abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 09:23:58 #1
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72574268
Het begint langzamerhand zwaar irritant te worden, je staat met iemand te praten of je zit met een vriend thuis of een collega en zijn/haar gsm gaat af.
Irritatie punt 1 (je zegt nog niks)

Afhankelijk van de reactie van de persoon, beantwoord sms of neemt de telefoon op bereik je de volgende irritatie punt
Dit zakt alleen als je een excuus krijgt zoiets van "even de andere persoon afwimppelen"

Tegenwoordig loop ik dus weg als ik in gesprek was met collega's, voor mij is dan instant het gesprek be-eindigd en in mijn voordeel. "wie zwijgt stemt toe"

als ik vrienden / kennissen kring dan geef ik tegenwoordig aan dat ik het niet prettig vind om onderbroken te worden tenzij ze het kort houden en het belangrijk is.. bij mij thuis ga je maar lekker buitenstaan ..

Het resultaat is dat ik zelden gebeld of sms krijg ik met een dirt cheap af kan .

Wellicht komt dat omdat ik in mijn jeugd had ik geen gsm had en met een telefoonkaart op zak liep in geval van nood. ik vind bellen een noodzakelijk kwaad, sms is prettig voor korte berichtjes maar liefst face 2 face
De camara op de gsm gebruik ik voor produkt en prijs "klik* opslaan en als geheugen steun .. makkelijk als ik ooit een auto ongeluk zou hebben .. gelijk overzichts foto .. maar voor de rest ..

wat vinden jullie ervan ? vind je het echt normaal dat je midden in een gesprek onderbroken word dat je gespreks partner met iemand gaat praten of .... hoe voel jij je daarbij wat zijn jou gedachten ?

hoe gebruik jij je gsm ?
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  woensdag 9 september 2009 @ 09:32:07 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_72574411
Het gebeurt me vaak dat mensen midden in het gesprek de telefoon opnemen. Hoor ik opeens: "hallo, met Piet". Gewoon terwijl ik aan het praten ben. Tegenwoordig loop ik dan gewoon weg, ik heb wel wat beters te doen.

Voor mij zelf geldt dat diegene waarmee ik praat voorrang heeft op telefoon en sms. Als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer, of bel ik ze terug.
pi_72574455
Ik gebruik mn gsm gewoon en als ik in een gesprek telefoon krijg (en het is belangrijk) excuseer ik mij netjes bij mn gesprekspartner
Mocht mijn gesprekspartner dat niet accepteren, dan ontbreekt hem/haar enig inlevingsvermogen
Maar; ik laat mijn gsm ook wel eens uit/thuis als ik niet bereikbaar wil zijn.
Idd, vroeger had je vaste foon en als je niet opnam dan kreeg je geen gezeik. Nu is het: "Waar was je?, ik heb je 10 x gebeld"
Jah mens, ik wilde rust
Dat kennen mensen blijkbaar niet meer even privé dingen doen zonder gsm.
Bij mij ontstaat dus ook geen paniek als ik dat ding per ongeluk thuis vergeet ofzo.

Mijn camera erop vind ik wel enorm handig, zo kan ik alle leuke momenten direct vastleggen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_72574540
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:32 schreef BasEnAad het volgende:
Het gebeurt me vaak dat mensen midden in het gesprek de telefoon opnemen. Hoor ik opeens: "hallo, met Piet". Gewoon terwijl ik aan het praten ben. Tegenwoordig loop ik dan gewoon weg, ik heb wel wat beters te doen.

Voor mij zelf geldt dat diegene waarmee ik praat voorrang heeft op telefoon en sms. Als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer, of bel ik ze terug.
wat hij zegt...

Het enige wat ik acceptabel vind als iemand die met mij in gesprek is, gebeld wordt, is als die persoon opneemt met iets in de trant van "Ik bel je straks terug".
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_72574573
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
Ik gebruik mn gsm gewoon en als ik in een gesprek telefoon krijg (en het is belangrijk) excuseer ik mij netjes bij mn gesprekspartner
Mocht mijn gesprekspartner dat niet accepteren, dan ontbreekt hem/haar enig inlevingsvermogen
Maar; ik laat mijn gsm ook wel eens uit/thuis als ik niet bereikbaar wil zijn.
Idd, vroeger had je vaste foon en als je niet opnam dan kreeg je geen gezeik. Nu is het: "Waar was je?, ik heb je 10 x gebeld"
Jah mens, ik wilde rust
Dat kennen mensen blijkbaar niet meer even privé dingen doen zonder gsm.
Bij mij ontstaat dus ook geen paniek als ik dat ding per ongeluk thuis vergeet ofzo.

Mijn camera erop vind ik wel enorm handig, zo kan ik alle leuke momenten direct vastleggen
of aan jou ontbreekt het vermogen om je in te denken dat het voor je gesprekspartner heel vervelend zou kunnen zijn...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_72574632
Als je midden in een serieus gesprek zit is het irritant ja. Maar als je gewoon met vrienden bent, of een praatje maakt met een collega mogen ze van mij best hun telefoon opnemen. Geen problemen mee. Zal ik zelf ook doen trouwens.
pi_72574643
Mijn telefoon staat op werk op stil.

Mocht ik een belangrijk telefoontje krijgen (wat je ziet aan het nummer in het display), dan zeg ik tegen mijn gesprekspartner dat ik deze even moet opnemen.

Als het niet belangrijk is, druk ik het weg.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:45:07 #8
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72574663
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef mr4hughz het volgende:
Het begint langzamerhand zwaar irritant te worden, je staat met iemand te praten of je zit met een vriend thuis of een collega en zijn/haar gsm gaat af.
Dus de telefoon gaat en jij ergert je al? Get a life
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72574684
Soms druk ik ze weg en andere keren excuseer ik mij, neem ik op met de vraag of ik later terug kan bellen..

Ik probeer het zelf zo net mogelijk op lossen t.o.v. mijn gesprekspartner, maar ik maar me er niet echt druk om als anderen de telefoon opnemen..
pi_72574714
Hmm, ligt eraan bij wie en in welke situatie. Heb er bij een goeie vriendin van me wel degelijk een keer iets van gezegd toen ze voor de zoveelste keer een uitgebreid telefoongesprek ging voeren terwijl ik met haar in gesprek was. Zelf druk ik overigens vaak iemand weg op zo'n moment, dan bel ik ze later wel terug. Ik vind het face 2 face contact namelijk meestal belangrijker. Of ik moet weten dat het belangrijk is en snel kan, maar dan excuseer ik me wel even en zeg erbij dat het belangrijk is. Maar ik ga bijvoorbeeld ook niet uitgebreid staan bellen als ik in een winkel ben en al helemaal niet als ik aan de kassa sta, dan wachten ze maar even.
Don't let my username fool you...
pi_72574739
Ach dat gejank altijd over die mobiele telefoons, kruip weer lekker terug onder je steen dan.

Vroeger kwam een collega melden dat je wijf op lijn 3 hing en werd het gesprek ook onderbroken. Nu hangt je wijf in je broekzak en als ze af gaat vertel je haar zelf dat je niet weet watvoor schoenen ze moet kopen. Vroeger irriteerde collega's zich aan jankende wijven van collega's die aan de telefoon hingen. Sommige mensen irriteren zich altijd, die hebben gewoon een KUTLEVEN, Proficiat TS, jij bent er één van...
pi_72574790
quote:

Dit meen je toch niet serieus, ik begin echt aan de mensen op FOK! te twijfelen als ik dit soort topics lees. Jij verwacht dus dat iedereen zijn/haar telefoon uitzet of stil zet voor ze een gesprek met je aangaan? Als ze zonder te vragen terwijl ik praat gewoon de telefoon aannemen en doen alsof ik er niet ben, ja dan is het gewoon asociaal. Maar verder (mits je niet in vergadering of whatever zit) lijkt dit me niet echt iets om over op te winden.
pi_72574824
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:40 schreef bas-beest het volgende:

[..]

of aan jou ontbreekt het vermogen om je in te denken dat het voor je gesprekspartner heel vervelend zou kunnen zijn...
nee hoor, ik besef dat, vandaar ook mijn oprechte excuses.
Echter zijn sommige dingen belangrijker dan een kletsgesprekje.
Immers, bij serieuze belangrijke gesprekken neem je je gsm nieteens mee of zet je hem uit
Dus, als jullie gsm afgaat tijdens een gesprek met iemand, vonden jullie dat gesprek al niet belangrijk genoeg om niet gestoord te willen worden
Lid van de MamaSquad
pi_72574918
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Immers, bij serieuze belangrijke gesprekken neem je je gsm nieteens mee of zet je hem uit
Dus, als jullie gsm afgaat tijdens een gesprek met iemand, vonden jullie dat gesprek al niet belangrijk genoeg om niet gestoord te willen worden
Whehehe, breng hier nog maar eens iets tegenin, RFL
pi_72574951
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:58 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

Whehehe, breng hier nog maar eens iets tegenin, RFL
Ik geef ze wel gelijk als ze zeggen dat het irritant is als ie afgaat tijdens een serieus gesprek hoor
maar mijn punt blijft
Lid van de MamaSquad
pi_72575185
Mijn telefoon is mijn leven zo''n beetje. Ben zwaar verslaafd aan dat ding en heb echt een kut dag als ik hem vergeet, of als ie leeg is.

Gelukkig zijn mijn vrienden ook zo
pi_72575960
Als ik gebeld word en het is dringend, verlaat ik even de ruimte. Het gebeurt me vrij weinig, maar toevallig belde deze week nog een collega die op vakantie is over een werkgerelateerd onderwerp. Dat telefoontje moest ik wel even opnemen.

Verder vind ik dat TV-spotje over asociaal gedrag debiel. Die verkoper gaat werkelijk de bellende klant helpen. Als ik verkoper was, mocht de bellende klant mooi wachten en ging ik verder met de volgende klant in de rij.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:49:08 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_72575991
Ik gebruik UMTS, GSM is zoo 2000
[KNE]-Mod
  woensdag 9 september 2009 @ 10:50:02 #19
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72576016
Ter compensatie moet je die mensen continu onderbreken als je ze eens ziet bellen
pi_72576321
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:10 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn telefoon is mijn leven zo''n beetje. Ben zwaar verslaafd aan dat ding en heb echt een kut dag als ik hem vergeet, of als ie leeg is.
2012!!!!! Dan heb jij pas een kut dag, je gaat eraaaaaaaaan!
pi_72576344
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik word zo weinig gebeld/gesmst dat ik hem echt niet uitzet voor een gesprek. Ik heb hem meestal vooral bij als klok (geen horloge ). Als ik gebeld zou worden tijdens een belangrijk gesprek druk ik hem weg. Dus het is echt niet dat ik het gesprek niet belangrijk genoeg zou vinden, ik denk gewoon niet aan mijn mobieltje. Alleen tijdens tentamens zet ik hem altijd uit, als ik dan gebeld zou worden ben ik echt de lul. Maar daarnaast denk ik er haast nooit aan...
In de bioscoop zet ik hem ook pas uit of stil as die reclames komen, want ik vergeet het echt.

Mocht het een heel belangrijk telefoontje zijn dan verontschuldig ik mij, leg het kort uit (het is een sollicitatie!), loop een stukje verder en probeer het kort te houden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_72576654
Ik gsm niet
pi_72576707
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:05 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik word zo weinig gebeld/gesmst dat ik hem echt niet uitzet voor een gesprek. Ik heb hem meestal vooral bij als klok (geen horloge ). Als ik gebeld zou worden tijdens een belangrijk gesprek druk ik hem weg. Dus het is echt niet dat ik het gesprek niet belangrijk genoeg zou vinden, ik denk gewoon niet aan mijn mobieltje. Alleen tijdens tentamens zet ik hem altijd uit, als ik dan gebeld zou worden ben ik echt de lul. Maar daarnaast denk ik er haast nooit aan...
In de bioscoop zet ik hem ook pas uit of stil as die reclames komen, want ik vergeet het echt.

Mocht het een heel belangrijk telefoontje zijn dan verontschuldig ik mij, leg het kort uit (het is een sollicitatie!), loop een stukje verder en probeer het kort te houden.
maar dat mag niet, want TS accepteert je excuses niet
Lid van de MamaSquad
pi_72576832
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

2012!!!!! Dan heb jij pas een kut dag, je gaat eraaaaaaaaan!
OPEN JE OGEN!
pi_72576969
Ik was laatst in de Efteling en er zat een volwassen kerel in een draaiende zweefmolen te bellen. .

Sowieso zie je overal mensen alsmaar bellen en prutsen met die toetsjes. Op zich erger ik me er niet aan alleen begrijp ik niet wat al die mensen met elkaar te bespreken hebben, maar het zal wel erg belangrijk zijn allemaal. .

Je zag trouwens ook op een van die foto's bij die FOK!meet van afgelopen weekend.
Zitten ze allemaal op hun telefoontje te koekeloeren. Het ziet er gewoon echt niet uit.
pi_72577226
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

OPEN JE OGEN!
Ja, zag het ff verkeerd, dacht dat jij degene was die zo zat te schreeuwen dat we eraan gingen
pi_72578252
Het gebeurde nu net

Klasgenoot komt naar mee toe 'ja, ik heb het naar de leraar gemaild, maar nog geen antwoord terug. Ik had gezegd dat het niet was --'

Toen pakte hij zijn telefoon, keek erop, zei 'een momentje' pakte hem op, liep weg, en ging naar huis
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_72624867
Ook fijn - als er iemand voor je staat in de rij bij de kassa en die persoon niet kan betalen omdat hij in gesprek is via zn GSM.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:06:50 #29
261271 GladdeGerard
glijdende grijpgrage Gerard
pi_72624985
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef musicfreakyme het volgende:
Ook fijn - als er iemand voor je staat in de rij bij de kassa en die persoon niet kan betalen omdat hij in gesprek is via zn GSM.
Dat is wel bloedirritant ja. Sowieso mensen die in de rij bij de supermarkt staan te bellen terwijl ze aan de beurt zijn om te betalen. ZIjn meestal vrouwen van middelbare leeftijd.
ganz geile Gerard
pi_72640307
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:27 schreef Stali het volgende:
Sowieso zie je overal mensen alsmaar bellen en prutsen met die toetsjes. Op zich erger ik me er niet aan alleen begrijp ik niet wat al die mensen met elkaar te bespreken hebben, maar het zal wel erg belangrijk zijn allemaal. .
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af.. Zie je van die vrouwen 's morgensvroeg om 8 uur in de auto uitgebreide gesprekken voeren aan de telefoon.. Ik word echt niet vrolijk van telefoongesprekken om 8 uur 's morgens en als 't dan per se moet, zijn 't hooguit 3 woorden.. Laat mij en mijn ochtendhumeur fijn met rust. Wat heb je op zo'n tijdstip te vertellen eigenlijk?
Don't let my username fool you...
pi_72662378
quote:
hoe moeilijk is het dan om iets te zeggen in de trant van "Hee, zou je niet eens betalen? Er zijn meer mensen die willen betalen..."??? Evt. gevolgd door "Belangrijk ben je niet en interessant al helemaal niet"...
pi_72663360
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:43 schreef bas-beest het volgende:

[..]

hoe moeilijk is het dan om iets te zeggen in de trant van "Hee, zou je niet eens betalen? Er zijn meer mensen die willen betalen..."???

Uiteraard, maar ik vraag me echt af wat er zonodig doorgebeld moet worden.

Ik ben natuurlijk al een ouwe trut van 36 en ben opgegroeid zonder al dit geneuzel.
Maar wat is nu zo belangrijk dat je almaar gaat kloten met die piepkleine toetsjes en wat heeft men nu allemaal voor boeiends met elkaar te bellen? Ik begrijp dat gewoon niet zo heel erg.
  zaterdag 12 september 2009 @ 02:15:46 #33
267240 Princesa_
love is not a maybe thing
pi_72665509
quote:
Bij de kassa is echt enorm irritant.. ergste is dat je er niet eens altijd wat van kúnt zeggen..
Maaaar onvriendelijk kijken helpt!

Mensen worden steeds onbeschofter, zeker als het om die dingen gaat..

of ben ik dan zo gruwelijk ouderwets
pi_72665969
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:40 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ligt er heel erg aan waar voor degene belt. Als hij belt om even iets af te spreken / door te geven / een snelle vraag lijkt me het geen probleem. Iemand die voor de gezelligheid belt zal ik wel vertellen om later maar terug te bellen. Gelukkig gebeurt dat laatste bij mij überhaupt al niet vaak.
pi_72666216
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef Princesa_ het volgende:

[..]

Bij de kassa is echt enorm irritant.. ergste is dat je er niet eens altijd wat van kúnt zeggen..
Maaaar onvriendelijk kijken helpt!

Mensen worden steeds onbeschofter, zeker als het om die dingen gaat..

of ben ik dan zo gruwelijk ouderwets
Boos kijken werkt niet Werk zelf ook achter de kassa en vind het kei irritant. Laatst nog iemand die 5¤ te weinig neerlegt en door bleef bellen en mij negeerde toen ik hem vroeg om die 5¤. Toen heb ik hem het geld teruggegeven en de man die achter hem stond geholpen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:01:10 #36
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72666316
TS heeft een punt. Hetzelfde ook in de winkel, dat de verkoper (m/v) tijdens het helpen van een klant toch altijd direct de telefoon pakt als 'ie gaat. De luilak die telefonisch info vraagt en te lui is om naar de winkel te gaan, ook die hoort netjes op zijn beurt te wachten.

Is denk ik nog van vroeger, dat het onbeleefd is om telefoontjes nooit direct te beantwoorden.
How can I make this topic about me?
pi_72666324
Ik zeg er alleen wel eens wat van als er iemand in het OV zit te bellen EN ECHT HEEL LUID IN DAT DING ZIT TE SCHREEUWEN....
  zaterdag 12 september 2009 @ 10:21:24 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72667472
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:43 schreef bas-beest het volgende:

[..]

hoe moeilijk is het dan om iets te zeggen in de trant van "Hee, zou je niet eens betalen? Er zijn meer mensen die willen betalen..."??? Evt. gevolgd door "Belangrijk ben je niet en interessant al helemaal niet"...
En lekker hard zodat die andere kant het ook hoort. Oh ik heb best zin om zoiets eens te doen.
How can I make this topic about me?
pi_72667715
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan mobiele telefoons, het is af en toe onvoorstelbaar wat voor een asociaal gedrag het bij mensen naar boven haalt.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  Moderator zaterdag 12 september 2009 @ 14:58:07 #40
155227 crew  Guppy
dus
pi_72673355
Neuh, ik krijg er meer plaatsvervangende schaamte van.

Waar ik wel een hekel aan had was toen ik nog achter de kassa van een tankstation werkte. Mensen die dan gewoon blijven bellen als ze moeten afrekenen. Ik brulde dan wel eens heel hard door het gesprek: ZEGELTJES OF AIRMILES!?!?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_72673787
ik heb wel eens meegemaakt dat ik een sollicitatiegesprek had en mijn gesprekspartner zijn telefoon opnam toen hij werd gebeld. Dat vond ik toch wel bijzonder onbeschoft.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator zaterdag 12 september 2009 @ 15:30:23 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_72674091
Die heb ik ook gehad ja. Meerdere malen zelfs.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_72675156
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Neuh, ik krijg er meer plaatsvervangende schaamte van.

Waar ik wel een hekel aan had was toen ik nog achter de kassa van een tankstation werkte. Mensen die dan gewoon blijven bellen als ze moeten afrekenen. Ik brulde dan wel eens heel hard door het gesprek: ZEGELTJES OF AIRMILES!?!?
Heb ik ook bij de Shell
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:02:15 #44
267240 Princesa_
pi_72676443
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 07:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Boos kijken werkt niet Werk zelf ook achter de kassa en vind het kei irritant. Laatst nog iemand die 5¤ te weinig neerlegt en door bleef bellen en mij negeerde toen ik hem vroeg om die 5¤. Toen heb ik hem het geld teruggegeven en de man die achter hem stond geholpen.
En of dat wel helpt, ligt er natuurlijk maar net aan in wat voor zaak je werkzaam bent..
Maar in mijn geval werkt het prima..

Maar door het gesprek heen roepen zoals hierboven genoemd werd lijkt me wel heerlijk!
Toch kun je dat niet altijd maken..

Dat is nog wel het ergste van alles dat ze jóu onbeschoft vinden omdat jíj er doorheen praat!!
  Moderator zaterdag 12 september 2009 @ 17:09:05 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_72676675
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Princesa_ het volgende:

[..]

En of dat wel helpt, ligt er natuurlijk maar net aan in wat voor zaak je werkzaam bent..
Maar in mijn geval werkt het prima..

Maar door het gesprek heen roepen zoals hierboven genoemd werd lijkt me wel heerlijk!
Toch kun je dat niet altijd maken..

Dat is nog wel het ergste van alles dat ze jóu onbeschoft vinden omdat jíj er doorheen praat!!
Ligt er inderdaad een beetje aan wat voor een gesprek. Als je merkt dat iemand aan de telefoon is met iemand in het ziekenhuis waar ze hard naar op weg zijn, streek ik wel even over mn hart. Maar als het een praatje-pot was, lucht het zo op En soms werden mensen zich dan opeens ook nog bewust van het feit dat ze toch wel een beetje gek bezig waren.
Wat ook leuk is, beller komt aanlopen, en gaat al bellend afrekenen. Moet je gewoon met je nagelvijltje bezig blijven. Nog een extra haaltje hier, en eentje daar, nog even wegblazen. Goed checken in het licht natuurlijk.
Mooi

Oooh, een klant. Haii
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:18:19 #46
267240 Princesa_
pi_72676916
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat ook leuk is, beller komt aanlopen, en gaat al bellend afrekenen. Moet je gewoon met je nagelvijltje bezig blijven. Nog een extra haaltje hier, en eentje daar, nog even wegblazen. Goed checken in het licht natuurlijk.
Mooi

Oooh, een klant. Haii
Jaa! Die zal ik eens onthouden..
Zo kun je het natuurlijk ook spelen; u nog bezig? Dan ga ik ook nog verder met mijn werkzaamheden
  Moderator zaterdag 12 september 2009 @ 17:28:46 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_72677201
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:18 schreef Princesa_ het volgende:

[..]

Jaa! Die zal ik eens onthouden..
Zo kun je het natuurlijk ook spelen; u nog bezig? Dan ga ik ook nog verder met mijn werkzaamheden
Inderdaad! Natuurlijk is een stuk minder sarcastisch ook mogelijk, dus bijvoorbeeld gewoon doorgaan met bijboeken kan natuurlijk ook
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:39:54 #48
267240 Princesa_
pi_72677491
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Inderdaad! Natuurlijk is een stuk minder sarcastisch ook mogelijk, dus bijvoorbeeld gewoon doorgaan met bijboeken kan natuurlijk ook
Euhm bijboeken???

Maar ik zou het niet hardop zeggen hoor... maar dat zou wel mijn insteek zijn..!!
pi_72677621
quote:
wat vinden jullie ervan ? vind je het echt normaal dat je midden in een gesprek onderbroken word dat je gespreks partner met iemand gaat praten of .... hoe voel jij je daarbij wat zijn jou gedachten ?
Ik ben alleen maar blij dat het mij nooit overkomen is. Wat ongelooflijk lomp.

Ik stond vandaag nog ergens in de rij bij de kassa te wachten op een eikel voor me die aan de beurt was maar in zijn telefoon stond te blaten.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_72677812
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
TS heeft een punt. Hetzelfde ook in de winkel, dat de verkoper (m/v) tijdens het helpen van een klant toch altijd direct de telefoon pakt als 'ie gaat. De luilak die telefonisch info vraagt en te lui is om naar de winkel te gaan, ook die hoort netjes op zijn beurt te wachten.

Is denk ik nog van vroeger, dat het onbeleefd is om telefoontjes nooit direct te beantwoorden.
Ik maak daar tegenwoordig ook enorm misbruik van. Het is wel enorm lullig tegenover de mensen die wel wachten in de rij c.q. de moeite nemen om langs te gaan maar het scheelt wel echt in de tijd.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')