Ik krijg Krentje gewoon aan het slikken...!quote:
Ik slik altijd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik krijg Krentje gewoon aan het slikken...!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
DE LAPO WAS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In elk SC-topic dat ik aanmaak zet ik het erin, als iemand zo zielig is het te verwijderen mag ie z'n gang gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:11 schreef kurk_droog het volgende:
sinds wanneer mag dat bazen/bagger weer?
Ik had niet anders verwachtquote:
Mja, zie het nu al langer staan dus we kunnen weer richting de oude SC?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In elk SC-topic dat ik aanmaak zet ik het erin, als iemand zo zielig is het te verwijderen mag ie z'n gang gaan.
JA. Vandaar ook dit themaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, zie het nu al langer staan dus we kunnen weer richting de oude SC?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
Laat maar, er is al een zieligerd langsgekomen voor de TT. Ik hoop oprecht dat diegene blij wordt van het veranderen van mijn TT's.
Heeft die nou een clitpiercingquote:
quote:
ja, geil hequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heeft die nou een clitpiercing
rotterdam op z'n bestquote:
30 graden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben de was aan het doen. Maar onze wasmachine heeft 16 functies. Ik wist niet wat ik moest kiezen.
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.quote:
Wat was het toch een mooie vent.quote:
Kies de wasfunctie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben de was aan het doen. Maar onze wasmachine heeft 16 functies. Ik wist niet wat ik moest kiezen.
Kookwas is ook goed voor je lingerie jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.
Goede grap man, nee echt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat was het toch een mooie vent.![]()
[..]
Kies de wasfunctie.
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kookwas is ook goed voor je lingerie ja
Ik kies altijd programma 2.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.quote:
Bontewas 30 graden, gaan alle vlekken mee uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn beddengoed aan het wassen.
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
meer pics van jezelf tijdens het wassen
Het is een vrouw... ruik maar aan mijn vingerquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Dit vind ik meer een mannenaktie...
Klinkt inderdaad wel goed, fris en schoon.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor "fresh clean" en ik heb geen idee waarom.
Ja he? Ik was al aan het lachen toen ik hem bedachtquote:
Er stond niet eens bontewas tussenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bontewas 30 graden, gaan alle vlekken mee uit
Ik was nooit, dat doet mijn moeder.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Dit vind ik meer een mannenaktie...
Ik heb er ook een zooi "Robijn Langer Fris" bij gerotquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel goed, fris en schoon.
Als je beddengoed nu niet fris wordt, kun je het beter weggooien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er ook een zooi "Robijn Langer Fris" bij gerot
Wat een mooi artistiek plaatje..!quote:
Je bed is dus viezzz geworden van iets, je wil niet dat je mams dat ziet en wast het voor die tijd?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond niet eens bontewas tussen![]()
[..]
Ik was nooit, dat doet mijn moeder.
ja hequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof booreiland op de achtergrond, of wat het is.
IQM gaat naar de meet!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weg. Adios.
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een mooi artistiek plaatje..!![]()
[..]
Je bed is dus viezzz geworden van iets, je wil niet dat je mams dat ziet en wast het voor die tijd?
heb je een vriendje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.Maar ik moet het wassen vandaag want meneer blijft slapen so.
Die is verplaatst naar Utrecht toch, Stairway.. Again?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die meet?
wat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is verplaatst naar Utrecht toch, Stairway.. Again?
Whihi. Gmta.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja heDaar ging het mij ook om toen ik deze pic hier plaatste
Die update heb je mij niet gegeven. Ik was nog in de veronderstelling dat jij vrijgezel was.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder was het altijd als ik seks gehad heb. She knows.Maar ik moet het wassen vandaag want meneer blijft slapen so.
Van de week was het over. Alleen hij vond het toch stom van zichzelf.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Is hij vies van je?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dump hem en neem mij.. ik ben veel liever als je me kendequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van de week was het over. Alleen hij vond het toch stom van zichzelf.
Yesterday's update. Het is weer "goed".quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die update heb je mij niet gegeven. Ik was nog in de veronderstelling dat jij vrijgezel was.
Nah, maar ik wil altijd een naar bloemenruikend bed als er iemand blijft slapen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat?En komen er weer 1000 van ONZ?
Plus een verrassingsbezoek van IQM dus.quote:Biogarde
CecilBDemented
Dagonet
DaMart
Dr_Flash
Duvel
Herald
HeatWave
iteejer
Jimbo
Kloddertjeroze
Kluivert-Ronaldo
liesje1979
liiszle
Lotusss
MaartenGrendel
Memento-Mori
Mike
MissBliss
Misstique
motorbloempje + Mr. Moblo
MuadDib
NanKing
nijnja
PaRoDiUzZ
Q.
Re
RealZeus
remlof
Sanne
Sinceria
skippy22
Snuitebolletje
Surveillance-Fiets
the_witch
ThE_ED
tijnbrein
XcUZ_Me
yvonne
ATM?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.. nja.. semi atm, eigenlijk.
"meneer", is ie al zo oud ja? Verstandig, jonge ventjes in bed zijn een dramaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dump hem en neem mij.. ik ben veel liever als je me kende
Je hebt ze wel eens op?quote:
Ja, het ging van de week niet zo heel goed dus het was ovah. En nu is het weer goed min of meer, dus atm semi.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ATM?
[..]
"meneer", is ie al zo oud ja? Verstandig, jonge ventjes in bed zijn een drama
Ken je dan helemaal geen principes!?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesterday's update. Het is weer "goed".Knipperlichtje.
IQM noemt me vergevingsgezind.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ken je dan helemaal geen principes!?
/care for nowquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die knipperlicht relaties...![]()
maak het uit, of blijf bij elkaar, maar houd elkaar niet in onzekerheid. Knipperlicht relaties zijn ook gedoemd te mislukken... daar komt nooit echt WARE liefde uit voort en is enkel leuk zolang het duurt en één van de twee definitief de knoop door durft te hakken, want daar is het wachten gewoon op.
Tot die tijd is het de weg van de minste weerstand en makkelijkheid.
Ik vind het een gebrek aan ruggengraat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM noemt me vergevingsgezind.
Ik snap niet hoe iemand het uit kan maken met wd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die knipperlicht relaties...![]()
maak het uit, of blijf bij elkaar, maar houd elkaar niet in onzekerheid. Knipperlicht relaties zijn ook gedoemd te mislukken... daar komt nooit echt WARE liefde uit voort en is enkel leuk zolang het duurt en één van de twee definitief de knoop door durft te hakken, want daar is het wachten gewoon op.
Tot die tijd is het de weg van de minste weerstand en makkelijkheid.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het een gebrek aan ruggengraat.
Neuk zequote:
Dat zei ik met een dikke "quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM noemt me vergevingsgezind.
Waarom heb je dan een schoon bed nodig?? Om het uit te praten??quote:
BEK DICHT, HOER!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik met een dikke "" erachteraan.
En lachen jullie nu samen om wat er gespeeld heeft?quote:
Omdat, dat zei ik net ook al, ik altijd een bed wil wat naar bloemen ruikt als er iemand blijft slapen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een schoon bed nodig?? Om het uit te praten??
Probably tonight.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En lachen jullie nu samen om wat er gespeeld heeft?
LIVE VANUIT DE STAIRWAY IN UTRECHT, IQM!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei ik met een dikke "" erachteraan.
Ik zou hem op de bank laten slapen.quote:
Ik op het tapijt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou hem op de bank laten slapen.
Neh.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
LIVE VANUIT DE STAIRWAY IN UTRECHT, IQM!
Tudududududu.
Ja, dat was blijkbaar vanmiddag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)_oefenduel_van_Japan
Wait, wut?
Mirror:
[ afbeelding ]
Ja, 2-2 gelijkgespeeld, ja? Ja?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat was blijkbaar vanmiddag.
Maar geen bloemetjes seks...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat, dat zei ik net ook al, ik altijd een bed wil wat naar bloemen ruikt als er iemand blijft slapen.
Bwehehe. Ik had het niet gelezen, ik dacht dat je net als ik niet wist dat het 's middags gespeeld werd.quote:
waren er nog rellen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat was blijkbaar vanmiddag.
Nergens van gehoord, controle was weer flink aangescherpt. Mensen zonder kaartje mochten Enschede niet binnen geloof ik.quote:
Waarom dat dan?!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado, ik wil ook een knipperlichtrelatie
Moest voetballen en maat wou met paar vanaf amsterdam erheen vertrekken. Gelukkig toch maar niet gedaan want hadden mannetje te weinig danquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nergens van gehoord, controle was weer flink aangescherpt. Mensen zonder kaartje mochten Enschede niet binnen geloof ik.
Ja, ik zag het in de rust ook ineens opstaan in de kantine. Dacht gewoon dat het vanavond te doen was.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moest voetballen en maat wou met paar vanaf amsterdam erheen vertrekken. Gelukkig toch maar niet gedaan want hadden mannetje te weinig dan
nja hij wou niet voor het voetbalquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in de rust ook ineens opstaan in de kantine. Dacht gewoon dat het vanavond te doen was.
Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nja hij wou niet voor het voetbal
Omdat het aanmaken zo leuk isquote:
Nee een maat, alleen bedacht die zich toen het serieuze vormen aannam.quote:
wat een sukkelquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee een maat, alleen bedacht die zich toen het serieuze vormen aannam.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wat een sukkeleerst stoer doen en daarna terug trekken
we maken af en toe wel eens wat ruzie en hebben dan gewoon goedmaak seks, heul wat simpeler enzo..quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat het aanmaken zo leuk is
Fok is traag, MSN ook, zou het aan mn pc liggen?
Dat is hetgeen dat ik opmaak uit Kurk zijn post hè. Ik zeg niet dat het op waarheid berust, misschien is het wel een hele stoere jongen die er vanaf zag omdat hij de rest geen partij achtte.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wat een sukkeleerst stoer doen en daarna terug trekken
Ja, hij wilde het ze niet aandoen om ze lens te slaan, wat heel logisch is, want dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is hetgeen dat ik opmaak uit Kurk zijn post hè. Ik zeg niet dat het op waarheid berust, misschien is het wel een hele stoere jongen die er vanaf zag omdat hij de rest geen partij achtte.
Passe partout voor Eredivisie Live?quote:
I am having my period.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar geen bloemetjes seks...
Hij krijgt last van zijn tampeloerus vanavond en begint poeslief te doen, aan je erogene plekjes te kriebelen en zoenen en voilla!! "Jaaaaa, ik willllllllllll!"
Daar lacht hij gewoon om!quote:
Ja en? Handdoekje eronder en gaan met die banaan!quote:
Nah, ik vind het niet zo prettige gedachte als we het tijdens mijn period doen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en? Handdoekje eronder en gaan met die banaan!
Je bed gaat morgen toch weer in de was...
Dat kan, dan is het een goede reden om het niet te doen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet zo prettige gedachte als we het tijdens mijn period doen.
Dat wordt dan alleen pijpen vanavond meid!quote:
En zo hoort het... Anders een hele week geen seks... Moet er niet aan denken..!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, dan is het een goede reden om het niet te doen.
Mij boeit het niet zo
Moet ik daaruit opmaken dat je in die anderhalve week dat we elkaar nu niet zien sex hebt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wordt dan alleen pijpen vanavond meid!![]()
[..]
En zo hoort het... Anders een hele week geen seks... Moet er niet aan denken..!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik daaruit opmaken dat je in die anderhalve week dat we elkaar nu niet zien sex hebt?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en? Handdoekje eronder en gaan met die banaan!
Je bed gaat morgen toch weer in de was...
Yea, like I carequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wordt dan alleen pijpen vanavond meid!![]()
[..]
En zo hoort het... Anders een hele week geen seks... Moet er niet aan denken..!
Er werd mij gezegd dat ik alleen pijpen ga dan vanavond, hoe moet ik daar anders op reageren?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Fascination het volgende:
Wolvendagen, moet je nu altijd zo stoer en ongeïnteresseerd doen?
Omdat het kan.quote:
Nee oké, daar heb je gelijk in, maar ook vaak bij andere reacties.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat ik alleen pijpen ga dan vanavond, hoe moet ik daar anders op reageren?
het kan nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat ik alleen pijpen ga dan vanavond, hoe moet ik daar anders op reageren?
[..]
Omdat het kan.
Niettusquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee oké, daar heb je gelijk in, maar ook vaak bij andere reacties.
Pics van je journal.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
het kan niet
In mijn dagboek staan allemaal tekeningen waarbij wij de liefde bedrijven
is privequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niettus![]()
[..]
Pics van je journal.
HALLO BT!quote:
Europa Leaguequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Passe partout voor Eredivisie Live?
Dan ga je toch niet? Wie kan je dwingenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
HALLO BT!
Bweh, ik heb vanavond een verjaardag, maar ik heb er geen zin in.Autism, is that you?
Hmm, ik heb haar al heel lang niet gezien, dus vandaar. Bovendien is het goed voor me, zo onder de mensen voor een keer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet? Wie kan je dwingen!
Ooh en hoi!
ik lekker 10% kortingquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen, maar denk het wel
Achja, met een beetje geluk is er taart. Ik ben serieus waar al naar heel veel verjaardagen geweest echt puur en alleen voor de taart.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik heb haar al heel lang niet gezien, dus vandaar. Bovendien is het goed voor me, zo onder de mensen voor een keer.![]()
![]()
I can't relate to 99% of humanity.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
Fas zegt dingen af om een avond te kunnen FOK!ken.
Whehe.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, met een beetje geluk is er taart. Ik ben serieus waar al naar heel veel verjaardagen geweest echt puur en alleen voor de taart.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
Whehe.Ik ga wel veel drinken, daar word ik vrolijk en een leuker mens van, win-winsituatie.
Steek dan een dikke joint opquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
I can't relate to 99% of humanity.![]()
[..]
Whehe.Ik ga wel veel drinken, daar word ik vrolijk en een leuker mens van, win-winsituatie.
Ik moet het doen met mijn AJS-CCquote:
Straks moet het toch weer uit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moest me maar eens gaan aankleden
pics van je tittiesquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Zagreb uit?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik moet het doen met mijn AJS-CC![]()
Maar waarschijnlijk ga ik wel naar Zagreb of Anderlecht. En sowieso knock-out fase
Blowenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steek dan een dikke joint opda's pas lachen.
maak foto van je lingerie laquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Neeeeeeheeeeee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Straks moet het toch weer uit.
Nee gewoon thuis maar, anders kost het me klauwen met geld. En heb ook niet zo zin in de BBquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zagreb uit?Dikke chaos is dat. BB gaat op joden jagen
Dat hebben ze daar niet denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steek dan een dikke joint opda's pas lachen.
Vorige week woensdag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sinds wanneer heb je tattoo?
Oui ouiquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar niet denk ik.Anders zou ik het gedaan hebben.
Verliep de reis nog voorspoedig?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm jammer, hou niet zo van tattoos
truequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis maar, anders kost het me klauwen met geld. En heb ook niet zo zin in de BB
Het geneest in een week.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
overigens geloof ik het niet helemaal, want het is helemaal niet ontstoken.
En dan ben je daar en dan denk je zeker? "Heuj, dit is best leuk!"quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
HALLO BT!
Bweh, ik heb vanavond een verjaardag, maar ik heb er geen zin in.Autism, is that you?
Soms gaat dat wel zoquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan ben je daar en dan denk je zeker? "Heuj, dit is best leuk!"
word chaos natuurlijk in het centrumquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true
Maar thuis Zagreb lekker vanaf 12 uur in de stad biertje drinken en kijken wat zagreb gaat doen. Ajax heeft wat goed te maken...
Zo gaat het meestal wel ja, als ik ergens tegenop zie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan ben je daar en dan denk je zeker? "Heuj, dit is best leuk!"
Lieverd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms gaat dat wel zoik hoop het voor Fas!
kan.. We zullen het zien. Maar sowieso leuke tegenstanderquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
word chaos natuurlijk in het centrum
Ja hoop dat ik daar heen gaquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kan.. We zullen het zien. Maar sowieso leuke tegenstander
Ik zit lekker de hele avond bij m'n ouders op de bankquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal wel ja, als ik ergens tegenop zie.![]()
[..]
Lieverd.
Weet niet welk vak maar ik kan nu nog met 10% korting bestellen voor je..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja hoop dat ik daar heen ga
kijken of het stadion beetje gevuld is...
word denk 428, maar we gaan waarschijnlijk dan met grote groep dus gaat niet lukken..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet niet welk vak maar ik kan nu nog met 10% korting bestellen voor je..
Good for you!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit lekker de hele avond bij m'n ouders op de banken ik vind het nog leuk ook
!
kan er 4 regelenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
word denk 428, maar we gaan waarschijnlijk dan met grote groep dus gaat niet lukken..
Ja en het worden er waarschijnlijk meer, en het is nu nog gezeik. Want doen er aantal moeilijk..quote:
maar 428 3 wedstrijden voor 50 eu? Veel goedkoper dan 3x losse kaarten halen. mja..hoop dat je gaatquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja en het worden er waarschijnlijk meer, en het is nu nog gezeik. Want doen er aantal moeilijk..
Fiorentina thuis was 37.50 maar dat was het meer dan 10x waard. Maar dat begrijpen er een aantal niet
Je snor laten staan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat iemand me minder leuk gaat vinden op een subtiele manier?
Ja hoop 't ook, er zijn er sowieso 3 die gaan. Nu nog ff afwachten wat derest doet. Beetje makkelijk om 410 binnen te komen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar 428 3 wedstrijden voor 50 eu? Veel goedkoper dan 3x losse kaarten halen. mja..hoop dat je gaat
Zeg dat je een vriendje hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat iemand me minder leuk gaat vinden op een subtiele manier?
als je bekende op 410 hebt. Je kan heel makkelijk kaartjes overgeven maar heb je er wel meer nodigquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja hoop 't ook, er zijn er sowieso 3 die gaan. Nu nog ff afwachten wat derest doet. Beetje makkelijk om 410 binnen te komen?
Ik ga dadelijk mijn 'vriend' ophalen van CS.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
heb je date? of ga je de ordinaire hoer uithangen? of beide?
hmm lastig...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als je bekende op 410 hebt. Je kan heel makkelijk kaartjes overgeven maar heb je er wel meer nodig
Ik heb geen snor. Next?quote:
Hij weet dat ik geen vriend hebquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg dat je een vriendje hebt.
je fuckbuddyquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk mijn 'vriend' ophalen van CS.
zeg dat je een ander leuk vind?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen snor. Next?
[..]
Hij weet dat ik geen vriend heb!
Nee, vriend.quote:
Je valt op vrouwen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen snor. Next?
[..]
Hij weet dat ik geen vriend heb!
Da's al niet geloofwaardig meer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, vriend.
[..]
Je valt op vrouwen.
quote:
Zeg dat je de laatste tijd allerlei nieuwe mensen hebt leren kennen en dat schizofrenie in je familie zit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Nee ehm, zeg gewoon dat het niet wederzijds is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's al niet geloofwaardig meer.
dan ben je binnenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik ken dus geen mensen op 410vriend van me wel als het goed is
Ik wil het niet zeggenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ehm, zeg gewoon dat het niet wederzijds is.
2weken je vagijn niet wassen en hem dan aanbieden om je oraal te plezierenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggenik wil diegene gewoon een klein beetje afschrikken
!
Ehlquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
2weken je vagijn niet wassen en hem dan aanbieden om je oraal te plezieren
Gedraag je in het echt zoals ik me in Klaagbaak gedraag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
ik keek in je FB omdat ik dacht dat je een vrouw wasquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gedraag je in het echt zoals ik me in Klaagbaak gedraag.
Niet subtiel, maar succes gegarandeerd.
Da's pas het topje van een hele grote ijsberg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik keek in je FB omdat ik dacht dat je een vrouw was
Whehe, ik ben serieus waar al vervelend genoeg maar het lijkt niet te werkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gedraag je in het echt zoals ik me in Klaagbaak gedraag.
Niet subtiel, maar succes gegarandeerd.
SCHATJE MAG IK JE FOTO?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
Argggh op net5 komt telkens het voorstukje van Desperate Housewives met een liedje eronder dat ik ken en ook op m'n pc heb, maar ik kom er gewoon niet op hoe die heet. Echt irritant.
Nou, serieus dan:quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, ik ben serieus waar al vervelend genoeg maar het lijkt niet te werken!
Dat is inderdaad echt bijzonder irritant. Maar dat vind ik ook naar om te doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou, serieus dan:
Het laatste meisje wat het voor elkaar gekregen om me compleet te laten afknappen, deed het door compleet inconsequent te zijn.
Een afspraak maken, dan een uur van tevoren afzeggen, dan zeggen dat je de volgende dag wel belt voor een nieuwe afspraak, dan niet bellen.
Als hij dan zelf belt, weer een afspraak plannen, dan de afspraak 2 dagen later weer verzetten, dan toch weer afbellen...
Daar kunnen mannen NIET tegen, althans ik niet, en tig met mij die dat wel eens gehad hebben.
Zelfs voor seks is het dan niet interessant meer als je het lang genoeg volhoudt.
Waarom zou je eigenlijk subtiel doen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou, serieus dan:
Het laatste meisje wat het voor elkaar gekregen om me compleet te laten afknappen, deed het door compleet inconsequent te zijn.
Een afspraak maken, dan een uur van tevoren afzeggen, dan zeggen dat je de volgende dag wel belt voor een nieuwe afspraak, dan niet bellen.
Als hij dan zelf belt, weer een afspraak plannen, dan de afspraak 2 dagen later weer verzetten, dan toch weer afbellen...
Daar kunnen mannen NIET tegen, althans ik niet, en tig met mij die dat wel eens gehad hebben.
Zelfs voor seks is het dan niet interessant meer als je het lang genoeg volhoudt.
Je kan ook heel veel praten over leuke jongensquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt bijzonder irritant. Maar dat vind ik ook naar om te doenhet moet echt heel heel heeeeeeel subtiel zijn
! Ik weet niet
het zal zichzelf wel weer oplossen uiteindelijk.
Oeh, zo irritant ben ik gelukkig nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens was hij wel erg opdringerig en vervelend en heb ik zelfs moeten dreigen de politie te bellen
Hij wioonde gelukkig te ver wegquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oeh, zo irritant ben ik gelukkig nog nooit geweest.
Komen dat soort mensen ook ongewilt bij je aanbellen enzo?
Wees blij dat ik inmiddels wel weer tegen je praat!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij wioonde gelukkig te ver weg
En het is volgens hem allemaal mijn schuld
Dus hij is nog steeds boos
Dat ging niet over jou liefjequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wees blij dat ik inmiddels wel weer tegen je praat!
Misschien dat die mensen dat ook real life uitvechten ipv hierquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:49 schreef Sanne92 het volgende:
Oeh, jammer...het leek bijna interessant te worden.
Te weinig internetruzies tussen mensen die elkaar echt kennen...
Ik wil best ruzie met je maken hier trouwens, ter vermaak van derden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien dat die mensen dat ook real life uitvechten ipv hier
Niet altijd hoor, met een beetje hulp, kun je het nog best wel voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien dat die mensen dat ook real life uitvechten ipv hier
Guido's afzeiken, en wannabe gangsters posten is zo saai, hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
De Bazen van Hyves
Kom op doe eens mee, het is er zo rustig nu
Het was best wel lol, totdat er niemand meer meedeedquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Guido's afzeiken, en wannabe gangsters posten is zo saai, hoe hou je dat vol?
Ik vind dat ik het toch leuker gedaan heb, kijk voor de lol eens in dat "Kaart verkeerd bezorgd. Zit geld in."-topic.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was best wel lol, totdat er niemand meer meedeed
Volgens mij niet..quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil best ruzie met je maken hier trouwens, ter vermaak van derden.
Hebben we nog iets te ruziën?
Ah tof.quote:
Als iedereen er nou was konden we met zn 20en, alleen is het niet leukquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah tof.
Ik kom ook ff, heb net het Noortje. topic al om zeep geholpen
Nee, hoewel dat ene topic wel goed gelukt isquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als iedereen er nou was konden we met zn 20en, alleen is het niet leuk
wtf!quote:
Pff, als het ergens uit Redneckland komt, wil ik best geloven dat het echt is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf!![]()
mag toch hopen dat dat op de een of andere manier toch echt wel fake is!
Dat gaat al vaak genoeg misquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:00 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, met een beetje hulp, kun je het nog best wel voor elkaar krijgen.
Ik durf te wedden dat ik ooit in deze slowchat nog een ruzie tussen bijvoorbeeld BT en IQM kan bewerkstelligen.
Allebei lekker opvliegend en impulsief, dat moet een keer misgaan.
Ah, zijn je ouders naar bed?quote:Op zondag 6 september 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat gaat al vaak genoeg mishebben we jou echt niet voor nodig.
Was het "gezellig" om als uitwonende even terug in het nest te zijn?quote:
Ja!quote:Op zondag 6 september 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was het "gezellig" om als uitwonende even terug in het nest te zijn?
Grappig hoeveel de band met je ouders verbeterd als je eenmaal het huis uit bentquote:
Is het nou ook zo ideaal en relaxed als je verwachtte, dat op jezelf wonen en studeren? Of is het onverwachts toch wel een hele verandering, waar je even aan moet wennen?quote:
Ik had altijd al een goede band met mijn ouders hoorquote:Op zondag 6 september 2009 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grappig hoeveel de band met je ouders verbeterd als je eenmaal het huis uit bent![]()
Ja ik ben nog steeds blij dat ik op kamers ben gegaanquote:Op zondag 6 september 2009 00:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is het nou ook zo ideaal en relaxed als je verwachtte, dat op jezelf wonen en studeren? Of is het onverwachts toch wel een hele verandering, waar je even aan moet wennen?
(Ik koppel even terug naar de tijd waarop je mij voor gek verklaarde omdat ik zei dat het best wel heftig is als ineens alles anders is dan vroeger, maar ik zei het dan minder vriendelijk.)
je bent nog niet ontspoort en elke dag stoned en dronken enzo dus? Daar was je ook bang voor las ik ergensquote:Op zondag 6 september 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had altijd al een goede band met mijn ouders hoor!
[..]
Ja ik ben nog steeds blij dat ik op kamers ben gegaanik vind het chill, ik vind het goed om te weten dat ik ook prima voor mezelf kan zorgen. Dingen als koken en de was doen etc gaan me allemaal prima af, en soms baal ik inderdaad dat er niet gewoon eten klaar staat als ik thuis kom maar aan de andere kant kan ik dat nu weer meer waarderen in de weekenden dat ik naar huis ga.
So far so good!
Hahaha neequote:Op zondag 6 september 2009 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je bent nog niet ontspoort en elke dag stoned en dronken enzo dus? Daar was je ook bang voor las ik ergens
Het is nog prilquote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha neesterker nog, ik zorg echt heel goed voor mezelf
elke dag koken en gevarieerd eten enzo.
Ja maar het blijft wel zo, want anders kan ik niet levenquote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is nog pril
Anyway, ik ga wat tv kijken, FOK! is saai vanavond..
In oost, president brand.quote:
Ik ben er niet bekend, dus eigenlijk zegt het me niets.quote:
Whehe, googlequote:Op zondag 6 september 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er niet bekend, dus eigenlijk zegt het me niets.
Gefeliciteerd.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja.quote:
Best spannend enzo.quote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja.
Genoeg inspanning voor vandaag.quote:
Idd, morgen maar eens een pak fixen voor een begrafenis.quote:Op zondag 6 september 2009 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg inspanning voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |