quote:Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Hier vers gemalen bonen zelfs
Wederom krentebolletje ( whehe) erbij
Daarom eet ik haar maar ook opquote:
ik kan wel meer nietquote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon jij nie zien?
das best errug
Geen idee... ken d'r nietquote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Ze was wel lekker, de fotos die hij had gepost van een nick die krentenbol had =)
Helaas heb je er zo weinig aan als het allemaal nep isquote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Ze was wel lekker, de fotos die hij had gepost van een nick die krentenbol had =)
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas heb je er zo weinig aan als het allemaal nep is
Ik ben niet zo knap, maar wel echt
ik vind jou knapper, en niet omdat je blond bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas heb je er zo weinig aan als het allemaal nep is
Ik ben niet zo knap, maar wel echt
nu maar hopen dat niemand ontdekt dat ik eigenlijk een meisje van 72 benquote:Op woensdag 9 september 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]wat een verhaal zeg, van die krentenbol. slimme user die dag ontdekte
Deel 4 heb ik niet meer bijgelezen, merk het wel als er iets spannends bekend isquote:Op woensdag 9 september 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]wat een verhaal zeg, van die krentenbol. slimme user die dag ontdekte
Dat vind ik een heel lief complimentquote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind jou knapper, en niet omdat je blond bent.![]()
oeh, lief compliment van jouquote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind jou knapper, en niet omdat je blond bent.![]()
[..]
nu maar hopen dat niemand ontdekt dat ik eigenlijk een meisje van 72 ben![]()
Jah manquote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeh, lief compliment van jouin de pocket LL
![]()
ik raad het afquote:Op woensdag 9 september 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Toch maar mn tieten vergroten, word ik ook misschien zo rijk
Frutselquote:
om rijk te worden?quote:
dan kom je me toch wel oppikken he?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
om rijk te worden?
mjah... misschien morgen... heel misschien.... piepklein kansje morgen misschien
Mogguh lui varkenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
"ontwaakt langzaam uit zijn coma"... moggel allemaal ...
ellooquote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
"ontwaakt langzaam uit zijn coma"... moggel allemaal ...
heb je je kleurtje weer terug?quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat ik alles zelf houd en emigreerquote:Op woensdag 9 september 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kom je me toch wel oppikken he?
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ik alles zelf houd en emigreer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |