GGMMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Robinhoo het volgende:
hoi
Hehe oke, dan is het niet meer leuk. Even een andere OP.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ja.
Die opende ook ieder topic met hoi.
ik had rustdag met OSMquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste uur zit er alweer bijna op hier.Wel weer verloren met OSM.
Sta dertiende met Hamburger SV met nog twaalf wedstrijden te gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik had rustdag met OSMIk sta bovenaan met Werder Bremen na 3 speelrondes
Dit onderwerp gaat vooral over samenhang e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef Dos37 het volgende:
Marktonderzoek heb ik ook wel gehad? Wat moet je er allemaal voor doen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Drivers license is in tha pocket.
Virtueel taart en bier voor iedereen.
Nice. Feli.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Goedzo!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Alstu, goed genoegquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
Dank allen
Fogel, kun jij niet even een fake drivers license regelen. Kan m pas morgen aanvragen (en dan kan ik dus niet omdat ik moet werken)
quote:
Dat ga ik morgen wel meteen ter sprake brengen jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef Suijk het volgende:
Netjes Breach. Nu een lease-auto uitzoeken?
Lekker is dat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
Ben trouwens wel blij dat ik die 'rijbewijsgarantie' niet genomen heb. Had ik 600 euro in een putje gegooid. Dus dat geld had ik in mn hoofd al gereserveerd voor andere dingen.
Deze week die nieuwe iPod Touch en een goeie speakerset halen voor aan mn computer. En dan heb ik nog 200 euro over
Why..quote:
Kom eens met wat danquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
Goede platen hier, zal binnenkort weer eens een dingetje opnemen.
Is dat niet jou niveau dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef Robinhoo het volgende:
Feli breach.![]()
Zit nu in college waar ik Nederlands op vmbo niveau krijg.
quote:
Neequote:
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
Man het is me baby, zie elke morgen als ik opsta
Ja tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?
Yuk.quote:
Ohja mountainbiken, maar misschien scheren die ook wel hun benen?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ohja mountainbiken, maar misschien scheren die ook wel hun benen?
Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het laatste issue is of je je benen moet scheren!
Overigens heb ik wel weer een lekker rondje gedraaid; 26,3 km gemidd over 35min incl de bruggen.
Hij heeft inmiddels ook een racefiets hequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel van die pauper Dio, Ali B achtige muziek zijn?
Oneens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Dio met Ali B vergelijken is hetzelfde als Steve Harley met Guus Meeuwis.
Succes.quote:
quote:
Ik vroeg het me af omdat ik laatst was amateurwielrenners tegenkwam die allemaal hun benen hadden geschorenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels ook een racefiets he
En mountainbikers scheren ook. Ik ben zelf met wielrennen gekapt omdat het mij min of meer verplicht werd
Ja, dikke bullshit. Als je Michael Boogerd heet en je dagelijks een beenmasage krijgt, dan heeft het zin. Maar om dat nou als nobody te doenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af omdat ik laatst was amateurwielrenners tegenkwam die allemaal hun benen hadden geschoren.
Eens, ik zie het nut er ook niet van in als amateurfietser. Ik ga mijn benen als voetballer ook niet scheren, misschien ben ik zonder beenhaar ook wel sneller?!?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dikke bullshit. Als je Michael Boogerd heet en je dagelijks een beenmasage krijgt, dan heeft het zin. Maar om dat nou als nobody te doen
Veel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mijn benen als voetballer ook niet scheren, misschien ben ik zonder beenhaar ook wel sneller?!?!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Blawh het volgende:
Net weer even gegolfd, afslag gaat nog niet echt stabiel. Stond geen maat op die dekselse Roycooooo vandaag.
Mjah, aantal kleine dingetjes. Maar hij vond me veilig genoeg om zelfstandig de weg op te gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:20 schreef toma het volgende:
Zeer netjes Breachio. Was het allemaal goed gegaan?
Nee, scheren doe je alleen voor de massages. Anders krijg je allemaal klitten en worden je beenharen uit je kuitengetrokken. En aangezien ik geen prof ben of een persoonlijke masseur heb is dat nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Toma scheer jij ook je benen als wielrenner?
Tegenwoordig wel. Zaterdag ga ik waarschijnlijk 180 km rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Houniet het volgende:
Toma is toch geen wielrenner?
Had ik vrijdag al vrijstelling voor gekregenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
Welke bijzondere verrichtingen had je Breach?
Toch maar even doen dan.quote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, scheren doe je alleen voor de massages. Anders krijg je allemaal klitten en worden je beenharen uit je kuitengetrokken. En aangezien ik geen prof ben of een persoonlijke masseur heb is dat nergens voor nodig.
Neeee.quote:
'Nieuwe' patch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef Robinhoo het volgende:
Eindelijk gelukt om de nieuwe patch van FM te cracken
Nee, halverwege seizoen 4 alquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:25 schreef Breach het volgende:
@ Bliksemschigt, Dude, you're not gonna tell me dat je nu al bij seizoen 3 van the West Wing bent...
Ooh wtfquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
'Nieuwe' patch?![]()
Die is al maanden uit man
Er is wel een update met alle nieuwe tranfers uitgekomen van het weekend, kijk maar in het FM topic hier op fok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh wtfHeb ook al paar maanden niet meer gespeeld moet ik zeggen.
Maar moet nu toch wat te doen hebben tijdens de college's.![]()
Ja die heb ik ook net gedownload. :") Van het forum van manutd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Er is wel een update met alle nieuwe tranfers uitgekomen van het weekend, kijk maar in het FM topic hier op fok.
Man United is goed voor iedereenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook net gedownload. :") Van het forum van manutd.
Managers United jaquote:
Rijbewijs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Palmboom313 het volgende:
"Gefeliciteerd Breach" Hmm is Breach de nieuwe mod?
Teruglezen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Palmboom313 het volgende:
"Gefeliciteerd Breach" Hmm is Breach de nieuwe mod?
Je bent dus toch een eckte!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Lekker nummer is dat jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Robinhoo het volgende:
Fly like you do it
Like you're high
Like you do it
Like you try
Like you do it
Like a women
Zeker net als:quote:
Het was gewoon les Nederlands op het niveau van VMBO-B !!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:17 schreef Dos37 het volgende:
heb je jezelf trouwens persoonlijk ontwikkeld vandaag Robinhoo
Dat ken ik ook nog wel ja, dacht precies hetzelfde maar viel uiteindelijk nog vies tegenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het was gewoon les Nederlands op het niveau van VMBO-B !!!
"Ja meneer, ik ken de kofschip regel. Ja meneer ik weet dat als 'JE' na het werkwoord komt, de stam gebruikt moet worden."
Daar ga ik echt niet meer heen.
Ik had er vandaag les. Zelfs de leraar heeft een kwartier gezocht naar het juiste lokaal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Wat een huge gebouw daar aan de van Galen straat zeg.Liep er vandaag langs. Zag er niet zo gezellig uit als het hoofdgebouw trouwens.
Had er vandaag ook les, van binnen is het net een fabriek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Wat een huge gebouw daar aan de van Galen straat zeg.Liep er vandaag langs. Zag er niet zo gezellig uit als het hoofdgebouw trouwens.
Ik kan vanaf de 8e verdieping niet zien of het een lekker wijf is ofnietquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had er vandaag ook les, van binnen is het net een fabriek.![]()
Ze hebben wel gratis koffie dat is weer positief. Maar ook grote ramen in de lokalen om openheid uit te stralen volgens mij, maar je zit gewoon de hele les naar buiten te gapen en vooral als er weer een lekker wijf langs loopt.
Gratis koffie had ik het laatste 1,5 jaar ook wel in het hoofdgebouw, kon prima daar waar die leraren ook koffie halen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Dos37 het volgende:
Ze hebben wel gratis koffie dat is weer positief.
quote:Maar ook grote ramen in de lokalen om openheid uit te stralen volgens mij, maar je zit gewoon de hele les naar buiten te gapen en vooral als er weer een lekker wijf langs loopt.
Wel veel felle kleuren, waar ik opzich niet zo heel erg gek van ben. En je moet tering lang wachten op de lift.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had er vandaag ook les, van binnen is het net een fabriek.![]()
Ze hebben wel gratis koffie dat is weer positief. Maar ook grote ramen in de lokalen om openheid uit te stralen volgens mij, maar je zit gewoon de hele les naar buiten te gapen en vooral als er weer een lekker wijf langs loopt.
Ze stoppen niet voor niets die nerdstudies bovenin.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kan vanaf de 8e verdieping niet zien of het een lekker wijf is ofniet
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze stoppen niet voor niets die nerdstudies bovenin.
Haha stap op. Ik had vandaag 2e verdieping.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze stoppen niet voor niets die nerdstudies bovenin.
Maar amper kippetjes, dus nerdstudie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha stap op. Ik had vandaag 2e verdieping.![]()
Trouwens ik vind het reuze meevallen met nerds. Je zou het misschien niet snel verwachten maar ik heb al gauw een stuk of 12 buitenlanders in mijn klasWaarvan de helft paupers uit Almelo
Neuh, gewoon een mannelijke studiequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar amper kippetjes, dus nerdstudie.
Is toch anders.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een mannelijke studie
Die kippetjes zie ik ook wel zonder dat ze bij mij in de klas zitten.
Oke prosac hier heb je een kratje, ik ga kappersopleiding doen.quote:
nee joh textiel dat zit daar ook zag ik alquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke prosac hier heb je een kratje, ik ga kappersopleiding doen.
Kearl is mie 'n loerboer, onie?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee joh textiel dat zit daar ook zag ik al
ik spot altijd alles, je moet je ogen goed de kost gevenquote:
Wij moesten laatst ruilen van lokaal met een 3e klas kappersopleiding.(schat 3e klas).quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee joh textiel dat zit daar ook zag ik al
Alleen daarom wou ik al naar Saxion ipv UT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik spot altijd alles, je moet je ogen goed de kost geven
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen daarom wou ik al naar Saxion ipv UT.
Pff, ik denk ik ga ff kijken bij m voor seizoen een. Zie ik alleen 3 en 4quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, halverwege seizoen 4 al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |