GGMMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Robinhoo het volgende:
hoi
Hehe oke, dan is het niet meer leuk. Even een andere OP.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ja.
Die opende ook ieder topic met hoi.
ik had rustdag met OSMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste uur zit er alweer bijna op hier.Wel weer verloren met OSM.
Sta dertiende met Hamburger SV met nog twaalf wedstrijden te gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik had rustdag met OSMIk sta bovenaan met Werder Bremen na 3 speelrondes
Dit onderwerp gaat vooral over samenhang e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
Marktonderzoek heb ik ook wel gehad? Wat moet je er allemaal voor doen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Drivers license is in tha pocket.
Virtueel taart en bier voor iedereen.
Nice. Feli.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Goedzo!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Alstu, goed genoegquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
Dank allen
Fogel, kun jij niet even een fake drivers license regelen. Kan m pas morgen aanvragen (en dan kan ik dus niet omdat ik moet werken)
quote:
Dat ga ik morgen wel meteen ter sprake brengen jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef Suijk het volgende:
Netjes Breach. Nu een lease-auto uitzoeken?
Lekker is dat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
Ben trouwens wel blij dat ik die 'rijbewijsgarantie' niet genomen heb. Had ik 600 euro in een putje gegooid. Dus dat geld had ik in mn hoofd al gereserveerd voor andere dingen.
Deze week die nieuwe iPod Touch en een goeie speakerset halen voor aan mn computer. En dan heb ik nog 200 euro over
Why..quote:
Kom eens met wat danquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
Goede platen hier, zal binnenkort weer eens een dingetje opnemen.
Is dat niet jou niveau dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef Robinhoo het volgende:
Feli breach.![]()
Zit nu in college waar ik Nederlands op vmbo niveau krijg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |