Het antwoord van MPG was een anticlimax.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef DaMart het volgende:
Jezus, jullie hebben weer hard doorgespamd vandaag.
Doe eens link? Ik ga niet een heel topic teruglezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het antwoord van MPG was een anticlimax.
Ik zet net me lollerz te lachen om kb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens link? Ik ga niet een heel topic teruglezen.
Ik was hem al ineens kwijt in klaagbaakquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die wat te lezen willen hebben:
Krentenbol is een faker
MPG! Quote jezelf even als je terugleest!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet net me lollerz te lachen om kb.
Neuh dat is niet heel uitzonderlijk inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, swarma had het eerst op slot gegooid. En naar ONZ gedonderd. Waarom weet niemand, maar dat heb ik wel vaker bij swarma
Het kwam er op neer dat hij het niet wist. En wat onzin uitkraamde over nooit gesolli'ed of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG! Quote jezelf even als je terugleest!
je hebt last van spem zeg je.quote:
Heb je even aandacht nodig?quote:
Toen was geluk heel gewoonquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ja, swarma had het eerst op slot gegooid. En naar ONZ gedonderd. Waarom weet niemand, maar dat heb ik wel vaker bij swarma
Er waren twee topiques my dear.quote:
Nee hoorquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar goed, iedere dag weer "Hunnie ajm hooooom
" wordt ook zo saai, vandaar
Wie is je WIlma dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar goed, iedere dag weer "Hunnie ajm hooooom
" wordt ook zo saai, vandaar
quote:
Hoe flauwquote:
Klacht over een meetingregel in FOT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe flauwzoveel jaar kittengate vieren met weer een staking?
Of is er nu WEL wat aan de klauw?
Ik schuif hem stiekem nog een dag voor uit.quote:
Met paella aangekoekt aan de pan (zo is ie het lekkerst) geen goed plan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik schuif hem stiekem nog een dag voor uit.
Die zet ik dan altijd gewoon onder waterquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met paella aangekoekt aan de pan (zo is ie het lekkerst) geen goed plan.
voordat je gaat etenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zet ik dan altijd gewoon onder water
hmhm jaquote:
In groep 3 geleerdquote:
Ah, n.a.v. een opmerking in ZUUquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klacht over een meetingregel in FOT.
ik zat dat topic ook al te lezen beetje warrig verhaaltje... topic geschop n.a.v iemand anders. terwijl het niet eens zijn eigen topic isquote:
Tot nu toe valt ie tegen. Plus dat je een enorme MPG aan het doen bent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
In groep 3 geleerdIk was bang dat de andere kinderen het stom vonden dat ik al zo goed kon lezen.
Wat een rel:
Krentenbol is een faker #2
Eens!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot nu toe valt ie tegen. Plus dat je een enorme MPG aan het doen bent.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klacht over een meetingregel in FOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nou dan gaan wij toch lekker zelf bellen morgen om meer info te vragenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een huis gekocht in DvBlijf niet aan de gang
Wij?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan gaan wij toch lekker zelf bellen morgen om meer info te vragen
Nouja, fredquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij?Bel zelf
ik moet eerst nog m'n bouwvergunning rond krijgen
Tofquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja, fredIk moet morgen de hele dag werken
Jemig!! Nog steeds?! pfffff!! Mag je wel in onze schuur komen tijdelijk
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TofGooi je dan af en toe wat aardappelschillen naar binnen?
Of beide!quote:
dat stuk over krentebolquote:
Mwaoh. Weinig boeiends.quote:
Grappig, even, meer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |