'Nieuwe' patch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef Robinhoo het volgende:
Eindelijk gelukt om de nieuwe patch van FM te cracken
Nee, halverwege seizoen 4 alquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:25 schreef Breach het volgende:
@ Bliksemschigt, Dude, you're not gonna tell me dat je nu al bij seizoen 3 van the West Wing bent...
Ooh wtfquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
'Nieuwe' patch?![]()
Die is al maanden uit man
Er is wel een update met alle nieuwe tranfers uitgekomen van het weekend, kijk maar in het FM topic hier op fok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh wtfHeb ook al paar maanden niet meer gespeeld moet ik zeggen.
Maar moet nu toch wat te doen hebben tijdens de college's.![]()
Ja die heb ik ook net gedownload. :") Van het forum van manutd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Er is wel een update met alle nieuwe tranfers uitgekomen van het weekend, kijk maar in het FM topic hier op fok.
Man United is goed voor iedereenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook net gedownload. :") Van het forum van manutd.
Managers United jaquote:
Rijbewijs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Palmboom313 het volgende:
"Gefeliciteerd Breach" Hmm is Breach de nieuwe mod?
Teruglezen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Palmboom313 het volgende:
"Gefeliciteerd Breach" Hmm is Breach de nieuwe mod?
Je bent dus toch een eckte!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Drivers license is in tha pocket.
Virtueel taart en bier voor iedereen.
Lekker nummer is dat jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Robinhoo het volgende:
Fly like you do it
Like you're high
Like you do it
Like you try
Like you do it
Like a women
Zeker net als:quote:
Het was gewoon les Nederlands op het niveau van VMBO-B !!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:17 schreef Dos37 het volgende:
heb je jezelf trouwens persoonlijk ontwikkeld vandaag Robinhoo
Dat ken ik ook nog wel ja, dacht precies hetzelfde maar viel uiteindelijk nog vies tegenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het was gewoon les Nederlands op het niveau van VMBO-B !!!
"Ja meneer, ik ken de kofschip regel. Ja meneer ik weet dat als 'JE' na het werkwoord komt, de stam gebruikt moet worden."
Daar ga ik echt niet meer heen.
Ik had er vandaag les. Zelfs de leraar heeft een kwartier gezocht naar het juiste lokaal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Wat een huge gebouw daar aan de van Galen straat zeg.Liep er vandaag langs. Zag er niet zo gezellig uit als het hoofdgebouw trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |