag 9 september 2009 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker bezig P![]()
01. 236 Pheno
02. 172 Dqod
03. 156 aloa
04. 150 IQM
05. 147 Godtje
Mogguh muckquote:
Met dank aan FOT en krentenbolquote:Op woensdag 9 september 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was dit een rustig dagje geweest. Vroegah
Maar je staat er ook inZoals vroeger
De 400+ lijkt me tegenwoordig ook niet meer te doen. Terugdenkend vraag ik me af hoe dat dag na dag, week na week, maand na maand vol te houden wasquote:Op woensdag 9 september 2009 07:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met dank aan FOT en krentenbol![]()
Dit was vroeger idd een vrij normale dag.Nu zit ik me af te vragen hoe je in godsnaam aan die cijfers komt. Dat is echt hard werken. Zelfs als ik mijn best doe ga ik het niet meer redden.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 400+ lijkt me tegenwoordig ook niet meer te doen. Terugdenkend vraag ik me af hoe dat dag na dag, week na week, maand na maand vol te houden was
eendquote:Op woensdag 9 september 2009 07:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh muck
Nog steeds druk met msn verzoekjes?![]()
Bij de weg, je ava doet het bij mij niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dus ook.![]()
Nu denk ik af en toe dat ik al de halve dag bezig ben geweest met FOK! en dat het toch echt veel te veel was. Als ik dan de volgende dag in de cijfers kijk heb ik 70 posts
Bij niemand.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de weg, je ava doet het bij mij niet?
quote:
Ole.quote:
altijd ruimte voor vriendelijke passantenquote:Op woensdag 9 september 2009 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus weer helemaal vol, geen gaatje meer voor een vriendelijke passant?
ik heb een buurman die dezelfde internet aansluiting heeft als mij, ingeval van storing is dat wel handig.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Lag zomaar gisteravond mijn internetverbinding eruit. Gelukkig was 't een 'regionale' storing, maar daar kom je pas achter als je via je telefoon internet hebt en op zoek bent naar een oplossing
.
Mooi is dat altijd, storingspaginas bij internetproviders. Zo nutteloos :")quote:Op woensdag 9 september 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Lag zomaar gisteravond mijn internetverbinding eruit. Gelukkig was 't een 'regionale' storing, maar daar kom je pas achter als je via je telefoon internet hebt en op zoek bent naar een oplossing
.
Of proberen via draadloos op iemand anders netwerk te internetten. Helaas was dit niet het geval bij mij (wel draadloze netwerken, maar goed beveiligd).quote:Op woensdag 9 september 2009 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh!LL
Balen sjowhan, dat is altijd zo grappig, wij hebben ook internet + bellen en als het internet plat ligt, zeggen ze in hun folders dat je de helpdesk moet bellen
Het was sowieso na 9nen (was geloof ik rond 21:45 thuis, had vergadering van commissie van de sportverenging) waardoor de helpdesk dicht was, en moest viavia vernemen dat het een storing betreft in de regio, er stond niets op de storingspagina van Telfort..quote:Op woensdag 9 september 2009 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd, storingspaginas bij internetproviders. Zo nutteloos :")
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
En Pheno is back, meteen met 116 posts
Zo het is weer woensdag vergaderdag!
Pheno had ook wat in te halen na zijn afwezigheidquote:Op woensdag 9 september 2009 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker bezig P![]()
01. 236 Pheno
02. 172 Dqod
03. 156 aloa
04. 150 IQM
05. 147 Godtje
korte vergaderingquote:
klinkt hoopvolquote:Op woensdag 9 september 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Jah thanx, weet alleen niet hoe laat ie wilt praten
Baas: tot wanneer loopt je contract?
Ik: tot 30 september
Baas: oh vandaag even regelen dan
ik: okay
Gisteren hadden we het over werken.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt hoopvol![]()
tenzij hij bedoelt bureau opruimen
Hey jijquote:
LLquote:Op woensdag 9 september 2009 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve binnenkomers
Fruts, leuke UI
deze is iig ook errug leukquote:Op woensdag 9 september 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
![]()
wel apart toch. De helft zei vorige week dat de mijne niet meer werkte. Ik zag hem nog gewoon en enkele anderen ook. En ineens doet ie ut niet meer. Volgens mij gewoon opzettelijk gesaboteerd
Ja joh, negeer mij maarquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deze is iig ook errug leuk
vooral dat gezicht van die kleine
Jah, als straf moet je nou trakteren op sushiquote:Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
geheel vergeten vanochtend
Jullie komen toch nietquote:Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, als straf moet je nou trakteren op sushi
konnichiwaquote:Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
Ik en GF willen nog steeds komenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie komen toch niet
Hihi, ik zei komen
klopt, ik heb mijn paspoort niet bij me.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie komen toch niet
Hihi, ik zei komen
Oh, ik dacht dat ik jou al had gehadquote:
Nog beterquote:Op woensdag 9 september 2009 10:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik jou al had gehadmaar ik heb een berichtje in jouw fobo gezet
Pheno
Pheentjequote:Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
konniezienwaquote:
kon jij nie zien?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Hier vers gemalen bonen zelfs
Wederom krentebolletje ( whehe) erbij
Daarom eet ik haar maar ook opquote:
ik kan wel meer nietquote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon jij nie zien?
das best errug
Geen idee... ken d'r nietquote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Ze was wel lekker, de fotos die hij had gepost van een nick die krentenbol had =)
Helaas heb je er zo weinig aan als het allemaal nep isquote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Ze was wel lekker, de fotos die hij had gepost van een nick die krentenbol had =)
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas heb je er zo weinig aan als het allemaal nep is
Ik ben niet zo knap, maar wel echt
ik vind jou knapper, en niet omdat je blond bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas heb je er zo weinig aan als het allemaal nep is
Ik ben niet zo knap, maar wel echt
nu maar hopen dat niemand ontdekt dat ik eigenlijk een meisje van 72 benquote:Op woensdag 9 september 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]wat een verhaal zeg, van die krentenbol. slimme user die dag ontdekte
Deel 4 heb ik niet meer bijgelezen, merk het wel als er iets spannends bekend isquote:Op woensdag 9 september 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]wat een verhaal zeg, van die krentenbol. slimme user die dag ontdekte
Dat vind ik een heel lief complimentquote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind jou knapper, en niet omdat je blond bent.![]()
oeh, lief compliment van jouquote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind jou knapper, en niet omdat je blond bent.![]()
[..]
nu maar hopen dat niemand ontdekt dat ik eigenlijk een meisje van 72 ben![]()
Jah manquote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeh, lief compliment van jouin de pocket LL
![]()
ik raad het afquote:Op woensdag 9 september 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Toch maar mn tieten vergroten, word ik ook misschien zo rijk
Frutselquote:
om rijk te worden?quote:
dan kom je me toch wel oppikken he?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
om rijk te worden?
mjah... misschien morgen... heel misschien.... piepklein kansje morgen misschien
Mogguh lui varkenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
"ontwaakt langzaam uit zijn coma"... moggel allemaal ...
ellooquote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
"ontwaakt langzaam uit zijn coma"... moggel allemaal ...
heb je je kleurtje weer terug?quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat ik alles zelf houd en emigreerquote:Op woensdag 9 september 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kom je me toch wel oppikken he?
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ik alles zelf houd en emigreer![]()
nee man, ik ga voor het geslachtsdeel, maar geld maakt veel goedquote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... wij gaan altijd alleen maar voor het uiterlijk
jullie overduidelijk voor het geld
nee, om je borsten te vergrotenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
om rijk te worden?
mjah... misschien morgen... heel misschien.... piepklein kansje morgen misschien
wil je ook nog de pics?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tieten, geslachtsdelen.
gaat weer lekker vandaag.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
elloo![]()
![]()
[..]
heb je je kleurtje weer terug?
wat was KPD ook alweerquote:
Denk je?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, om je borsten te vergroten
nee, ik ga al winnen
ik gun het je van harte... met een half miljoen ben ik ook al blijquote:Op woensdag 9 september 2009 11:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, om je borsten te vergroten
nee, ik ga al winnen
Om mijn katten?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
Dus....
Waarom denk je dat ik jou zo leuk vind
En dat je daar geld mee kunt verdienen blijkt wel als je alt +0128 typt op het nummerblok rechts op je toetsenbordquote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
En zwaar NSFW.
ik zou toch zweren dat ik je in het zwart zag van de weekquote:
MPG was ook zwart!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik je in het zwart zag van de week![]()
Maar hey, d'r is hier denk ik iets mis met die pc, want avatar was ook ineens pleituh.. ik zag hem wel, anderen niet etc etc
Tacogriepquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk je?
Ik geef die vreemde vogel met zijn 100 loten nog de grootste kans. En zelfs die is nihil.
Ik al met 50 euroquote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
ik gun het je van harte... met een half miljoen ben ik ook al blij![]()
Oh jaquote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
En zwaar NSFW.
Van de week?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik je in het zwart zag van de week![]()
Maar hey, d'r is hier denk ik iets mis met die pc, want avatar was ook ineens pleituh.. ik zag hem wel, anderen niet etc etc
dus nou moeten we de hele week blijven duimen voor jequote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
hey GF
zo, back to work..
Mn contractbespreking vindt trouwens DEZE WEEK plaats
blijkbaar had ik hem verkeerd verstaan vanmorgen.
jakkes, nog geen zekerheid. nouja, het kan alleen maar vandaag, morgen of overmorgen dus sowieso snel zekerheidquote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
hey GF
zo, back to work..
Mn contractbespreking vindt trouwens DEZE WEEK plaats
blijkbaar had ik hem verkeerd verstaan vanmorgen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de advocaat. Mensen die denken dat je brieven alleen stuurt als loze dreigementen
Succesquote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de advocaat. Mensen die denken dat je brieven alleen stuurt als loze dreigementen
ja, ik wil verdomme mijn geld: ik geef het niet weg, kom nou. Ik heb alle kansen/ruimtes/mogelijkheden gegeven en nu is het klaar.quote:
O ja, dat ken ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
koning winter komt er aan, en als je dan in je blote judocus loopt is het wel lekker als de kachel brandtquote:Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
even bij de verwarmingsmonteur kijken
gelijk heb je...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ik wil verdomme mijn geld: ik geef het niet weg, kom nou. Ik heb alle kansen/ruimtes/mogelijkheden gegeven en nu is het klaar.
Hee, mijn wallpaperquote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
Ikzelf zonder plamuur
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelijk heb je...
Ik heb eens een brief gecontroleerd en aangepast voor GF, naar een advocaat toe.
Hij kreeg een antwoordbrief die begon met: naar aanleiding van de brief van uw advocaat.... bla bla
Blijkbaar was die brief erg goed opgesteld
daar heb je groot gelijk inquote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ik wil verdomme mijn geld: ik geef het niet weg, kom nou. Ik heb alle kansen/ruimtes/mogelijkheden gegeven en nu is het klaar.
Nieteens een naaktpic?quote:
Zie je wat standaard advocaten-praat al niet kan doenquote:
Willem is geen advocaat?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je groot gelijk in
ik ga eigenlijk nooit naar een advocaat daarvoor
een soort vanquote:
meet my friend baseball batquote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je groot gelijk in
ik ga eigenlijk nooit naar een advocaat daarvoor
Willem kost minder per uurquote:
aaaaahwquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Willem kost minder per uur
[..]
aaaaahw
Forum Opties | |