Verlegen? Totaal niet juist. Hij weegt zijn woorden gewoon goed af en denkt goed na voordat hij iets zegt. En ja, zijn manier van praten is gewoon rustig, maar verlegen echt niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Mooie reactie van Jol. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij het zo heeft gezegd, komt altijd een tikkeltje verlegen over, vaak halve zinnen enzo... Maar goed.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/ne(...)l-media-in-nederland
En gelijk heeft hij.
Eerst staat er in het artikel dat 'trainers in Duitsland nooit iets over elkaar zeggen', en dan zegt hij dat het in Nederland anders is en komt hij met Jack van Gelder aan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/ne(...)l-media-in-nederland
En gelijk heeft hij.
Meen je dit nou?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Silenus het volgende:
-knip, heel verhaal-
Nee, ik heb met een potlood in m'n reet wat boven het toetsenbord gehangen en heb geen idee wat ik heb getypt. Wat staat er?quote:
Beter dan met die mongolen 1 lopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Cacciatore het volgende:
Ik ben het er mee eens, trainingspakkie aan doe je maar bij Feyenoord.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dus niet met je handen in de zakken als Ome Berry die op zondagochtend op de camping in Boekel staat te kijken hoe zijn hondje tegen een boom staat te pissen, dat is toch geen Ajax.
Welnee, Ajax moet uitstralen wat ze zijn, nummer 1 dus.quote:
Natuurlijk, als Jol ons kampioen maakt mag hij voor mijn part elke week in een roze tutu langs het veld staan, maar in deze komkommertijd wil ik er best even wat van zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Verder kan ik me wel vinden in je verhaal. Jol is zoveel meer dan trainer van Ajax en dan mag het er best wat gelikter uit zien. Echter.. als Jol de man is die Ajax weer kampioen moet maken en de komende periode lijkt dat vervolgens steeds meer erop, dan moet je verder niet denken aan het feit dat hij dat in Den Haag achtige kledij deed.
Dan boeit het echt niet meer of dat in pak, trainingspak of naturistenpak ging.
Foksport? Silenus moet gewoon een eigen tv programma krijgen op landelijke tv. Ok, desnoods beginnen bij AT5quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:23 schreef sjimz het volgende:
foksport moet silenus aannemen als columnschrijver!
ben ik het eigenlijk meer mee eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Foksport? Silenus moet gewoon een eigen tv programma krijgen op landelijke tv. Ok, desnoods beginnen bij AT5
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ik heb met een potlood in m'n reet wat boven het toetsenbord gehangen en heb geen idee wat ik heb getypt. Wat staat er?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ik heb met een potlood in m'n reet wat boven het toetsenbord gehangen en heb geen idee wat ik heb getypt. Wat staat er?
So true..quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk, als Jol ons kampioen maakt mag hij voor mijn part elke week in een roze tutu langs het veld staan, maar in deze komkommertijd wil ik er best even wat van zeggen.
Een trainingspak is gewoon wansmaak, dat hoort bij Rotterdam en Feyenoord. Dáár lopen de scheldende tokkies rond, daar wonen de mensen die geen kaas gegeten hebben van stijl en klasse. Als je daar bij een random huis aanbelt doet er steevast een vadsig lelijk pratend wijf open in een legging, óf een gast met een SNOR in een trainingspak. (En gouden Feyenoord-ketting). Conclusie:
Rotterdam -- Feyenoord -- Trainingspak -- Wansmaak -- Lelijke grafstad -- Pauperbevolking
Amsterdam is Ajax, Amsterdam is grandeur, mondiaal dédain (zie je, ik ga zelfs duurdere woorden gebruiken!), Amsterdam stáát voor iets. Voor -daar zijn ze weer- klasse en stijl. Ajax wil mooi voetbal spelen, met een idee, met begeisterung, met..STIJL. Als je naar Ajax komt moet iedereen er gelikt uitzien, en ze moeten je aankijken met een blik van 'zeg, wat kom jij hier nou doen provinciale agrariër in je Zeemanpak? Haha, heb je dat vanochtend even lekker bij de Scapino gehaald om indruk te maken? Kom Boer Teun, niet te veel praatjes he, we zullen jou wel eens even laten zien hoe het moet! (Boer teun denkt: fuck, dit ís van de scapino, hij heeft gelijk...Ik sta voor de aftrap al met 1-0 achter!)
Maar nee, de huidige situatie is dat de Big Boss de deur van de Arena opendoet in zijn blauwe campingsmoking. Maargoed, vindt de rest dan ook dat Balkenende in zijn trainingspak (want het ZIT toch zo lekker, hmmm!!!) op bezoek mag komen bij Barack Obama? Als 'ie z'n werk maar goed doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |