Sorryquote:Op woensdag 9 september 2009 09:10 schreef sjimz het volgende:
Hey borisz, blijf eens van Ray zijn account af.
zo geen medelijden met je. 5 uur klaarwakker.quote:
Suarezje dus eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfffft. Het is al wat beter dan gisteren, ook niet echt mega-dik. Wel een forse blauw plek en een kleine zwelling, maar meer op mijn wreef dan bij mijn enkels.
Hopelijk trekt het vandaag al meer weg. Godver, ik had gisteravond echt mega veel pijn op het veld.
Boeie, gewoon gaan. Neem je maar je Ipod mee, en in het stadion gewoon tegen de Tilburger naast je ouwehoeren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef Kopbal het volgende:
Kan een kaart regelen voor zondag, moet ik alleen wel in m'n eentje gaan. Hmmm...
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef Silenus het volgende:
"En in het uitvak, sta je er met 1000 vrinden!"
()
Weet je ook welk vak (PM desnoods)? Kan je daar wel wat over zeggen, in welke je rustig kan gaan zitten kijken en welke niet. Maar moet best kunnen, in je eentje.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
Nee, kan een losse kaart regelen. Ik sta in de Kuip ook altijd alleen dus dat is het probleem niet.
Het is meer onbekend terrein, WillemII-vak en half 1 dat mij doet twijfelen.
Aan de andere kan is het maar 40 minuten met de trein.
Die naast het uitvak op de lange zijde zou ik niet aanradenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je ook welk vak (PM desnoods)? Kan je daar wel wat over zeggen, in welke je rustig kan gaan zitten kijken en welke niet. Maar moet best kunnen, in je eentje.
Vak O.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je ook welk vak (PM desnoods)? Kan je daar wel wat over zeggen, in welke je rustig kan gaan zitten kijken en welke niet. Maar moet best kunnen, in je eentje.
Zolang er geen grote F op je voorhoofd staat getattoëerd moet dat geen probleem zijn. Niet op de Kingside gaan zitten of in dat playmobil-hooliganvak naast het uitvak en je hebt niks te vrezen. Ik ben wel eens op half 1 naar Excelsior-uit gegaan in m'n eentje, losse kaart tussen de tokkies. We verloren met 2-1, ik heb de hele wedstrijd samen met een ouwe dikke Excelsior-supporter zitten zeiken, best verbroederlijk. (Zelfs hij zat te zeiken terwijl z'n team met 2-0 voorstond, dat was echt een aparte) Op het eind wenste hij me heel veel sterkte, terwijl ik met een beteuterd gezicht nog 2,5 uur in de trein kon gaan zitten om daar een tyfuskerst met m'n ouders te vieren. Medelijden krijgen van een Excelsior-supporter, nou, dan ben je diep gezonken hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
Nee, kan een losse kaart regelen. Ik sta in de Kuip ook altijd alleen dus dat is het probleem niet.
Het is meer onbekend terrein, WillemII-vak en half 1 dat mij doet twijfelen.
Aan de andere kan is het maar 40 minuten met de trein.
Hahaha, heel herkenbaar verhaal over zulke stewards. Zit je daar in je eentje, denk je 'kutttt, hij heeft me gezien, hij komt zo naar me toe'...Meteen oordopjes in en je dood houden hoor. Voor je het weet komt 'ie met z'n voetbalmening en dan merk je dat het familie van Barca is....En dan kún je niet meer op het kruisje rechtsboven in je scherm klikken maar ben je gewoon fucked!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Prosac het volgende:
Dat was de laatste buscombi voor mij.
Dat dus.. volgens mij heb ik heel hard geprobeerd in die 10 seconden dat hij als in een thriller op mij af kwam, mezelf virtueel 300 kilo te maken en dus 2 stoelen nodig. Maar het was al te laat.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, heel herkenbaar verhaal over zulke stewards. Zit je daar in je eentje, denk je 'kutttt, hij heeft me gezien, hij komt zo naar me toe'...Meteen oordopjes in en je dood houden hoor. Voor je het weet komt 'ie met z'n voetbalmening en dan merk je dat het familie van Barca is....En dan kún je niet meer op het kruisje rechtsboven in je scherm klikken maar ben je gewoon fucked!
Wtf? hahahahaquote:Op woensdag 9 september 2009 13:11 schreef Prosac het volgende:
2 uur in de bus en niet mogen pissen.
??quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Nee, wij zijn zulk tuig van de richel dat het toilet op slot gaat.
Haha, je lult! Hoe doe je dat bij een uitwedstrijd tegen een club-beneden-de-rivieren dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Ja en de bus ging heen en weerquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Prosac het volgende:
Ik meen dat ook begrepen te hebben van Twente supporters, die hebben hetzelfde meegemaakt. Van Enschede naar Heerenveen en niet kunnen pissen. Toen ze aankwamen een deel die bus uitgerend om zo snel mogelijk te lozen.
De burgemeester van Heerenveen gebruikt dit nu onder andere als argument om ook dit jaar weer geen vrij vervoer/halve combi toe te staan.
Volgens mij stoppen ze dan halverwege wel eens. Ik ben niet zo heel vaak meegeweest met buscombi's, omdat ik vooral een hekel heb aan busreizen en dat gedoe dat je crimineel bent er omheen. (en de angst voor pedo-steward) Die keer naar Utrecht was gewoon triest. Ik weet alleen niet of de "wc-regel"quote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, je lult! Hoe doe je dat bij een uitwedstrijd tegen een club-beneden-de-rivieren dan?
Bij Ajax is het helaas weer zulk tuig van de richel dat er gewoon in het gangpad wordt gepist en dat wil helemáál niemand.
Die busschauffeur had gewoon tijdens de wedstrijd die plee moeten legen ofzo, ipv met z'n bierbuik naar de wedstrijd gaan zitten kijken. Betaal je je helemaal scheel omdat je verplicht in zo'n bus moet gaan zitten, is er gewoon geen fatsoenlijke plee aanwezig. Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Dos37 het volgende:
ben een keer met een combi naar Ado geweest was het toilet vol, niet dicht dus eigenlijk ook niet de schuld van de bus maatschappij maar werd er ook in de bus gepist in het trappen gat zeg maar. Wou die chauffeur niet verder rijden stonden we ergens tussen Enschede en Den Haag om 23:30
ja, ook wel 's meegemaakt bij twentequote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Ja maar je mocht dat ding niet legen op straat natuurlijk en het was nog in het oude stadion van den Haag daar kun je geen kant op.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die busschauffeur had gewoon tijdens de wedstrijd die plee moeten legen ofzo, ipv met z'n bierbuik naar de wedstrijd gaan zitten kijken. Betaal je je helemaal scheel omdat je verplicht in zo'n bus moet gaan zitten, is er gewoon geen fatsoenlijke plee aanwezig. Dat dit kan in Nederland!
Zorgen dat je iig een bult clubcards hebt op naam van je familieleden en anders zit er hier wel van elke club een normale FOK-user die kaartjes voor je wil regelen. Heb het tenminste zo al eens gedaan, wel een kwestie van weten wie je kunt vertrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef Kopbal het volgende:
Alleen daarom al is het handig als je in elke stad een beetje connecties hebt om losse kaarten te regelen, maarja hoe kom je eraan.
Ja, dat is wel zo. Heb ooit een keer voor 2 gasten op dit forum in totaal iets van 17 kaarten voor NEC - Feyenoord geregeld. Uiteindelijk wel iets teveel gedoe, maar het vak zat lekker vol met Feyenoordersquote:Op woensdag 9 september 2009 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zorgen dat je iig een bult clubcards hebt op naam van je familieleden en anders zit er hier wel van elke club een normale FOK-user die kaartjes voor je wil regelen. Heb het tenminste zo al eens gedaan, wel een kwestie van weten wie je kunt vertrouwen natuurlijk.
Hehe, dat zou ik dan weer niet doen. Voor je het weet komen ze erachter dat ze op jouw clubcards zijn verkocht en heb jij een landelijk stadionverbod en een boete van 450 euro aan je kont hangen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Heb ooit een keer voor 2 gasten op dit forum in totaal iets van 17 kaarten voor NEC - Feyenoord geregeld. Uiteindelijk wel iets teveel gedoe, maar het vak zat lekker vol met Feyenoorders
Wtf ik was gewoon te laat, snap er niks vanquote:
Regel jij een kaart voor me dan, Ajax - Feyenoord. Wel in het uitvak uiteraard.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik dan weer niet doen. Voor je het weet komen ze erachter dat ze op jouw clubcards zijn verkocht en heb jij een landelijk stadionverbod en een boete van 450 euro aan je kont hangen.![]()
Maar gewoon voor iemand hier die een paar jaar meeloopt (en ik dus redelijk kan inschatten), geen probleem.
Doen.quote:
Ja, dat is bekend. Al heb ik vroeger regelmatig op de Kingside gezeten, vak C. Ook wel eens op de lange zijde gezeten daar maar toen zaten die kinders daar nog niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die naast het uitvak op de lange zijde zou ik niet aanraden
Jij gaat niet in het uitvak bij feyenoord?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Ja, dat is bekend. Al heb ik vroeger regelmatig op de Kingside gezeten, vak C. Ook wel eens op de lange zijde gezeten daar maar toen zaten die kinders daar nog niet.
Overigens nog nooit in het uitvak gezeten binnen Nederland. Ja, een keer bij Excelsior - Willem II. Was toen met een maatje op stap. Was ook meteen de laatste keer.
Kaartje voor 416 is geen probleem! En trek gerust je Feyenoordshirtje aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Regel jij een kaart voor me dan, Ajax - Feyenoord. Wel in het uitvak uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |