Succesquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:23 schreef toma het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel. Zaterdag ga ik waarschijnlijk 180 km rijden
Er is bar weinig opgenomen daar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef Jasza het volgende:
Iemand de liveset van Tatanka @mysteryland?
Houd ik wel van.quote:
Eensquote:
Ja diep triest inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)zakgeld_15jarig.html
Wat een klootzak is dat zeg. Vorig jaar ook al een post van M0NTANA met die foto gewijzigd.
Treurig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
Wat een klootzak is dat zeg. Vorig jaar ook al een post van M0NTANA met die foto gewijzigd.
Bewaar jij dat of zo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
GUUS ZIE JE DIT ???!!!!! JE FOTOquote:
Als je morgen nog steeds niet kan staan sowieso de dokter bellen. Als je er mee gaat wachten duurt het zo lang voor je echt een keer kanquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering tyfus hoeren kut pestpokken en nog een hoop zooi wat je niet bij de eo zal horen. Vol door mijn enkel geklapt bij de laatste actie van het partijtje. Hopelijk valt het morgenochtend mee, momenteel kan ik er niet eens op staan.
ahh dat is klote. Verrekt of gescheurd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering tyfus hoeren kut pestpokken en nog een hoop zooi wat je niet bij de eo zal horen. Vol door mijn enkel geklapt bij de laatste actie van het partijtje. Hopelijk valt het morgenochtend mee, momenteel kan ik er niet eens op staan.
Ik weet niet of dat wel echt nodig is, heb vorig seizoen ook een keer de bal helemaal verkeerd geraakt waardoor ik er s avonds niet op kon staan (amper naar huis kon fietsen en moest trappen met 1 voetquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je morgen nog steeds niet kan staan sowieso de dokter bellen. Als je er mee gaat wachten duurt het zo lang voor je echt een keer kan
Het kunnen verschillende dingen zijn. Ik heb ooit hetzelfde gehad als BS. Toen bleek dat m'n enkelbanden verrekt waren en dat er wat kleine scheurtjes in zaten. M'n enkel werd helemaal dik en ik kon er nauwelijks nog op lopen. Toen heeft het zo'n 6 tot 8 weken geduurd voordat het volledig hersteld was en ik weer kon voetballen. Maar misschien heb je jouw enkelbanden wel gescheurd...quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel echt nodig is, heb vorig seizoen ook een keer de bal helemaal verkeerd geraakt waardoor ik er s avonds niet op kon staan (amper naar huis kon fietsen en moest trappen met 1 voet) en de volgende dag nog niet, thuisgebleven en rustig aan gedaan, na twee weken kon ik weer meedoen met de wedstrijd. Denk niet dat de dokter die tijd echt kan versnellen.
Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in, maar ik heb zelf geen idee wat ik had, ga nooit zo snel naar de huisarts.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
Het kunnen verschillende dingen zijn. Ik heb ooit hetzelfde gehad als BS. Toen bleek dat m'n enkelbanden verrekt waren en dat er wat kleine scheurtjes in zaten. M'n enkel werd helemaal dik en ik kon er nauwelijks nog op lopen. Toen heeft het zo'n 6 tot 8 weken geduurd voordat het volledig hersteld was en ik weer kon voetballen. Maar misschien heb je jouw enkelbanden wel gescheurd...
vertel het eens aan dr. phil.quote:
kater?quote:
Eerste werkdag. Wekker om 6 uurquote:Op woensdag 9 september 2009 06:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
vertel het eens aan dr. phil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |