GGMMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Robinhoo het volgende:
hoi
Hehe oke, dan is het niet meer leuk. Even een andere OP.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ja.
Die opende ook ieder topic met hoi.
ik had rustdag met OSMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste uur zit er alweer bijna op hier.Wel weer verloren met OSM.
Sta dertiende met Hamburger SV met nog twaalf wedstrijden te gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik had rustdag met OSMIk sta bovenaan met Werder Bremen na 3 speelrondes
Dit onderwerp gaat vooral over samenhang e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
Marktonderzoek heb ik ook wel gehad? Wat moet je er allemaal voor doen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Drivers license is in tha pocket.
Virtueel taart en bier voor iedereen.
Nice. Feli.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Goedzo!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Alstu, goed genoegquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
Dank allen
Fogel, kun jij niet even een fake drivers license regelen. Kan m pas morgen aanvragen (en dan kan ik dus niet omdat ik moet werken)
quote:
Dat ga ik morgen wel meteen ter sprake brengen jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef Suijk het volgende:
Netjes Breach. Nu een lease-auto uitzoeken?
Lekker is dat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
Ben trouwens wel blij dat ik die 'rijbewijsgarantie' niet genomen heb. Had ik 600 euro in een putje gegooid. Dus dat geld had ik in mn hoofd al gereserveerd voor andere dingen.
Deze week die nieuwe iPod Touch en een goeie speakerset halen voor aan mn computer. En dan heb ik nog 200 euro over
Why..quote:
Kom eens met wat danquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
Goede platen hier, zal binnenkort weer eens een dingetje opnemen.
Is dat niet jou niveau dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef Robinhoo het volgende:
Feli breach.![]()
Zit nu in college waar ik Nederlands op vmbo niveau krijg.
quote:
Neequote:
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
Man het is me baby, zie elke morgen als ik opsta
Ja tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?
Yuk.quote:
Ohja mountainbiken, maar misschien scheren die ook wel hun benen?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ohja mountainbiken, maar misschien scheren die ook wel hun benen?
Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het laatste issue is of je je benen moet scheren!
Overigens heb ik wel weer een lekker rondje gedraaid; 26,3 km gemidd over 35min incl de bruggen.
Hij heeft inmiddels ook een racefiets hequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?
Oneens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Dio met Ali B vergelijken is hetzelfde als Steve Harley met Guus Meeuwis.
Succes.quote:
quote:
Ik vroeg het me af omdat ik laatst was amateurwielrenners tegenkwam die allemaal hun benen hadden geschorenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels ook een racefiets he
En mountainbikers scheren ook. Ik ben zelf met wielrennen gekapt omdat het mij min of meer verplicht werd
Ja, dikke bullshit. Als je Michael Boogerd heet en je dagelijks een beenmasage krijgt, dan heeft het zin. Maar om dat nou als nobody te doenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af omdat ik laatst was amateurwielrenners tegenkwam die allemaal hun benen hadden geschoren.
Eens, ik zie het nut er ook niet van in als amateurfietser. Ik ga mijn benen als voetballer ook niet scheren, misschien ben ik zonder beenhaar ook wel sneller?!?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dikke bullshit. Als je Michael Boogerd heet en je dagelijks een beenmasage krijgt, dan heeft het zin. Maar om dat nou als nobody te doen
Veel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mijn benen als voetballer ook niet scheren, misschien ben ik zonder beenhaar ook wel sneller?!?!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Blawh het volgende:
Net weer even gegolfd, afslag gaat nog niet echt stabiel. Stond geen maat op die dekselse Roycooooo vandaag.
Mjah, aantal kleine dingetjes. Maar hij vond me veilig genoeg om zelfstandig de weg op te gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:20 schreef toma het volgende:
Zeer netjes Breachio. Was het allemaal goed gegaan?
Nee, scheren doe je alleen voor de massages. Anders krijg je allemaal klitten en worden je beenharen uit je kuitengetrokken. En aangezien ik geen prof ben of een persoonlijke masseur heb is dat nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Toma scheer jij ook je benen als wielrenner?
Tegenwoordig wel. Zaterdag ga ik waarschijnlijk 180 km rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Houniet het volgende:
Toma is toch geen wielrenner?
Had ik vrijdag al vrijstelling voor gekregenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
Welke bijzondere verrichtingen had je Breach?
Toch maar even doen dan.quote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, scheren doe je alleen voor de massages. Anders krijg je allemaal klitten en worden je beenharen uit je kuitengetrokken. En aangezien ik geen prof ben of een persoonlijke masseur heb is dat nergens voor nodig.
Neeee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |