quote:
Via een site.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Hoe is diegene erachter gekomen dat het fake was dan?
Heb ook wel eens in thuisvakken gezeten waar ik liever niet wilde zijn en ik had ook continu het idee dat iedereen je de hele tijd in de gaten houdt, dat alles wat je doet ook maar een beetje verdacht is en dat je net zo goed in je Ajax kloffie had kunnen gaan zitten. In de praktijk val je totaal niet op, maar op dat moment geloof je dat totaal niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb op Bunnikside gestaan tijdens FCU-Ajax toen ik werd gebeld en telefoon met prominent Ajax-logo tevoorschijn haalde. Heb toen een minuut ofzo niet om me heen durven kijken, al leek het een uur. Uiteindelijk bleek niemand het gezien te hebben, maar dit zal mij nooit meer overkomen.
Inderdaad. Daarom moet je ook altijd wat bier drinken vooraf. Heb je dat probleem ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb ook wel eens in thuisvakken gezeten waar ik liever niet wilde zijn en ik had ook continu het idee dat iedereen je de hele tijd in de gaten houdt, dat alles wat je doet ook maar een beetje verdacht is en dat je net zo goed in je Ajax kloffie had kunnen gaan zitten. In de praktijk val je totaal niet op, maar op dat moment geloof je dat totaal niet.
Wow, bedankt voor de herinneringquote:
Het betekend zeehond nav Kerlonquote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Robinhoo het volgende:
Wat betekend Foca eigenlijk?
Ik vond GrolschFCT wel een leuke nieuwe nick voor je.
Leuke filmquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
Hmm, voor de Nederlands Elftal-haters, Zwartboek komt vanavond op tv (Canvas). Is die al eens op tv geweest?
Met kerst kwam die op NL1 geloof ik. Top filmquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
Hmm, voor de Nederlands Elftal-haters, Zwartboek komt vanavond op tv (Canvas). Is die al eens op tv geweest?
Jammer, ik moet werken. Had 'm wel willen zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
Robinhomo?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Foca het volgende:
[..]
Het betekend zeehond nav Kerlon, Robinhomo.
Ik heb hem op DVD. Kom maar halenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Jammer, ik moet werken. Had 'm wel willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |