ik wil/mag/kan pillen slikken hoor, maar zolang het niet nodig is, doe ik het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Ik slik als ik Ibuprofen slik, ook Omeprazol erbij omdat je van Ibu behoorlijke maagzweren kunt krijgen.
Ik slik het dus preventief. (voorgeschreven door de arts, geen zelf medicatie hoor)
Mijn vriend slikt het voor zn maagklachtenmisselijk en maagpijn enzo
Maar aangezien Muck geen pillen wilt/mag/kan slikken gaat dat al niet op
ja, ik lees mee, maar jullie gaan sneeeeeelquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar het werkt wel super
enne muck, lees je mee?
deze post is volgens mij best belangrijk (die van Ph dus)
ik moet binnenkort naar de dokter voor iets anders, dan zal ik eens een balletje opgooienquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja wrs heeft Muck er weinig aan (alhoewel ik nu lees dat je Omeprazol zelfs in injecties kunt krijgen)
http://www.bdsmvlaanderen.be/wpony.htmlquote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
@ Ik wil je absoluut niet aan de pillen hebben (slik zelf zo min mogelijk) maar als het helpt...
Ik hoop eigenlijk dat de anijs ofzo al helpt.
Nu wel goed?quote:
Hij eet toch alleen maar sushi?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
lust je zeker ook geen frikandellen
Het gaat meer om mijn interne organenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
lust je zeker ook geen frikandellen
ga je al met vakantiequote:
die zijn bij mij een stuk groter dan bij de gemiddelde mensquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat meer om mijn interne organen
sushiquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij eet toch alleen maar sushi?
Ik ga cola halen, heb dorst ineens
Tss, meet hatersquote:
Vakantie is voor het plebs!quote:
Dat je het maar weet!quote:
LL en ik nietquote:
quote:
daarom heb ik ook geen vakantiequote:
Zeg dat tegen die anderenquote:
ik eet alles wat poten of vinnen en groter was dan mijn duim.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die anderen
Ik ben gek op sushi
Me 2quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik eet alles wat poten of vinnen en groter was dan mijn duim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Laterquote:
Koffiemeets gaan nooit doorquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:03 schreef MrManiak het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie
Even een crosspostje voor de koffiedrinkende FOK!kers hier
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Me 2
Vooral vlees
En dan vooral vlees dat je hier niet meer krijgt. Ik ga er speciaal voor naar Belgie
paardenfans: niet klikken op de spoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
gezien bij de vorige user van de maands ook het standaard rijtje weer langs kwam, nah, die kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Geen interesse
mensen die mij willen kennen sturen maar een PM met hun vragen
Maar wel leuk om te lezen ja
nou moet ik bekennen dat ik veel minder op de FP zit/post dan voorheen dus heb er al een hele hoop gemistquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien bij de vorige user van de maands ook het standaard rijtje weer langs kwam, nah, die kennen we nu wel.
ze stonden ook op het forumquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou moet ik bekennen dat ik veel minder op de FP zit/post dan voorheen dus heb er al een hele hoop gemist
ik zit eigenlijk alleen jullie te vervelen met mijn spelfouten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou moet ik bekennen dat ik veel minder op de FP zit/post dan voorheen dus heb er al een hele hoop gemist
Gaat het hard dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk alleen jullie te vervelen met mijn spelfouten.![]()
heb ook amper tijd om ksc bij te houden zo hard als het af en toe gaat.
vandaag valt wel meequote:
Hier ook, nja ik doe dan verkopen en inkopen boeken, administratie bijwerken en dat soort shitquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
Ik werk nog ondertussen door aandelenberekeningen in java te proppen en zo
het was 1 topic per dag, tot jij weer verscheenquote:
ik zit vbscript te bakken vandaag, inmiddels zover dat ik kan testen en moet wachten op het resultaat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
Ik werk nog ondertussen door aandelenberekeningen in java te proppen en zo
Das raar, volgens de cijfers sta ik hier niet het meest te spammenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was 1 topic per dag, tot jij weer verscheen
[..]
ik zit vbscript te bakken vandaag, inmiddels zover dat ik kan testen en moet wachten op het resultaat.
Wie dan welquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das raar, volgens de cijfers sta ik hier niet het meest te spammen
iedereen was zo blij dat je weer terug was dat ze het heule topic vol gewelkomt hebben nou goed.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das raar, volgens de cijfers sta ik hier niet het meest te spammen
Dat kan ik me dan weer totaal niet voorstellen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen was zo blij dat je weer terug was dat ze het heule topic vol gewelkomt hebben nou goed.
op je knietjes de vloer gaan schrobben, of hoe moet ik deze lezen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
vier uur, huis gaan doen![]()
![]()
vanavond de knietjes testen, gaan weer voorzichtig lopen.
tja, kan me geen kwartet van jou herinneren, wel van vele andere.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer totaal niet voorstellen.
gf is hier de goudenkwartetspammert, don't blame me
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
op je knietjes de vloer gaan schrobben, of hoe moet ik deze lezen?
*valt om.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
ha popjes
ik heb het zowaar naar mijn zin op mijn werk
Cya, niet te ver springen (gaat nog googlen).quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
ha popjes
ik heb het zowaar naar mijn zin op mijn werk
doeiquote:
*raapt Pheno opquote:
En weer terug uit leidenquote:
Ik kijk Thats the Question.quote:
Het antwoord van MPG was een anticlimax.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef DaMart het volgende:
Jezus, jullie hebben weer hard doorgespamd vandaag.
Doe eens link? Ik ga niet een heel topic teruglezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het antwoord van MPG was een anticlimax.
Ik zet net me lollerz te lachen om kb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens link? Ik ga niet een heel topic teruglezen.
Ik was hem al ineens kwijt in klaagbaakquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die wat te lezen willen hebben:
Krentenbol is een faker
MPG! Quote jezelf even als je terugleest!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet net me lollerz te lachen om kb.
Neuh dat is niet heel uitzonderlijk inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, swarma had het eerst op slot gegooid. En naar ONZ gedonderd. Waarom weet niemand, maar dat heb ik wel vaker bij swarma
Het kwam er op neer dat hij het niet wist. En wat onzin uitkraamde over nooit gesolli'ed of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG! Quote jezelf even als je terugleest!
je hebt last van spem zeg je.quote:
Heb je even aandacht nodig?quote:
Toen was geluk heel gewoonquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, swarma had het eerst op slot gegooid. En naar ONZ gedonderd. Waarom weet niemand, maar dat heb ik wel vaker bij swarma
Er waren twee topiques my dear.quote:
Nee hoorquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar goed, iedere dag weer "Hunnie ajm hooooom
" wordt ook zo saai, vandaar
Wie is je WIlma dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar goed, iedere dag weer "Hunnie ajm hooooom
" wordt ook zo saai, vandaar
quote:
Hoe flauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |