dankjequote:
Gisteren nog schoongemaakt!quote:
quote:
Die heb je wel, maar het is je vrouwquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen collega's heb
werknemers zijn ook niet alles, maar die kan je wel ontslaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen collega's heb
16 decemberquote:
dat is geen collegaquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heb je wel, maar het is je vrouw
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werknemers zijn ook niet alles, maar die kan je wel ontslaan.
welneequote:
wat is er dan? behalve dat het een week voor kerst is?quote:
als je dan een hekel aan je collega hebt, moet je eens goed achter je oren krabben jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heb je wel, maar het is je vrouw
Hey muck, hoest met de misselijkheid?
quote:
Rond die tijd ga ik weer naar Barcelona, als het meezitquote:
Kutstad. Ze maken die zooi daar nooit afquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Rond die tijd ga ik weer naar Barcelona, als het meezit.
En een geld dat je ervoor betaalt...quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutstad. Ze maken die zooi daar nooit af
Ik gooi weer even de optie Anijs opquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef Muck het volgende:
meh, nog steeds heel misselijk
ik snap er niets van
biborquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik gooi weer even de optie Anijs op
Hoor van diverse mensen dat het goed is voor je maag
17 december komt indelijk FF XIII uit. ZOu ik het in Tokio zelf gaan halenquote:
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
17 december komt indelijk FF XIII uit. ZOu ik het in Tokio zelf gaan halen?
als ik even mag aanvullen,quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik gooi weer even de optie Anijs op
Hoor van diverse mensen dat het goed is voor je maag
quote:Top 100 van maandag 7 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
23. 068 Ladylike
26. 065 Dr_Flash
29. 060 goldfinger1963
46. 047 Pheno
60. 039 DaMart
64. 038 Nijns
68. 036 OA
74. 034 Muck
77. 033 MaleDuck
80. 032 wel.o.k
Het is wel een bijwerking van een medicijn dus die boer gaat al niet opquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik even mag aanvullen,
Misselijkheid, wat kun je er tegen doen?
Tegen gewone misselijkheid die geen ernstige oorzaak hebben, kunt u het volgende proberen:
Soms helpt het om te boeren. Als er lucht in de maag zit, kan boeren de misselijkheid weer net zo snel laten verdwijnen als het op is komen zetten
Overgeven. Als misselijkheid aanleiding blijkt tot overgeven, kan braken enorm opluchten. Spoel na het braken de mond met water schoon. Drink daarna een paar slokjes lauw water op (behalve als er een reden is om niet te drinken). Dit lauw water drinken is om maagzuur uit de slokdarm te spoelen. De maag is namelijk wel beschermd tegen het bijtende maagzuur, maar de slokdarm niet. Het helpt ook tegen het branderige gevoel wat braken in de slokdarm na kan laten. Poets na het spoelen en water drinken uw tanden.
Als misselijkheid en/of brandend maagzuur het gevolg is van verkeerde eetgewoontes, zoals te vet of te scherp eten, kan een Rennie tabletje verlichting geven. (te koop bij drogist en apotheker onder de naam Rennies)
Gember staat er om bekend dat dit helpt tegen misselijkheid. Er zijn zelfs speciale capsules met gember verkrijgbaar om misselijkheid te bestrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |