GGMMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Robinhoo het volgende:
hoi
Hehe oke, dan is het niet meer leuk. Even een andere OP.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ja.
Die opende ook ieder topic met hoi.
ik had rustdag met OSMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste uur zit er alweer bijna op hier.Wel weer verloren met OSM.
Sta dertiende met Hamburger SV met nog twaalf wedstrijden te gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik had rustdag met OSMIk sta bovenaan met Werder Bremen na 3 speelrondes
Dit onderwerp gaat vooral over samenhang e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
Marktonderzoek heb ik ook wel gehad? Wat moet je er allemaal voor doen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Drivers license is in tha pocket.
Virtueel taart en bier voor iedereen.
Nice. Feli.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Goedzo!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Alstu, goed genoegquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
Dank allen
Fogel, kun jij niet even een fake drivers license regelen. Kan m pas morgen aanvragen (en dan kan ik dus niet omdat ik moet werken)
quote:
Dat ga ik morgen wel meteen ter sprake brengen jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef Suijk het volgende:
Netjes Breach. Nu een lease-auto uitzoeken?
Lekker is dat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
Ben trouwens wel blij dat ik die 'rijbewijsgarantie' niet genomen heb. Had ik 600 euro in een putje gegooid. Dus dat geld had ik in mn hoofd al gereserveerd voor andere dingen.
Deze week die nieuwe iPod Touch en een goeie speakerset halen voor aan mn computer. En dan heb ik nog 200 euro over
Why..quote:
Kom eens met wat danquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
Goede platen hier, zal binnenkort weer eens een dingetje opnemen.
Is dat niet jou niveau dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef Robinhoo het volgende:
Feli breach.![]()
Zit nu in college waar ik Nederlands op vmbo niveau krijg.
quote:
Neequote:
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
Man het is me baby, zie elke morgen als ik opsta
Ja tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?
Yuk.quote:
Ohja mountainbiken, maar misschien scheren die ook wel hun benen?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ohja mountainbiken, maar misschien scheren die ook wel hun benen?
Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het laatste issue is of je je benen moet scheren!
Overigens heb ik wel weer een lekker rondje gedraaid; 26,3 km gemidd over 35min incl de bruggen.
Hij heeft inmiddels ook een racefiets hequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?
Oneens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Dio met Ali B vergelijken is hetzelfde als Steve Harley met Guus Meeuwis.
Succes.quote:
quote:
Ik vroeg het me af omdat ik laatst was amateurwielrenners tegenkwam die allemaal hun benen hadden geschorenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels ook een racefiets he
En mountainbikers scheren ook. Ik ben zelf met wielrennen gekapt omdat het mij min of meer verplicht werd
Ja, dikke bullshit. Als je Michael Boogerd heet en je dagelijks een beenmasage krijgt, dan heeft het zin. Maar om dat nou als nobody te doenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af omdat ik laatst was amateurwielrenners tegenkwam die allemaal hun benen hadden geschoren.
Eens, ik zie het nut er ook niet van in als amateurfietser. Ik ga mijn benen als voetballer ook niet scheren, misschien ben ik zonder beenhaar ook wel sneller?!?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dikke bullshit. Als je Michael Boogerd heet en je dagelijks een beenmasage krijgt, dan heeft het zin. Maar om dat nou als nobody te doen
Veel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mijn benen als voetballer ook niet scheren, misschien ben ik zonder beenhaar ook wel sneller?!?!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Blawh het volgende:
Net weer even gegolfd, afslag gaat nog niet echt stabiel. Stond geen maat op die dekselse Roycooooo vandaag.
Mjah, aantal kleine dingetjes. Maar hij vond me veilig genoeg om zelfstandig de weg op te gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:20 schreef toma het volgende:
Zeer netjes Breachio. Was het allemaal goed gegaan?
Nee, scheren doe je alleen voor de massages. Anders krijg je allemaal klitten en worden je beenharen uit je kuitengetrokken. En aangezien ik geen prof ben of een persoonlijke masseur heb is dat nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Toma scheer jij ook je benen als wielrenner?
Tegenwoordig wel. Zaterdag ga ik waarschijnlijk 180 km rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Houniet het volgende:
Toma is toch geen wielrenner?
Had ik vrijdag al vrijstelling voor gekregenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
Welke bijzondere verrichtingen had je Breach?
Toch maar even doen dan.quote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, scheren doe je alleen voor de massages. Anders krijg je allemaal klitten en worden je beenharen uit je kuitengetrokken. En aangezien ik geen prof ben of een persoonlijke masseur heb is dat nergens voor nodig.
Neeee.quote:
'Nieuwe' patch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef Robinhoo het volgende:
Eindelijk gelukt om de nieuwe patch van FM te cracken
Nee, halverwege seizoen 4 alquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:25 schreef Breach het volgende:
@ Bliksemschigt, Dude, you're not gonna tell me dat je nu al bij seizoen 3 van the West Wing bent...
Ooh wtfquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
'Nieuwe' patch?![]()
Die is al maanden uit man
Er is wel een update met alle nieuwe tranfers uitgekomen van het weekend, kijk maar in het FM topic hier op fok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh wtfHeb ook al paar maanden niet meer gespeeld moet ik zeggen.
Maar moet nu toch wat te doen hebben tijdens de college's.![]()
Ja die heb ik ook net gedownload. :") Van het forum van manutd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Er is wel een update met alle nieuwe tranfers uitgekomen van het weekend, kijk maar in het FM topic hier op fok.
Man United is goed voor iedereenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook net gedownload. :") Van het forum van manutd.
Managers United jaquote:
Rijbewijs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Palmboom313 het volgende:
"Gefeliciteerd Breach" Hmm is Breach de nieuwe mod?
Teruglezen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Palmboom313 het volgende:
"Gefeliciteerd Breach" Hmm is Breach de nieuwe mod?
Je bent dus toch een eckte!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Lekker nummer is dat jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Robinhoo het volgende:
Fly like you do it
Like you're high
Like you do it
Like you try
Like you do it
Like a women
Zeker net als:quote:
Het was gewoon les Nederlands op het niveau van VMBO-B !!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:17 schreef Dos37 het volgende:
heb je jezelf trouwens persoonlijk ontwikkeld vandaag Robinhoo
Dat ken ik ook nog wel ja, dacht precies hetzelfde maar viel uiteindelijk nog vies tegenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het was gewoon les Nederlands op het niveau van VMBO-B !!!
"Ja meneer, ik ken de kofschip regel. Ja meneer ik weet dat als 'JE' na het werkwoord komt, de stam gebruikt moet worden."
Daar ga ik echt niet meer heen.
Ik had er vandaag les. Zelfs de leraar heeft een kwartier gezocht naar het juiste lokaal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Wat een huge gebouw daar aan de van Galen straat zeg.Liep er vandaag langs. Zag er niet zo gezellig uit als het hoofdgebouw trouwens.
Had er vandaag ook les, van binnen is het net een fabriek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Wat een huge gebouw daar aan de van Galen straat zeg.Liep er vandaag langs. Zag er niet zo gezellig uit als het hoofdgebouw trouwens.
Ik kan vanaf de 8e verdieping niet zien of het een lekker wijf is ofnietquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had er vandaag ook les, van binnen is het net een fabriek.![]()
Ze hebben wel gratis koffie dat is weer positief. Maar ook grote ramen in de lokalen om openheid uit te stralen volgens mij, maar je zit gewoon de hele les naar buiten te gapen en vooral als er weer een lekker wijf langs loopt.
Gratis koffie had ik het laatste 1,5 jaar ook wel in het hoofdgebouw, kon prima daar waar die leraren ook koffie halen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Dos37 het volgende:
Ze hebben wel gratis koffie dat is weer positief.
quote:Maar ook grote ramen in de lokalen om openheid uit te stralen volgens mij, maar je zit gewoon de hele les naar buiten te gapen en vooral als er weer een lekker wijf langs loopt.
Wel veel felle kleuren, waar ik opzich niet zo heel erg gek van ben. En je moet tering lang wachten op de lift.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had er vandaag ook les, van binnen is het net een fabriek.![]()
Ze hebben wel gratis koffie dat is weer positief. Maar ook grote ramen in de lokalen om openheid uit te stralen volgens mij, maar je zit gewoon de hele les naar buiten te gapen en vooral als er weer een lekker wijf langs loopt.
Ze stoppen niet voor niets die nerdstudies bovenin.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kan vanaf de 8e verdieping niet zien of het een lekker wijf is ofniet
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze stoppen niet voor niets die nerdstudies bovenin.
Haha stap op. Ik had vandaag 2e verdieping.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze stoppen niet voor niets die nerdstudies bovenin.
Maar amper kippetjes, dus nerdstudie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha stap op. Ik had vandaag 2e verdieping.![]()
Trouwens ik vind het reuze meevallen met nerds. Je zou het misschien niet snel verwachten maar ik heb al gauw een stuk of 12 buitenlanders in mijn klasWaarvan de helft paupers uit Almelo
Neuh, gewoon een mannelijke studiequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar amper kippetjes, dus nerdstudie.
Is toch anders.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een mannelijke studie
Die kippetjes zie ik ook wel zonder dat ze bij mij in de klas zitten.
Oke prosac hier heb je een kratje, ik ga kappersopleiding doen.quote:
nee joh textiel dat zit daar ook zag ik alquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke prosac hier heb je een kratje, ik ga kappersopleiding doen.
Kearl is mie 'n loerboer, onie?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee joh textiel dat zit daar ook zag ik al
ik spot altijd alles, je moet je ogen goed de kost gevenquote:
Wij moesten laatst ruilen van lokaal met een 3e klas kappersopleiding.(schat 3e klas).quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee joh textiel dat zit daar ook zag ik al
Alleen daarom wou ik al naar Saxion ipv UT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik spot altijd alles, je moet je ogen goed de kost geven
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen daarom wou ik al naar Saxion ipv UT.
Pff, ik denk ik ga ff kijken bij m voor seizoen een. Zie ik alleen 3 en 4quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, halverwege seizoen 4 al.
Succesquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef toma het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel. Zaterdag ga ik waarschijnlijk 180 km rijden
Er is bar weinig opgenomen daar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef Jasza het volgende:
Iemand de liveset van Tatanka @mysteryland?
Houd ik wel van.quote:
Eensquote:
Ja diep triest inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)zakgeld_15jarig.html
Wat een klootzak is dat zeg. Vorig jaar ook al een post van M0NTANA met die foto gewijzigd.
Treurig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
Wat een klootzak is dat zeg. Vorig jaar ook al een post van M0NTANA met die foto gewijzigd.
Bewaar jij dat of zo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
GUUS ZIE JE DIT ???!!!!! JE FOTOquote:
Als je morgen nog steeds niet kan staan sowieso de dokter bellen. Als je er mee gaat wachten duurt het zo lang voor je echt een keer kanquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering tyfus hoeren kut pestpokken en nog een hoop zooi wat je niet bij de eo zal horen. Vol door mijn enkel geklapt bij de laatste actie van het partijtje. Hopelijk valt het morgenochtend mee, momenteel kan ik er niet eens op staan.
ahh dat is klote. Verrekt of gescheurd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering tyfus hoeren kut pestpokken en nog een hoop zooi wat je niet bij de eo zal horen. Vol door mijn enkel geklapt bij de laatste actie van het partijtje. Hopelijk valt het morgenochtend mee, momenteel kan ik er niet eens op staan.
Ik weet niet of dat wel echt nodig is, heb vorig seizoen ook een keer de bal helemaal verkeerd geraakt waardoor ik er s avonds niet op kon staan (amper naar huis kon fietsen en moest trappen met 1 voetquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je morgen nog steeds niet kan staan sowieso de dokter bellen. Als je er mee gaat wachten duurt het zo lang voor je echt een keer kan
Het kunnen verschillende dingen zijn. Ik heb ooit hetzelfde gehad als BS. Toen bleek dat m'n enkelbanden verrekt waren en dat er wat kleine scheurtjes in zaten. M'n enkel werd helemaal dik en ik kon er nauwelijks nog op lopen. Toen heeft het zo'n 6 tot 8 weken geduurd voordat het volledig hersteld was en ik weer kon voetballen. Maar misschien heb je jouw enkelbanden wel gescheurd...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel echt nodig is, heb vorig seizoen ook een keer de bal helemaal verkeerd geraakt waardoor ik er s avonds niet op kon staan (amper naar huis kon fietsen en moest trappen met 1 voet) en de volgende dag nog niet, thuisgebleven en rustig aan gedaan, na twee weken kon ik weer meedoen met de wedstrijd. Denk niet dat de dokter die tijd echt kan versnellen.
Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in, maar ik heb zelf geen idee wat ik had, ga nooit zo snel naar de huisarts.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
Het kunnen verschillende dingen zijn. Ik heb ooit hetzelfde gehad als BS. Toen bleek dat m'n enkelbanden verrekt waren en dat er wat kleine scheurtjes in zaten. M'n enkel werd helemaal dik en ik kon er nauwelijks nog op lopen. Toen heeft het zo'n 6 tot 8 weken geduurd voordat het volledig hersteld was en ik weer kon voetballen. Maar misschien heb je jouw enkelbanden wel gescheurd...
vertel het eens aan dr. phil.quote:
kater?quote:
Eerste werkdag. Wekker om 6 uurquote:Op woensdag 9 september 2009 06:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
vertel het eens aan dr. phil.
Sorryquote:Op woensdag 9 september 2009 09:10 schreef sjimz het volgende:
Hey borisz, blijf eens van Ray zijn account af.
zo geen medelijden met je. 5 uur klaarwakker.quote:
Suarezje dus eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfffft. Het is al wat beter dan gisteren, ook niet echt mega-dik. Wel een forse blauw plek en een kleine zwelling, maar meer op mijn wreef dan bij mijn enkels.
Hopelijk trekt het vandaag al meer weg. Godver, ik had gisteravond echt mega veel pijn op het veld.
Boeie, gewoon gaan. Neem je maar je Ipod mee, en in het stadion gewoon tegen de Tilburger naast je ouwehoeren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef Kopbal het volgende:
Kan een kaart regelen voor zondag, moet ik alleen wel in m'n eentje gaan. Hmmm...
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef Silenus het volgende:
"En in het uitvak, sta je er met 1000 vrinden!"
()
Weet je ook welk vak (PM desnoods)? Kan je daar wel wat over zeggen, in welke je rustig kan gaan zitten kijken en welke niet. Maar moet best kunnen, in je eentje.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
Nee, kan een losse kaart regelen. Ik sta in de Kuip ook altijd alleen dus dat is het probleem niet.
Het is meer onbekend terrein, WillemII-vak en half 1 dat mij doet twijfelen.
Aan de andere kan is het maar 40 minuten met de trein.
Die naast het uitvak op de lange zijde zou ik niet aanradenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je ook welk vak (PM desnoods)? Kan je daar wel wat over zeggen, in welke je rustig kan gaan zitten kijken en welke niet. Maar moet best kunnen, in je eentje.
Vak O.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je ook welk vak (PM desnoods)? Kan je daar wel wat over zeggen, in welke je rustig kan gaan zitten kijken en welke niet. Maar moet best kunnen, in je eentje.
Zolang er geen grote F op je voorhoofd staat getattoëerd moet dat geen probleem zijn. Niet op de Kingside gaan zitten of in dat playmobil-hooliganvak naast het uitvak en je hebt niks te vrezen. Ik ben wel eens op half 1 naar Excelsior-uit gegaan in m'n eentje, losse kaart tussen de tokkies. We verloren met 2-1, ik heb de hele wedstrijd samen met een ouwe dikke Excelsior-supporter zitten zeiken, best verbroederlijk. (Zelfs hij zat te zeiken terwijl z'n team met 2-0 voorstond, dat was echt een aparte) Op het eind wenste hij me heel veel sterkte, terwijl ik met een beteuterd gezicht nog 2,5 uur in de trein kon gaan zitten om daar een tyfuskerst met m'n ouders te vieren. Medelijden krijgen van een Excelsior-supporter, nou, dan ben je diep gezonken hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
Nee, kan een losse kaart regelen. Ik sta in de Kuip ook altijd alleen dus dat is het probleem niet.
Het is meer onbekend terrein, WillemII-vak en half 1 dat mij doet twijfelen.
Aan de andere kan is het maar 40 minuten met de trein.
Hahaha, heel herkenbaar verhaal over zulke stewards. Zit je daar in je eentje, denk je 'kutttt, hij heeft me gezien, hij komt zo naar me toe'...Meteen oordopjes in en je dood houden hoor. Voor je het weet komt 'ie met z'n voetbalmening en dan merk je dat het familie van Barca is....En dan kún je niet meer op het kruisje rechtsboven in je scherm klikken maar ben je gewoon fucked!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Prosac het volgende:
Dat was de laatste buscombi voor mij.
Dat dus.. volgens mij heb ik heel hard geprobeerd in die 10 seconden dat hij als in een thriller op mij af kwam, mezelf virtueel 300 kilo te maken en dus 2 stoelen nodig. Maar het was al te laat.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, heel herkenbaar verhaal over zulke stewards. Zit je daar in je eentje, denk je 'kutttt, hij heeft me gezien, hij komt zo naar me toe'...Meteen oordopjes in en je dood houden hoor. Voor je het weet komt 'ie met z'n voetbalmening en dan merk je dat het familie van Barca is....En dan kún je niet meer op het kruisje rechtsboven in je scherm klikken maar ben je gewoon fucked!
Wtf? hahahahaquote:Op woensdag 9 september 2009 13:11 schreef Prosac het volgende:
2 uur in de bus en niet mogen pissen.
??quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Nee, wij zijn zulk tuig van de richel dat het toilet op slot gaat.
Haha, je lult! Hoe doe je dat bij een uitwedstrijd tegen een club-beneden-de-rivieren dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Ja en de bus ging heen en weerquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Prosac het volgende:
Ik meen dat ook begrepen te hebben van Twente supporters, die hebben hetzelfde meegemaakt. Van Enschede naar Heerenveen en niet kunnen pissen. Toen ze aankwamen een deel die bus uitgerend om zo snel mogelijk te lozen.
De burgemeester van Heerenveen gebruikt dit nu onder andere als argument om ook dit jaar weer geen vrij vervoer/halve combi toe te staan.
Volgens mij stoppen ze dan halverwege wel eens. Ik ben niet zo heel vaak meegeweest met buscombi's, omdat ik vooral een hekel heb aan busreizen en dat gedoe dat je crimineel bent er omheen. (en de angst voor pedo-steward) Die keer naar Utrecht was gewoon triest. Ik weet alleen niet of de "wc-regel"quote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, je lult! Hoe doe je dat bij een uitwedstrijd tegen een club-beneden-de-rivieren dan?
Bij Ajax is het helaas weer zulk tuig van de richel dat er gewoon in het gangpad wordt gepist en dat wil helemáál niemand.
Die busschauffeur had gewoon tijdens de wedstrijd die plee moeten legen ofzo, ipv met z'n bierbuik naar de wedstrijd gaan zitten kijken. Betaal je je helemaal scheel omdat je verplicht in zo'n bus moet gaan zitten, is er gewoon geen fatsoenlijke plee aanwezig. Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Dos37 het volgende:
ben een keer met een combi naar Ado geweest was het toilet vol, niet dicht dus eigenlijk ook niet de schuld van de bus maatschappij maar werd er ook in de bus gepist in het trappen gat zeg maar. Wou die chauffeur niet verder rijden stonden we ergens tussen Enschede en Den Haag om 23:30
ja, ook wel 's meegemaakt bij twentequote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Ja maar je mocht dat ding niet legen op straat natuurlijk en het was nog in het oude stadion van den Haag daar kun je geen kant op.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die busschauffeur had gewoon tijdens de wedstrijd die plee moeten legen ofzo, ipv met z'n bierbuik naar de wedstrijd gaan zitten kijken. Betaal je je helemaal scheel omdat je verplicht in zo'n bus moet gaan zitten, is er gewoon geen fatsoenlijke plee aanwezig. Dat dit kan in Nederland!
Zorgen dat je iig een bult clubcards hebt op naam van je familieleden en anders zit er hier wel van elke club een normale FOK-user die kaartjes voor je wil regelen. Heb het tenminste zo al eens gedaan, wel een kwestie van weten wie je kunt vertrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef Kopbal het volgende:
Alleen daarom al is het handig als je in elke stad een beetje connecties hebt om losse kaarten te regelen, maarja hoe kom je eraan.
Ja, dat is wel zo. Heb ooit een keer voor 2 gasten op dit forum in totaal iets van 17 kaarten voor NEC - Feyenoord geregeld. Uiteindelijk wel iets teveel gedoe, maar het vak zat lekker vol met Feyenoordersquote:Op woensdag 9 september 2009 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zorgen dat je iig een bult clubcards hebt op naam van je familieleden en anders zit er hier wel van elke club een normale FOK-user die kaartjes voor je wil regelen. Heb het tenminste zo al eens gedaan, wel een kwestie van weten wie je kunt vertrouwen natuurlijk.
Hehe, dat zou ik dan weer niet doen. Voor je het weet komen ze erachter dat ze op jouw clubcards zijn verkocht en heb jij een landelijk stadionverbod en een boete van 450 euro aan je kont hangen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Heb ooit een keer voor 2 gasten op dit forum in totaal iets van 17 kaarten voor NEC - Feyenoord geregeld. Uiteindelijk wel iets teveel gedoe, maar het vak zat lekker vol met Feyenoorders
Wtf ik was gewoon te laat, snap er niks vanquote:
Regel jij een kaart voor me dan, Ajax - Feyenoord. Wel in het uitvak uiteraard.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik dan weer niet doen. Voor je het weet komen ze erachter dat ze op jouw clubcards zijn verkocht en heb jij een landelijk stadionverbod en een boete van 450 euro aan je kont hangen.![]()
Maar gewoon voor iemand hier die een paar jaar meeloopt (en ik dus redelijk kan inschatten), geen probleem.
Doen.quote:
Ja, dat is bekend. Al heb ik vroeger regelmatig op de Kingside gezeten, vak C. Ook wel eens op de lange zijde gezeten daar maar toen zaten die kinders daar nog niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die naast het uitvak op de lange zijde zou ik niet aanraden
Jij gaat niet in het uitvak bij feyenoord?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Ja, dat is bekend. Al heb ik vroeger regelmatig op de Kingside gezeten, vak C. Ook wel eens op de lange zijde gezeten daar maar toen zaten die kinders daar nog niet.
Overigens nog nooit in het uitvak gezeten binnen Nederland. Ja, een keer bij Excelsior - Willem II. Was toen met een maatje op stap. Was ook meteen de laatste keer.
Kaartje voor 416 is geen probleem! En trek gerust je Feyenoordshirtje aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Regel jij een kaart voor me dan, Ajax - Feyenoord. Wel in het uitvak uiteraard.
Ga je ook net daar zittenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Ging twee seizoenen geleden met een maatje mee naar Feyenoord-FC Utrecht. Zat toen in K (of helemaal in de hoek van W) en was echt blij dat wedstrijd toen voorbij was. Kwam wat bekenden tegen die wisten dat ik, in tegenstelling tot maatje van me, niet voor FCU ben maar voor Ajax. Gasten waren helemaal doorgesnoven en ik heb niet echt rustig gezeten daar, helemaal niet toen tussenstand (na negentig minuten) van Kozakken Boys-Ajax op lichtkrant verscheen. Gelukkig heeft niemand hardop gezegd dat ik 020'er ben.
Toen voorgenomen om nooit meer in De Kuip te gaan zitten buiten het uitvak.
Als ik geen bekenden tegengekomen was, was er nooit een probleem geweest. Gewoon zorgen dat niet opvalt.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ga je ook net daar zitten
Ik zou het sowieso niet zoeken om naar een wedstrijd van Ajax te gaan kijken als Feyenoord er niet tegen speelt.
Heheh, die bekerwedstrijd op Z gezeten met o.a die sneeuwballen wat begon op W (?). Zat toen ook naast wat bekende (dordtse) feyenoord jongens. Na de rust maar een iets ander plaatsje gezocht om te voorkomen dat ik ontmaskerd werd. Gelukkig na die waardeloze stand nog wel wat ijs/sneeuwballen kunnen gooien op kakkies terwijl ze lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Ging twee seizoenen geleden met een maatje mee naar Feyenoord-FC Utrecht. Zat toen in K (of helemaal in de hoek van W) en was echt blij dat wedstrijd toen voorbij was. Kwam wat bekenden tegen die wisten dat ik, in tegenstelling tot maatje van me, niet voor FCU ben maar voor Ajax. Gasten waren helemaal doorgesnoven en ik heb niet echt rustig gezeten daar, helemaal niet toen tussenstand (na negentig minuten) van Kozakken Boys-Ajax op lichtkrant verscheen. Gelukkig heeft niemand hardop gezegd dat ik 020'er ben.
Is dat zo?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij gaat niet in het uitvak bij feyenoord?
Had ik wel verwacht.
Dat heb ik dus met de Arena. Een keer geweest, op vak 119. Geen bekenden tegen gekomen, maar toch voel ik me daar niet gemakkelijk tussen. Ga ga sowieso nooit in het uitvak, behalve Europees. Dus wedstrijden tegen Ajax in Amsterdam laat ik aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Mama and Papa whale were out swimming in the ocean. Papa says "HEY! See that boat over there? That's the boat that killed Junior!"
Mama whale: Grrrrrr.
Papa whale: Let's get 'em!
Mama: How to you propose we do that?
Papa: We get under one side of the boat and then me and you blow water up under that side and that will cause the boat to tip over. Ha! Won't that teach 'em.
Mama: Okie dokie
So Mama and Papa whale swim under one side of the boat, blow as hard as they can, and finally the boat just flips right over! All the people on the boat get dumped into the ocean.
Papa: Hey, see all those people?
Mama: Yeah.
Papa: Let's GO EAT 'EM!
Mama: Seriously Hon, I agreed to the blow job but no way am I swallowing any seamen.
Zou wel een kutstreek zijn natuurlijk. Zit je al tussen allemaal vijandig volk, hoor je ineens 'Jood in 't vak!!! Jood in 't vak!!!''. Dan knijp je 'm wel effe ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, had dus veel gekker kunnen lopen als bekende van me aan de rest van het vak liet weten wat hij wist.
Heb op Bunnikside gestaan tijdens FCU-Ajax toen ik werd gebeld en telefoon met prominent Ajax-logo tevoorschijn haalde. Heb toen een minuut ofzo niet om me heen durven kijken, al leek het een uur. Uiteindelijk bleek niemand het gezien te hebben, maar dit zal mij nooit meer overkomen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zou wel een kutstreek zijn natuurlijk. Zit je al tussen allemaal vijandig volk, hoor je ineens 'Jood in 't vak!!! Jood in 't vak!!!''. Dan knijp je 'm wel effe ja.
Sowieso is de kans dat je ontmaskerd wordt al aanwezig, stel je voor dat je in die 2004-2005 editie los in de Kuip zat en Maduro rengt die 2-3 één minuut voor tijd in het doel. Daarbuiten moet je er ook nog aan denken om je ringtone te veranderen, als je zo'n eppo bent als ik die in een rij stond waar ineens 'Een juichtoon dav're langs de vééélllll...HOHOHOHO' klonk.![]()
![]()
Of er belt een maat die vraagt wat te stand is. Moet je wel opletten of je zegt dat je voor of achter staat, dat werk. Je kunt jezelf zo snel verneuken.
Het word alsmaar leuker.quote:
Ja, waar ging dat over?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:08 schreef Prosac het volgende:
Mooi topic dat, al weer net zo spannend als dat Krentebol. topic van gisteren.
Ze is ook nog mod toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Prosac het volgende:
Krentenbol. is Krentenbol. niet. Gefakete persoonlijkheid met foto's gejat van een amerikaans facebook account.
quote:
Via een site.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Hoe is diegene erachter gekomen dat het fake was dan?
Heb ook wel eens in thuisvakken gezeten waar ik liever niet wilde zijn en ik had ook continu het idee dat iedereen je de hele tijd in de gaten houdt, dat alles wat je doet ook maar een beetje verdacht is en dat je net zo goed in je Ajax kloffie had kunnen gaan zitten. In de praktijk val je totaal niet op, maar op dat moment geloof je dat totaal niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb op Bunnikside gestaan tijdens FCU-Ajax toen ik werd gebeld en telefoon met prominent Ajax-logo tevoorschijn haalde. Heb toen een minuut ofzo niet om me heen durven kijken, al leek het een uur. Uiteindelijk bleek niemand het gezien te hebben, maar dit zal mij nooit meer overkomen.
Inderdaad. Daarom moet je ook altijd wat bier drinken vooraf. Heb je dat probleem ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb ook wel eens in thuisvakken gezeten waar ik liever niet wilde zijn en ik had ook continu het idee dat iedereen je de hele tijd in de gaten houdt, dat alles wat je doet ook maar een beetje verdacht is en dat je net zo goed in je Ajax kloffie had kunnen gaan zitten. In de praktijk val je totaal niet op, maar op dat moment geloof je dat totaal niet.
Wow, bedankt voor de herinneringquote:
Het betekend zeehond nav Kerlonquote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
Wat betekend Foca eigenlijk?
Ik vond GrolschFCT wel een leuke nieuwe nick voor je.
Leuke filmquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
Hmm, voor de Nederlands Elftal-haters, Zwartboek komt vanavond op tv (Canvas). Is die al eens op tv geweest?
Met kerst kwam die op NL1 geloof ik. Top filmquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
Hmm, voor de Nederlands Elftal-haters, Zwartboek komt vanavond op tv (Canvas). Is die al eens op tv geweest?
Jammer, ik moet werken. Had 'm wel willen zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
Robinhomo?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Foca het volgende:
[..]
Het betekend zeehond nav Kerlon, Robinhomo.
Ik heb hem op DVD. Kom maar halenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Jammer, ik moet werken. Had 'm wel willen zien.
Omfgquote:
Misschien is ze in het echt nog wel lekkerderquote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef Silenus het volgende:
Ik ken die hele Krentenbol niet, maar begrijp ik het nu goed hij/zij foto's van een andere vrouw in zijn Fobo heeft staan en naar nu blijkt hij/zij eigenlijk helemaal geen lekker chickie is? Wat is het probleem, we weten van bijna niemand toch hier wie we in real-life zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |