dus nou moeten we de hele week blijven duimen voor jequote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
hey GF
zo, back to work..
Mn contractbespreking vindt trouwens DEZE WEEK plaats
blijkbaar had ik hem verkeerd verstaan vanmorgen.
jakkes, nog geen zekerheid. nouja, het kan alleen maar vandaag, morgen of overmorgen dus sowieso snel zekerheidquote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
hey GF
zo, back to work..
Mn contractbespreking vindt trouwens DEZE WEEK plaats
blijkbaar had ik hem verkeerd verstaan vanmorgen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de advocaat. Mensen die denken dat je brieven alleen stuurt als loze dreigementen
Succesquote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de advocaat. Mensen die denken dat je brieven alleen stuurt als loze dreigementen
ja, ik wil verdomme mijn geld: ik geef het niet weg, kom nou. Ik heb alle kansen/ruimtes/mogelijkheden gegeven en nu is het klaar.quote:
O ja, dat ken ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
koning winter komt er aan, en als je dan in je blote judocus loopt is het wel lekker als de kachel brandtquote:Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
even bij de verwarmingsmonteur kijken
gelijk heb je...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ik wil verdomme mijn geld: ik geef het niet weg, kom nou. Ik heb alle kansen/ruimtes/mogelijkheden gegeven en nu is het klaar.
Hee, mijn wallpaperquote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
Ikzelf zonder plamuur
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelijk heb je...
Ik heb eens een brief gecontroleerd en aangepast voor GF, naar een advocaat toe.
Hij kreeg een antwoordbrief die begon met: naar aanleiding van de brief van uw advocaat.... bla bla
Blijkbaar was die brief erg goed opgesteld
daar heb je groot gelijk inquote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ik wil verdomme mijn geld: ik geef het niet weg, kom nou. Ik heb alle kansen/ruimtes/mogelijkheden gegeven en nu is het klaar.
Nieteens een naaktpic?quote:
Zie je wat standaard advocaten-praat al niet kan doenquote:
Willem is geen advocaat?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je groot gelijk in
ik ga eigenlijk nooit naar een advocaat daarvoor
een soort vanquote:
meet my friend baseball batquote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je groot gelijk in
ik ga eigenlijk nooit naar een advocaat daarvoor
Willem kost minder per uurquote:
aaaaahwquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Willem kost minder per uur
[..]
aaaaahw
| Forum Opties | |