quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
Fok foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
Conclusie:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat wordt er in dit topic verwacht? Komen er nog meer nieuwtjes?
Oppervlakkig gelezen, maar staat niet veel meer in dan de posts boven je..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet zo snel he, Ik ben de andere delen nog aan 't lezen.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Oppervlakkig gelezen, maar staat niet veel meer in dan de posts boven je..
TVP dan maarquote:Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Dit wordt meer een reeks vol tvp's
Volkomen verdwenen, ik wacht met smart op een dramatische rentree, liefst met ontkenningquote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Suusje-V het volgende:
Is Krent inmiddels al gesignaleerd?
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volkomen verdwenen, ik wacht met smart op een dramatische rentree, liefst met ontkenning
Omdat zijn/haar geloofwaardigheid nu compleet weg is? Er is echt geen user die Krentenbol nu nog serieus neemt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?Iedereen liegt op internet, gewoon toegeven en een dikke vinger naar de huilies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |